Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hankalat luonteenpiirteet

heikkouksiako

Mitä tuumaat,mitkä kaipaamasi naisen luonteenpiirteet voisivat olla hankalia?

39

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinsevaanonB

      itsepäisyys :D :G

      (::) :():

    • MAGEETA---

      Hänen ITSEPÄISYYTENSÄ ON IHAN HULVATONTA !!!!!!!!

      • onkopelkästäänhuono

        Ai,mitenköhän se ilmenee?


    • MAGEETA---

      En tiedä muuta kuin että se on niin ihqua :D

    • TällaistaHankalaa

      Hän on uskoakseni nainen, joka uppoaa syvälle tunnetiloihin. Tämä ei ole hankalaa. Hankalaa on se yhdistelmä, että luulen hänellä olevan aikaisempia huonoja kokemuksia miehistä. En tiedä, mitä hänelle on tehty, mutta pinnan alla hän on äärimmäisen epäluuloinen ja näkee aaveita sielläkin, missä niitä ei ole. Kuvittelee nopeasti huonoimman skenaarion ja uppoaa synkkiin mielikuviin. Hän etsii miehestä luotettavuutta, mutta ei luota. Se on hankalaa. Yhteistä on, että olemme molemmat herkkiä, vahvasti vaistoavia ihmisiä. Sen takia tiedän.

      En voi kuin olla oma itseni ja toivoa, että hän työntää epäluulonsa osaltani sivuun. Muuten ei mistään tule mitään. Jos olisimme suhteessa, minun osani olisi olla kärsivällisempi ja saada hänet uudestaan ja uudestaan uskomaan, että en häntä satuta. Tulisin usein syyttä tuomituksi, mutta silloin minun pitää ymmärtää kokonaiskuva ja säilyttää maltti silloinkin, kun hän uppoaa syvyyksiin tai tulistuu syyttä. Kaikenlaista ehdin tekemään, se on minun luonnossani, mutta hänen sydäntään en särje.

      • Mahdotonajatus

        Mun piti kirjottaa yöllä tästä eräälle miehelle... En kirjoittanut... En lähettänyt.... Oikeassa olet.


      • Palstalukija.n

        Toivottavasti nainen osaa arvostaa sinua, sillä vaikutat todella ihanalta mieheltä ajatuksinesi. Yhtä vaan mietin; Tietääkö nainen, että ajattelet hänestä noin kauniisti? Ehkä hän juuri sen vuoksi onkin niin epävarma eikä luota, jollet ole kertonut mitä ajattelet/tunnet.


      • voisollamuketää

        Kyllä mä uskon että ajan kanssa opin luottamaan jos osoitat olevasi luottamukseni arvoinen.


      • kertositpa

        Tuon hänelle


      • sydäntensärkijä

        "Tällaista hankalaa."Kirjoititkohan minulle?Moni osuu kohdalleen.Jos olisit hän.Mitä viimeinen lause pitää sisällään.Teet paljon,mutta et halua särkeä sydäntä?Miten särkisit sen?


      • satutasatua

        Saanen sanoa, että kirjoituksesta päätellen olet mies, joka ei vielä itse ole kasvanut sellaiseksi aikuisen tasapainoisen oloiseksi, jonka vahvuus näkyy teoissa ja sanoissa. Toisin sanoen, sinä et omaa luottamusta itseesi ja siten projektoit ihmeellisellä tavalla naisen vastuulle sen, että luota. Projektoit pelkoasi "satuttamisesta" ja esität herttaista, toista säälivää ihmistä. Mikä varmasti ajaa naisesi pois luotasi.

        Aikuinen vastuu, tietää mitä ei tekisi ja luottaa itseensä. Jollei se tuota tulosta, tiedät, ettei toisen kanssa voi edetä, sillä syyt ovat silloin jossain muualla kuin keskinäisessä luottamuspulassa. Ei ihmisiä yleensä voi lähestyä ajatuksella, "sinua satuttaisi en" kyseessähän on silloin projektointi ja olet asettanut ihmisen hankalaan asemaan, ottamaan vastuun sinun kannattelemisesta koska sinä itse tuot sen termin "satuttaminen" kehiins,niin se vain on.


      • TällaistaHankalaa
        sydäntensärkijä kirjoitti:

        "Tällaista hankalaa."Kirjoititkohan minulle?Moni osuu kohdalleen.Jos olisit hän.Mitä viimeinen lause pitää sisällään.Teet paljon,mutta et halua särkeä sydäntä?Miten särkisit sen?

        Siis en särkisi... En petä, en ole koskaan vehdannut usean naisen kanssa samanaikaisesti. En veisi hänen arvoaan, arvostelisi toisten kuullen, leikilläni ehkä mutta se on toinen juttu. Hänen ei tarvitsisi katua kiintymystään minuun, hänen korviinsa ei kantautuisi paskamaisia tekoja tai puheita, jotka olisivat lähtöisin minulta. En ole eläessäni huoritellut ensimmäistäkään naista.

        Minulle tulee tyhmiä päähänpistoja, olen huono istumaan aloillani, toisinaan lyhytjänteinen, unohtelen juttuja jne. Tällaisia pieniä kiistanaiheita varmasti tulisi. Mutta en pettäisi sydänten sidosta, jos sen näin sanoisi. Ja jaksaisin yrittää.


      • pointtinsakullakin
        TällaistaHankalaa kirjoitti:

        Siis en särkisi... En petä, en ole koskaan vehdannut usean naisen kanssa samanaikaisesti. En veisi hänen arvoaan, arvostelisi toisten kuullen, leikilläni ehkä mutta se on toinen juttu. Hänen ei tarvitsisi katua kiintymystään minuun, hänen korviinsa ei kantautuisi paskamaisia tekoja tai puheita, jotka olisivat lähtöisin minulta. En ole eläessäni huoritellut ensimmäistäkään naista.

        Minulle tulee tyhmiä päähänpistoja, olen huono istumaan aloillani, toisinaan lyhytjänteinen, unohtelen juttuja jne. Tällaisia pieniä kiistanaiheita varmasti tulisi. Mutta en pettäisi sydänten sidosta, jos sen näin sanoisi. Ja jaksaisin yrittää.

        Tuossa on tietysti pointtia, mutta nuohan pitäisi tavallaan olla itsestäänselvyyksiä, jos tuollaisia tarvitsee edes ilmaista, tietää että siltäkö näyttä että noista arvoista on ihmiset kauas kaonneet?

        " En veisi hänen arvoaan, arvostelisi toisten kuullen, leikilläni ehkä mutta se on toinen juttu. Hänen ei tarvitsisi katua kiintymystään minuun.."


      • TällaistaHankalaa
        satutasatua kirjoitti:

        Saanen sanoa, että kirjoituksesta päätellen olet mies, joka ei vielä itse ole kasvanut sellaiseksi aikuisen tasapainoisen oloiseksi, jonka vahvuus näkyy teoissa ja sanoissa. Toisin sanoen, sinä et omaa luottamusta itseesi ja siten projektoit ihmeellisellä tavalla naisen vastuulle sen, että luota. Projektoit pelkoasi "satuttamisesta" ja esität herttaista, toista säälivää ihmistä. Mikä varmasti ajaa naisesi pois luotasi.

        Aikuinen vastuu, tietää mitä ei tekisi ja luottaa itseensä. Jollei se tuota tulosta, tiedät, ettei toisen kanssa voi edetä, sillä syyt ovat silloin jossain muualla kuin keskinäisessä luottamuspulassa. Ei ihmisiä yleensä voi lähestyä ajatuksella, "sinua satuttaisi en" kyseessähän on silloin projektointi ja olet asettanut ihmisen hankalaan asemaan, ottamaan vastuun sinun kannattelemisesta koska sinä itse tuot sen termin "satuttaminen" kehiins,niin se vain on.

        Saat sanoa. En usko projisoivani mitään. En lähesty suklaasydänten kanssa. En sääli, enkä sälytä hänen niskoilleen mitään. Hänellä on oma elämänsä, minulla omani. Aikuisia ihmisiä. Kiitos kuitenkin kommentistasi, joka antoi ajateltavaa.


      • TällaistaHankalaa
        pointtinsakullakin kirjoitti:

        Tuossa on tietysti pointtia, mutta nuohan pitäisi tavallaan olla itsestäänselvyyksiä, jos tuollaisia tarvitsee edes ilmaista, tietää että siltäkö näyttä että noista arvoista on ihmiset kauas kaonneet?

        " En veisi hänen arvoaan, arvostelisi toisten kuullen, leikilläni ehkä mutta se on toinen juttu. Hänen ei tarvitsisi katua kiintymystään minuun.."

        Toisin kuin luullaan, asioita on hyvä pukea toisinaan sanoiksi. Vaikka vain itselleen täällä.


      • toivonvieläkin

        Toivoisin,että olisin voinut puhua kaipaamani miehen kanssa asioista noin.Olisi auttanut varmaan molempia.


      • NäkökulmiaMonia

        Tämä kuvio muistutti jotain ja siltä pohjalta, että tässä on nyt aika pinnallisesti kommentoijan itsekritiikki suhteessa naisen "hankaluuteen" sekä aika pinnallista ja jopa olematonta naisen ja hänen "hankaluutensa" ymmärtäminen. Kommentoijan antamilla kuvauksilla missä luottamus, vuorovaikutus ja ymmärrys on nolla, sanoisin: Ei jatkoon. Ei toimi. Jatka matkaa seuraavaan. Onnea kuitenkin matkaan ja yritykseen kenen tahansa kanssa!


      • Nytkaijomyöhäistä

        Rakastuin sinuun TällaistaHankalaa, olisinpa tiennyt sinun tunteesi ..


    • tositosikko

      Itse olen ainakin niin helvetin herkkänahkainen, että otan osumaa ties mistä. Otan itseni liian vakavasti ja elämänkin välillä. En tykkää yhtään joistain piirteistäni ulkonäössä ja luonteessa. Jos joku kehtaa hihitellä niille, niin loukkaannu kuin joku ihmeen ääliö. En vain osaa nauraa itselleni, kun oon niin kauan yrittänyt selviytyä järkeilemällä omin avuin. Jos jostain olen kateellinen ja joskus jopa katkera kevytmielisille, niin kyvystä hullutella omille maneereille. En ole sellainen, huudan mielessäni ja hakkaan päätä seinään. On puuttunut noita sirkuspeilejä tai en ole uskalatanut katsoa niihin. Ottakaa minut vakavasti, saatana! :D

    • tuntemuksiavaan

      Kun on nähnyt jo pienenä kaksinaismoralismia. Tee näin kuin sanotaan, niin oot kiltti ja hyvä tyttö. Yritys hyvä, mutta kun ajatuskin voi viedä harhaan ja miten se sovitetaan. Vieressä sikaillaan satasella, mutta se sovitetaan ja elämä jatkuu. Ainakin toisilla jatkuu. Minulle jokainen uusi teko on pettymys ja luottamuksemenetys. Joka kerta mieli opettelee uudestaan luottamaan, kunnes ei ole enää varma mistään. Ei yhtään mistään. Älä puhu! Älä luota! Et voi tietää keneen voit luottaa! Älä ole kielikello. Pidä kaikki sisälläsi, koska jos kielit, asemasi heikkenee entisestään. Ethän nytkään ole mitään, paitsi koulussa. Siellä olet sama arvoinen. Oma pulpetti... luxusta. Tästä on mahdollisuus vielä nousta, mutta mihin. Ei hyvältä näytä, että mihin tästä päätyy.

    • Eioohelppoo

      Mä olen ainakin täynnä hankaluuksia. Yhtä suurta ongelmaa koko nainen. Itseni kanssa taistelen jatkuvasti ja omat ajatukset tuntuu välillä repivän pään halki. Ei sitä valitettavasti ulospäin näy, jonka vuoksi joudunkin toisinaan ikäviin tilanteisiin kun on pakko hätistää joskus ne kaikkein ihanimmatkin miehet pois mun läheltä ja elämästä etten vetäisi ketään mulle tärkeää mukanani tähän samaan suohon.

      • viddumikänarskutirallaa

        narskukin kaiken lisäksi, kun piti tulla miehelle oisoitettuun ketjuun mainostamaan itseäs. Minäminäminäminäminä...jne!!


    • rakastansitä

      Jääräpäisyys. Mut on se urhee mimmi, jolle täytyy kyl nostaa hattua.
      Se on pelokas neurootikko ja se on välil hankalaa ku se on si ,myös jääräpää,mut se on jännän kaksjakone. Peittoo si välil miehiiki rohkeudes. On se silti vaa naine, jota ei voi olla rakastamatta. Se on jännän monipuoline. Erikoine

      • rakastansitä

        Kyl siin seki on et ku se suuttuu ni se on ku tuulispääs. Yht nopeasti se tuli, keuhkos ja meni. Mimmistä näkyy enää vaa selkä! Ei ehi hiffaan et mitä täs tapahtu. Jääräpää ni sitä ei saa kuuntelee eikä leppymää! Se vihasena menee minne menee ja tulee si ku tulee. Tulleessaa vielki se järäillen kyylää meitsii eikä puhu mitää! Siihe auttaa hali si se puhuu, mut joskus jos se on tussahtanu kunnol ni ei hitto ku ei se meinaa antaa koskee itteensä. Haasteelline lepytettävä. Onneks tussahtelee harvoi tollee.


