15v hylkiö

dilloncooper

Juu. Eli mää haluaisin olla cool mutta miten pystyn kun olen aina ollut ns. Arvojärjestyksessä pohjalla ja välillä vähän kiusattu ja näin. Miten pääsisin suosituksi. Oon nyt tyylin semmone että jos vaikka laittasin capin kouluun niin kaikki vaa nauras. Eli miten tälläne hylkiö vois tulla suositummaksi ja saada kavereita. Nytkin yks meiän luokan hylkiö on välillä kiusannu mua nii että mä oon nyt semmone että kuka vaa voi sanoo mulle mitä vaan enkä osaa ees sanoo vastaa. Ja mä haluisin olla cool? Naurakaa ihan vapaasti. Tuntuu että jos muuttaisin jonnekki missä kukaan ei tuntis mua ni voisin olla sellanenku haluun. Mutta muutin tänne ki vasta puolvuotta sitte ja oon nyt täälläki hylkiö.

15

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marizei

      Musta erilaisuus on cool,siis et erottuu massasta niin aatteiltaan kuin vaatteiltaan mut kukaan ei uskalla olla erilainen ettei kiusata.Se on cool jos on erimieltä kiusaajan kanssa ja pistää ns.kiusaajalle jauhot suuhun ja nolaa kiusaajan se saa arvostusta muilta.Pitää olla rohkeutta olla välittämättä mitä muut ajattelee susta ja tarvittaessa käyttää sanan säilää terävästi.Coolia voi olla kuulua johonkin porukkaan mut ne yleensä on kiusaajaporukoita ,voi olla mahtava tunne saada porukasta hyväksyntää mut samalla voi tuntua onnettomalta ettet uskalla olla eri mieltä ettei porukka käänny sua vastaan.Kannattaa ehdottomasti puolustaa itseänsä, loukkauksia ei tarvi kuunnella siltä toiselta hylkiöltä se nimittäin yrittää tolla sun mollaamisella päästä muiden suosioon.Ole se mikä olet.

    • Voit yrittää lohduttaa itseäsi sillä, että kenenkään aikuisen ja vähänkään kypsemmän tyypin mielestä ne muut eivät ole mitenkään erityisen cooleja. Ne on tusinajonneja cappeineen ja teiniperseilyineen.

      Sinun tarvitsee selviytyä ainoastaan pari vuotta. Sen jälkeen se helpottaa, kun voit siirtyä koululaisesta aikuisempaan maailmaan.

      Pääasia on, että olet oma itsesi.

    • hyiolkoon

      Toden totta. Olet kyllä yksi surkeimmista luusereista mitä on olet täydellinen ällöttävä ATMi.

    • Kerääittes

      Jos haluut olla cool ni sun täytyy lakata ajattelemasta ettet olis. Ketään ei oikeesti kiinnosta et ootko aina ollu luuseri ja missä kohtaa oot arvojärjestykses. Se koko arvojärjestys on sun päässäs. Oman statuksen muuttamine ei oikeesti oo vaikee homma. Eli tee näin, ens kerralla ku joku yrittää kiusata tai muute alkaa vittuilee ni sun täytyy yksinkertasesti antaa jotai takasi, eikä vaa seistä paikoillaan ja alkaa itkemää. Ja täytyy muistaa et jos vetää homman dramaattiseks ja huutaa jotai et "omg mä en kestä tätä enää" ni sillo luultavasti saa turpaansa. Joten kato kiusaajaas silmiin tee selväks et nyt riittää, koska jos ite tuntee ittensä vahvaks ja tietää ettei kukaa voi sulle mitää ni sillo kukaa ei voi sulle mitää ja sut jätetää rauhaa. Ja vaik pääsee ulos peruskoulusta ni senki jälkee on elämää ja elämä on täynnä kusipäitä jotka yrittää saada heikompii alas, joten nössöily pitää lopettaa, koska loppujen lopuks, se on joko sinä tai joku muu joka joutuu uhriks ja sun kannattais pitää huoli siit ettet se o sinä. Just saying

    • No joo, mä olen kans erilainen. Erilaisuus ei oo helppoo mulle.

    • Jos vaik joku sanoo sulle et oot vitun luuseri/tyhmä/nolo tms nii servaa sil et sanot en ainakaa yhtä paljo ku sä ja sun kannattaa alkaa servaa niit jotka kiusaa sua ja sit voit pukeutuu massan mukana ja tyypit on sun kavereit☺

      • Tämä on sitä elämän tuomaa viisautta.


    • SinginBeans

      Saat hyvän itsetuntopläjäyksen kun katsot meiän videoo ja naurat meille

      • katsojan-mielipide

        Olette säälittäviä rumia läskikasoja!


    • koirajumala

      No ihan tiedokses, capit on muutenkin ihan vitun jonneja, joten en suosittele käyttämään tai hengaamaan kenenkään kanssa joka niitä käyttää :)

    • Confidenc3

      Itsevarmuus ja meet ite pyytää ihmisii mukaa ja juttelee. Näytät avoimesti mistä tykkäät. Sun koulussa on varmasti monia semmosia niinku sinä.

    • Ja miks haluut olla 'cool'?? Mitä järkee?

    • ANTAKAASKUNKERRON

      Vinkkinä kaikille hylkiöille alottakaa harrastus mistä pidätte. Sieltä saa niitä kavereita👍

    • sejokatietäänää

      Cooliks synnytää et jos olet hylkiö sun kuuluu olla se parast olla vaa oma ittensä eikä alkaa esittää saadaksee huomioo

    • rhujrdgf

      Yksinkertainen asia. Heittäydy, sano vastaan jos täytyy, uskalla puhua ja heittää läppää. Jos ei onnistu, älä yritä olla cool, vaan yritä olla oma itsesi. Loppupelissä sillä on merkitystä. Kun olet aikuinen, ketään ei kiinnosta, jos osaat esittää jotakin. Kunhan olet oma itsesi, se riittää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe