Aloitan S-, KH-, KHH- JA WC-remontin - miten?

Päsäkkä-tee-se-itse-mies

Eli materiaalit kilpailutettu ja tilausta vaille valmiina. Materiaaleissa on:
- 22m2 laattaa seiniin ja saman verran lattiaan
- Kiilto-vesieristettä on 88m2 , jolla parikertaa aikomus vedellä laatoituksen alukset
- Lattiakaivoja a on 2 ja kannet niihin
- Praimeri tietenkin, niin saadaan vesieriste tarttumaan
- Lasiseinä saunaan on tilattu ja lasiovi pukuhuoneen ja kh:n väliin
- Saunalaudevärkkinämtervaleppää 8m2

En aio vaihtaa paneeleita seinän, koska se ei ole tarpeen...

Mitä vielä kannattaa ottaa huomioon ja miten homma alkaa?

60

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siillein

      Semmoset vaatteet päälle ja kengät jalkaan mitkä ei haittaa vaikka likaantuu.

    • asdgghjkluytrew

      Unohda lasiseinä. Se on typerän näköinen ja vaatii tehokkaamman kiukaan

      • Sama mieltä kuin nimimerkki: asdgghjkluytrew

        Tämä täysin turha:
        "Lasiseinä saunaan on tilattu ja lasiovi pukuhuoneen ja kh:n väliin "

        En haluaisi saunasta tai pukuhuoneesta nähdä, kun toinen henkilö on pesulla - olkoot kuinka oma kultsi tahansa...
        Lisäksi saunassa pitää olla sopivan hämyisää, eikä joku lasiseinä. Riittää, että on lasiovi.


      • 23454567856

        Oliko avaaja vailla teidän mielipiteitä ratkaisuista joihin hän on päätynyt vai kysyikö hän jotain muuta? Viitaten edelliseen neuvoisin palkkaamaan timpurin suorittamaan työn täältä ei kannata mitään kysyä vastaajilla yleistyksenä ei ole sen vertaa tietämystä kuin itse avaajalla ongelma onkin lähinnä siinä, että niitä neuvoja tulee vaikka sitä tietämystä ei ole. Näillä sivuilla pörrää lähinnä ns. tsi-miehet jotka tekee homman kuin homman oli osaamista taustalla tai ei.
        Viittauksella ammattilaisen palkkaamiseen ensimmäisenä kiinnitin itse huomion siihen, etten ole edes varma saako tsi-mies suorittaa itse kosteuseristyksiä ja toisekseen pelkkä kosteussulku ei yksin riitä yhtään mihinkään lattia- ja seinäpintojen yhtymäkohtiin täytyy olla omat erilliset vahvikkeensa yms yms


      • kunhanNytJotainLuettelin
        23454567856 kirjoitti:

        Oliko avaaja vailla teidän mielipiteitä ratkaisuista joihin hän on päätynyt vai kysyikö hän jotain muuta? Viitaten edelliseen neuvoisin palkkaamaan timpurin suorittamaan työn täältä ei kannata mitään kysyä vastaajilla yleistyksenä ei ole sen vertaa tietämystä kuin itse avaajalla ongelma onkin lähinnä siinä, että niitä neuvoja tulee vaikka sitä tietämystä ei ole. Näillä sivuilla pörrää lähinnä ns. tsi-miehet jotka tekee homman kuin homman oli osaamista taustalla tai ei.
        Viittauksella ammattilaisen palkkaamiseen ensimmäisenä kiinnitin itse huomion siihen, etten ole edes varma saako tsi-mies suorittaa itse kosteuseristyksiä ja toisekseen pelkkä kosteussulku ei yksin riitä yhtään mihinkään lattia- ja seinäpintojen yhtymäkohtiin täytyy olla omat erilliset vahvikkeensa yms yms

        Aloittaja kai nyt kysyi kuitenkin kommentteja, joten ei kai se sinulta ole pois, vaikka niitä annettiin?

        Samaa mieltä tuollaisesta lasiseinästä. Hieno kuvissa, mutta muuten en oikein ymmärrä. Jos sauna on riittävän iso, eikä ahdista, niin asentaisin puisen oven, enkä lasiovea.

        Kosteussulusta ei kukaan muu ole kirjoitellut kuin sinä tähän mennessä. Vesieristeitä saa tehdä itselleen, jos haluaa, muille ei.

        Vahvikkeet, kuten mainitsit, unohtuneet listasta pois.

        Onko kaadot oikein, jos ei niin uusiminen helppoa tässä vaiheessa.

        Jos kaivot asennetaan, niin lattiaa avataan. Tuohon materiaalit puuttuvat. Kuinka kaivot liitetään viemäreihin?

        Hanojen ympärille eristys tarvitsee jotain, meneekö alkuperiset hanat ja hanakulmarasiat? Samoin muut helat suihkuile, saippuoille ja pyyhkeille jne.

        Jos ei lattialämmitystä, niin tuollaisen asentaisin suihkuun. Tuo kuitenkin mukavuutta ja lattia kuivuu nopeammin.

        Vesieristykset nostetaan seinille, myös saunassa. Kuinkahan nuo mahtavat olla nykyisin ja kuinka aloittaja meinaa sen ratkaista? Jos sauna on vanha, niin avaisin saunan seinätkin ja laittaisin tuonne eristykset kuntoon.

        Ilmanvaihto oleellinen, joten toivottavasti kunnossa, jos ei aiota muuttaa.

        Meneekö vanhat kaapit, altaat, rasiat, pytyt jne.?

        Kuinka vesijohtojen liitokset? Pitävätkö sulut ja onko niitä?

        Kynnyksien toimivuus ja vesieristyksen nosto niille?

        Katon alaslasku menee uusiksi sisäkattoineen?

        Hieman vaikutti, että jotenkin laatoitus oli aloittajalla mielessä. Aika harva kuitenkaan viitsii vanhoja tavaroita asennella uusien laattojen päälle.

        Aloitus tapahtuu purkamalla varovasti ensin kaikki mitä aikoo uudelleenkäyttää pois, purkaa kaikki loput ovesta ulos ja aloittamalla uuden teko ohjeiden mukaan.

        Etukäteen kannattaa miettiä kuinka käydään pesulla ja vessassa niiden kuukausien aikana kun isäntä harjoittelee nikkarointia.

        Joku muu saa jatkaa listaa...


      • kirvesm

        Ihan ystävällisenä neuvona jos osaaminen on tasolla että pitää kysyä suoli24lla miten yksi vaativimmista remonttikohteista asunnossa suoritetaan neuvon etsimään ammattilaisen suorittamaan itse työosuus. Ammaäijä paikalle jolle voit olla apupoikana joka purkaa entistä ja juoksee tavaraa kaupoista yms. Minimissään etsi ammamies joka paikanpäällä käy sinua neuvomassa kädestä pitäen miten mikäkin vaihe suoritetaan unohda suoli24. En ala tässä pätemään sen enempää luen vain satunnaisesti kun välillä näillä sivuilla annetaan ohjeita joista pitäisi viedä käräjille niin raskaasti ne metsään menee. Pienen pieni marginaaliryhmä jolla on ihan oikeaa osaamista taustalla. Jos tämä ei ole taas ylläpidon/trollin avaus joita näkee ja paljon.


      • kunhanNytJotainLuettelin
        kirvesm kirjoitti:

        Ihan ystävällisenä neuvona jos osaaminen on tasolla että pitää kysyä suoli24lla miten yksi vaativimmista remonttikohteista asunnossa suoritetaan neuvon etsimään ammattilaisen suorittamaan itse työosuus. Ammaäijä paikalle jolle voit olla apupoikana joka purkaa entistä ja juoksee tavaraa kaupoista yms. Minimissään etsi ammamies joka paikanpäällä käy sinua neuvomassa kädestä pitäen miten mikäkin vaihe suoritetaan unohda suoli24. En ala tässä pätemään sen enempää luen vain satunnaisesti kun välillä näillä sivuilla annetaan ohjeita joista pitäisi viedä käräjille niin raskaasti ne metsään menee. Pienen pieni marginaaliryhmä jolla on ihan oikeaa osaamista taustalla. Jos tämä ei ole taas ylläpidon/trollin avaus joita näkee ja paljon.

        Tuskin täällä ylläpito trollailee. Eiköhän sitä porukka riitä täällä aivan riittävästi muutenkin.

        Aloituksessa ei käsittääkseni puhuttu, jos en nyt väärin ymmärtänyt, että tekisi itse. Jos aikomuksena on tehdä itse, niin erittäin lämpimästi suosittelen samaa, eli joku tekemään jahka tiedot ovat tuota tasoa.

        Listaan laastit, silikonit, akryylit, naulat, ruuvit jne... Oikeasti aloituksen tavaroilla ei pääse kovinkaan pitkälle.


      • dontfeedthe

        Paitsi ettei tällä nimenomaisella palstalla ole ollut h e l v e t i n pitkään aikaan viestiliikennettä ja nyt kun se viimeaikoina on hiukan elpynyt senkin on hoitanut pääasiassa yksi ja sama keskenkasvuinen (fyysisesti tai henkisesti)trolli että se siitä aiheesta. Kovasti on poika koittanut verkkoja vesille laskea niinsanotusti ja laiskana niitä helpompia eli ikitrolleja ja sydäntrolleja. Rakennusohjeita vastaavasti on ennenkin kyselty esim. saunaan ihan järjettömillä neliömäärillä tms. mikä kertoo kaiken oleellisen eli trolli

        Sama vaikka lehtikultaa tilaisi yksisarvisen sarven lisäksi ei auta jos ei ao. tiedä mitä on tekemässä pahimmillaan tärvää kalliit materiaalit sitäkin on tullut nähtyä kun meidän isi hoitaa ihan itse.


      • Päsäkkä-tee-se-itse-mies
        23454567856 kirjoitti:

        Oliko avaaja vailla teidän mielipiteitä ratkaisuista joihin hän on päätynyt vai kysyikö hän jotain muuta? Viitaten edelliseen neuvoisin palkkaamaan timpurin suorittamaan työn täältä ei kannata mitään kysyä vastaajilla yleistyksenä ei ole sen vertaa tietämystä kuin itse avaajalla ongelma onkin lähinnä siinä, että niitä neuvoja tulee vaikka sitä tietämystä ei ole. Näillä sivuilla pörrää lähinnä ns. tsi-miehet jotka tekee homman kuin homman oli osaamista taustalla tai ei.
        Viittauksella ammattilaisen palkkaamiseen ensimmäisenä kiinnitin itse huomion siihen, etten ole edes varma saako tsi-mies suorittaa itse kosteuseristyksiä ja toisekseen pelkkä kosteussulku ei yksin riitä yhtään mihinkään lattia- ja seinäpintojen yhtymäkohtiin täytyy olla omat erilliset vahvikkeensa yms yms

        Joo, siis totta kait tulee vahvikkeet nurkkiin ja lattiakaivoihin. Ohjeet läyty netistä mm- Pukkilan sivuilta. Valvojaksi tulee eräs rakennusalan opettaja, joka käy joka työvaihetta ennen ja sen jälkeen. Kosteuseristyksen teetän hänellä - tai siis teen itse, mutta hänen kanssaan. Naapurin miehet tulee kans varmaan patsastelemaan työmaalleni ja heistä muutamalla on sertifikaatit kosteuseristykseen.

        Sunan lasiseinä on erittäin hyvä ratkaisu puusaunaan josta tehdään tyyöikäs ja kylpylämäinen. Pukuhuoneeseen ei saunasta näe eikä sieltä saunaan, mutta pesuhuoneesta jänee sinne hämärään saunaan. Mitä se haittaa?


      • Päsäkkä-tee-se-itse-mies
        kirvesm kirjoitti:

        Ihan ystävällisenä neuvona jos osaaminen on tasolla että pitää kysyä suoli24lla miten yksi vaativimmista remonttikohteista asunnossa suoritetaan neuvon etsimään ammattilaisen suorittamaan itse työosuus. Ammaäijä paikalle jolle voit olla apupoikana joka purkaa entistä ja juoksee tavaraa kaupoista yms. Minimissään etsi ammamies joka paikanpäällä käy sinua neuvomassa kädestä pitäen miten mikäkin vaihe suoritetaan unohda suoli24. En ala tässä pätemään sen enempää luen vain satunnaisesti kun välillä näillä sivuilla annetaan ohjeita joista pitäisi viedä käräjille niin raskaasti ne metsään menee. Pienen pieni marginaaliryhmä jolla on ihan oikeaa osaamista taustalla. Jos tämä ei ole taas ylläpidon/trollin avaus joita näkee ja paljon.

        MInä en juokse yhdessäkään rautakaupassa. Olen niin monta väsynyttä rakentajaa nähnyt, joiden väsymys johtuu siitä kun säästetään se satanen rahtia ja sitten ajellaan peräkärryn kanssa rautakaupassa kyselemässä tyhmiä ja hakemasa terveisiä. Siellä rautakaupassa menee illat tyhmiä kysellessä ja jaapaillessa. MInä tilaan tavarat, käyn katsomassa paikan päällä ja vaihdan tarvittaessa, ja sitten tavaraerä tuodaan valitsemaani paikkaan kun sovitaan eli kun olen purkanut tapauksessani saunan. Ennemmin otan rennosti saaden hyviä oivalluksia kuin olen rautakaupassa patsastelemassa:)


      • Relaaa

        Niin, istut netissä etsimässä tietoa miten helvetissä minä teen rempan ja kun sinulle vastataan sinun esittämiin kysymyksiin sinä revit pelihoususi ja saat itkupotkuraivareita.

        ps. Vastasit nimimerkin viestiin joka neuvoo sinua tavoilla jotka sinä itse muissa viesteissä esille tuot ja takerrut johonkin sivulauseeseen kuin tikkarinsa pudottanut pikkupoika.

        No niin. Jatka nyt niitä tyhmien kysymyksien esittämistä suoli24lla mitkä muut askartelijapaskartelijat tekee rautakaupoissa väsyen siitä heh heh. Jatka jaapailua en kyllä usko että saat koskaan remonttia aikaiseksi kun aika menee netissä patsastellessa ja paskaa jauhaessa. Relaa kun viulu on noin kireällä ennen kuin olet persettä sohvalta nostanut.


      • Päsäkkä-tee-se-itse-mies
        Relaaa kirjoitti:

        Niin, istut netissä etsimässä tietoa miten helvetissä minä teen rempan ja kun sinulle vastataan sinun esittämiin kysymyksiin sinä revit pelihoususi ja saat itkupotkuraivareita.

        ps. Vastasit nimimerkin viestiin joka neuvoo sinua tavoilla jotka sinä itse muissa viesteissä esille tuot ja takerrut johonkin sivulauseeseen kuin tikkarinsa pudottanut pikkupoika.

        No niin. Jatka nyt niitä tyhmien kysymyksien esittämistä suoli24lla mitkä muut askartelijapaskartelijat tekee rautakaupoissa väsyen siitä heh heh. Jatka jaapailua en kyllä usko että saat koskaan remonttia aikaiseksi kun aika menee netissä patsastellessa ja paskaa jauhaessa. Relaa kun viulu on noin kireällä ennen kuin olet persettä sohvalta nostanut.

        En ole vielä remonttia aloittanut, että nyt on aikaa olla netissä jos vaikka sattuisi olemaan ihan neuvoja eikä nillitystä.


      • Päsäkkä-tee-se-itse-mies

        Päsäkkä-tee-se-itse-mies on selvästi teinitrolli. Hus pois ja kotia takaisin kasvamaan.


      • Oikeesti-kasvakaa
        Päsäkkä-tee-se-itse-mies kirjoitti:

        Päsäkkä-tee-se-itse-mies on selvästi teinitrolli. Hus pois ja kotia takaisin kasvamaan.

        Täällä helposti alkaa lapsettaa, kun asiallisiin kysymyksiin vingutaan lapsellisena, kateellisena ja yritetään ampua toisten projekteja alas. Niin tyypillistä suomalaista kateutta. Itse kun ei osata ja teetettiin muulla, niin ei muutkaan saa. Kasvavaa aikuisiksi ja menkää terapiaan kateuden ja ilkeyden kanssa.


    • muurari-laattamies

      Jos ei itse varmasti osaa tehdä, silloin kannattaa teettää ammattilaisella. Kysy sellaista jolöla on kokemusta. Jos pyydät urakkaa, ota tarjous kolmelta, sellaisilta jotka pystyvät työn tekemään. Ja tärkein, ota työlle valvoja. Voi olla vanhempi, osaava timpuri, laattamies tai rak.mestari. Tämä kannattaa. Valvojan kanssa päätette kenelle annatte työn. Valvoja paikalle kun työt aloitetaan. Ja muiosta , älä maksa viimeistä erää ennenkuion valvoja on sanonut työn olevan kunnossa. Moni on maksanut näistä kalliit oppirahat. Tiedän, olen tehnyt näitä jo 40-vuotta.
      Ensin lattia kaadot kohilleen, seinäpohjat laattakuntoon. Yhtenäinen vesieriste seinä-lattia. Ennen laatoitusta v.eriste tarkastus. Sinun mainitsemaa vesieristettä ei käytetä ammattikäytössä.
      Kostean tilan rakentaminen-remontointi on vaikeinpia töitä. Ei onnistu edes kolmannella kerralla. Tässä on jo muutaman satasen edestä ohjeita.
      Ja vielä, jos on tiivisteetön lattiakaivo, pitäisi vaihtaa korokerengas uuteen. Pesuh. lattiassa lämmitys melkein ehdoton.
      Rempan jälkeen tuuletuksella, ilmastoinnilla kosteusarvot kohilleen.

      • 23456789098765432

        ...jos ilmastointi on edes kohillaan? Yksi lisäys huomioitavien asioiden listalle. Jos kyseessä vuosikymmeniä vanha rakennus tulot ja poistot voi olla mitä yllättävimmissä paikoissa ja mikä oleellisinta, vääröissä paikoissa. Jos olisikin oikein hirveän yleistä ettei ilmastointikanavia puhdistuteta ja tarkisteta siinä samalla.
        Viidakkorumpu edelleen yksi parhaista tavoista etsiessä osaavia tekijöitä. Sen verran runsaasti rak.alalla ammattilaisena esiintyviä kädettömiä rahastajia että huh huh


      • Päsäkkä-tee-se-itse-mies

        En minä ala maksamaan millekkään sekundan tekijöille, niitä on nähty ennenkin. Ihan paskaa jälkeä teki timpuri silloin joskus tähän taloomme ja niitäpä tässä korjaillaan nytkin. Olisin itse 13 vuotiaana amisviiksenä jo tehnyt parempaa jälkeä. Budjettini on 5000€ ja osaan tehdä itse. Netissä on ohjeet kaikkeen.


      • Että-silleen

        Moni on maksanut kalliit oppirahat, mutta vielä useampi on onnistunut.


    • nonii12345

      Vaikka olisi jo lattialämmitys, kuinka kauan se on palvellut? Uusi saneerauspiuha valu ennen vesieristystä

      • Päsäkkä-tee-se-itse-mies

        Lattialämmitys on ja se pitää ottaa pois laatoitusten ajaksi -eikö niin? MIkä on saneerauspiuha? Kaapeleilla toimi meillä lattialämmitys.


      • kunhanNytJotainLuettelin
        Päsäkkä-tee-se-itse-mies kirjoitti:

        Lattialämmitys on ja se pitää ottaa pois laatoitusten ajaksi -eikö niin? MIkä on saneerauspiuha? Kaapeleilla toimi meillä lattialämmitys.

        " osaan tehdä itse. Netissä on ohjeet kaikkeen."

        Miksi sitten täällä kyselet???

        Jos vaikka lopettaisit valittamisen ja alkaisit tehdä? Toisaalta tekijämiehet ja valittajat ovat kaksi eri asiaa.


      • nonii12345
        Päsäkkä-tee-se-itse-mies kirjoitti:

        Lattialämmitys on ja se pitää ottaa pois laatoitusten ajaksi -eikö niin? MIkä on saneerauspiuha? Kaapeleilla toimi meillä lattialämmitys.

        http://www.rakentaja.fi/artikkelit/5298/thinmat_thinkit.htm

        tympeä piikata uusi lattia auki kun nykyinen sähöpiuha sanoo työsopimuksen irti, jätät tämän uuden saneerauspiuhan varalle ja käytät nykyistä lattialämmitystä niin kauan kun peloaa


      • Päsäkkä-tee-se-itse-mies
        nonii12345 kirjoitti:

        http://www.rakentaja.fi/artikkelit/5298/thinmat_thinkit.htm

        tympeä piikata uusi lattia auki kun nykyinen sähöpiuha sanoo työsopimuksen irti, jätät tämän uuden saneerauspiuhan varalle ja käytät nykyistä lattialämmitystä niin kauan kun peloaa

        Okei, pitää selvittää tuo asia ja hinta. Kiitos vinkistä:)


    • Päsäkkä-tee-se-itse-mies

      On niin ylimielistä vastausta täällä, että huomaan kuinka teitä "ammattilaisia" vituttaa kun joku tekee itse. Totta helvetissä kaikki on otettu huonioon ja se on pojat sellainen homma, että ensin teen saunan purut ja laatoitukset ja puran väliseinän. Meillä on suihkukaappi, niinpä itse voin mulkkuni virutella suihkukaapissa siellä "työmaallakin" pitkään; ei tarvitse kuin viemäriputkea jatkaa. Sitten rymäytän sen pesuhuoneen iskuun ja laitan lasiseinän s ja kh väliin. Sitten teen saunaan lauteet. Sen jälkeen onkin vuorossa khh, kunhan pesutilat on kunnossa ja lopuksi wc. Pari päivää joutuu käymään uimahallissa tai kylpylässä pesulla, mutta sehän rentouttaa. Ilmastoinnit teippaan kiinni ja ovet tiivistetään ettei pöly leviä.

      Kysyn täältä asiaa siksi, kun kiva tietää onko muut tehneet itse netistä ym. saatavin ohjein rauhassa nikkaroiden ja vaikka nettivideoiden neuvoin, vai onko kaikki maksaneet näille saatanan omaa työtään ylikorostaville paisuttelijoille perse ruvella? Meikäläinenkin kun on itse tehnyt elämässä monenlaista, niin sitä osaa käyttää maalaisjärkeä ja tehdä monipuolisesti asioita. Joka paikassa on näitä helvetin "ammattimiehiä" joiden ala on se kaikista Spesifisin - heidän omasta mielestään.

      Vituttaako se kun suoraan joku sanoo?

      No mutta palataan asiaa tuossa maaliskuulla kun remontti on tehty. Kerron sitten, onko se remontointi niin vaikeaa. Ainakaan talon rakentaminen ei ollut. Neuvon mielelläni muitakin enkä iske kapuloita rattaisiin.

      Neuvoja ja vinkkejä otan edelleen vastaan, mutta dramatisoijat älkää vaivautuiko.

      • kasvavielarauhassa

        Hyvä kun viruttelet, niin tulee koko kroppa pestyä.


      • hauska.olet

        Suoli24lta ohjeita olet vailla vaikka duunia valvoo alan opettaja ja kaikki on otettu huomioon ja teet itse opettajan kanssa vesieristykset vaikka kavereilla jotka tulee jalkoihin pyörimään on sertifikaatti eristyksien tekoon heh heh ja kun sinulle vastaa sinun esittämiin kysymyksiin suoli24n asiantuntijoiden kommentit saa hajoamaan pään ja lopuksi olet neuvoja edelleen vailla vaikka jokainen työvaihe on jo ennalta suunniteltu?? Dramatisointiin tässä viestiketjussa ei ole muut syyllistyneet paitsi sinä itse kuin paraskin drama gueen.

        Siitä vaan kukaan ei estä sinua harjoittelemasta omassa talossa asioita joiden tekemiseen jotkut ovat pätevöityneet kouluttamalla itsensä jonka jälkeen ovat hankkineet sitä käytönnön kokemusta mikä sinulta puuttuu mutta katsot olevasi oikeutettu haukkumaa edelliset pystyyn jotka sinulle erehtyi vastaamaan. Ihan vapaasti tsi-miehet ja heidän jälkien korjailu kun tuo monelle ammattilaisille leivän pöytään.


      • Olette-sekaisin-kateelli
        hauska.olet kirjoitti:

        Suoli24lta ohjeita olet vailla vaikka duunia valvoo alan opettaja ja kaikki on otettu huomioon ja teet itse opettajan kanssa vesieristykset vaikka kavereilla jotka tulee jalkoihin pyörimään on sertifikaatti eristyksien tekoon heh heh ja kun sinulle vastaa sinun esittämiin kysymyksiin suoli24n asiantuntijoiden kommentit saa hajoamaan pään ja lopuksi olet neuvoja edelleen vailla vaikka jokainen työvaihe on jo ennalta suunniteltu?? Dramatisointiin tässä viestiketjussa ei ole muut syyllistyneet paitsi sinä itse kuin paraskin drama gueen.

        Siitä vaan kukaan ei estä sinua harjoittelemasta omassa talossa asioita joiden tekemiseen jotkut ovat pätevöityneet kouluttamalla itsensä jonka jälkeen ovat hankkineet sitä käytönnön kokemusta mikä sinulta puuttuu mutta katsot olevasi oikeutettu haukkumaa edelliset pystyyn jotka sinulle erehtyi vastaamaan. Ihan vapaasti tsi-miehet ja heidän jälkien korjailu kun tuo monelle ammattilaisille leivän pöytään.

        Kateellisia vituttaa jopa toisten kyky tehdä itse ja taito käyttää omia aivoja. Renny Harlin juuri puhuikin jossakin ohjelmassa tästä suomalaisten kateudesta joka tässäkin ketjussa näkyy. Ei hyvää päivää vaikka onkin ilta. Säälittävää!! Kadehditaan ventovieraiden projekteja ja yritetään ampua alas. Huh huh :D


      • Päsäkkä-tee-se-itse-mies
        hauska.olet kirjoitti:

        Suoli24lta ohjeita olet vailla vaikka duunia valvoo alan opettaja ja kaikki on otettu huomioon ja teet itse opettajan kanssa vesieristykset vaikka kavereilla jotka tulee jalkoihin pyörimään on sertifikaatti eristyksien tekoon heh heh ja kun sinulle vastaa sinun esittämiin kysymyksiin suoli24n asiantuntijoiden kommentit saa hajoamaan pään ja lopuksi olet neuvoja edelleen vailla vaikka jokainen työvaihe on jo ennalta suunniteltu?? Dramatisointiin tässä viestiketjussa ei ole muut syyllistyneet paitsi sinä itse kuin paraskin drama gueen.

        Siitä vaan kukaan ei estä sinua harjoittelemasta omassa talossa asioita joiden tekemiseen jotkut ovat pätevöityneet kouluttamalla itsensä jonka jälkeen ovat hankkineet sitä käytönnön kokemusta mikä sinulta puuttuu mutta katsot olevasi oikeutettu haukkumaa edelliset pystyyn jotka sinulle erehtyi vastaamaan. Ihan vapaasti tsi-miehet ja heidän jälkien korjailu kun tuo monelle ammattilaisille leivän pöytään.

        Opettele hei kirjoittamaan. Vittumaista lukea, kun heppu kirjoittaa apukoulutyyliin yhteen pötkyyn.

        olen vastannut asiaan näin "Kysyn täältä asiaa siksi, kun kiva tietää onko muut tehneet itse netistä ym. saatavin ohjein rauhassa nikkaroiden ja vaikka nettivideoiden neuvoin, vai onko kaikki maksaneet näille saatanan omaa työtään ylikorostaville paisuttelijoille perse ruvella? Meikäläinenkin kun on itse tehnyt elämässä monenlaista, niin sitä osaa käyttää maalaisjärkeä ja tehdä monipuolisesti asioita. Joka paikassa on näitä helvetin "ammattimiehiä" joiden ala on se kaikista Spesifisin - heidän omasta mielestään."

        En todellakaan harjoittele omassa kodissani varsinkaan, mutta kaikkien ei tarvitse nykyajan tekniikka huomioiden käydä koulua 3 vuotta amiksessa tai maksaa ammattilaiselle tuhansia siitä kun hän tulee tekemään jopa paskaa laatua.
        Ammattilaisuus on suhteellinen käsite ja ymmärrän että moni haluaa työnsä vaativuutta paisutella; se poikii töitä ja identiteettiä.


      • Päsäkkä-tee-se-itse-mies
        Olette-sekaisin-kateelli kirjoitti:

        Kateellisia vituttaa jopa toisten kyky tehdä itse ja taito käyttää omia aivoja. Renny Harlin juuri puhuikin jossakin ohjelmassa tästä suomalaisten kateudesta joka tässäkin ketjussa näkyy. Ei hyvää päivää vaikka onkin ilta. Säälittävää!! Kadehditaan ventovieraiden projekteja ja yritetään ampua alas. Huh huh :D

        Kateellisia vituttaa joo ja "ammattilaisia" pelottaa kun ihmiset alkaa tehdä itse sitä heidän "vaativaa" työtään.


      • käy-tä.ta-vu-vii-vo-ja
        Päsäkkä-tee-se-itse-mies kirjoitti:

        Opettele hei kirjoittamaan. Vittumaista lukea, kun heppu kirjoittaa apukoulutyyliin yhteen pötkyyn.

        olen vastannut asiaan näin "Kysyn täältä asiaa siksi, kun kiva tietää onko muut tehneet itse netistä ym. saatavin ohjein rauhassa nikkaroiden ja vaikka nettivideoiden neuvoin, vai onko kaikki maksaneet näille saatanan omaa työtään ylikorostaville paisuttelijoille perse ruvella? Meikäläinenkin kun on itse tehnyt elämässä monenlaista, niin sitä osaa käyttää maalaisjärkeä ja tehdä monipuolisesti asioita. Joka paikassa on näitä helvetin "ammattimiehiä" joiden ala on se kaikista Spesifisin - heidän omasta mielestään."

        En todellakaan harjoittele omassa kodissani varsinkaan, mutta kaikkien ei tarvitse nykyajan tekniikka huomioiden käydä koulua 3 vuotta amiksessa tai maksaa ammattilaiselle tuhansia siitä kun hän tulee tekemään jopa paskaa laatua.
        Ammattilaisuus on suhteellinen käsite ja ymmärrän että moni haluaa työnsä vaativuutta paisutella; se poikii töitä ja identiteettiä.

        Ei mennyt yksikään lauseesi oikein.


      • oletpelle
        Päsäkkä-tee-se-itse-mies kirjoitti:

        Kateellisia vituttaa joo ja "ammattilaisia" pelottaa kun ihmiset alkaa tehdä itse sitä heidän "vaativaa" työtään.

        Varmaan tutisevat pelosta :D :D :D :D


      • vidunkade
        Päsäkkä-tee-se-itse-mies kirjoitti:

        Opettele hei kirjoittamaan. Vittumaista lukea, kun heppu kirjoittaa apukoulutyyliin yhteen pötkyyn.

        olen vastannut asiaan näin "Kysyn täältä asiaa siksi, kun kiva tietää onko muut tehneet itse netistä ym. saatavin ohjein rauhassa nikkaroiden ja vaikka nettivideoiden neuvoin, vai onko kaikki maksaneet näille saatanan omaa työtään ylikorostaville paisuttelijoille perse ruvella? Meikäläinenkin kun on itse tehnyt elämässä monenlaista, niin sitä osaa käyttää maalaisjärkeä ja tehdä monipuolisesti asioita. Joka paikassa on näitä helvetin "ammattimiehiä" joiden ala on se kaikista Spesifisin - heidän omasta mielestään."

        En todellakaan harjoittele omassa kodissani varsinkaan, mutta kaikkien ei tarvitse nykyajan tekniikka huomioiden käydä koulua 3 vuotta amiksessa tai maksaa ammattilaiselle tuhansia siitä kun hän tulee tekemään jopa paskaa laatua.
        Ammattilaisuus on suhteellinen käsite ja ymmärrän että moni haluaa työnsä vaativuutta paisutella; se poikii töitä ja identiteettiä.

        Tarkoitit varmaan ettei sinulla perseaukisella ole varaa maksaa ammattilaisille joten etsit tietoa suoli24lta alasta jonka edustajat haukut alimpaan helvettiin ja saa hermoromahduksen kun sinun itsesi esittämiin kysymyksiin vastataan mikä yhtälönä on hyvin huvittavaa ja kyllä kirjoitan koko ajan yhteen putkeen koska tiedän kuinka tämäkin saa sinun pääsi hajoamaan koita kestää katsos kun niin metsä vastaa kuin sinne huutaa ja timpureille on aika turha kovistella koska jos olet koskaan oikeaa kirvesmiestä nähnyt huumorintaju perustuu vittuilemiseen mikä on myös se tsi-miehen ja ammattilaisen erottava piirre ammattilainen ymmärtää ammattikieltä eli vittuilua ja vittuilee takaisin jonka jälkeen molemmat nauraa siinä missä tämä tsi-mies on saanut täydellisen hermoromahduksen ja hyppii seinille ja mikä parasta nämä ammattilaiset joille vittuileminen on jokapäiväistä arkea piristävä sivutuote mutta siinä olit oikeassa että pelottaa miten käy kun noin heikkohermoinen selvästi täysin pihalla oleva kädetön leikkii alfaurosta vaikka todellisuudessa on elämäänsä vittuuntunut nörtti joka potee heikkoa itsetuntoa mistä esimerkkinä TOSIMIESTEN halveeraaminen joita itseasiassa salaa ihailee kuten tietää vaimonsakkin ihailevan laita osoite tulemaan kun olet tärvännyt värkit kädettömyytesi seurauksensa ja siivonnut jälkesi niin ammaäijät tulee hätiin siihen asti jatka toki kateellisten vitutuksen kasvattamista eli siis suomeksi sanottuna itsesi nolaamista mutta miltä kuulostaisi jos yrittäisit kirjoittaa edes yhden viestin missä et hypi seinille katsos kun se on juuri se asia miksi sinua lautapoikaa täällä vedätetään


      • Päsäkkä-tee-se-itse-mies
        käy-tä.ta-vu-vii-vo-ja kirjoitti:

        Ei mennyt yksikään lauseesi oikein.

        Kyllä ne sen verran oikein meni mitä puhelimesta näprätessä pitää mennä.


      • Päsäkkä-tee-se-itse-mies
        oletpelle kirjoitti:

        Varmaan tutisevat pelosta :D :D :D :D

        Hyvä se on kateellisten netissä anonyyminä uhota:)


      • Päsäkkä-tee-se-itse-mies
        vidunkade kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan ettei sinulla perseaukisella ole varaa maksaa ammattilaisille joten etsit tietoa suoli24lta alasta jonka edustajat haukut alimpaan helvettiin ja saa hermoromahduksen kun sinun itsesi esittämiin kysymyksiin vastataan mikä yhtälönä on hyvin huvittavaa ja kyllä kirjoitan koko ajan yhteen putkeen koska tiedän kuinka tämäkin saa sinun pääsi hajoamaan koita kestää katsos kun niin metsä vastaa kuin sinne huutaa ja timpureille on aika turha kovistella koska jos olet koskaan oikeaa kirvesmiestä nähnyt huumorintaju perustuu vittuilemiseen mikä on myös se tsi-miehen ja ammattilaisen erottava piirre ammattilainen ymmärtää ammattikieltä eli vittuilua ja vittuilee takaisin jonka jälkeen molemmat nauraa siinä missä tämä tsi-mies on saanut täydellisen hermoromahduksen ja hyppii seinille ja mikä parasta nämä ammattilaiset joille vittuileminen on jokapäiväistä arkea piristävä sivutuote mutta siinä olit oikeassa että pelottaa miten käy kun noin heikkohermoinen selvästi täysin pihalla oleva kädetön leikkii alfaurosta vaikka todellisuudessa on elämäänsä vittuuntunut nörtti joka potee heikkoa itsetuntoa mistä esimerkkinä TOSIMIESTEN halveeraaminen joita itseasiassa salaa ihailee kuten tietää vaimonsakkin ihailevan laita osoite tulemaan kun olet tärvännyt värkit kädettömyytesi seurauksensa ja siivonnut jälkesi niin ammaäijät tulee hätiin siihen asti jatka toki kateellisten vitutuksen kasvattamista eli siis suomeksi sanottuna itsesi nolaamista mutta miltä kuulostaisi jos yrittäisit kirjoittaa edes yhden viestin missä et hypi seinille katsos kun se on juuri se asia miksi sinua lautapoikaa täällä vedätetään

        Ei ole kyse rahasta, vaan kivaa vaihtelua elämään tehdä välillä muutakin kuin leipätyötä. Tykkään haasteista ja haluan tehdä itse.


      • Päsäkkä-tee-se-itse-mies
        vidunkade kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan ettei sinulla perseaukisella ole varaa maksaa ammattilaisille joten etsit tietoa suoli24lta alasta jonka edustajat haukut alimpaan helvettiin ja saa hermoromahduksen kun sinun itsesi esittämiin kysymyksiin vastataan mikä yhtälönä on hyvin huvittavaa ja kyllä kirjoitan koko ajan yhteen putkeen koska tiedän kuinka tämäkin saa sinun pääsi hajoamaan koita kestää katsos kun niin metsä vastaa kuin sinne huutaa ja timpureille on aika turha kovistella koska jos olet koskaan oikeaa kirvesmiestä nähnyt huumorintaju perustuu vittuilemiseen mikä on myös se tsi-miehen ja ammattilaisen erottava piirre ammattilainen ymmärtää ammattikieltä eli vittuilua ja vittuilee takaisin jonka jälkeen molemmat nauraa siinä missä tämä tsi-mies on saanut täydellisen hermoromahduksen ja hyppii seinille ja mikä parasta nämä ammattilaiset joille vittuileminen on jokapäiväistä arkea piristävä sivutuote mutta siinä olit oikeassa että pelottaa miten käy kun noin heikkohermoinen selvästi täysin pihalla oleva kädetön leikkii alfaurosta vaikka todellisuudessa on elämäänsä vittuuntunut nörtti joka potee heikkoa itsetuntoa mistä esimerkkinä TOSIMIESTEN halveeraaminen joita itseasiassa salaa ihailee kuten tietää vaimonsakkin ihailevan laita osoite tulemaan kun olet tärvännyt värkit kädettömyytesi seurauksensa ja siivonnut jälkesi niin ammaäijät tulee hätiin siihen asti jatka toki kateellisten vitutuksen kasvattamista eli siis suomeksi sanottuna itsesi nolaamista mutta miltä kuulostaisi jos yrittäisit kirjoittaa edes yhden viestin missä et hypi seinille katsos kun se on juuri se asia miksi sinua lautapoikaa täällä vedätetään

        Laita ne vitun pisteet ja pilkut saatanan kusipää! Ei jaksa lukea edes kateellisten tyhmien kirjoituksia yhteen pötkyyn väsättynä.


      • olipas
        Päsäkkä-tee-se-itse-mies kirjoitti:

        Hyvä se on kateellisten netissä anonyyminä uhota:)

        Niinpä niin ja sinä itse anonyyminä jo nimittelyn lisäksi mitä runsaasti viljelet taisit edellä jo syyllistyä uhkailuun? Minne minä yhteystiedot lainkitän että saat puristaa paskat housuun kuten edellä lupasit? Kasva isoksi ja tämä avaus haisee trollilta ja raskaasti kukaan ei ole noin häiriintynyt tapaus kuin elämäänsä vittuuntunut nettitrolli joka purkaa traumojaan näillä sivuilla


      • Huomaaja
        olipas kirjoitti:

        Niinpä niin ja sinä itse anonyyminä jo nimittelyn lisäksi mitä runsaasti viljelet taisit edellä jo syyllistyä uhkailuun? Minne minä yhteystiedot lainkitän että saat puristaa paskat housuun kuten edellä lupasit? Kasva isoksi ja tämä avaus haisee trollilta ja raskaasti kukaan ei ole noin häiriintynyt tapaus kuin elämäänsä vittuuntunut nettitrolli joka purkaa traumojaan näillä sivuilla

        Tästä avauksesta tehtiin huono sillä, kun kateelliset ja ilkeät alkoi ylimieliseen sävyyn aliarvioida aloittajaa.


      • teinionteini
        Huomaaja kirjoitti:

        Tästä avauksesta tehtiin huono sillä, kun kateelliset ja ilkeät alkoi ylimieliseen sävyyn aliarvioida aloittajaa.

        Yritä kasvaa vielä.


      • Kysyn-vain
        olipas kirjoitti:

        Niinpä niin ja sinä itse anonyyminä jo nimittelyn lisäksi mitä runsaasti viljelet taisit edellä jo syyllistyä uhkailuun? Minne minä yhteystiedot lainkitän että saat puristaa paskat housuun kuten edellä lupasit? Kasva isoksi ja tämä avaus haisee trollilta ja raskaasti kukaan ei ole noin häiriintynyt tapaus kuin elämäänsä vittuuntunut nettitrolli joka purkaa traumojaan näillä sivuilla

        Miten voi uhata identiteetitöntä henkilöä?


    • Päsäkkä-tee-se-itse-mies

      No niin pojat, nyt on remontti tehty ja hyvä tuli. Itse kaikenntein ja en sitäkään paskantärkeää opettajaa vaivannut. Kaikki kehuneet, että ei helvetti kun on mahtava sauna ja pesutilat,puhumattakaan khh:sta ja vessasta :) Ei jouluksi eikä uudeksi vuodeksi saanut valmiiksi, mutta eilen saunottiin ja olipa hyvä. Aikaistin vähän aikataulua, kun pistivät ylityövapaille pakosta. Talon hinta nousi varmasti 15 tonnia ja helppo oli tehdä homma itse. Tuo lasiseinä helpottaa paljon asiaa ja antaa ilmettä. Lauteiden näpräily tervavalepästä oli kyllä aikaavievää.

      Suosittelen kaikille vähänkin kykeneville tekemään itse. Ammattilaiset paisuttelevat asioita, jotta saavat töitä ja arvostusta.

      Jos jollakin kysyttävää, niin neuvon mielelläni.

      • aakkupätsytädev

        Ei muuta kuin gernit hiacen perään ja urakoimaan. Riittääpähän meillä ammattilaisilla töitä kun kierretään parsimassa tsi-miesten jälkiä.

        ps. Sääliäkö sinä olit vailla vai kehuja huonon omantunnon pönkittämiseksi? Soita äidille jos se kehuisi pientä poikaansa joka on niin reipas että..


      • Itse666

        Oikeita ammattilaisia on vain vaikea löytää rakennusalalla. Laskunkirjoittajia ja paskanpuhujia on sitäkin enemmän. Jos et itse pysty tekemään niin kannattaa kuitenkin oppia mahdollisimman paljon hommasta ettei ns. ammattilainen saa ihan kaikkea paskaa läpi. Tämä neuvo kyllä koskee kaikkea muutakin elämässä. Jos et tiedä, sinua huijataan.


      • itse69

        Sepä se. Näitä tsi-miehiä jotka ovat olleet appiukon rakennuksella apupoikina "itseoppineina" kiertää seuraavaksi rakennuksilla tekemässä tuhojaan. Ei ammattilaisen löytäminen vaikeaa ole viiidakkorumpu on edelleen se paras keino löytää ammattilainen jonka töiden etenemistä ei tarvitse selän takana seurata. Ongelmana edellisessä se, että heidän kalenteri on aina vuosiksi eteenpäin täyteen buukattu. Suurimpia huijareita nämä päsäkät jotka suomi24:n sivuilla kysyy neuvoja ja seuraavassa hetkessä ovat isiään naimaan opettamassa. Seassa harvakseltaan ihan asiallisen työn tekijääkin mutta valtaosa tekee pelkkää vahinkoa kiinteistöilleen joissa harrastelevat timpurointia pääasiassa varojen puutteen takia. Kallista säästämistä. Ei silti, kyllä ns. ammattilaistenkin seassa on näitä rahastajia yms. epäkelpoa materiaalia. Taustat aina kyseenalaisia


      • aasinsillankautta

        Suomi 24 TSI-neuvojista tuli mieleen yksi tapaus lukuisten vastaavien joukossa joka näillä suomi 24 sivuilla kauan sitten hämmästyttävällä ahkeruudella neuvoi miten kannattaa tehdä itse valmishormi ja kehui miten helppoa se on ja miten halvaksi se tulee. Ihan hyvä mutta keinot joita esitteli ja valitettavasti lukuisilla palstoilla oli juuri niitä, joilla ihan varmasti saa saunan palamaan. Täällä kun vouhkataan vieläkin yhden toimesta hormipaloilla se suurin yksittäinen syy hormista alkunsa saaneille saunapaloille on TSI-viritykset tai vastoin ohjeita asennetut valmishormit. Asialla ketkäs muutkaan kuin TSI-miehet. Aiheen vierestä mutta sama pääasia


      • Työnnä-zucccini-suolees
        aakkupätsytädev kirjoitti:

        Ei muuta kuin gernit hiacen perään ja urakoimaan. Riittääpähän meillä ammattilaisilla töitä kun kierretään parsimassa tsi-miesten jälkiä.

        ps. Sääliäkö sinä olit vailla vai kehuja huonon omantunnon pönkittämiseksi? Soita äidille jos se kehuisi pientä poikaansa joka on niin reipas että..

        Kumpaa sinä olet mulkku vailla? On kait niitä parempiakin koneita kuin Gern?


      • Työnnä-sinäkin-
        itse69 kirjoitti:

        Sepä se. Näitä tsi-miehiä jotka ovat olleet appiukon rakennuksella apupoikina "itseoppineina" kiertää seuraavaksi rakennuksilla tekemässä tuhojaan. Ei ammattilaisen löytäminen vaikeaa ole viiidakkorumpu on edelleen se paras keino löytää ammattilainen jonka töiden etenemistä ei tarvitse selän takana seurata. Ongelmana edellisessä se, että heidän kalenteri on aina vuosiksi eteenpäin täyteen buukattu. Suurimpia huijareita nämä päsäkät jotka suomi24:n sivuilla kysyy neuvoja ja seuraavassa hetkessä ovat isiään naimaan opettamassa. Seassa harvakseltaan ihan asiallisen työn tekijääkin mutta valtaosa tekee pelkkää vahinkoa kiinteistöilleen joissa harrastelevat timpurointia pääasiassa varojen puutteen takia. Kallista säästämistä. Ei silti, kyllä ns. ammattilaistenkin seassa on näitä rahastajia yms. epäkelpoa materiaalia. Taustat aina kyseenalaisia

        Toiveajattelua.


      • Tunge-sinäkin-tuplana
        aasinsillankautta kirjoitti:

        Suomi 24 TSI-neuvojista tuli mieleen yksi tapaus lukuisten vastaavien joukossa joka näillä suomi 24 sivuilla kauan sitten hämmästyttävällä ahkeruudella neuvoi miten kannattaa tehdä itse valmishormi ja kehui miten helppoa se on ja miten halvaksi se tulee. Ihan hyvä mutta keinot joita esitteli ja valitettavasti lukuisilla palstoilla oli juuri niitä, joilla ihan varmasti saa saunan palamaan. Täällä kun vouhkataan vieläkin yhden toimesta hormipaloilla se suurin yksittäinen syy hormista alkunsa saaneille saunapaloille on TSI-viritykset tai vastoin ohjeita asennetut valmishormit. Asialla ketkäs muutkaan kuin TSI-miehet. Aiheen vierestä mutta sama pääasia

        Miten tuo liittyy tähän asiaan? Voi tuota vitutuksen määrää, hahhahohhooooiohahhihhahhohhiiiooooooooiiihhohhoooiiooooo:))))))))


      • aakkupätsytädev
        Työnnä-zucccini-suolees kirjoitti:

        Kumpaa sinä olet mulkku vailla? On kait niitä parempiakin koneita kuin Gern?

        On paljonkin parempia mutta niistä sinä et mitään tiedä köyhä kun olet. Kädetön, köyhä ja mielenterveydenkin kanssa ongelmia.


      • Whhehhahhahohhoo
        aakkupätsytädev kirjoitti:

        On paljonkin parempia mutta niistä sinä et mitään tiedä köyhä kun olet. Kädetön, köyhä ja mielenterveydenkin kanssa ongelmia.

        Näyttää "ammattilaisia" vituttelevan :) heh, vitun pellehermannit saatana. Muahhahhhahahahaaahohhooo


      • aakkupätsytädev

        Sillä liimalla oli tarkoitus kiinnittää laatat seinille ei impata. Laita lapsi asialle ja eikös se perskeles tunge sormen perseeseensä kun liftata piti. On se kuitenkin kiva että pääsit viikonloppulomille meitä viihdyttämään mutta eikös se ole jo aika pakata minnihiirilaukku ja palata suljetulle pehmustettuun huoneeseen?


      • Ehehohoh
        aakkupätsytädev kirjoitti:

        Sillä liimalla oli tarkoitus kiinnittää laatat seinille ei impata. Laita lapsi asialle ja eikös se perskeles tunge sormen perseeseensä kun liftata piti. On se kuitenkin kiva että pääsit viikonloppulomille meitä viihdyttämään mutta eikös se ole jo aika pakata minnihiirilaukku ja palata suljetulle pehmustettuun huoneeseen?

        Heh kun olet omasta melestäsi hauska äitin pikku nakkimulkuntumputtaja.


      • En-epäile
        aakkupätsytädev kirjoitti:

        Sillä liimalla oli tarkoitus kiinnittää laatat seinille ei impata. Laita lapsi asialle ja eikös se perskeles tunge sormen perseeseensä kun liftata piti. On se kuitenkin kiva että pääsit viikonloppulomille meitä viihdyttämään mutta eikös se ole jo aika pakata minnihiirilaukku ja palata suljetulle pehmustettuun huoneeseen?

        Ai liimallako nämä ammattilaiset laattoja kiinnittää? Idiootteja on monenlaisia.


      • aakkupätsytädev

        Laattaliimaksi sitä laattaliimaa yleensä kutsutaan. Sitten on vielä olemassa laattalaastit erikseen riippuen käyttötarkoituksesta eli alustan materiaalista mihin laatat kiinnitetään. Idiootteja on monenlaisia sinä sen sanoit.


      • Hahhahhhehhehhehoh
        aakkupätsytädev kirjoitti:

        Laattaliimaksi sitä laattaliimaa yleensä kutsutaan. Sitten on vielä olemassa laattalaastit erikseen riippuen käyttötarkoituksesta eli alustan materiaalista mihin laatat kiinnitetään. Idiootteja on monenlaisia sinä sen sanoit.

        Kyllä sinä idiootti kiinnität laatat Erikeepperillä samalla kun nuuhkit sitä tyhmän kaaliisi.


    • jatkavaintodistelua

      Aloittaja selvästi osoittaa viesti toisensa jälkeen olevansa täysi vajakki.

      • Äitinpojat

        Miten ne peruskoulusta joululomalla olevat pikkupojat ovat tämän palstan löytäneet? Äiti vielä pippelin pesee..


      • Voi-reppanaa

        Voi kun amiksia vituttaa. Toiset osaa hommanne ilman kouluja:)


    • uppoatkokoajan

      Ja näin aloittajan todistelu jatkuu :D :D

    • yhhjjj

      Tuo saunan ja ph:n välisen lasiseinän asennus vaatii tietysti sen aikasemman seinärakenteen purkamisen. Onnistuuko se niin kätevästi, ettei panelointi vaurioidu? Ainakin jonkinlaiset listoituspatenrit joudut kehittämään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      217
      35643
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      273
      22672
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11364
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      9001
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6721
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5271
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4165
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2142
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      38
      2051
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1647
    Aihe