      • Saitkyllänauramaan

        mun ihan ääneen, kun niin ihanasti kerroit tuosta omasta tuulispäästäsi, lepyteltävästä :))


      • rakastansitä
        rakastansitä kirjoitti:

        Kyl siin seki on et ku se suuttuu ni se on ku tuulispääs. Yht nopeasti se tuli, keuhkos ja meni. Mimmistä näkyy enää vaa selkä! Ei ehi hiffaan et mitä täs tapahtu. Jääräpää ni sitä ei saa kuuntelee eikä leppymää! Se vihasena menee minne menee ja tulee si ku tulee. Tulleessaa vielki se järäillen kyylää meitsii eikä puhu mitää! Siihe auttaa hali si se puhuu, mut joskus jos se on tussahtanu kunnol ni ei hitto ku ei se meinaa antaa koskee itteensä. Haasteelline lepytettävä. Onneks tussahtelee harvoi tollee.

        Tuol se mimmi taas antaa monipuolise luonteensa kukkii! Se kyl on nii erilaine ku palstan muut naiset. Upee mimmi on.


    • TällaistaHankalaa

      Hankalaksi luulemani asiat ovat vain osa häntä, ja lopulta aika inhimillisiä piirteitä. Hetkiä jotka tulevat ja menevät. Toivottavasti ei hän ei anna niille liikaa painoarvoa. Yksin miettiessä asiat voivat kasvaa epärealistisen suuriksi. Aikaa hän saattaa tarvita jokatapauksessa.

      • sanojentärkeys

        Ehkäpä kaipaamani juuri sen takia on hämillään tilanteesta, kun ei tiedä mitä toinen ajattelee. Mutta kaikki selviää puhumalla ja ymmärtämällä koko tilanteen.


      • tietäisinpäsen

        Niin meilläkin varmasti kävi,en vain tiedä,olemme molemmat ehkä vielä herkkiä tekemään toisen käytöksestä omia johtopäätöksiä,varmistamatta onko asia todella niin kuin luulen,se luo omaa haastetta.Eli puhuminen olisi kaiken puolin tärkeää.Tuntuu,että toinen ei vain halua enää keskustella ja purkaa asiaa,onko mennyt liikaa aikaa.


      • seonsuhteellista
        tietäisinpäsen kirjoitti:

        Niin meilläkin varmasti kävi,en vain tiedä,olemme molemmat ehkä vielä herkkiä tekemään toisen käytöksestä omia johtopäätöksiä,varmistamatta onko asia todella niin kuin luulen,se luo omaa haastetta.Eli puhuminen olisi kaiken puolin tärkeää.Tuntuu,että toinen ei vain halua enää keskustella ja purkaa asiaa,onko mennyt liikaa aikaa.

        Liikaa aikaa? Jos viime keskustelustanne on yli vuosi niin on mennyt liikaa aikaa.


      • luovuttanut__

        Helpoimmalla pääset, kun unohdat koko naisen. Maailma pullollaan naisia, luulisi valinnanvaraa olevan. Varmasti on nättejä ja helppoluonteisempia sinulle tarjolla. Ja muutenkin kaikin puolin sopivampia.


      • juupason

        Niin, jotkut ei näe koskaan mihinkään asiaan mitään vaivaa. Onhan se niinkin, mutta oikeasti joku saattaa olla ihan säyseä ja helppokin, kun on itsekin vähän sellainen.


    • EttäSellasta

      Häntä läheisyys ahdistaa ja riippuvuuden tunne toisesta pelottaa. Hänen todellisuudentajunsa horjuu ajoittain. Lisäksi humalassa pettää meilkein aina. Lisäksi hänelle erittäin tärkeää mitä muut ajattelevat meidän parisuhteesta ja minusta, varsinkin hänen ainoa ystävänsä, joka on myös sukua hänelle ja kontrolloi häntä vahvasti. Silti rakastan <3

      • Ihmesuhdeteillä

        Mikä helvetin parisuhde voi olla kyseessä jos humalassa pettää melkein aina?


    • mäkätys_ja

      Sadistisuus

    • kohtasätajuut

      Olen ihanan hankala, mutta vain omalle murulleni.

    • muttaaikasöpötyttösilti

      Minulle ei kai mikään tuon yhden naisen kanssa... eikä ole edes kauhean stressin aihekaan.

    • Aboriginaali
    • Sekaisinnaisesta

      Hän ajattelee vastustajastakin(urheilun termein) pelkkää hyvää.Heikompien tukija.Hienoja luonteenpiirteitä.En voi sanoa mitään muuta huonoa hänestä kuin,että saanut minut turhan sekaisin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe