Mikä on mielestänne parasta mitä peppuun voi työntää? Minä listaan tähän omat suosikkini ja olisi kiva jos myös te kertoisitte mitä teidän suosikkinne ovat.
1. TDK videokasetti vuosimallia 1989 joka sisältää mm. Teijan keittiössä ohjelmia
2. Fiskarsin halkomakirves oranssilla puuvarrella
3. Havin Suomi kynttilä pituus 48cm halkaisia 12cm
4. Toyota Corona Mark II vm-68 pitkän valon polttimo
5. Hankkijan oranssi lippis vuosimallia 1980
6. Katri Helenan Anna mulle tähtitaivas LP ilman kantta
7. Leo ja Lea Hilokosken signeerama keilapallo 80-luvulta
8. TV Shopin myydyin artikkeli Aromipesä ja Mikko kokki sitä sisään työntämään
9. Harvian 4 litran puinen löylykiulu muovisisäosalla
Parasta peppuun?
11
244
Vastaukset
- hankilääkitys
Löylykauha perseeseen paras sillä voi kaivella paskat suolesta
- Älä-trollaa
Selvästi trollausta.
Jokainenhan asiaa harrastanut tietää, ettei ole aidon voittanutta.- löylyä_lissään
Ja tarkoittanet varmaankin löylykauhaa!
- Eipä-ole-näkynyt
löylyä_lissään kirjoitti:
Ja tarkoittanet varmaankin löylykauhaa!
Enpä ole vielä havainnut keneltäkään moista lanneliikettä saunassa.
- Hhhh4
En minä ole vaimon pyllyyn työntänyt kuin oman sormen ja oman munan. Muna on näistä se paras. En minä muuta sinne työntäisi
- zxfffgggh
Ja sitten nuolet paskat hepistäs kaappi homo
- Hhhh4
zxfffgggh kirjoitti:
Ja sitten nuolet paskat hepistäs kaappi homo
Niin notkea en sentään ole. En minä tykkää panna kuin naista pyllyyn tai antaa naisen ottaa suihin. Molemmat onnistuisi myös mieheltä mutta minä tykkään vain naisista. Ei kai se tee miehestä kaappi homoa jos naisella on pylly ja suu vaikka miehellä on nuo samat
- tämäontosi
Kaikki ukot jotka panee akkaa perseeseen on kaappi homoja turha väittää muuta
- jndsfs843534
Kaikki ukot jotka tykkää että akka ottaa suihin ovat kaappi homoja turha väittää muuta
- haluan.panna
Haluan panna Tuksua sen viikon pesemättömänä olleeseen perseeseen.
- nyrkkirautaa
Parasta peppuun....NYRKKIPANO!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295594Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144164Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512880Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3021419Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601239
- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3991148Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221148