Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En vain enää tunne mitään

olikylläkivatunelmat

Tunne on loppunut. Hyvä vai huono asia mies?

35

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semies__

      Hyvä. Kevyempi olo. Ilman sarvia ja hampaita.

      • olikylläkivatunelmat

        Sarvia ja hampaita? :D


      • Ed__

        KVG.


      • olikylläkivatunelmat

        Aivan. No hyvä, että on kevyempi olo.


      • voiihmistentyhmyyttä

        jonkun naisen tunne on loppunut niin naista tuntemattomalla miehellä on kevyt olo!!! hei ihmiset, saatte varmaan apua kun vaan haette sitä.!!


      • kevytolovai

        loppuuko sit ne haista vittu saatanan ämmä - viestit?


      • tarviikoedesilmoittaa

        No en minä täällä enää mitään aloituksia kirjoittele. Tämä vastaus kuulosti vaan tutulta :). Oot mennyt mies sä mulle vaan.


    • javastanneesta

      miehestä ei tod. voi erehtyä :))

      • olikylläkivatunelmat

        Ei niin voi. Olet oikeassa.


      • Vastannutmies

        Ja ei tod. ollut tarkoitettu sinulle, vaan aloittajalle. :) Vai miten nää hommat täällä menee...


      • olikylläkivatunelmat
        Vastannutmies kirjoitti:

        Ja ei tod. ollut tarkoitettu sinulle, vaan aloittajalle. :) Vai miten nää hommat täällä menee...

        Miksi olet mies täällä?


      • yritäymmärtääTauno
        olikylläkivatunelmat kirjoitti:

        Miksi olet mies täällä?

        olen kylläkin narttu !!!!


      • Vastannutmies
        olikylläkivatunelmat kirjoitti:

        Miksi olet mies täällä?

        Haluatko siis tietää miksi vai kenen? Jälkimmäiseen en anna vihjeitä. Ensimmäiseen vastaan, että naisen sekoittamien ajatusten tietenkin. Mietiskelyjeni takia. Hän saa minut hämilleni. Kun oikein polttelee, ei hakukoneeseen tarvitse tosiaan laittaa kuin "mistä tietää, onko nainen...", painaa ENTER - ja sekunnin kuluttua sitä löytääkin itsensä täältä viemäristä... Nämä ovat nykyajan autiotalojen seinät tai koivunrunko. Paitsi että joku vastaa. Kivaa omalla laillaan, kunhan pysyy hereillä, ei trollaa tai v*ttuile, koska osa tuntuisi avautuvan täällä oikeasti sen hetkisistä tunteistaan.

        Eli naisen takia. Hän on fiksu ja huumorintajuinen, ja tuskin älyttömästi suuttuisi vaikka saisikin tietää. Tai en tiedä, voisihan hän luulla, että olen kirjoittanut ties mitä. En ole ja muistan mitkä puoli tusinaa kirjoitusta kuukauden ajalta ovat minun. Löydän ketjut haulla. Olen kirjoittanut hyvin kevyellä kädellä, en avaudu, eikä kukaan voi päätellä kenestä on kysymys. Paitsi ehkä hän itse. Yhden vihjeen olen laittanut. Suurempi ongelma voisi olla, jos hän olisi kirjoitellut tänne kovinkin intiimisti ja tuntisi tulleensa yllätetyksi housut kintuissa. Ei hyvä. Olisi oikeastaan todella paha, sillä esteitä tuntuu nytkin olevan. Tuskin saisin "tirkistelyäni" anteeksi. Ei olisi pitänyt eksyä tänne. Eilen kirjoittelin päikkäreistä, piti sitten lähteä, mutta tulin vielä käymään. Lähtöä teen.

        Miksi vastasin tähän ketjuun? Reaalissa on samanaikaisesti muutamia, joiden seurassa olen tarkkana, koska en halua herätellä toiveita. En halua heidän kanssaan mitään. Viimeksi tänään. Joten puhtaasti omista fiiliksistäni käsin vastasin sopivaan ketjuun. Ehkä meni trollauksen puolelle, mutta koska aloitus oli täysin anonyymi, päätin, että en vastauksellani loukkaisi ketään. Sorry, jos näin tein.


      • olikylläkivatunelmat
        Vastannutmies kirjoitti:

        Haluatko siis tietää miksi vai kenen? Jälkimmäiseen en anna vihjeitä. Ensimmäiseen vastaan, että naisen sekoittamien ajatusten tietenkin. Mietiskelyjeni takia. Hän saa minut hämilleni. Kun oikein polttelee, ei hakukoneeseen tarvitse tosiaan laittaa kuin "mistä tietää, onko nainen...", painaa ENTER - ja sekunnin kuluttua sitä löytääkin itsensä täältä viemäristä... Nämä ovat nykyajan autiotalojen seinät tai koivunrunko. Paitsi että joku vastaa. Kivaa omalla laillaan, kunhan pysyy hereillä, ei trollaa tai v*ttuile, koska osa tuntuisi avautuvan täällä oikeasti sen hetkisistä tunteistaan.

        Eli naisen takia. Hän on fiksu ja huumorintajuinen, ja tuskin älyttömästi suuttuisi vaikka saisikin tietää. Tai en tiedä, voisihan hän luulla, että olen kirjoittanut ties mitä. En ole ja muistan mitkä puoli tusinaa kirjoitusta kuukauden ajalta ovat minun. Löydän ketjut haulla. Olen kirjoittanut hyvin kevyellä kädellä, en avaudu, eikä kukaan voi päätellä kenestä on kysymys. Paitsi ehkä hän itse. Yhden vihjeen olen laittanut. Suurempi ongelma voisi olla, jos hän olisi kirjoitellut tänne kovinkin intiimisti ja tuntisi tulleensa yllätetyksi housut kintuissa. Ei hyvä. Olisi oikeastaan todella paha, sillä esteitä tuntuu nytkin olevan. Tuskin saisin "tirkistelyäni" anteeksi. Ei olisi pitänyt eksyä tänne. Eilen kirjoittelin päikkäreistä, piti sitten lähteä, mutta tulin vielä käymään. Lähtöä teen.

        Miksi vastasin tähän ketjuun? Reaalissa on samanaikaisesti muutamia, joiden seurassa olen tarkkana, koska en halua herätellä toiveita. En halua heidän kanssaan mitään. Viimeksi tänään. Joten puhtaasti omista fiiliksistäni käsin vastasin sopivaan ketjuun. Ehkä meni trollauksen puolelle, mutta koska aloitus oli täysin anonyymi, päätin, että en vastauksellani loukkaisi ketään. Sorry, jos näin tein.

        Olet siis naisen takia täällä? Et halua heidän muiden kanssa mitään, mutta haluaisit tämän naisen kanssa? Onko se edes sopivaa?


      • Miesjokavastasi
        olikylläkivatunelmat kirjoitti:

        Olet siis naisen takia täällä? Et halua heidän muiden kanssa mitään, mutta haluaisit tämän naisen kanssa? Onko se edes sopivaa?

        Niin, naisen. Minun puoleltani on, hänestä en tiedä. Jos siis tarkoitat, onko voimassa olevaa parisuhdetta. En keksi, mitä muuta voisit tarkoittaa. Se olisikin ainoa asia, jolla minulle olisi merkitystä, ehdoton no-go alue. Jos hänellä on jokin muu syy, hän sen kertonee aikanaan. Ihan tumput suorina en ole hänen suhteensa seisoskellut oikeassa elämässä.


      • olikylläkivatunelmat
        Miesjokavastasi kirjoitti:

        Niin, naisen. Minun puoleltani on, hänestä en tiedä. Jos siis tarkoitat, onko voimassa olevaa parisuhdetta. En keksi, mitä muuta voisit tarkoittaa. Se olisikin ainoa asia, jolla minulle olisi merkitystä, ehdoton no-go alue. Jos hänellä on jokin muu syy, hän sen kertonee aikanaan. Ihan tumput suorina en ole hänen suhteensa seisoskellut oikeassa elämässä.

        Eli siis et ole parisuhteessa? Miksi et ottaisi siihen naiseen sitten yhteyttä ja ottaisi asiasta selvää? Täällä ei saa mitään aikaiseksi.


      • Miesjokavastasi
        olikylläkivatunelmat kirjoitti:

        Eli siis et ole parisuhteessa? Miksi et ottaisi siihen naiseen sitten yhteyttä ja ottaisi asiasta selvää? Täällä ei saa mitään aikaiseksi.

        En ole. Tiedän, että täällä ei mikään etene. Olen täällä "kartoittaakseni tunne-elämän kirjoa" tällä saralla. Vertaistuen takia. Elän toisaalla. Sanoinhan jo, että en ole seissyt ihan tumput suorina. Mutta hän veti liinat kiinni. Ymmärsin yskän. En halua olla yhtään painostava, jos kiinnostusta ei ole. Kaiken on perustuttava vapaaehtoisuuteen. Aikuisella naisella on paljon muutakin ajateltavaa kuin puntissa roikkuva dorka, joita muuten voi olla minun lisäkseni muitakin. Tai sitten on parisuhteessa. Hän on hyvin näyttävä nainen. Absoluuttisesti ja minun silmissäni erityisesti. Mutta hallitsen itseni. Naisen tahdostahan nämä asiat ovat lopulta kiinni, kuka pääsee jatkoon ja kuka ei. Menipä syvälliseksi... Aika näyttää. On syytä lopetella. Pieni pelko on koko ajan, että hän olisi täällä, ja siitä ei välttämättä hyvä heiluisi.


      • olikylläkivatunelmat
        Miesjokavastasi kirjoitti:

        En ole. Tiedän, että täällä ei mikään etene. Olen täällä "kartoittaakseni tunne-elämän kirjoa" tällä saralla. Vertaistuen takia. Elän toisaalla. Sanoinhan jo, että en ole seissyt ihan tumput suorina. Mutta hän veti liinat kiinni. Ymmärsin yskän. En halua olla yhtään painostava, jos kiinnostusta ei ole. Kaiken on perustuttava vapaaehtoisuuteen. Aikuisella naisella on paljon muutakin ajateltavaa kuin puntissa roikkuva dorka, joita muuten voi olla minun lisäkseni muitakin. Tai sitten on parisuhteessa. Hän on hyvin näyttävä nainen. Absoluuttisesti ja minun silmissäni erityisesti. Mutta hallitsen itseni. Naisen tahdostahan nämä asiat ovat lopulta kiinni, kuka pääsee jatkoon ja kuka ei. Menipä syvälliseksi... Aika näyttää. On syytä lopetella. Pieni pelko on koko ajan, että hän olisi täällä, ja siitä ei välttämättä hyvä heiluisi.

        Kauanko olet ollut täällä?


      • Miesjokavastasi
        olikylläkivatunelmat kirjoitti:

        Kauanko olet ollut täällä?

        Et kyselisi. Menee liian täsmälliseksi. Kuukauden suurin piirtein. Ehkä vähän reilu. Sen jälkeen, kun tuli sormille. Omaa syytä. Enää en vastaa. Ei minulla ole paljon tämän enempää kerrottavaa tänne.


      • olikylläkivatunelmat
        Miesjokavastasi kirjoitti:

        Et kyselisi. Menee liian täsmälliseksi. Kuukauden suurin piirtein. Ehkä vähän reilu. Sen jälkeen, kun tuli sormille. Omaa syytä. Enää en vastaa. Ei minulla ole paljon tämän enempää kerrottavaa tänne.

        Tuskin olen sinun hän. Kyselin vain uteliaisuudesta, että olisitko voinut olla hän mies.


    • truesomersault

      Jahas :) ootte löytäneet taas huumorivaihteen päälle. Kivaa :)

    • katkeskukananlento

      Niinhän se vanha kansa ties: Kaino mies ei saa kaunista akkaa.

    • kerrojokuniistä

      Mitäs unelmia sulla oli.

      • olikylläkivatunelmat

        Vähän kaikenmoisia.


      • noeiksvoistoteuttaaa

        No onks myöhästä vieläkää, häh


    • jaaaaa_a

      Ei taida höppänä olla tunteet loppuneet, kun täällä kirjoitat. Tykkäät vieläkin hänestä
      : )

      • truesomersault

        Mulla on paha krooninen huumorivajaus :) mulla on myös tapana tykätä, yleensäkin :)


      • olikylläkivatunelmat

        Voi olla, että ei ole vielä loppuneet.


    • Teetniinkuinlystäät

      Ihan omapahan on valintas.

      • olikylläkivatunelmat

        Niin. Kun vain tietäis onko sopivaa yrittää vai ei? Varattuihin en koske.


    • Nainenjokakävi

      Miksei tunne voi loppua. Ei tunne välttämättä kestä ikuisesti, itse olen odottanut loppua.

      En ole mies, mutta on mullakin ollut pitkä jakso rauhallisin mielin. Sen tiedän että vaikka kaikki tää haihatus mun päästä haihtuu, niin hänet tulen aina muistamaan elämäni suurena tunteen herättäjänä jolle ei löydy vertaa. Ja hänelle aina ja ikuisesti pus <3 hän on viaton kaikkeen mikä liittyy mun tunteisiini.

      En nykyisin juuri käy, mut nyt vilkaisin otsikkoa ja samaa mietin minäkin. Tosin en koe tarvetta selittää tätäkään täällä, mutta niinhän mä juuri tein.

    • josmietitään

      ihan jees meil on eri jutut

    • ei.aina.jaksa

      Ap:lle. Luonto meitä armahtaa jatkuvasta apinavaiheestaa. Kun aivot näitä seksiasioita säätelevät, nehän tarttee väliin taukoakin.
      Viikonlopulla taas kuitenkin peuhaatte kuin porsaat vatukossa.

    • trdfjgujuyk

      Hyvä. Sun kannalta. Mua sun primitiiviset tunneliikehdistäs eivät ole koskaan liikauttaneet suuntaan eivätkä toiseen.

    • onseihana

      huono, todella huono.. minun tunteet eivät oo kadonneet mihinkään sitä yhtä naista kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe