Ariel ja pojat!

Täällä moni teitä kaipailee takaisin, mitähän teille mahtaa kuulua? Toivon että Ariel on tervehtynyt?

Ja minä pyydän anteeksi jos minä olin osittain lähtönne takana? Toivon että voidaan olla kavereita?

Anteeksi että itselläni on ollut täällä rankkaa, kun tuo ripulisti on kokajan kimpussa.. Mikä ei ole mukavaa..

Mietin, pitääkö minu lähteä täältä pois kokonaan, jotta tulette takaisin? Ja ripulisti myös rauohoittuisi.. Ihme ettei ylläpito poista häntä, sekä poliisit tee asialle mitään..

62

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipauuttataas

      Plaa Plaa Plaa, samaa seisaaltaan päivästä toiseen! Ja vastaukset taas samalta levyltä kun ennenkin. Ihmekään että palsta melkeen näivrttyy!

      • Ja ongelmasi on?


      • säälijä
        Kittiechihu kirjoitti:

        Ja ongelmasi on?

        Ei mitään verrattuna omiisi:-P


      • säälijä kirjoitti:

        Ei mitään verrattuna omiisi:-P

        Ja kerroppa nyt sitten ongelmani?


      • säälijä
        Kittiechihu kirjoitti:

        Ja kerroppa nyt sitten ongelmani?

        Lue omat juttusi uudestaan ja vaikka vielä 100 kertaa uudestaan kun toistamisesta niin kovasti tykkäät ja huomaat että sieltä ne löytyy!


      • säälijä kirjoitti:

        Lue omat juttusi uudestaan ja vaikka vielä 100 kertaa uudestaan kun toistamisesta niin kovasti tykkäät ja huomaat että sieltä ne löytyy!

        No voi kamalaa. Aika moni täällä kertaa samoja juttuja, mutta tämä avaukseni tuli täydestä sydämestä.

        Jos sinua ei kiinnosta aihe, niin jätä lukematta ja älä sotkeennu asiaan.


      • Älä välitä Kittie...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Älä välitä Kittie...

        Sori, ihan oikeasti tarkoitin hyvää tällä avauksella..


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Sori, ihan oikeasti tarkoitin hyvää tällä avauksella..

        No kyllä mä sen tiedän.Ei sun multa tartte mitään anteeks pyytää. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllä mä sen tiedän.Ei sun multa tartte mitään anteeks pyytää. :)

        No tuo yksi ei tuntunut tajuavan asiaa.. Olen oikeasti ihan kiva tyyppi, suorasanaisuudesta huolimatta. :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No tuo yksi ei tuntunut tajuavan asiaa.. Olen oikeasti ihan kiva tyyppi, suorasanaisuudesta huolimatta. :)

        No aina löytyy noita vastarannan kiiskejä..Kyllä tää rekattu porukka sut tuntee. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No aina löytyy noita vastarannan kiiskejä..Kyllä tää rekattu porukka sut tuntee. :)

        Niin näkyy olevan.. Hyvä että sinä ymmärrät minua. :) Ja on nuo minun muut kaveritkin tottuneet minuun, eivätkä hermostu.. :D


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Niin näkyy olevan.. Hyvä että sinä ymmärrät minua. :) Ja on nuo minun muut kaveritkin tottuneet minuun, eivätkä hermostu.. :D

        Sitä nyt on elänyt sen verran kauan,että oikeasti ymmärtää et me ihmiset ajatellaan/käyttäydytään/ymmärretään niin erilailla.Kenenkään tapa ei ole välttämättä se oikea. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sitä nyt on elänyt sen verran kauan,että oikeasti ymmärtää et me ihmiset ajatellaan/käyttäydytään/ymmärretään niin erilailla.Kenenkään tapa ei ole välttämättä se oikea. :)

        Fiksusti sanottu! :) Ja minä en todellakaan luule aina olevani oikeassa.. Kaikki me tehdään virheitä tai ymmärretään jotain väärin jne..


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Fiksusti sanottu! :) Ja minä en todellakaan luule aina olevani oikeassa.. Kaikki me tehdään virheitä tai ymmärretään jotain väärin jne..

        Näin on.Suurinta viisautta ja fiksuutta on myöntää kaikki virheensä. En voi oikeasti sietää sellasia ihmisiä,jotka kuvittelevat itsestään liikoja ja eivät koskaan myönnä olevansa väärässä.Semmosen ihmisen edessä mulle tulee kyllä niin semmonen fiilis,että voisin ihan kuristaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Näin on.Suurinta viisautta ja fiksuutta on myöntää kaikki virheensä. En voi oikeasti sietää sellasia ihmisiä,jotka kuvittelevat itsestään liikoja ja eivät koskaan myönnä olevansa väärässä.Semmosen ihmisen edessä mulle tulee kyllä niin semmonen fiilis,että voisin ihan kuristaa.

        Joo, ja sitten sekin on hyvä asia, kun muutama minun kavereista on minua vanhempia, niin he tietävät enemän asioita, on niin kiva oppia jotain uutta. :)

        Valitettavasti niitä muka viisaita ja täydellisiä on olemassa, en tykkää heistä ollenkaa.. : / Nimeä en mainitse.. Mutta yksi sellainen toope löytyy palstalla..


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Joo, ja sitten sekin on hyvä asia, kun muutama minun kavereista on minua vanhempia, niin he tietävät enemän asioita, on niin kiva oppia jotain uutta. :)

        Valitettavasti niitä muka viisaita ja täydellisiä on olemassa, en tykkää heistä ollenkaa.. : / Nimeä en mainitse.. Mutta yksi sellainen toope löytyy palstalla..

        Juu..ihmisten kanssa ollessa saa aina uusia juttuja tietoonsa. :)

        Tiiän ton toopen..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu..ihmisten kanssa ollessa saa aina uusia juttuja tietoonsa. :)

        Tiiän ton toopen..

        Sehän on niin kamalan mielenkiintoista jutella kavereiden kanssa kaikesta maan ja taivaan välillä, ja vielä ilman riitelyä. :) Oilisi aika tylsää jauhaa vain itsestään..


      • jatkakaavaanrauhassa
        Kittiechihu kirjoitti:

        No voi kamalaa. Aika moni täällä kertaa samoja juttuja, mutta tämä avaukseni tuli täydestä sydämestä.

        Jos sinua ei kiinnosta aihe, niin jätä lukematta ja älä sotkeennu asiaan.

        Kunhan kokeilin. Mikään ei näköjään ole muuttunut.
        Otsikon yhteyteen pitäisi saada ehdottomasti kirjoittajan nimmari niin tietäisi olla avaamatta ja sotkeutumatta, vaikka kyllä sen melkein tietää jo otsikosta kuka siellä aloituksentakana on, niin samanlaisia ne on...


      • Samoilla_linjoilla
        jatkakaavaanrauhassa kirjoitti:

        Kunhan kokeilin. Mikään ei näköjään ole muuttunut.
        Otsikon yhteyteen pitäisi saada ehdottomasti kirjoittajan nimmari niin tietäisi olla avaamatta ja sotkeutumatta, vaikka kyllä sen melkein tietää jo otsikosta kuka siellä aloituksentakana on, niin samanlaisia ne on...

        No avaus oli kieltämättä pettymys koska esimerkiksi minä luulin löytäväni täältä jotakin aivan muuta. Kirjoittajan nimimerkin näkyminen olisi melkein välttämättömyys.


      • sillähänpääsee
        Samoilla_linjoilla kirjoitti:

        No avaus oli kieltämättä pettymys koska esimerkiksi minä luulin löytäväni täältä jotakin aivan muuta. Kirjoittajan nimimerkin näkyminen olisi melkein välttämättömyys.

        Kyllä näkee heti milloin rekisteröity nimimerkki on kirjoittanut.Jättäkää vain kaikki heidän juttunsa huomioimatta.


      • sillähänpääsee kirjoitti:

        Kyllä näkee heti milloin rekisteröity nimimerkki on kirjoittanut.Jättäkää vain kaikki heidän juttunsa huomioimatta.

        Kaikkia ei voi miellyttää, mutta kyllä täällä porukka lukee avauksiamme, mm. palstakaverit.


      • Näin_on_näreet
        sillähänpääsee kirjoitti:

        Kyllä näkee heti milloin rekisteröity nimimerkki on kirjoittanut.Jättäkää vain kaikki heidän juttunsa huomioimatta.

        Iltaan mennessä avaus keikkuu luetuimpien ykkösenä, pikkupimun nimmari takaa sen. Siksipä minnäkin klikkasin..


      • lukijayleensä
        Näin_on_näreet kirjoitti:

        Iltaan mennessä avaus keikkuu luetuimpien ykkösenä, pikkupimun nimmari takaa sen. Siksipä minnäkin klikkasin..

        Se näyttää olevan kaikkien suosikkikirjoittaja.


      • lukijayleensä kirjoitti:

        Se näyttää olevan kaikkien suosikkikirjoittaja.

        Mutta muut ei kelpaa.. :(


      • Ulkonäöltä_tunnen
        lukijayleensä kirjoitti:

        Se näyttää olevan kaikkien suosikkikirjoittaja.

        Vähän ylimielisen oloinen toisinaan mutta hemmetin kaunis.. !!


      • Akrobaattitytölle
        Ulkonäöltä_tunnen kirjoitti:

        Vähän ylimielisen oloinen toisinaan mutta hemmetin kaunis.. !!

        Lähettäisin kukkia jos tietäisin minne?


      • Ulkonäöltä_tunnen kirjoitti:

        Vähän ylimielisen oloinen toisinaan mutta hemmetin kaunis.. !!

        Voi voi teitä miehiä.. Ulkönäkökö on se tärkein? Kyllä se on se äly joka on kumppanissa tärkein.


      • Toki_kelpaa
        Kittiechihu kirjoitti:

        Mutta muut ei kelpaa.. :(

        Saat neuvon: Suosittujen tyttöjen kanssa kannattaa kaveerata ja olla hyvää pataa, sillä lailla omat osakkeet neusevat. Koulumaailmassakin välttyy kiusaamiselta kunhan tajuaa tämän.


      • Toki_kelpaa kirjoitti:

        Saat neuvon: Suosittujen tyttöjen kanssa kannattaa kaveerata ja olla hyvää pataa, sillä lailla omat osakkeet neusevat. Koulumaailmassakin välttyy kiusaamiselta kunhan tajuaa tämän.

        No tuntuu ettei kelvata, luuleeko kaikki että palstan naiset on jotain rupikonnia?

        Jaha.. En ollut suosittu koulussa, koska olin ujo ja arka.. Ja minun mielestä ei tarvi hengata suositun kanssa, vaan pitää kelvata omana itsenään. Monesti ne suositut tytöt on niitä kiusaajia, kokemusta on..

        Nykyyään aikusena olen saanut hyviä kavereita, ja kukaan meidän porukasta ei ole se suosituin, vaan kaikki ollaan yhtä hyviä kavereita. :)


      • Toki_kelpaa
        Kittiechihu kirjoitti:

        No tuntuu ettei kelvata, luuleeko kaikki että palstan naiset on jotain rupikonnia?

        Jaha.. En ollut suosittu koulussa, koska olin ujo ja arka.. Ja minun mielestä ei tarvi hengata suositun kanssa, vaan pitää kelvata omana itsenään. Monesti ne suositut tytöt on niitä kiusaajia, kokemusta on..

        Nykyyään aikusena olen saanut hyviä kavereita, ja kukaan meidän porukasta ei ole se suosituin, vaan kaikki ollaan yhtä hyviä kavereita. :)

        Tarkoitin tätä puheen aiheena olevaa tyttöä. Että mitäpä jos pyrkisit enemmän hänen piireihinsä, suosiolla on tapana tarttua. :)


      • Hähhäh
        sillähänpääsee kirjoitti:

        Kyllä näkee heti milloin rekisteröity nimimerkki on kirjoittanut.Jättäkää vain kaikki heidän juttunsa huomioimatta.

        Miten sen tuolta etusivulta näkee?


      • Toki_kelpaa kirjoitti:

        Tarkoitin tätä puheen aiheena olevaa tyttöä. Että mitäpä jos pyrkisit enemmän hänen piireihinsä, suosiolla on tapana tarttua. :)

        En halua suosiota, kaveruus riittää. Kyllä pitää täällä kelvata, ilman että hakee suosikin porukkaan.

        Kyllä olen välillä yrittänyt jutella Arielin kanssa. Mutta on tullut sellainen kuva että hän pitää enemän miesten kaveruudesta? Voin toki olla väärässä. :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Mutta muut ei kelpaa.. :(

        No mä en ole täällä kirjotellu siks,että tarvisin muiden hyväksynnän tai huomion.Tulla tupsahdin tänne häpöttelemään tuosta vaan ja voin häippästä yhtä nopeaan ku tulinkin. :)

        Nyt alkaa jutut täällä olemaan sitä luokkaa ja muuteski,että taitaa olla maisemanvaihto edessä. Aikansa kutakin...niinku tavataan sanoa. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä en ole täällä kirjotellu siks,että tarvisin muiden hyväksynnän tai huomion.Tulla tupsahdin tänne häpöttelemään tuosta vaan ja voin häippästä yhtä nopeaan ku tulinkin. :)

        Nyt alkaa jutut täällä olemaan sitä luokkaa ja muuteski,että taitaa olla maisemanvaihto edessä. Aikansa kutakin...niinku tavataan sanoa. :)

        En minäkään huomiota kaipaa, vaan on kiva jutella kavereiden kanssa täällä. :)

        Täällä vaan kaveriporukka ei aina toimi, mikä harmittaa joskus..

        Älä nyt Tinttu katoa palstalta. :)


    • Et ole syyllinen tai edes osasyyllinen kenenkään lähtöön, poissaoloon tai vastaamattomuuteen. Mukavat keväänjatkot sinulle! t. Speedo

      • Kiiots tiedosta! Mitäs teille kuuluu? Mukava kevättä


    • Moni_kaipaa_mutta

      On tilanteita, jolloin oma / läheisen hyvinvointi menee kaiken muun edelle. Kunnioitetaan tätä ja eletään hengessä mukana.

      • Tuo on totta.Ja kyllä eletään hengessä mukana,kun tuo porukka on jo vähän niinku kuulunu jokapäiväiseen arkeen,kun on jo kauan kirjoitettu yhdessä. <3


      • Näin asia vissiin on. Toivotaan että porukka vielä palaa palstalle. :)


    • 19-vee_Jäbä

      Hemmetin masentuneet fiilikset:(

      • Miten__vaan

        Niin Täälläki.


      • Miten__vaan kirjoitti:

        Niin Täälläki.

        Miten voin piristää.?


    • huopatossutehdas

      Palsta hiljeni näköjään kerralla.

      • Kuinka niin?


      • huopatossutehdas
        Kittiechihu kirjoitti:

        Kuinka niin?

        Bikinimissin ja hänen miesseurueensa poissaoloa tarkoitin.


      • huopatossutehdas kirjoitti:

        Bikinimissin ja hänen miesseurueensa poissaoloa tarkoitin.

        Niin on.. Ehkä he vielä palaavat?


    • EmpaattinenMies
      • onko-lumoojatar-iskenyt

        Sut on etänoiduttu. Tiedätkös sitä?


      • EmpaattinenMies

        Tässä on sähköpostiosoitteeni sinulle, Ariel, [email protected]
        Ethän epäröi ottaa minuun yhteyttä, jos joskus tarvitset jotakin - olipa se mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.


      • kovat-piipussa
        EmpaattinenMies kirjoitti:

        Tässä on sähköpostiosoitteeni sinulle, Ariel, [email protected]
        Ethän epäröi ottaa minuun yhteyttä, jos joskus tarvitset jotakin - olipa se mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.

        Mahtaako tärpätä?


      • kovat-piipussa kirjoitti:

        Mahtaako tärpätä?

        Ariel on kyllä sanonut ettei häntä kiinnosta.. Tuo mies ei tajua jättää rauhaan.. : /


      • kovat-piipussa
        Kittiechihu kirjoitti:

        Ariel on kyllä sanonut ettei häntä kiinnosta.. Tuo mies ei tajua jättää rauhaan.. : /

        Tarttuu kai viimeiseen oljenkorteen jos toinen on jättäytymässä pois?


      • kovat-piipussa kirjoitti:

        Tarttuu kai viimeiseen oljenkorteen jos toinen on jättäytymässä pois?

        Niin kai.. Mutta pitää tajuta lopettaa, eikä kiusata, kun toista ei kiinnosta.. Menee jo häiriköinnin puolelle. :/


      • Lemmensairas_ukkoparka
        Kittiechihu kirjoitti:

        Niin kai.. Mutta pitää tajuta lopettaa, eikä kiusata, kun toista ei kiinnosta.. Menee jo häiriköinnin puolelle. :/

        Kyllä se kiusaaminen menee toisinpäin. Se tyttö tuon ukon pään on sekoittanut tempuillaan.


      • Lemmensairas_ukkoparka kirjoitti:

        Kyllä se kiusaaminen menee toisinpäin. Se tyttö tuon ukon pään on sekoittanut tempuillaan.

        Kuinka niin muka?


      • Lemmensairas_ukkoparka kirjoitti:

        Kyllä se kiusaaminen menee toisinpäin. Se tyttö tuon ukon pään on sekoittanut tempuillaan.

        Huh huh! Taas kerran käännetään että kiusaaja on uhri.


    • Miten__vaan

      Toivottavasti kaikki jotka ovat lopettaneet palstassa käymisen ripulin takia tulisivat takaisin sillä teitä kaikkia kaivataan tänne

      • Ei kai kukaan hänen takiaan ole lopettanut?


    • Esitän kirjoittajille nöyrän pyynnön. Älkää kommentoiko aihetta enempää, vaan päästäkää viestiketju putoamaan.

      • Anteeksi, mutta minkä takia...? : /


      • Sori huomasin sinun Pyyntösi vasta ku olin kirjoittanut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1518
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe