Mitä merkkejä ei oteta vaihdossa?

kysynnyttämän

Itselle tulee mieleen tietysti Renault , paitsi tietysti Rellukauppias sen ottaa, mutta onko muita sellaisia?

7

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juukanjämerä

      Näin kauppiaana voin sinulle kertoa oman mielipiteeni asiasta, joka on sellainen, että kaikelle tavaralle on hintansa, jotkut halvempia, jotkut kalliimpia. Se on sitten eri asia kohtaako kauppiaan ja asiakkaan mielipiteet.

    • ongelmatapaukset

      VikaWagen(myös Autismi, Skeida ja Seatin) ja näissä ainakin tsi ja dsg sekä tiedossa olevat päästöhuijatut. Shitroään ei kovassa kurssissa, eikä Viat. Nettiauton yms. hintataso autoille ja myynnissä olevien määrä antaa suuntaa, että mikä menee ja mikä ei.

    • Shopman

      Kuten kauppias edellä jo mainitsikin kaikelle löytyy hinta ja kauppa käy. Aivan turha jotain tuotetta painaa, koska kaikelle on ostaja olemassa. Edellinen kirjoittaja painaa kateuksissaan maan eniten myytyä tuotetta viimevuodelta ja tämän vuoden tammikuulta, joten on syytä hänen tietämyksensä kyseenalaistaa.

    • noeisitten

      Kyllä ne ottaa jos ei muuten niin ilman, tosin luulin että Rellukauppias hyvittäis Rellusta mut väärässä olin .

    • Luomakaari

      No Rooveri ei kyl käy?

      • kaikkikäyhinnalla

        Kuten kauppias edellä jo mainitsikin kaikelle tavaralle on hintansa. Se on sitten eri asia kohtaako kauppiaan ja asiakkaan mielipiteet.


      • kaikkiaasiakkaateikäy
        kaikkikäyhinnalla kirjoitti:

        Kuten kauppias edellä jo mainitsikin kaikelle tavaralle on hintansa. Se on sitten eri asia kohtaako kauppiaan ja asiakkaan mielipiteet.

        ...tarkennettakoon kuitenkin sen verran, että kaikki automerkit ja mallit kyllä käy vaihdossa, joskus suoraan ostaenkin, mutta kaikki asiakkaat eivät kelpaa kauppakumppaniksi oli vaihtoautoa tahi ei.

        Aasiakkaan kanssa ei kokeneempi autokauppias tee kauppaa ollenkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe