Turvapaikan rukoilemista haudoilla

Asyylinvonkaajat

Jouluaattona oli SPR kerännyt koko Poppelin sakin kokoon ja lähteneet joukolla hautarauhaa häiritsemään Näsin hautausmaalle. Jokainenhan voi kuvitella, millainen meteli tuollaisesta yli sadan hengen laumasta lähtee, varsinkin kun eivät osaa olla hiljaa. Meteli oli paikalla olleiden mukaan järkyttävä. Asiaa ihmetteleville silminnäkijöille oli tylysti ilmoitettu, että asiasta ei saa puhua, koska niitä on noin paljon. Porvoon seurakuntayhtymän hautaustoimen ohjesäännössä pykälässä §18 todetaan, että hautausmaalla noudatetaan hiljaisuutta ja arvokkuutta. Tämäkään pykälä ei näemmä koske SPR:ää eikä Poppelin turvapaikanhakijoita. Eikö tämä Poppelin sakki voisi edes hautarauhaa opetella kunnioittamaan?

12

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Islamno1

Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Kaikki uskonnot ovat hautausmaalle tervetulleita olemaan omalla tavallaan.

Jos ei miellytä, niin voi itse olla menemättä. Ei ne haudatut sieltä minnekkään karkaa.

Spr on pyhä organisaatio. Sitä ei pidä arvistella.

• hautarauha.kunniaan

Että hautausmaalle mölisemään?
        Kyllä se niin on, että suomalaiset menee hautausmaalle muistelemaan/kunniottammaan vainajiaan milloin tahansa ja apinoiden lailla mölisevien rättipäiden on parasta pysytellä sieltä pois kokonaan.
        Valitettavasti en sattunut näiden mölyapinoiden kanssa samaan aikaan paikalle, jotta olin voinut kertoa heille/ohjaajilleen mikä on hautausmaalla sopivaa käytöstä ja mikä ei.
        SPR on yksi helvetin mutiaisilla veronmaksajia kuppaava rahastaja.

• NÄINSELKEÄSTI

SOITTAKAA POLIISILLE......ILMOITTKAA HAUTARAUHAN RIKKOMISESTA

• Rankkaepäonni

Siellä on yksi hiton rankka muija, joka on vaatinut sinne niin rankan tiedotuskiellon, ettei luottamusta porvoolaisiin onnistuta rakentamaan enää millään tavalla. Tämä muija on niin rankka, että kaikki toiminta on ihan HYS HYS ja siksi porvoolaiset eivät enää luota SPR:n toimintaan. Jos homma olisi kaiken tuon salailun sijasta ollut avointa, niin luottamus olisi voinut syntyä, mutta nyt sitä on turha enää yrittää synnyttää. Homma on rankasti epäonnistunut ja koko VOK olisi parempi siirtää toiselle paikkakunnalle rakentaen samalla luottamusta asukkaisiin. Tai sitten yrittää jatkossakin pitää nämä asukkaat rankasti piilossa. Nämä hautuumaaongelmat ovat vasta alkusoittoa. Paljonko Poppeli on ollut vuorovaikutuksessa Porvoolaisiin? Aivan, ei yhtään, jos ei lasketa näitä tiettyjen urheiluseurojen ja muiden vastaavalla tavalla toiminnassa mukana olevia tahoja. Vääksyssä sentään on tiedotettu asioista, täällä näitä on vain rankasti piiloteltu. Tyhmempikin silloin tajuaa, että hommassa on rankasti jotain salailtavaa.

• palaakonäpit

Älä huoli; polttopullojen heittäjät osaavat mennä sinne ilman tiedottamisiakin.

• kunniavieraat.kotiin
        palaakonäpit kirjoitti:

Älä huoli; polttopullojen heittäjät osaavat mennä sinne ilman tiedottamisiakin.

Sen verran munaa toivoisi paikallisista isänmaanystävistä löytyvän, että osaisivat näille kunniavieralle tehdä selväksi etteivät sovellu tänne joten olisi viisainta välittömästi painua sinne mistä ovat tulleetkin.

• Puppelipoju

Eipä ole näkynyt osaavan, eikä ole kovin hyvin osanneet mennä muuallakaan Suomessa. Muutamaa yksittäistä juopuneen päähänpistoa lukuunottamatta on ollut kovin hiljaista. Se kertoo siitä, että suomalainen äärioikeisto on fiksua ja omaa diplomaattiset tavat vaikuttaa. Polttopulloja on turha pelätä, kuten varmaan on porukka huomannut, niin ne eivät kuulu hyväksyttyihin toimintatapoihin. Vastaanottokeskusten uhka tulee edelleen sisältäpäin, omista "asiakkaista".

• Metrisysteemi

Se on itsestään selvää, että sulaa ja kipinöitä lentää, kun kaikki kulttuurit sulatetaan yhteen.

Tarvitsemme sellaista työväestöä, joka ei tiedä 80-luvun alkupuolen Suomesta yhtikäs mitään. Ei muuten maistu hommat nykyisillä ehdoilla. Poppelin sakilla ei ole mitään hajua hyvinvointiyhteiskunta-Suomesta, vaikka sen viime metreille saapuivatkin kevyelle hölkälleen juoksijoiden joukkoon.

• Hautarauha

Hauskanpitoa Suomea rakentaneiden haudoilla.
      Kyllä tämä voidaan pitää asianmukaisena toimintana kulttuurien tutustuttamisessa.

Hauta voi olla isoisämme tai isoäitimme. Ei se haittaa.

Suvaitaan.

http://m.youtube.com/watch?v=azFJO9JbCDc

• unohtamatonE

SPR:n pitäisi auttaa vain ulkomailla eikä asettua kotimaassa suomalaisia vastaan niin kuin nämä aivopestyt VOK-pomot tekevät.

Itselläni ei muuten ole tietoa kuin kolmesta tapauksesta, joissa suomalaiset ovat vetäneet karvapaikan hakijoita turpaan. Keskenään ne ovat tapelleet satoja kertoja. Mihin me tarvitaan ihmisiä, jotka tappelevat ruokajonoissa etuiluista? Joilla siis on täysin olematon toleranssi sille, että MINÄ, MINÄ, MINÄ ei saa kaikkea heti.

• unohtamatonE
    • popeliastuja

Moro! minä muutta tampere tänne ihq porvoo parempi ruoka torino ja tampere paska ruokka :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      105
      8315
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      113
      5806
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      56
      5327
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5245
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3911
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      59
      3075
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2782
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2576
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2549
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2524
    Aihe