Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi ihmeessä te kaksi käytte täällä?

nimetönparisuhdeneuvoja

Eikö kannattaisi panostaa kaikki energiat välien korjaamiseen IRL ja päättää yhdessä, että ette enää käy täällä.

39

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HarhojaSuurimmallaOsalla

      Ketkä kaksi? Täällä on monta jotka juttelee seinille ja monta jotka vastailee seinille. Risto ja Anne ainoot jotka tunnistanu toisensa ja tuskin niiltä kysyt.

      • Harhoja_

        Noista kahestakin mies vastailee ja kirjottaa ihan kaikille vaikkei olisi Anne kirjottamas.


    • miksikulkisi

      Ketkä kaks? Mä käyn kyllä ainakin ihan yksin täällä, enkä edes kuvittele, että se toinen osapuoli täällä kulkee.

    • Siinäpäsesitten

      Siksipä siksi koska olen naimisissa. Tykkään kovasti mutta asun kaukana ja niin. Vaikeata, vaikeata on.

    • kasvotonsuhde

      Nyt ei voi kuin nauraa:D

    • emmeoletäällä

      ja tunnistanut olet. niin mitkä ne nimet olikaan :)

    • ylläpitäjä

      varmasti aloittaja on

    • Tervetullutvinkki

      kelle tahansa..Yhden huomio irl ei riitä korvaamaan 10 ihmisen huomiota palstalla.

      • hahhahhaa_

        Narsistin pahin painajainen on, että ei saa minkäänlaista huomiota.


    • TrueLove_

      Suhde irl ja kävisimme silti täällä. Illalla vuoteessa etsisimme pädit kädessä toisen kirjoittamia viestejä. "Tää!" "Ei ole." "Takuulla on! Niin tyypillistä sinua..."

      :)

      • ivanaaTrumpIvanaa

        Elämä on rikkaus.. kun sen oikein oivaltaa :)


      • EiHassumpiEsileikki

        Viimeksi tänä aamuna kuvittelin olevani vastaavassa skenaariossa hänen kanssaan ;-)


      • rakkaudellataas

        aika muuttuu..kun tapaamme niin käskyt lähtevät aivoista suoraan. Kukaan ei tunne aipadia eikä muitakaan fyysisiä laitteita. Toivottavasti tunnistamme toisemme samantien.


    • aiJaijaipahaAddiktio

      Ongelma näyttäisi olevan aloittajalla, joka kokee jo riippuvuudeksi oman roikkumisen täällä..

    • haukoittelentäällä

      täällä on tasan yksi joka kirjoittaa monena eri persoonana.
      Tässä hälle tissikuvien lähettäjälle jotain paljon laadukkaampaa.

      https://youtu.be/vtK3Ve7ReFk

    • hannuristo

      Kysyin IRL onko mitään kerrottavaa. Ei ollut. Olisiko toisen vuoro kysyä? Jokatapauksessa pitäisi puhua ihan jo erään toisenkin pikkuihmisen takia.

    • älkäätulkotänne

      Sitä mäkin ihmettelen, menkää IRL

    • pohtiamies1

      Tykkään vetää käteen ja vittuilla palstalla! Ei mua kiinnosta tavata ketään irl. Siellä tapoihini kuuluu valehtelu, joskus jos kasseja pakottaa soitan vakihoidon nussimaan.

      • Kaikkitietää

        Toi nyt ei oo mikää uutinen.


      • pohtiamies1

        Kolme sellaista vakipanoa on, jotka antaa kun soittelen! Kysyn vaan että nussitaanko niin ne tulee ja mä nussin! Mukavasti tämä elämä menee palstaillen, runkkailen ja vakipanoja nussien! En tähän nyt muuta kaipaile.


      • kaikkikäy--
        pohtiamies1 kirjoitti:

        Kolme sellaista vakipanoa on, jotka antaa kun soittelen! Kysyn vaan että nussitaanko niin ne tulee ja mä nussin! Mukavasti tämä elämä menee palstaillen, runkkailen ja vakipanoja nussien! En tähän nyt muuta kaipaile.

        1 mies ja 2 naista


      • pohtiamies1

        Sekoita johonkin toiseen. Olen hetero. Tykkääks musta noin paljon täällä? Haluutko uudeksi vakipanokseni? Sekaan mahtuu.


      • huhujaliikkuu
        pohtiamies1 kirjoitti:

        Sekoita johonkin toiseen. Olen hetero. Tykkääks musta noin paljon täällä? Haluutko uudeksi vakipanokseni? Sekaan mahtuu.

        Olen kuullut huhuja.......1 mies....


      • pohtiamies1
        kaikkikäy-- kirjoitti:

        1 mies ja 2 naista

        Jos oisit alle 18-32 v, hyvä tiukka perse, kiinteet Ceen tissit, hoikka, urheilullinen, söpön kaunis nainen. Vapaa. Varattuja en nussi. Pks on 200 km.n päässä, mut jos sä pääset sieltä junalla tänne ja maksat junaliput niin tule. Muuten toivoisin lähempää panon olevan. En junalippuja maksele.


      • sellanenmies
        pohtiamies1 kirjoitti:

        Jos oisit alle 18-32 v, hyvä tiukka perse, kiinteet Ceen tissit, hoikka, urheilullinen, söpön kaunis nainen. Vapaa. Varattuja en nussi. Pks on 200 km.n päässä, mut jos sä pääset sieltä junalla tänne ja maksat junaliput niin tule. Muuten toivoisin lähempää panon olevan. En junalippuja maksele.

        Tiukka perse miehellä myös ehdoton kriteeri, tiukat rintalihakset ja ikä 20-25, nuoret rules


      • pohtiamies1
        sellanenmies kirjoitti:

        Tiukka perse miehellä myös ehdoton kriteeri, tiukat rintalihakset ja ikä 20-25, nuoret rules

        Jaa, no mä oon sulle liian vanha.


      • etkelpaa
        pohtiamies1 kirjoitti:

        Jaa, no mä oon sulle liian vanha.

        Niin oot ja kroppakin on suht löysä. Sen se huonot elämäntavat teettää.


      • pohtiamies1

        Käyn puntilla enkä kaljottele. Taidat luulla mua joksikin toiseksi. Tupakoinnin voisin lopettaa.


      • haluatko---
        pohtiamies1 kirjoitti:

        Käyn puntilla enkä kaljottele. Taidat luulla mua joksikin toiseksi. Tupakoinnin voisin lopettaa.

        En usko erehtyneeni, laitanko tuntomerkkejä? Nimenkin?


      • pohtiamies1
        haluatko--- kirjoitti:

        En usko erehtyneeni, laitanko tuntomerkkejä? Nimenkin?

        Laitappa vaan.


      • sieltäpäin
        pohtiamies1 kirjoitti:

        Laitappa vaan.

        Säästän sua tämän kerran. Mies pks-seudulta


      • TROLLIPOHTIAVAAN
        sieltäpäin kirjoitti:

        Säästän sua tämän kerran. Mies pks-seudulta

        Väärin menee. (ps: en ole oikea pohtiamies :D)


      • TROLLIPOHTIAVAAN
        sieltäpäin kirjoitti:

        Säästän sua tämän kerran. Mies pks-seudulta

        Onko kivaa kun tulee trollin vedätetyksi eikä edes huomaa kun luulee tunnistavansa niin varmaksi? ;) Vertaas uusiksi meidän kirjoitustyylejä niin huomaat etten ole sama. Voi voi harhaisuuksia taas! Mutta värväsin pohtialle yhden panon ainakin melkein! ehkä se kiittää vaikka tuskin tykkää kun vittuilen sen kustannuksella.


      • pkseutu
        TROLLIPOHTIAVAAN kirjoitti:

        Väärin menee. (ps: en ole oikea pohtiamies :D)

        En usko erehtyneeni miehestä, on kaikkiruokainen bi


      • TROLLIPOHTIAVAAN
        pkseutu kirjoitti:

        En usko erehtyneeni miehestä, on kaikkiruokainen bi

        Varmasti JARKKO TAI SAMI, tIMO. Olethan sinä minunkin päälle käyny rääpimässä muka tunnistanena. Enää et uskalla kun olen antanut sinulla aikaisemmin kovaa satikutia täällä. Nyt on suusi uhti kiikarissa. Sitä vainotaan ihan samanlailla. Järvenpäähän sen paikka oli? Ei ole pään rääpimis oppi mennyt perille pohtian kanssa kun tykkää härnätä. Menet hämyihin. Minä taas laitan tuolaiselle häirikölle luun kurkuun heti omissa ketjuissani


      • poistunnyt
        TROLLIPOHTIAVAAN kirjoitti:

        Varmasti JARKKO TAI SAMI, tIMO. Olethan sinä minunkin päälle käyny rääpimässä muka tunnistanena. Enää et uskalla kun olen antanut sinulla aikaisemmin kovaa satikutia täällä. Nyt on suusi uhti kiikarissa. Sitä vainotaan ihan samanlailla. Järvenpäähän sen paikka oli? Ei ole pään rääpimis oppi mennyt perille pohtian kanssa kun tykkää härnätä. Menet hämyihin. Minä taas laitan tuolaiselle häirikölle luun kurkuun heti omissa ketjuissani

        Heitit trollivastauksen kun osui liian lähelle, en tunnistanut vihjeitä.


      • TROLLIPOHTIAVAAN
        poistunnyt kirjoitti:

        Heitit trollivastauksen kun osui liian lähelle, en tunnistanut vihjeitä.

        Niin luulet. Pääsi keikauttaa kaiken juuri niin kuin toivot. Teet naisesta nyt miestä. Naisesta joka on kosto retkellä pohtiaa vastaan mutta on mulla suokin kohtaan pieniä palsta kaunoja. Voisin trollata hiukan sinullakin.

        Mielikuvitus saa punaisenkin näyttää mustalta jos tarpeeksi siihen itse uskot. Saat pääsi sekaisin. Oletko mielenterveysongelmainen? Ainakaan tnnistus ei täysillä käy kun haluat panneskella ja rakastaa naista


    • oletjossainsiellä

      Ei minun kaipaamani ainakaan käy täällä. Ajanvietepalsta tämä vain on. Odotan sitä päivää kun tapaan kaipaamani. Aloittaisimme yhteisen elämämme, jonka toivon kestävän loppuelämämme ajan.

    • catchmeifyoucanwoman

      Käyn joskus täällä vapaapäivisin, 0 lasta ja täysin vapaa kolmatta vuotta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe