Tuo sana anteeksi pienoinen

Voi minua jos joudun Pyhän Jumalan eteen syntisten puheitteni kanssa katumatta ja pyytämättä niitä anteeksi täällä ajassa. Elämäni aikana on tullut töksäyteltyä loukaten monia, tahtoen tai tahtomatta. Pumppuni on alkanut hälytellä, ja tulee se päivä jolloin tämä oli tässä. Siksi olen alkanut pyydellä anteeksi kaikkia muistamiani ilkeitä sanojani. Yksikin, jolle olin sanonut jotain vuosia sitten, ei edes muistanut tapausta, ja sanoi että jos olet noin sanonut, niin totta kai saat anteeksi.
Tämä ei riipu siitä kuka oli oikeassa ja kuka väärässä, kuitenkin teen sen. Täälläkin olen saattanut pahoittaa joidenkin mielen, niin että tässä sanani sinulle: ANTEEKSI. Mikään ei ole ollut henkilökohtaista, kun täällä ollaan anonyymeinä.

90

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siunattu

      Joko olet pyytänyt Teuvolta anteeksi?

      • Ei Mikuliinalla, kuten ei muillakaan Totuuden Hengen herjaukseen syyllistyneellä, ole minulta mitään anteeksipyydettävää, koska ei heistä kukaan, joka ei ole minua tavannut, ei ole millään tavoin minun persoonaani loukannut.

        Jokaisen näiden tekopyhien herjaukset kun kohdistuvat Henkeen, jonka olen Kristukselta saanut, kuten olen monissa kirjoituksissa todistanut.

        Ja sen myös jokainen Saatanan tekopyhittämä nahoissaan ja sielussaan tuntee, ja on siksi helppo saalis toteuttamaan Saatanan tärkeintä tehtävää: Pyhän Hengen pilkkaamista, koska tietää, että näitä ihmisiä ei Jeesus Kristus tule ikinä hänen synnin orjuudesta vapaaksi ostamaan, vaikka on heistäkin ennakkoon verensä vuodattanut.

        Jos minä lähtisin tätä syntiä anteeksi antamaan, olisin itse syyllistynyt siihen samaan syntiin.

        Ja tältä on Pyhä Henki minut varjellut ja varmasti varjelee edelleenkin.


      • Siunattu
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei Mikuliinalla, kuten ei muillakaan Totuuden Hengen herjaukseen syyllistyneellä, ole minulta mitään anteeksipyydettävää, koska ei heistä kukaan, joka ei ole minua tavannut, ei ole millään tavoin minun persoonaani loukannut.

        Jokaisen näiden tekopyhien herjaukset kun kohdistuvat Henkeen, jonka olen Kristukselta saanut, kuten olen monissa kirjoituksissa todistanut.

        Ja sen myös jokainen Saatanan tekopyhittämä nahoissaan ja sielussaan tuntee, ja on siksi helppo saalis toteuttamaan Saatanan tärkeintä tehtävää: Pyhän Hengen pilkkaamista, koska tietää, että näitä ihmisiä ei Jeesus Kristus tule ikinä hänen synnin orjuudesta vapaaksi ostamaan, vaikka on heistäkin ennakkoon verensä vuodattanut.

        Jos minä lähtisin tätä syntiä anteeksi antamaan, olisin itse syyllistynyt siihen samaan syntiin.

        Ja tältä on Pyhä Henki minut varjellut ja varmasti varjelee edelleenkin.

        Kiitos selvennyksestä anteeksiantoa käsittelevään asiaan.

        Jumala ei sielä, että Henkeä herjataan ja pilkataan. Siksi se on anteeksiantamaton synti. Jumalanmiehet, kuten David varoi Jumalan valitseman kuninkaan Saulin vahingoittamistakin sillä perusteella, että Jumalan Henki oli ollut hänen kanssaan ja aikanaan voidellut Saulin kuninkaaksi. Tarkoitan sitä kohtaa, jossa Daavid leikkaa vain vaipan palan Saulin viitasta luolassa. Henki voi tulla herjatuksi molella tapaa. Kuten selkeästi olet sen tuonut esille. Mutta eivät nuo Hengen herjaajat mitään ymmärrä eivätkä käsitä. Vaikka sen heille miten monta kertaa toistaisi.


      • Voivoivoiteuvoa
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei Mikuliinalla, kuten ei muillakaan Totuuden Hengen herjaukseen syyllistyneellä, ole minulta mitään anteeksipyydettävää, koska ei heistä kukaan, joka ei ole minua tavannut, ei ole millään tavoin minun persoonaani loukannut.

        Jokaisen näiden tekopyhien herjaukset kun kohdistuvat Henkeen, jonka olen Kristukselta saanut, kuten olen monissa kirjoituksissa todistanut.

        Ja sen myös jokainen Saatanan tekopyhittämä nahoissaan ja sielussaan tuntee, ja on siksi helppo saalis toteuttamaan Saatanan tärkeintä tehtävää: Pyhän Hengen pilkkaamista, koska tietää, että näitä ihmisiä ei Jeesus Kristus tule ikinä hänen synnin orjuudesta vapaaksi ostamaan, vaikka on heistäkin ennakkoon verensä vuodattanut.

        Jos minä lähtisin tätä syntiä anteeksi antamaan, olisin itse syyllistynyt siihen samaan syntiin.

        Ja tältä on Pyhä Henki minut varjellut ja varmasti varjelee edelleenkin.

        Jos kenellä, niin Teuvolla olisi erittäin paljon syytä pyytää kaikkia solvauksiaan anteeksi. Mutta, sinä pysyt ylpeänä, et nöyrry ensisijaisesti Jumalan edessä, etkä pyydä anteeksi ja viet itsesi hautaan synteinesi!


      • Voivoivoiteuvoa kirjoitti:

        Jos kenellä, niin Teuvolla olisi erittäin paljon syytä pyytää kaikkia solvauksiaan anteeksi. Mutta, sinä pysyt ylpeänä, et nöyrry ensisijaisesti Jumalan edessä, etkä pyydä anteeksi ja viet itsesi hautaan synteinesi!

        Kyllä jokainen Saatanan orjaksi jäänyt osaa voivotella.

        Jos lähettäjäni Jeesus Kristus olisi pyytänyt kansaltaan ennen kuolemaansa anteeksi tätäkin saatanallisen uskosi mukaista solvausta, niin kenties minun pitäisi silloin tehdä samoin:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Mutta kun ei, niin ei! Vaikka koko Saatanan syntisten orjien kuoro yhdessä voivottelisi.


      • Valmistaudu
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä jokainen Saatanan orjaksi jäänyt osaa voivotella.

        Jos lähettäjäni Jeesus Kristus olisi pyytänyt kansaltaan ennen kuolemaansa anteeksi tätäkin saatanallisen uskosi mukaista solvausta, niin kenties minun pitäisi silloin tehdä samoin:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Mutta kun ei, niin ei! Vaikka koko Saatanan syntisten orjien kuoro yhdessä voivottelisi.

        Olet solvannut vuosien aikana erittäin paljon muita, hyvinkin henkilökohtaisesti. Lisäksi väität Raamattua, Jumalan sanaa valheelliseksi. Sinulla on paljon tilitettävää Jumalalle!


      • LoistavaaTeuvo
        Siunattu kirjoitti:

        Kiitos selvennyksestä anteeksiantoa käsittelevään asiaan.

        Jumala ei sielä, että Henkeä herjataan ja pilkataan. Siksi se on anteeksiantamaton synti. Jumalanmiehet, kuten David varoi Jumalan valitseman kuninkaan Saulin vahingoittamistakin sillä perusteella, että Jumalan Henki oli ollut hänen kanssaan ja aikanaan voidellut Saulin kuninkaaksi. Tarkoitan sitä kohtaa, jossa Daavid leikkaa vain vaipan palan Saulin viitasta luolassa. Henki voi tulla herjatuksi molella tapaa. Kuten selkeästi olet sen tuonut esille. Mutta eivät nuo Hengen herjaajat mitään ymmärrä eivätkä käsitä. Vaikka sen heille miten monta kertaa toistaisi.

        Depatti itsesi kanssa oli liki täydellinen suoritus, lisää vain harjoitusta ja olet mestari tuossa lajissa. Tarvittaessa saat aina itsekehut nimimerkiltäsi siunattu.
        Sinuun täsmää hyvin lause "valheen kaikella voimalla", mitäpä muukaan tuo itsesi kanssa keskustelu on?


      • Valmistaudu kirjoitti:

        Olet solvannut vuosien aikana erittäin paljon muita, hyvinkin henkilökohtaisesti. Lisäksi väität Raamattua, Jumalan sanaa valheelliseksi. Sinulla on paljon tilitettävää Jumalalle!

        Oletko todella jo niin päätön harhailija, että uskot minun julistavan Jumalan sanaa valheeksi?

        Jos näin olisin näiden 28 vuoden aikana vaikkapa vain kerran niin tehnyt, saat olla varma, että löytäisit minut sieltä Saatanan riettauden virrasta viereltäsi. Ja kenties vielä suurena rakastajanasi.

        Sellaisen kuin Mikko Ainasoja on.

        Mutta onahan sinulle vielä onneksi tulevaisuus ja toivo, kun jatkuvasti vetoat ikääni.

        Oletko myös pahoittanut mielesi siitä, kun edesmenneen ysäväsi profetia minusta toteutuikin hänen omassa elämässään:

        "Valehtelija, Teuvo Suni. Sinähän puhut täyttä sontaa ja valhetta, ja tuota
        väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit.

        Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin, Seisot nyt elämäsi raunioilla!"


      • Lukutaitoinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oletko todella jo niin päätön harhailija, että uskot minun julistavan Jumalan sanaa valheeksi?

        Jos näin olisin näiden 28 vuoden aikana vaikkapa vain kerran niin tehnyt, saat olla varma, että löytäisit minut sieltä Saatanan riettauden virrasta viereltäsi. Ja kenties vielä suurena rakastajanasi.

        Sellaisen kuin Mikko Ainasoja on.

        Mutta onahan sinulle vielä onneksi tulevaisuus ja toivo, kun jatkuvasti vetoat ikääni.

        Oletko myös pahoittanut mielesi siitä, kun edesmenneen ysäväsi profetia minusta toteutuikin hänen omassa elämässään:

        "Valehtelija, Teuvo Suni. Sinähän puhut täyttä sontaa ja valhetta, ja tuota
        väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit.

        Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin, Seisot nyt elämäsi raunioilla!"

        Olet jatkuvasti väittänyt Jumalan sanaa, Raamattua osittain valheeksi. Turhaa sinun on sitä kieltää.


    • Tahdon vielä hetken jatkaa. Jos joku nyt luulee tai uskoo, että minä toivoisin kaikkien jumalattomien kuolemaa, niin en varmasti toivo.

      Eikä sitä toivo myöskään Jumala:

      "Näin sanoo Herra Jumala: Minäkö haluaisin, että jumalaton kuolee? Enkö ennemminkin halua, että hän kääntyy teiltään ja saa elää?"

      Tässä on syytä palauttaa mieleen Vanhan liiton Jobin, joka Mikuliinan tavoin suolsi sivutolkulla Saatanasta lähtöisin olevaa tekopyhää tekstiä, kunnes Jumala antoi Saatanalle käskyn pysäyttää Jobin.

      Kun Job saatiin pysäytettyä, hän alkoikin kuulla Jumalan puhetta:

      Silloin Job sanoi Herralle:

      -- Nyt minä ymmärrän, että kaikki on sinun vallassasi eikä mikään suunnitelmasi ole mahdoton sinun toteuttaa.

      Sinä kysyit: "Kuka on tämä, joka näin peittää minun tarkoitukseni mielettömillä puheillaan?" Minä se olen. Olen puhunut mitään ymmärtämättä asioista, joita en käsitä -- ne ovat minulle liian ihmeellisiä.

      Sinä sanoit: "Kuuntele nyt, kun minä puhun. Nyt minä kysyn sinulta, ja sinä vastaat."

      Vain korvakuulolta sinut tunsin. Nyt ovat silmäni nähneet sinut.

      Sen tähden minä häpeän puheitani ja kadun niitä tomussa ja tuhkassa."

      Tästä lähtee tänäkin päivänä jokaisen Jumalan valitun taivastie:

      "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      • Kirjoitatristiriitaisia

        Kuitenkin ylpeilit "tappolistallasi" takavuosina kovastikin, kuinka Jumala rankaisi kuolemalla vastustajiasi. Lukuisissa kirjoituksissasi on huokunut suoranainen murhanhimo kritisoijiasi kohtaan.


      • Kirjoitatristiriitaisia kirjoitti:

        Kuitenkin ylpeilit "tappolistallasi" takavuosina kovastikin, kuinka Jumala rankaisi kuolemalla vastustajiasi. Lukuisissa kirjoituksissasi on huokunut suoranainen murhanhimo kritisoijiasi kohtaan.

        Saatana kokee sen ylpeilemisenä, kun Jumala näyttää, miten jumalattomille käy.

        Joillekin varsin pian joillekin vasta vuosikymmenien jälkeen, kuten Paavalille.

        Minä todella toivoin eilen, että tämä Mikuliinan saama pisto sydämeen olisi pysäyttänyt nämä herjaajat hieman pitemmäksi aikaa, kuin vain kymmeneksi tunniksi.

        Mutta turha toive, sillä Saatanan kiirettä ei yhden ihmisen saama pisto keskeytä:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."


      • Voivoivoiteuvoa

        Olet usein riemuinnut, kun joku, jonka kanssa sinulla on ollut riitoja on kuollut. Sinun vuorosi, sinun ikäsi huomioonottaen tulee pian. Selvitä asiasi Jumalan edessä ja ihmisten edessä niin pian kuin mahdollista!


      • Voivoivoiteuvoa kirjoitti:

        Olet usein riemuinnut, kun joku, jonka kanssa sinulla on ollut riitoja on kuollut. Sinun vuorosi, sinun ikäsi huomioonottaen tulee pian. Selvitä asiasi Jumalan edessä ja ihmisten edessä niin pian kuin mahdollista!

        Minä olen Jumalan johdatuksessa saanut selvittää välini hänen kanssaan jo 28 vuotta sitten, jonka todistukseksi saa kokea sinunkin saatanallista vihaasi.

        Sinun jumalasi, Saatanan, kanssa ei syntejä tarvitse, koska ne ovat hyväksi eikä pahaksi.

        Kyllä jokainen Saatanan orjaksi jäänyt osaa voivotella.

        Jos lähettäjäni Jeesus Kristus olisi pyytänyt kansaltaan ennen kuolemaansa anteeksi tätäkin saatanallisen uskosi mukaista solvausta, niin kenties minun pitäisi silloin tehdä samoin:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Mutta kun ei, niin ei! Vaikka koko Saatanan syntisten orjien kuoro yhdessä voivottelisi.


      • Valmistaudu
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä olen Jumalan johdatuksessa saanut selvittää välini hänen kanssaan jo 28 vuotta sitten, jonka todistukseksi saa kokea sinunkin saatanallista vihaasi.

        Sinun jumalasi, Saatanan, kanssa ei syntejä tarvitse, koska ne ovat hyväksi eikä pahaksi.

        Kyllä jokainen Saatanan orjaksi jäänyt osaa voivotella.

        Jos lähettäjäni Jeesus Kristus olisi pyytänyt kansaltaan ennen kuolemaansa anteeksi tätäkin saatanallisen uskosi mukaista solvausta, niin kenties minun pitäisi silloin tehdä samoin:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Mutta kun ei, niin ei! Vaikka koko Saatanan syntisten orjien kuoro yhdessä voivottelisi.

        Saatoit selvittää välisi 28 vuotta sitten Jumalan kanssa. Mutta sen jälkeisiä syntejäsi et ole selvittänyt ja anteeksi pyytänyt. Sama kuin joku sanoisi siivonneensa kotinsa 28 vuotta sitten ja pitävänsä kotiansa siistinä sen siivouksen perusteella. Sinun sydämesi "kämppä" on erittäin epäsiisti, suorastaan törkyinen.
        Valmistaudu kohtaamaan Jumala.


      • Ihimettelen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä olen Jumalan johdatuksessa saanut selvittää välini hänen kanssaan jo 28 vuotta sitten, jonka todistukseksi saa kokea sinunkin saatanallista vihaasi.

        Sinun jumalasi, Saatanan, kanssa ei syntejä tarvitse, koska ne ovat hyväksi eikä pahaksi.

        Kyllä jokainen Saatanan orjaksi jäänyt osaa voivotella.

        Jos lähettäjäni Jeesus Kristus olisi pyytänyt kansaltaan ennen kuolemaansa anteeksi tätäkin saatanallisen uskosi mukaista solvausta, niin kenties minun pitäisi silloin tehdä samoin:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Mutta kun ei, niin ei! Vaikka koko Saatanan syntisten orjien kuoro yhdessä voivottelisi.

        miksi exlääninrovasti ja paavolan exkirkkoherra yhä elää vaikka noin 23 vuotta sitten oli suurimpana kantona kaskessasi Teuvo? Hänen vastahakoisuutensa hankettasi kohtaan lässähdytti lupaavasti alkaneen missiosi kokonaan. Luulisi hänen olleen ensimmäisenä tappolistallasi.


      • Ihimettelen kirjoitti:

        miksi exlääninrovasti ja paavolan exkirkkoherra yhä elää vaikka noin 23 vuotta sitten oli suurimpana kantona kaskessasi Teuvo? Hänen vastahakoisuutensa hankettasi kohtaan lässähdytti lupaavasti alkaneen missiosi kokonaan. Luulisi hänen olleen ensimmäisenä tappolistallasi.

        Minä en ihmettele sitä yhtään, miksi Saatanan pyhä henki on tyhmyyden henki.

        Se loistaa sinustakin täydellisenä tyhmyytenä ja tietämättömyytenä totuudesta, vaikka tämäkin on näin selvästi sanottu:

        "Milloin pahaa tekoa ei pian seuraa rangaistus, ihmiset rohkaistuvat pahantekoon: moni syntinen tekee pahaa sata kertaa ja elää silti kauan.

        Tiedän kuitenkin, että Jumalaa pelkäävälle käy hyvin hänen jumalanpelkonsa johdosta, ja tiedän myös, että jumalattomalle ei käy hyvin: koska hän ei pelkää Jumalaa, hänen elinpäivänsä häipyvät kuin pakeneva varjo. "

        Yksi Saatanan erinomaisista valheen armolahjoista toimii sinullakin erittäin hyvin: luulotauti:

        "Luulisi hänen olleen ensimmäisenä tappolistallasi."


      • Valmistaudu kirjoitti:

        Saatoit selvittää välisi 28 vuotta sitten Jumalan kanssa. Mutta sen jälkeisiä syntejäsi et ole selvittänyt ja anteeksi pyytänyt. Sama kuin joku sanoisi siivonneensa kotinsa 28 vuotta sitten ja pitävänsä kotiansa siistinä sen siivouksen perusteella. Sinun sydämesi "kämppä" on erittäin epäsiisti, suorastaan törkyinen.
        Valmistaudu kohtaamaan Jumala.

        Kysypä vaihteeksi omalta jumalaltasi, Saatanalta:

        Miksi ei Jumala ole antanut sinulle käskyä mennä enkeleittesi kanssa Teuvo Sunia rusikoimaan, vaikka rusikoit Paavaliakin.


      • Eioleluulotauti
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä en ihmettele sitä yhtään, miksi Saatanan pyhä henki on tyhmyyden henki.

        Se loistaa sinustakin täydellisenä tyhmyytenä ja tietämättömyytenä totuudesta, vaikka tämäkin on näin selvästi sanottu:

        "Milloin pahaa tekoa ei pian seuraa rangaistus, ihmiset rohkaistuvat pahantekoon: moni syntinen tekee pahaa sata kertaa ja elää silti kauan.

        Tiedän kuitenkin, että Jumalaa pelkäävälle käy hyvin hänen jumalanpelkonsa johdosta, ja tiedän myös, että jumalattomalle ei käy hyvin: koska hän ei pelkää Jumalaa, hänen elinpäivänsä häipyvät kuin pakeneva varjo. "

        Yksi Saatanan erinomaisista valheen armolahjoista toimii sinullakin erittäin hyvin: luulotauti:

        "Luulisi hänen olleen ensimmäisenä tappolistallasi."

        Sanot noin kun "Jumalan kosto" ei kohdannutkaan häntä vaikka iltaisin aina povillaan rukoilit sitä. Olisit revennyt riemusta jos hän olisi kuollut, niin kuin teit muittenkin vastustajiesi kuoleman kohdatessa.


      • Eioleluulotauti kirjoitti:

        Sanot noin kun "Jumalan kosto" ei kohdannutkaan häntä vaikka iltaisin aina povillaan rukoilit sitä. Olisit revennyt riemusta jos hän olisi kuollut, niin kuin teit muittenkin vastustajiesi kuoleman kohdatessa.

        Kyllä Saatanan erinomaiset armolahjat toimivat sinulla lähes yhtä hyvin kuin Paavalilla.

        Kun se on nyt antanut sinulle ilmestyksen, jossa näet Teuvon rukoilevan uskosi mukaista rukousta, jopa polvillaan.


      • Itsesenkerroit
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä Saatanan erinomaiset armolahjat toimivat sinulla lähes yhtä hyvin kuin Paavalilla.

        Kun se on nyt antanut sinulle ilmestyksen, jossa näet Teuvon rukoilevan uskosi mukaista rukousta, jopa polvillaan.

        Onpa sinulla lyhyt muisti kun asian itse kirjassasi kerroit. Sanoit rukoilevasi polvillaan iltaisin kädet sängyn päällä. joskus jopa vaimosi kanssa.


      • Itsesenkerroit kirjoitti:

        Onpa sinulla lyhyt muisti kun asian itse kirjassasi kerroit. Sanoit rukoilevasi polvillaan iltaisin kädet sängyn päällä. joskus jopa vaimosi kanssa.

        Kerro kaikki Saatanan erinomaiset ilmestykset, kuten Paavalikin kertoi. Kerro samalla, miltä kirjani sivulta sinä olet näkysi löytänyt.


      • Taastunnustit
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kerro kaikki Saatanan erinomaiset ilmestykset, kuten Paavalikin kertoi. Kerro samalla, miltä kirjani sivulta sinä olet näkysi löytänyt.

        Taas tunnustit olevasi saatana Teuvo. Vastaan sinun tyylilläsi että etsi itse kirjastasi sivut, jos dementia vaivaa. Valehtelet niin paljon ettet muista mitä kirjassasikin valehtelit.


      • Paatunutsinäolet
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kysypä vaihteeksi omalta jumalaltasi, Saatanalta:

        Miksi ei Jumala ole antanut sinulle käskyä mennä enkeleittesi kanssa Teuvo Sunia rusikoimaan, vaikka rusikoit Paavaliakin.

        Jumalani on Jeesus Kristus.
        Eiköhän Paavalilla ollut ja on edelleen niin merkittävä vaikutus Jumalan pelastussuunnitelmassa, että Jumala salli hänen kohdalleen hyvin vaikean pistimen lihaan. Sinulla ei ole mitään merkitystä, joten Jumala ei ole varannut sinulle minkäänlaista pistintä. Sellaiselle pahanpuhujalle kuin sinä olet ei Jumalalla ole mitään annettavaa kuin häpeällinen kuolema, jollet käänny ja kadu syntejäsi. Niin, tiedän, et enää kykene kääntymään, etkä katumaan syntejäsi. Niin paatunut sinä olet.


      • Paatunutsinäolet kirjoitti:

        Jumalani on Jeesus Kristus.
        Eiköhän Paavalilla ollut ja on edelleen niin merkittävä vaikutus Jumalan pelastussuunnitelmassa, että Jumala salli hänen kohdalleen hyvin vaikean pistimen lihaan. Sinulla ei ole mitään merkitystä, joten Jumala ei ole varannut sinulle minkäänlaista pistintä. Sellaiselle pahanpuhujalle kuin sinä olet ei Jumalalla ole mitään annettavaa kuin häpeällinen kuolema, jollet käänny ja kadu syntejäsi. Niin, tiedän, et enää kykene kääntymään, etkä katumaan syntejäsi. Niin paatunut sinä olet.

        Saatana jätti Jeesuksen rauhaan, kun ei saanut hänestä jumalaa omiin jumalanhuoneisiinsa, vaan hänen oli vedettävä ylleen kirkkauden enkelin asun ja mentävä sinne itse.

        Mutta alkoi pistellä Jeesusta opetuslasten, fariseusten, kirjanoppineiden ja pappien kautta.

        Minuakaan ei enää Saatana kurita, kun Jeesus Kristus tuli 28 vuotta sitten lunastamaan minut sen orjuudesta vapaaksi.

        Mutta hänet sadat palvelijansa ovat pitäneet huolen minusta herjauksillaan, joista sinäkin olet niistä yksi.

        Juuri siksi, että Jeesuksen ilmoitus kävisi toteen:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."


      • Voivoivoiteuvoa
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatana jätti Jeesuksen rauhaan, kun ei saanut hänestä jumalaa omiin jumalanhuoneisiinsa, vaan hänen oli vedettävä ylleen kirkkauden enkelin asun ja mentävä sinne itse.

        Mutta alkoi pistellä Jeesusta opetuslasten, fariseusten, kirjanoppineiden ja pappien kautta.

        Minuakaan ei enää Saatana kurita, kun Jeesus Kristus tuli 28 vuotta sitten lunastamaan minut sen orjuudesta vapaaksi.

        Mutta hänet sadat palvelijansa ovat pitäneet huolen minusta herjauksillaan, joista sinäkin olet niistä yksi.

        Juuri siksi, että Jeesuksen ilmoitus kävisi toteen:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Voi sinua Teuvo, kun et mitään käsitä! Paavalivihasi on sumentanut järkesi lopullisesti.


      • Voivoivoiteuvoa kirjoitti:

        Voi sinua Teuvo, kun et mitään käsitä! Paavalivihasi on sumentanut järkesi lopullisesti.

        Rakkautesi valehtelijaan ja väärämieliseen Paavaliin on tehnyt sinulle jo saman kuin teki hänellekin - turmellut luontosi:

        "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."


      • Narsistiolet
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatana kokee sen ylpeilemisenä, kun Jumala näyttää, miten jumalattomille käy.

        Joillekin varsin pian joillekin vasta vuosikymmenien jälkeen, kuten Paavalille.

        Minä todella toivoin eilen, että tämä Mikuliinan saama pisto sydämeen olisi pysäyttänyt nämä herjaajat hieman pitemmäksi aikaa, kuin vain kymmeneksi tunniksi.

        Mutta turha toive, sillä Saatanan kiirettä ei yhden ihmisen saama pisto keskeytä:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        Narsistina et kykene näkemään syntejäsi. Niin se vaan on.


      • Narsistiolet kirjoitti:

        Narsistina et kykene näkemään syntejäsi. Niin se vaan on.

        Jumalan paaduttamana iloitset synneistäsi, etenkin Pyhän eli Totuuden Hengen pilkasta, johon Saatana saa yllytettyä kaikki parhaimmat synnin orjansa.

        "Muistakaa tämä, ei kukaan meistä voi tietää totuutta, ja jos joku sanoo sen tietävänsä, hänessä on silloin Narsismin henki."


      • Totuusonhelppoatietää
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jumalan paaduttamana iloitset synneistäsi, etenkin Pyhän eli Totuuden Hengen pilkasta, johon Saatana saa yllytettyä kaikki parhaimmat synnin orjansa.

        "Muistakaa tämä, ei kukaan meistä voi tietää totuutta, ja jos joku sanoo sen tietävänsä, hänessä on silloin Narsismin henki."

        Taas niitä Teuvon valheita, höpötat ja hoet "totuutta" kertomatta itsekään sitä. Totuus on Kristuksen sovitusveri. ilman sitä ei pelastusta ole.


      • Totuusonhelppoatietää kirjoitti:

        Taas niitä Teuvon valheita, höpötat ja hoet "totuutta" kertomatta itsekään sitä. Totuus on Kristuksen sovitusveri. ilman sitä ei pelastusta ole.

        Mistä Paavalisi sai tämän tietää, mutta sinä et

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

        Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."

        Paavali tiesi tämän, mutta kun alkoi julistaa Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Jumalan opetuksina, ei enää pystyn nytkään tekemään sitä, mitä tahtoi:

        "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

        Kyllä sinulta herjaamisesi ja sanat loppuu, kun veren tahrimissa vaatteissa yrität mennä taivaan hääjuhlaan:

        "Kun kuningas tuli sisään katsomaan juhlavieraitaan, hän näki siellä miehen, jolla ei ollut hääpukua.

        Hän kysyi tältä: 'Ystäväni, kuinka saatoit tulla tänne ilman häävaatteita?' Mies ei saanut sanaa suustaan.

        Silloin kuningas sanoi palvelijoilleen: 'Sitokaa hänet käsistä ja jaloista ja heittäkää ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita .

        Tuo hääpuku kun ei ole sovitusveri vaan Pyhä Henki, joka tänäänkin annetaan samoin perustein kuin 1. helluntaina:

        "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."


    • alfa123om222

      Monilla on sydänvaivoja ollut ja monet ovat menehtyneet niihin. Jesajan kirjassa puhutaan Messiaanisista persoonista, että Jumala mielistyi heidän sydämensä särkemiseen, koska kansa oli tehnyt syntiä liikaa. Jos heitä ei lainkaan koeteltaisi niin kansan syntien käsissä kärsineet pitäisivät heitä osana kansaa. Mutta näin kun Jumala heidän sydäntään särkee osoittaa hän sillä, että he eivät kuulu syntisesti liikaa rikkoneen kansan joukkoon. Vaan ovat siitä erillään.

      Itselleni sydänvaivoihin kaverini kehotti äkkiä hankkimaan Propral nimistä beetasalpaajaa. Olen silloin tällöin käyttänyt sitä kun sydän on oireillut eniten. Ja tulos on ollut ihan hyvä. Tulee muistaa, että lääkkeitä pitää kuitenkin käyttää varoen. Suosittelen beetasalpaajaa, jos lääkäri suostuu.

      • Tässäpä taas yksi eksyttäjä uskoo sydänlääkkeitä syömällä pääsevänsä eroon Saatanasta ja saavansa Pyhän Hengen.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Tässäpä taas yksi eksyttäjä uskoo sydänlääkkeitä syömällä pääsevänsä eroon Saatanasta ja saavansa Pyhän Hengen.

        Teuvo se aina muistaa rohkaista ihmisä yrittämään parhaansa, omalla persoonallisella tavallaan ;)

        Voi sentään Teuvo yrittäisit nyt tosissaan. Sinä kyllä pystyt parempaan, kuin tämä. Älä vihassasi nuhtele, vaan lempeästi, kuten opetetaan. Vaan miten ihmeessä kukaan sinuaua voisi kuunnella, kun sanot Herramme opetuslapsetkin valheeksi?

        Oletko ehkäpä itse ahtaalla uskontielläsi, ja etsit henkireikää näillä vihaisilla vuodatuksillasi, pahan ajattamana? Sinun täytyisi Teuvo muuttua, jotta pääsisit tuosta vihan kierteestä, jolla nyt virvoitat itseäsi.

        Kasva armossa ja, rakkaudessa niin löydät uskoakseni ulos sieltä missä nyt olet.

        Vilpittömästi kaikkea hyvää sinulle Teuvo


      • Mikko.A kirjoitti:

        Teuvo se aina muistaa rohkaista ihmisä yrittämään parhaansa, omalla persoonallisella tavallaan ;)

        Voi sentään Teuvo yrittäisit nyt tosissaan. Sinä kyllä pystyt parempaan, kuin tämä. Älä vihassasi nuhtele, vaan lempeästi, kuten opetetaan. Vaan miten ihmeessä kukaan sinuaua voisi kuunnella, kun sanot Herramme opetuslapsetkin valheeksi?

        Oletko ehkäpä itse ahtaalla uskontielläsi, ja etsit henkireikää näillä vihaisilla vuodatuksillasi, pahan ajattamana? Sinun täytyisi Teuvo muuttua, jotta pääsisit tuosta vihan kierteestä, jolla nyt virvoitat itseäsi.

        Kasva armossa ja, rakkaudessa niin löydät uskoakseni ulos sieltä missä nyt olet.

        Vilpittömästi kaikkea hyvää sinulle Teuvo

        Kyllä minä tiedä, mikä on Saatanalla taka-ajatuksena, kun pistää palvelijansa kirjoittamaan:

        "Vilpittömästi kaikkea hyvää sinulle Teuvo"

        Oikein naurattaa tuo Saatanan vilpittömyys! Joka tulee ilmi jo Saatanan ensimmäisistä Raamattuun kirjoitetuista sanoista:

        "Onko Jumala todella sanonut?"

        Pyhä Henki on varjellut minua tähän asti niin, ette kertaakaan ole sortunut (uskosi mukaan pystynyt) siihen, mihin sinä ja Paavali olette pystyneet, ihmisten miellyttämiseen eli valehtelemiseen:

        "Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."


      • Siunattu
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä minä tiedä, mikä on Saatanalla taka-ajatuksena, kun pistää palvelijansa kirjoittamaan:

        "Vilpittömästi kaikkea hyvää sinulle Teuvo"

        Oikein naurattaa tuo Saatanan vilpittömyys! Joka tulee ilmi jo Saatanan ensimmäisistä Raamattuun kirjoitetuista sanoista:

        "Onko Jumala todella sanonut?"

        Pyhä Henki on varjellut minua tähän asti niin, ette kertaakaan ole sortunut (uskosi mukaan pystynyt) siihen, mihin sinä ja Paavali olette pystyneet, ihmisten miellyttämiseen eli valehtelemiseen:

        "Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        Hyvin vastasit Teuvo tuolle lahkolaiselle. Käärmeeltä pitääkin heti polkea pää rikki (kieli) eli pistää jauhot suuhun. Tulee se eteen miten viekkaasti tahansa.


      • Siunattu kirjoitti:

        Hyvin vastasit Teuvo tuolle lahkolaiselle. Käärmeeltä pitääkin heti polkea pää rikki (kieli) eli pistää jauhot suuhun. Tulee se eteen miten viekkaasti tahansa.

        Kyllä nämä Saatanan käärmeet osaavat luikerrella vaikka ei päätä enää olisikaan, sillä niin päättömiä ovat heidän valheensa.

        Käskihän Jeesuskin ottaa heistä oppia:

        "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."


      • Siunattu
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä nämä Saatanan käärmeet osaavat luikerrella vaikka ei päätä enää olisikaan, sillä niin päättömiä ovat heidän valheensa.

        Käskihän Jeesuskin ottaa heistä oppia:

        "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

        Olen kuullut, että heidän kemuillessaan seuroissa ja uskonlahkoissa ihmiset oikein kiemurtelevat henkien voimasta maassa maan tomua niellen. Ja pastorit huutavat kurkku suorana salaisia lauseitaan?


      • Siunattu kirjoitti:

        Olen kuullut, että heidän kemuillessaan seuroissa ja uskonlahkoissa ihmiset oikein kiemurtelevat henkien voimasta maassa maan tomua niellen. Ja pastorit huutavat kurkku suorana salaisia lauseitaan?

        Sehän on sitä kaikkein parasta Saatanan hurmosta, jota se jo kastekäskyssään omilleen lupasi:

        "Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

        Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

        Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

        He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

        Tähän vielä lisänä nuo Paavalin rättisulkeiset:

        "Jopa pääliinoja ja muita Paavalin käyttämiä vaatekappaleita vietiin sairaiden päälle, ja taudit kaikkosivat ja pahat henget lähtivät pois."


      • LoistavaaTeuvo

        Jakomielisyytesi saavuttaa täydellisyyden itsesi kanssa keskustelussa. Jos joku muu sanoisi itseään siunatuksi, sanoisit heti että saatana siunasi sinut.


      • Siunattu
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sehän on sitä kaikkein parasta Saatanan hurmosta, jota se jo kastekäskyssään omilleen lupasi:

        "Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

        Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

        Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

        He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

        Tähän vielä lisänä nuo Paavalin rättisulkeiset:

        "Jopa pääliinoja ja muita Paavalin käyttämiä vaatekappaleita vietiin sairaiden päälle, ja taudit kaikkosivat ja pahat henget lähtivät pois."

        Tuossa yksi häirikkö yrittää iskeä kiilaa ,onnistumatta siinä, rakentavaan keskusteluumme.Vaikka tuo häirikkö kohta alkaisi puhumaan täällä sitä koodattua Saatanan salakieltä omalle jumalalleen Saatanalle, etteivät muut siitä mitään ymmärtäisi. Sillä taidollaanhan Paavalikin ylpeili, kuten muillakin Saatanan kolmannen taivaan näyillään. Kun ylemmäksi, Jumalan taivaaseen ei syntisenä ollut mitään asiaa.

        Jumalan sanat eivät ole mitään salakieltä, vaan ne ovat selkeitä sanoja, ei mitään mutinaa eikä supinaa, jota eksyttäjät kokouksissaan käyttävät uskotellen ja eksyttäen siten, että nyt se suurin henki puhuu heidän kauttaa salaisuuksia henkessä. Eikä Jumala lähetä mitään saastaisia rättejä kenenkään päälle laitettavaksi. Se on ihan selvä asia.

        "Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua."


      • NiinovatkinTeuvo

        Miksi kuitenkin "siunattu" Teuvo toimit vastoin sanojasi? Tämä juttu on nyt sinulla vähän kuin isi joka yrittää olla omille lapsilleen joulupukki. Lapset ovat uskovinaan etteivät tunne ja isi on uskovinaan etteivät lapset tunne häntä.


      • Siunattu
        NiinovatkinTeuvo kirjoitti:

        Miksi kuitenkin "siunattu" Teuvo toimit vastoin sanojasi? Tämä juttu on nyt sinulla vähän kuin isi joka yrittää olla omille lapsilleen joulupukki. Lapset ovat uskovinaan etteivät tunne ja isi on uskovinaan etteivät lapset tunne häntä.

        Väisty tieltäni sinä Saatanan herhiläinen pois häiritsemästä minun ja Teuvon välistä rakentavaa keskustelua.


      • Siunattu kirjoitti:

        Tuossa yksi häirikkö yrittää iskeä kiilaa ,onnistumatta siinä, rakentavaan keskusteluumme.Vaikka tuo häirikkö kohta alkaisi puhumaan täällä sitä koodattua Saatanan salakieltä omalle jumalalleen Saatanalle, etteivät muut siitä mitään ymmärtäisi. Sillä taidollaanhan Paavalikin ylpeili, kuten muillakin Saatanan kolmannen taivaan näyillään. Kun ylemmäksi, Jumalan taivaaseen ei syntisenä ollut mitään asiaa.

        Jumalan sanat eivät ole mitään salakieltä, vaan ne ovat selkeitä sanoja, ei mitään mutinaa eikä supinaa, jota eksyttäjät kokouksissaan käyttävät uskotellen ja eksyttäen siten, että nyt se suurin henki puhuu heidän kauttaa salaisuuksia henkessä. Eikä Jumala lähetä mitään saastaisia rättejä kenenkään päälle laitettavaksi. Se on ihan selvä asia.

        "Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua."

        Sinä olet jo parin päivän aikana saanut nahoissasi tuntea, miten totuutta herjataan.

        En kuitenkaan ole huomannut sinua haukuttavan sunilaiseksi, kuten kävi 5-6 vuotta sitten silloisille ystävilleni.

        He eivät kuitenkaan sitä kestäneet, vaan luopuivat, sillä heille kävi kuten jo tämäkin oli ennalta ilmoitettu:

        "Kalliolle pudonnut siemen tarkoittaa niitä, jotka sanan kuullessaan ottavat sen iloiten vastaan mutta uskovat vain hetken aikaa. Heillä ei ole juurta, ja niin he koetukseen joutuessaan luopuvat."

        Nuo kaikki ottivat totuuden iloiten vastaan, kun siitä ensimmäisen kerran saivat tältä palstalta lukea.

        Mutta valitettavasti eivät koetusta kestäneet. Toivottavasti sinä kestät - kuka lienetkään. Toivottavasti haluat kertoa itsestäsi jotakin sähköpostini kautta. Sen löydät galleriasivultani.


      • Siunattu kirjoitti:

        Väisty tieltäni sinä Saatanan herhiläinen pois häiritsemästä minun ja Teuvon välistä rakentavaa keskustelua.

        Jos yksikin väistyisi, tulee pian 10 tilalle. Sillä Saatanalla on herjaajia vielä heidän tuhonkin hetkellä "kuin hiekkaa meren rannalla."


      • Hahhahhahahahah
        Siunattu kirjoitti:

        Väisty tieltäni sinä Saatanan herhiläinen pois häiritsemästä minun ja Teuvon välistä rakentavaa keskustelua.

        Voit keskustella aivan hyvin siunattusi kanssa pään sisälläsi. Jos tuo olisi oikea ihminen joka käyttäisi nimimerkkiä siunattu, kuulustelisit tiukasti mikä on porttoseurakuntasi ja sanoisit että olet saatanan siunattu.


      • Hahhahhahahahah kirjoitti:

        Voit keskustella aivan hyvin siunattusi kanssa pään sisälläsi. Jos tuo olisi oikea ihminen joka käyttäisi nimimerkkiä siunattu, kuulustelisit tiukasti mikä on porttoseurakuntasi ja sanoisit että olet saatanan siunattu.

        Olenhan sanonut jo aikoja sitten sanonut mielipiteeni näistä, jotka totuutta julistavat nimimerkkien takaa:

        Jeesuksellakin oli opetuslapsia, jotka juutalaisten pelosta eivät olleet sitä julkisesti, vaan salaa.

        Samalla tavoin olen minä alkanut suhtautua näihin, ja varmasti saisivat sen heti minulta kuulla, jos alkaisivat julistaa totuuden vastaista opetusta.


      • Oletvalepukki

        Jos joku todella nimittäisi itseään siunatuksi teilaisit hänet varmasti saatanan siunaamaksi joten itse olet se. "totuutta" on sinulle vain mielistely jota saat ja tässä tapauksessa saat sitä itseltäsi. Kukapa se Teuvon hännän nostaa ellei Teuvo itse.


      • Oletvalepukki kirjoitti:

        Jos joku todella nimittäisi itseään siunatuksi teilaisit hänet varmasti saatanan siunaamaksi joten itse olet se. "totuutta" on sinulle vain mielistely jota saat ja tässä tapauksessa saat sitä itseltäsi. Kukapa se Teuvon hännän nostaa ellei Teuvo itse.

        "Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa."

        Jos hän alkaa julistaa valhetta totuutena ja kaiken huippuna alkaa kaltaistesi tavoin herjata Totuuden Henkeä hän saisi sen varmasti huomata.

        Sen olen jo huomannut, että hänen nimimerkillään on alkanut jo herjakirjoittelu, kuten jatkuvasti tapahtuu Jeesuksen nimellä, ja tapahtui tammikuussa 2006 minunkin nimellä - siis 10 vuotta sitten - kun kirjoitin omalla nimellä Teuvo Suni, niin silloinpa Saatana pisti monta palvelijaansa kirjoittamaan valhetta minun nimelläni.

        Mutta ne loppuivat välittömästi, kun samana päivänä rekisteröin nimeni tämän tekniikan vaatimaan muotoon: TeuvoSuni.

        Tällaista mahdollisuutta ei olisi, jos ylläpito olisi suostunut siihen, ettei Raamattu-keskusteluun sallita osallistua muulla kuin väestörekisterissä olevalla nimellä.

        Tällainen käytäntö on jo monen sanomalehden yleisönosaston kirjoitusten kohdalla.


      • Olenvalepukki
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa."

        Jos hän alkaa julistaa valhetta totuutena ja kaiken huippuna alkaa kaltaistesi tavoin herjata Totuuden Henkeä hän saisi sen varmasti huomata.

        Sen olen jo huomannut, että hänen nimimerkillään on alkanut jo herjakirjoittelu, kuten jatkuvasti tapahtuu Jeesuksen nimellä, ja tapahtui tammikuussa 2006 minunkin nimellä - siis 10 vuotta sitten - kun kirjoitin omalla nimellä Teuvo Suni, niin silloinpa Saatana pisti monta palvelijaansa kirjoittamaan valhetta minun nimelläni.

        Mutta ne loppuivat välittömästi, kun samana päivänä rekisteröin nimeni tämän tekniikan vaatimaan muotoon: TeuvoSuni.

        Tällaista mahdollisuutta ei olisi, jos ylläpito olisi suostunut siihen, ettei Raamattu-keskusteluun sallita osallistua muulla kuin väestörekisterissä olevalla nimellä.

        Tällainen käytäntö on jo monen sanomalehden yleisönosaston kirjoitusten kohdalla.

        Älä moista toivo, ei silloin kukaan tulisi ennakkoon sinun taivastiliäsi kartuttamaan, kuten olet monta kertaa iloinnut.


      • Olenvalepukki kirjoitti:

        Älä moista toivo, ei silloin kukaan tulisi ennakkoon sinun taivastiliäsi kartuttamaan, kuten olet monta kertaa iloinnut.

        Tuotapa en ole tullut ajatelleeksi.

        Uskon kuitenkin, että tämän 10 vuoden aikana sinne on jo kertynyt palkkaa minun ikuisuuttani varten.

        Suurin hyöty siitä kuitenkin kertyisi tuleville herjaajille, kun kukaan ei uskaltaisi omalla nimellään tulla totuutta herjaamaan.

        Tämä ei enää vaikuttaisi tämän hetken herjaajiin, ja kaikkiin niihin satoihin, jotka 10 vuoden aikana ovat tuota Saatanan ilosanomaa rakastaneet.


      • Emmehuomaa
        Olenvalepukki kirjoitti:

        Älä moista toivo, ei silloin kukaan tulisi ennakkoon sinun taivastiliäsi kartuttamaan, kuten olet monta kertaa iloinnut.

        Emme ole huomaavinaan että tuonkin kommentin Teuvo laittoi


      • laskemisentaitava
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinä olet jo parin päivän aikana saanut nahoissasi tuntea, miten totuutta herjataan.

        En kuitenkaan ole huomannut sinua haukuttavan sunilaiseksi, kuten kävi 5-6 vuotta sitten silloisille ystävilleni.

        He eivät kuitenkaan sitä kestäneet, vaan luopuivat, sillä heille kävi kuten jo tämäkin oli ennalta ilmoitettu:

        "Kalliolle pudonnut siemen tarkoittaa niitä, jotka sanan kuullessaan ottavat sen iloiten vastaan mutta uskovat vain hetken aikaa. Heillä ei ole juurta, ja niin he koetukseen joutuessaan luopuvat."

        Nuo kaikki ottivat totuuden iloiten vastaan, kun siitä ensimmäisen kerran saivat tältä palstalta lukea.

        Mutta valitettavasti eivät koetusta kestäneet. Toivottavasti sinä kestät - kuka lienetkään. Toivottavasti haluat kertoa itsestäsi jotakin sähköpostini kautta. Sen löydät galleriasivultani.

        Ai 5-6 vuotta sitten? Niinkö pahaksi on muistisairautesi äitynyt, ettet osaa laskea noista tapahtumista olevan jo 8-10 vuotta.


      • Punnitsijana
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Olenhan sanonut jo aikoja sitten sanonut mielipiteeni näistä, jotka totuutta julistavat nimimerkkien takaa:

        Jeesuksellakin oli opetuslapsia, jotka juutalaisten pelosta eivät olleet sitä julkisesti, vaan salaa.

        Samalla tavoin olen minä alkanut suhtautua näihin, ja varmasti saisivat sen heti minulta kuulla, jos alkaisivat julistaa totuuden vastaista opetusta.

        Kyllähän sinä mielistelyä rakastat, mutta oppisi kyseenalaistamista et millään kestä. Sinut on punnittu ja kevyeksi havaittu!


      • Punnitsijana kirjoitti:

        Kyllähän sinä mielistelyä rakastat, mutta oppisi kyseenalaistamista et millään kestä. Sinut on punnittu ja kevyeksi havaittu!

        Tiedätkö mitä?

        Minä todella uskon sinua, joka olet Saatanalta saanut puntarin, jolla punnitaan vain valheita, jotka ovat yhtä raskaita, se liha, joka valheita synnyttää, joka automaattisesti turmelee ihmisen luonnon, kuten turmeli sen Paavaliltakin:

        "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

        Totuuden se automaattisesti tunnistaa kevyeksi, koska Henki ei Saatanan puntarissa mitään paina.

        Veri on sen puntarissa todella painava voiman antaja.


      • Punnitsijana
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tiedätkö mitä?

        Minä todella uskon sinua, joka olet Saatanalta saanut puntarin, jolla punnitaan vain valheita, jotka ovat yhtä raskaita, se liha, joka valheita synnyttää, joka automaattisesti turmelee ihmisen luonnon, kuten turmeli sen Paavaliltakin:

        "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

        Totuuden se automaattisesti tunnistaa kevyeksi, koska Henki ei Saatanan puntarissa mitään paina.

        Veri on sen puntarissa todella painava voiman antaja.

        Väärin. Taas väärin. Puntari ja mittari on Jumalan Sana, jota sinä pidät osin valheena. Siksi sinä et ole saanut mitään aikaiseksi, koska Pyhä Henki ei vaan yksinkertaisesti tule mukaan sinun Raamattua, totuutta halventaviin lausuntoihisi. Siksi myös lahkosi kaatui, ennen kuin se oli edes saanut syntyäkään.


      • Punnitsijana kirjoitti:

        Väärin. Taas väärin. Puntari ja mittari on Jumalan Sana, jota sinä pidät osin valheena. Siksi sinä et ole saanut mitään aikaiseksi, koska Pyhä Henki ei vaan yksinkertaisesti tule mukaan sinun Raamattua, totuutta halventaviin lausuntoihisi. Siksi myös lahkosi kaatui, ennen kuin se oli edes saanut syntyäkään.

        Saatanan ilosanomat ovat sinutkin sinne riettauden virtaan johdattaneet.

        Jos olisin vaikkapa vain kerran väittänyt Jumalan sanojen olevan Saatanan valheen sanoja, olisin jo aikoja sitten siellä samassa virrassa sinun kanssasi.

        Ja silloin komeilisin Saatanan kaikkien lahkojen listassa.

        "Älkää pettäkö itseänne! Jumala ei salli itseään pilkattavan. Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää."


    • alfa123om222

      Pieni sivuhuomautus. Internetin alkuaikoina 1995 opetettiin ahkerasti ns. Nettietikettiä. Siihen kuului mm. suositus siitä, että netissä on aina oikeus ja jopa parempi vaihtoehto muihin vaihtoehtoihin verraten esiintyä ANONYYMISTI nimimerkillä. Se siis kuuluu Netin pelisääntöihin, että voi esiintyä nimimerkillä.

      • Paljon suurempi päähuomautus:

        Tämän Uuden liiton alussa, kun Jeesus Kristus aloitti toimintansa tässä maailmassa, johon itse ei kuulunutkaan, ja johon eivät myöskään hänen valittunsa kuulu . Vaikka täällä joutuvat elämään.

        Hänen toimintansa tärkein asia oli, ja on tänäänkin, TOTUUS.

        Kun hän yli 10 vuotta sitten minut tähän internetin ihmeelliseen maailmaan lähetti, hän ei heti suoraan kieltänyt minua käyttämästä nimimerkkiä, jota jo suunnittelin. Silloin hän kysyi minulta:

        "Miksi häpeät nimeäsi, jolla minä olen sinut omakseni kutsunut?"

        Jos en olisi häneltä tässäkin asiassa koulutusta saanut, olisin kenties
        tullut tänne jonkun nimimerkin taakse piiloutuneena, mutta nyt siihen ei luonto antanut periksi:

        "Joka tämän uskottoman ja syntisen sukupolven keskellä häpeää minua ja minun sanojani, sitä on Ihmisen Poika häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."

        Sinuun ei tällä ole mitään vaikutusta, koska olet vihkiytynyt lähes kaikkien maailman porttojen kanssa.

        Oletko pystynyt laskemaan, miten monen porton kellokkaana täällä olet vuosien aikana esiintynyt?


      • unta.palloon
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Paljon suurempi päähuomautus:

        Tämän Uuden liiton alussa, kun Jeesus Kristus aloitti toimintansa tässä maailmassa, johon itse ei kuulunutkaan, ja johon eivät myöskään hänen valittunsa kuulu . Vaikka täällä joutuvat elämään.

        Hänen toimintansa tärkein asia oli, ja on tänäänkin, TOTUUS.

        Kun hän yli 10 vuotta sitten minut tähän internetin ihmeelliseen maailmaan lähetti, hän ei heti suoraan kieltänyt minua käyttämästä nimimerkkiä, jota jo suunnittelin. Silloin hän kysyi minulta:

        "Miksi häpeät nimeäsi, jolla minä olen sinut omakseni kutsunut?"

        Jos en olisi häneltä tässäkin asiassa koulutusta saanut, olisin kenties
        tullut tänne jonkun nimimerkin taakse piiloutuneena, mutta nyt siihen ei luonto antanut periksi:

        "Joka tämän uskottoman ja syntisen sukupolven keskellä häpeää minua ja minun sanojani, sitä on Ihmisen Poika häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."

        Sinuun ei tällä ole mitään vaikutusta, koska olet vihkiytynyt lähes kaikkien maailman porttojen kanssa.

        Oletko pystynyt laskemaan, miten monen porton kellokkaana täällä olet vuosien aikana esiintynyt?

        Mitä jos Tepa-pappa menisit huilaamaan, peitto korviin ja unijukan maille, niin huomenna jaksetaan taas. Äläkä lähde yksin ulos hortoilemaan.


      • DementiaSunilis
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Paljon suurempi päähuomautus:

        Tämän Uuden liiton alussa, kun Jeesus Kristus aloitti toimintansa tässä maailmassa, johon itse ei kuulunutkaan, ja johon eivät myöskään hänen valittunsa kuulu . Vaikka täällä joutuvat elämään.

        Hänen toimintansa tärkein asia oli, ja on tänäänkin, TOTUUS.

        Kun hän yli 10 vuotta sitten minut tähän internetin ihmeelliseen maailmaan lähetti, hän ei heti suoraan kieltänyt minua käyttämästä nimimerkkiä, jota jo suunnittelin. Silloin hän kysyi minulta:

        "Miksi häpeät nimeäsi, jolla minä olen sinut omakseni kutsunut?"

        Jos en olisi häneltä tässäkin asiassa koulutusta saanut, olisin kenties
        tullut tänne jonkun nimimerkin taakse piiloutuneena, mutta nyt siihen ei luonto antanut periksi:

        "Joka tämän uskottoman ja syntisen sukupolven keskellä häpeää minua ja minun sanojani, sitä on Ihmisen Poika häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."

        Sinuun ei tällä ole mitään vaikutusta, koska olet vihkiytynyt lähes kaikkien maailman porttojen kanssa.

        Oletko pystynyt laskemaan, miten monen porton kellokkaana täällä olet vuosien aikana esiintynyt?

        Puhut mielelläsi uudesta liitosta Teuvo, mutta et koskaan sitä että uusi liitto sinetöitiin Kristuksen verellä.


      • unta.palloon kirjoitti:

        Mitä jos Tepa-pappa menisit huilaamaan, peitto korviin ja unijukan maille, niin huomenna jaksetaan taas. Äläkä lähde yksin ulos hortoilemaan.

        Vaikka Saatanalta ei valheita herjauksia ja tietämystä puutu, ei se ole ihan kaikkea sinullekaan paljastanut, vaikka hänen harras johtomies oletkin.

        Tarkoitan tätä jalassani olevaa näkymätöntä Pyhän Hengen pantaa, joka tarkkailee jokaista askeltani ja silloinkin vaikka jalassani olisivat retkiluistimet tai sukset.

        Tästä sain erinomaisen todistuksen 3.1.2016, kun olin 20 kilometrin luistelulla Kuolimolla ja yhtäkkiä tuli niin sankka lumipyry, että kaikkien saarten silhuetit katosivat näkyvistä, ja ilta alkoi hämärtyä eikä valoja näkynyt missään.

        Tästä en tämän enenpää täällä kerro. Joka haluaa sen kuulla, tulkoon minua tapaamaan, vaikka huomenna avannon reunalle.

        Mitä vielä huilaamiseen tulee, niin täällä Karjalassa on lapsuudesta lähtien todella huilattu, eli levätty.

        Mutta tuolla Pohjois-Pohjanmaalla kun huilattiin, niin silloin lisättiin vauhtia.

        Näin täällä huilalee siellä asuva entinen ystäväni edelleen. Kunnes mitta tulee täyteen.


      • DementiaSunilis kirjoitti:

        Puhut mielelläsi uudesta liitosta Teuvo, mutta et koskaan sitä että uusi liitto sinetöitiin Kristuksen verellä.

        Minä kyllä tämän tiedän, mutta tästä ei Saatana ole sinulle puhunut totuutta edes pienen veripisaran vertaa.

        Saatanan palvelijat saivat Jeesuksen tappaa sillä ehdolla, että Jeesus saa koska tahansa tulla lunastamaan eli ostamaan jo ennakkoon maksetulla verellään kaikki hänen valittunsa vapaaksi sen synnin orjuudesta.

        Kuten tuli minutkin ostamaan 28 vuotta sitten, ja aina tämän oston yhteydessä taivaassa lauletaan ylistyslaulu Jeesukselle Kristukselle, kuten laulettiin minunkin oston yhteydessä:

        "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

        Saatanan verilauluissa ylistetään vain Saatanan voimaa, koska teurastetun veri on sen ainoa voimanlähde.

        Toisin kuin Jeesuksella Kristuksella, joka on liittänyt oman voimansa Pyhään eli Totuuden Henkeen:

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."


      • DementiaSunilis
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä kyllä tämän tiedän, mutta tästä ei Saatana ole sinulle puhunut totuutta edes pienen veripisaran vertaa.

        Saatanan palvelijat saivat Jeesuksen tappaa sillä ehdolla, että Jeesus saa koska tahansa tulla lunastamaan eli ostamaan jo ennakkoon maksetulla verellään kaikki hänen valittunsa vapaaksi sen synnin orjuudesta.

        Kuten tuli minutkin ostamaan 28 vuotta sitten, ja aina tämän oston yhteydessä taivaassa lauletaan ylistyslaulu Jeesukselle Kristukselle, kuten laulettiin minunkin oston yhteydessä:

        "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

        Saatanan verilauluissa ylistetään vain Saatanan voimaa, koska teurastetun veri on sen ainoa voimanlähde.

        Toisin kuin Jeesuksella Kristuksella, joka on liittänyt oman voimansa Pyhään eli Totuuden Henkeen:

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Eikä nytkään saatanaTeuvo puhunut totta veripisaran vertaa. saatana murskattiin Golgatalla eikä suinkaan Jeesusta uhrattu sinulle eli saatanalle, vaan Jumalalle.


      • DementiaSunilis
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Vaikka Saatanalta ei valheita herjauksia ja tietämystä puutu, ei se ole ihan kaikkea sinullekaan paljastanut, vaikka hänen harras johtomies oletkin.

        Tarkoitan tätä jalassani olevaa näkymätöntä Pyhän Hengen pantaa, joka tarkkailee jokaista askeltani ja silloinkin vaikka jalassani olisivat retkiluistimet tai sukset.

        Tästä sain erinomaisen todistuksen 3.1.2016, kun olin 20 kilometrin luistelulla Kuolimolla ja yhtäkkiä tuli niin sankka lumipyry, että kaikkien saarten silhuetit katosivat näkyvistä, ja ilta alkoi hämärtyä eikä valoja näkynyt missään.

        Tästä en tämän enenpää täällä kerro. Joka haluaa sen kuulla, tulkoon minua tapaamaan, vaikka huomenna avannon reunalle.

        Mitä vielä huilaamiseen tulee, niin täällä Karjalassa on lapsuudesta lähtien todella huilattu, eli levätty.

        Mutta tuolla Pohjois-Pohjanmaalla kun huilattiin, niin silloin lisättiin vauhtia.

        Näin täällä huilalee siellä asuva entinen ystäväni edelleen. Kunnes mitta tulee täyteen.

        Kaikki jotka tulisivat kuuntelemaan sinua ovat kuvaannollisestikin avannon reunalla, avannon joka johtaa kanssasi helvettiin arvon saatanaTeuvo.


      • DementiaSunilis kirjoitti:

        Kaikki jotka tulisivat kuuntelemaan sinua ovat kuvaannollisestikin avannon reunalla, avannon joka johtaa kanssasi helvettiin arvon saatanaTeuvo.

        Tuo näkysi on kyllä kaunista ja suurtakin niin, mutta kaunista valhetta vainen.

        "Muista silloin minua, kun kuumuus polttaa sinua."

        Ja kyllä sinä varmasti muistat, kun varpaasi käristyvät kuumuudessa kuin makkara grillissä:

        "Olispa nyt Teuvo avantonsa kanssa täällä, niin hetkessä olisin siellä varpaitani viilentämässä."


      • DementiaSunilis kirjoitti:

        Eikä nytkään saatanaTeuvo puhunut totta veripisaran vertaa. saatana murskattiin Golgatalla eikä suinkaan Jeesusta uhrattu sinulle eli saatanalle, vaan Jumalalle.

        Siinä sinulla on kyllä joskus miettimistä, että mistä se Saatana tuli sinun lihaasi, vaikka se murskattiin jo Golgatalla.


      • Kannattaaperehtyä
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Siinä sinulla on kyllä joskus miettimistä, että mistä se Saatana tuli sinun lihaasi, vaikka se murskattiin jo Golgatalla.

        Vastaus löytyy ehkä tuolta vanhoista vl-palstan ketjuista. Siellä niistä saatanalle heittämisistä kerrotaan. Siellä on muitakin uskomattomia tarinoita.


      • Mikätämäkaverion

        Mikä kumma olet kun toisaalta puolustat lestadilaisia henkeen ja vereen ja kuitenkin haukut heitä? Mutta puolustathan suniakin, se kertoo paljon sinusta.


      • Yritärauhoittua
        Mikätämäkaverion kirjoitti:

        Mikä kumma olet kun toisaalta puolustat lestadilaisia henkeen ja vereen ja kuitenkin haukut heitä? Mutta puolustathan suniakin, se kertoo paljon sinusta.

        Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä, tämäkin sekopäinen horinasi on anteeksi annettu


      • Ahaaahaa
        Yritärauhoittua kirjoitti:

        Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä, tämäkin sekopäinen horinasi on anteeksi annettu

        Teuvo, tarinat sinun vl-taustastasi ovat siis tosia kun heidän synninpäästömantraansa mantraat.


      • Tehohoitoa
        Ahaaahaa kirjoitti:

        Teuvo, tarinat sinun vl-taustastasi ovat siis tosia kun heidän synninpäästömantraansa mantraat.

        Teuvosta en tiedä. Yhden tyypin tiedän, joka on lestoista saatanalle heitetty. Nyt se on kuin orpo piru Kalajoen markkinoilla.


      • Tehohoitoa kirjoitti:

        Teuvosta en tiedä. Yhden tyypin tiedän, joka on lestoista saatanalle heitetty. Nyt se on kuin orpo piru Kalajoen markkinoilla.

        Hänestä tuli orpo piru Paavolan markkinapaikalla, kun paiskasi kättä erään lahkojohtajan ja ihmeliimakauppiaan myyntikojun pöydän päällä.


      • Kukalienetkin

        Jos oikea Teuvo eläisi, hän ei herjaisi ystäväänsä mutta perintötunnuksilla voit nyt Teuvon nimissä herjata.


      • Kukalienetkin kirjoitti:

        Jos oikea Teuvo eläisi, hän ei herjaisi ystäväänsä mutta perintötunnuksilla voit nyt Teuvon nimissä herjata.

        Niin totta kuin Kristuksen totuus on minussa, tätä ylpeilemisen aihetta ei minulta Suomi24 keskusteluissa riistetä!

        Olet tervetullut ensi keskiviikkona Olkkolan rannan avantoon, vaikka puskasta seuraamaan, onko Teuvo Suni pelkkä kuollut haamu, vain totuudessa elävä ihminen.


      • Kuolluthaamuhänon
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Niin totta kuin Kristuksen totuus on minussa, tätä ylpeilemisen aihetta ei minulta Suomi24 keskusteluissa riistetä!

        Olet tervetullut ensi keskiviikkona Olkkolan rannan avantoon, vaikka puskasta seuraamaan, onko Teuvo Suni pelkkä kuollut haamu, vain totuudessa elävä ihminen.

        Hyvä sinun on uhota kun tiedät ettei kukaan tule ja väärä Teuvokin voi esiintyä Teuvona kun oikean Teuvon kuvaa ei löydy kuin niistä harvalukuisista kirjoista jotka joutuivat saunan pesään tai paperinkeräykseen.


      • haamuhänon

        Lisään vielä:

        Lopulta meni muistinikin niin, etten varmasti häntä tuntisi, jos Hartaanseläntiellä eteen tulisi.


      • Justiinsajuuu
        haamuhänon kirjoitti:

        Lisään vielä:

        Lopulta meni muistinikin niin, etten varmasti häntä tuntisi, jos Hartaanseläntiellä eteen tulisi.

        Emme huomanneet mitään Teuvo, emme varsinkaan sitä että varastit nimimerkin.


    • alfa123om2222

      "Oletko pystynyt laskemaan, miten monen porton kellokkaana täällä olet vuosien aikana esiintynyt?"

      Ei niitä montaa ole:

      1. Rukousmatka Jerusalemiin 1996 avasi silmäni huomaamaan juutalaisten etevyyden uskon asioissa. Apostoli Pietarin kasteen silloin sain.
      2. Vapaakirkon romaani evankelista.
      3. Jehovan todistajat.
      4. Islam ja Koraani.
      5. Hare Krishna liike.
      6. Herra Sebaot.

      Pyrin ahkerasti Imaami Mahdin suosioon, mutta huonolla menestyksellä.
      Tiedän varsin hyvin, että kaikki nuo vieraat uskonnot ovat antaneet minulle aarteitaan ja hyvää, jotta puhuisin niistä hyvää. Ne ovat pettyneet minuun aina kun kritisoin jotakin asiaa.

      Noilla kaikilla on paljon aarteita verrattuna Luterilaiseen kirkkoon. Mutta voi olla, että ne kotimaassaan sortavat omia kansalaisiaan ja eivät ole yhtä anteliaita heille kuin minulle.

      On hienoa, että osoitat järjestäin KAIKKIEN MUIDEN ARVOTTOMUUDEN verrattuna TEURASTETTUUN Karitsaan.

      En vain ymmärrä mitä jatkuvasti tohotat tuon Jumalan Karitsan eli Kirotun Kristuksen, Paaluun pannun puolesta. Minua hän on yrittänyt murhata lähinnä verrattuna noihin edellä mainittuihin tahoihin. Koraanin mukaan kukaan ei voi estää panemasta Jeesusta Helvettiin, jos hän ei taivu pitämään uskontunnustusta: Ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala. Tiedoksi vain, että kaveeraat murhanhimoisen Jumalan Karitan kanssa!!

      • Kaikkein huonoin, ja tulevaisuutesi kannalta, ratkaisevin erehdys sinulle on sattunut siinä, ettet ole päässyt Jeesuksen Kristuksen suosioon, edes hänen opetuslapsekseen:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Ilmeisesti olet kastattunut itsesi myöskin jehovalaisten kasteella?

        Entä onko sinua koskaan kastettu tällä Jeesuksen Kristuksen kastekäskyllä:

        "Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        Voisitko kerto myös sen, minkälaisilla rituaaleilla sinut on vihitty Saatanan salaisuuksiin kaikissa näissä, joiden kellokkana sinä täällä esiinnyt:

        1. Rukousmatka Jerusalemiin 1996 avasi silmäni huomaamaan juutalaisten etevyyden uskon asioissa. Apostoli Pietarin kasteen silloin sain.

        2. Vapaakirkon romaani evankelista.

        3. Jehovan todistajat.

        4. Islam ja Koraani.

        5. Hare Krishna liike.

        6. Herra Sebaot.

        Ja kun olet perehtynyt myös juutalaisten etevyyteen, niin kai sinut on sitä ennen myös ympärileikattu?

        Voisitko kertoa, minkälainen rituaali se on?


    • alfa123om222

      Kuten sanoin olen päässyt hengellisistä aarteista osalliseksi noiden. Ei ole tarvittu mitään rituaalia vielä. Riittänyt on kun olen puhunut hyvää noista liikkeistä. Ehkä he alkavat vaatia rituaalia myöhemmin? Hyvä kun varoitit.

      Raamattu on ykkönen ja TEURASTETTUA KARITSAA kuuluu raamatun mukaan palvoa ainoana arvollisena.

      Sinä ylistät Kristusta, joka tahtoo väen väkisin olla ykkönen tai muuten helvetin ovet paukkuvat. Tuoko on totuus: Palvokaa minua ja minun käsityksiäni tai muuten heitän teidät kadotukseen????? Onko tuo ainoa evankeliumi, joka Kristuksella on?

      Tuollainen kiristäminekö on rakkautta ja totuutta?

      Ei vaan kirottu Kristus ja kirottu Jumala kuolivat paaluun ripustettuina ja jättivät perinnöksi henkensä ja monia muita asioita sydämeemme. Kristus on lihaan tullut. Kristus on meissä eikä missään tekemässä opetuslapsia tai valitsemassa suosikkeja. SE joka on minun suosikkini on itse asiassa Kristuksen suosikki.

      Minun sydämeni ulkopuolella ei ole mitää Kristusta, vaan ainoataan antikristuksia. Tämäkin on totta sille, joka on totellut Kristuksen käskyjä ja löytänyt sitä kautta totuuden.

    • Kyllä on Saatana vienyt sinulta jo täydellisesti uskon Kristuksen totuuteen joka valittujen osalta alkaa tästä:

      "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      Ja jatkuu kilvoitteluna ahtaaseen porttiin, jossa Kristus kutsuu valittunsa esille Saatanan synnin orjuudesta, ja ostaa hänet vapaaksi ennalta maksetun veren ansiosta. Puhdistaa kaikesta synnin saastasta ja antaa puhdistettuun sydämeen iankaikkisuuden sinetiksi - taivaan hääpuvuksi - Pyhän eli Totuuden Henkensä:

      "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

      "Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

      Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'

      Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'

      Seikkailusi noiden kaikkien eri Saatanan palvelijoiden leireissä on vienyt sinulta tuon kilvoittelukyvyn ja olet jäänyt tällaiseksi kirjoitusten tutkijaksi ja ihmisiltä kunniaa kärkkyjäksi:

      "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.

      Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän

      En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

      Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

      Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

    • alfa123om222

      "Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

      Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'

      Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'


      Tässäkin on kiristystä ja uhkailua. Sanois vaan: Suljin jo oven. Enkä jaksa nyt tänään passata enää useampia vieraita. Oon väsynyt ja tahdon mennä nukkuun. Tulkaa joskus toiste, jos olen sillä päällä, että jaksan kestitä teidän laisianne.


      "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

      Ei tuo välttämättä johdu oven ahtaudesta, vaan isännän sydämen ahtaudesta.
      Ei välttämättä pyrkijät ole huonoja, vaan sisällä jo olijat ovat huonoja ja sellaisia, jotka ovat tehneet vääryyttä pyrkijöille.

      Toivotaan, että kirottu Kristus ei ainakaan kiristäjänä itse pääse Jumalan valtakuntaan, vaikka hänellä onkin oma Herran päivänsä. Jumalan valtakunta alkaa 2028 jaa ja Herran päivä 3303 jaa. Tuollainen kiero peli ja narsistinen palvonnan vaatimus omaa persoonaansa kohtaan estää ketään suoraa ja rehellistä pääsemästä yhtään minnekään.

      Jumalan valtakunta on ikuinen hallitus, joka on kaikkia muita hallituksia ylempänä. Tiedän vain sen, että on luultavasti juutalaisten valitsema valtakunta. He ovat kokeneet kovia kristittjen kynsissä ja myös islam uhittelee heille. Kiina suorastaan vainoo heitä jne. Tarvitaan melkeinpä Dan. 12 mukainen ylöstempaus tai ylösnousemus, jotta Jumalan valtakunta toteutuisi. Ja ehkä Harmageddon ennen sitä. Dan. 7 kertoo, että neljäs peto heitetään tulikivijärveen.

      Entä miten käy Ranskan vallankumouksen Ikuisen Oikeudenmukaisuuden ja Teurastetun Karitsan hallinnon ja vallan. Eräs syy Imaami Mahdin tulemukseen on se, että Ikuinen Oikeudenmukaisuus jatkuisi nimensä veroisena. Itse uskon, että Jumalan valtakunta on kuitenkin eri asia kuin Teurastetun Karitsan hallinto. Myös Teurastetun Karitsan hallinto joutuu alistumaan Jumalan valtakunnan alaiseksi niin kuin kaikki hallinnot.

      • Jos Suomi24 vielä ylläpitää huuhaa-keskustelua, on sinun paikkasi siellä.


    • alfa123om2222

      Joo, olen tehnyt joitakin kirjoituksia, joiden tuovan minulle huuhaa palkinnon. Enemmän kuitenkin tiede foorumeilla kuin uskonnollisilla foorumeilla.

      Kristinuskon kritiikki on ihan paikallaan tänä ajankohtana kun Ilm. 13 / 42 kuukauden (vuoden) aika sille on menossa. Taivaallisia nyt sopii pilkata. Ja lisäksi islamin Mahdin ennustetaan tuottavan tuhon kaikille kristityille.

      Jumalan valtakunta on tulossa ja taivasten valtakunnat taantumassa. Raamatun mukaan ikuinen elämä on niiden osana, jotka Kristuksen tähden ovat luopuneet talosta, pellosta, omaisuudesta, vaimosta, lapsista ja jopa omasta elämästään. Ja vieläpä he saavat satakertaisesti takaisin mitä ovat menettäneet. Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi ja monet viimeiset ensimmäisiksi. Kritiikkini pyrkimys on vain tämä, että monet ensimmäiset tajuaisivat tulevansa viimeisiksi lopussa.

      Ikuinen elämä on arvokas asia ja olisi hienoa, jos seurakunnat ja kirkko kykensivät valmentamaan todellisuudessa jäseniään ikuisen elämän vaatimuksiin. Toki voi valmetamaton päästä Uuteen Maahan, mutta Uuden Jerusalemin portit ovat suljetut häneltä toivoakseni. Eikä Uuden Maan asukkat ole turvassa, vaan voivat joutua vielä helvettiin elleivät täytä Ilmestyksen ehtoja.

      Rakkaus uskoo raamatun mukaan kaiken, joten rakkaudelle mikään ei ole huuhaata.

    • Hyvin ymmärrän, että tämä Saatanan Paavalille opettama rakkauslaulu on sinunkin saatanallisen rakkautesi kulmakivi:

      Tämä onkin varsinainen "kruunun jalokivi" suuressa eksytyksessä, koska tässä pilkataan Jeesuksen Kristuksen todellista olemusta:

      "Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

      "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

      Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

      Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

      Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

      Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

      Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.

      Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa

      Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.

      Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

      Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

      Tähän liittyy saumattomasti myös sinun harrastamasi yhdessä eksyttäminen, jota sivistyneesti kutsutaan ekumeniaksi.

    • alfa123om2222

      Raamatun mukaan eksyttäminen ei tapahdu lauseita mättämällä. Vaan ihmeteoilla, noituudella, taikuudella ja velhoudella. Eksytys on sitä kun uskotaan pahalla olevan voimaa enemmän kuin Jumalalla. Ja siksi tietoisesti valitaan pahan puoli.

      Ruvetaan pilkkaamaan Kristusta ja Jumalaa voimaa vailla oleviksi, jotka eivät kykene sanaa pitämään. Sen sijaan tietoisesti rakastetaan Saatanaa ja hänen taikavoimiaan kun niiden avulla voi tehdä mitä vain pahuutta ja vieläpä salassa muilta.

      En ole mitään taikuutta harjoittanut. Eikä minua ole kukaan edes kuunellut kun lauseitani mätän. Uskon Jumalan kykenevän toteuttamaan raamatun ja olevan Kaikkivaltias. Jumalalle ei mikään ole mahdotonta.

      Se, että Saatana tulee Antikristuksen kanssa myös valheen koko voimalla ja suurin ihmeteoin ei vähennä Jumalan Kaikkivaltiutta.

    • Vähänpä tiedät totuutta.

      Koko ihmiskunta , nämä, jotka pitävät itseään kristittyinä, mutta eivät ole vaan ovat samaa Saatanan synagogaa juutalaisten kanssa, on eksytetty näillä muutamalla Saatanan Paavalille sanelemilla lauseilla:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

      "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

      Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu. "

      Tällä Saatanan valtuutuksella sinäkin pilkkaat Pyhää Henkeä ja herjaat totuutta, jotka todellakin ovat vastoin sitä, mitä Saatana on sinulle opiksi antanut.

    • alfa123om2222

      Vai niin. Jos olet oikeassa niin on todettava, että Kristus, Paavali, Herra Sebaot, Ihmisen Poika ja muut joilta olen oppeja saanut ovat kaikki saatanan kätyreitä ja ainoa arvollinen on tosiaankin Teurastettu Karitsa. Hyvinkin mahdollista. En voi tietää.

      Evankeliumi on kuitenkin sanoma jostakin paremmasta ja nuo ovat elämääni tuoneet parannusta. Jos nyt noudattaisin teidän opetustanne niin luulempa, että se olisi sitten sitä Ristin evankeliumia; sillä joutuisin onnettomaan tilaan ja valittamaan ja itkemään ristin juuressa elämäni kurjuutta.

      Mutta en nyt sitten enää julista mitään muuta evankeliumia kuin, että ristiinnaulitkaa itsenne, itkekää ja voihkikaa, katukaa, repikää rikki sydämennen. Antakaa silmät päästänne toinen toisellenne lahjaksi.

      Pyydän anteeksi, että olen käsittänyt evankeliumin olevan vain sanoma jostakin paremmasta ja iloa tuottava sanoma. Siinä olen tosiaan pahoin erehtynyt. Kansojen apostoli Paavali sarnatkoon omaa evankeliumiaan kaikille kansoille kun kerran on siihen virkaan määrätty. Ja kun kerran on itse tietoinen mitä on kirjoittanut niihin kirjeisiin, jotka on raamattuun valittu. Minä luovutan nyt ja pidän huolta vain omista asioistani, jos Herra suo! Kiitos, että olette opettanut kaikkien noiden murhanhimoisten kätyreiden olevan saatanan vallassa. Ja ilmeisesti Teurastettu Karitsa on ainoa arvollinen.

    • Toivottavasti pystyt pitämään lupauksesi:

      "Minä luovutan nyt ja pidän huolta vain omista asioistani, jos Herra suo! Kiitos, että olette opettanut kaikkien noiden murhanhimoisten kätyreiden olevan saatanan vallassa. Ja ilmeisesti Teurastettu Karitsa on ainoa arvollinen."

      En todellakaan toivo sinulle mitään pahaa, vaan tätä:

      "Näin sanoo Herra Jumala: Minäkö haluaisin, että jumalaton kuolee? Enkö ennemminkin halua, että hän kääntyy teiltään ja saa elää?"

      Jos et tunne Vanhan liiton Jobin elämää, niin nyt sinulla on hiljaisuudessa aikaa siihen tutustua.

      Hänkin julisti Jumalan nimissä vaikka minkälaista soopaa, kunne Jumalan mitta tuli täyteen, ja Jobin oli pakko tunnustaa:

      Silloin Job sanoi Herralle:

      -- Nyt minä ymmärrän, että kaikki on sinun vallassasi eikä mikään suunnitelmasi ole mahdoton sinun toteuttaa.

      Sinä kysyit: "Kuka on tämä, joka näin peittää minun tarkoitukseni mielettömillä puheillaan?" Minä se olen. Olen puhunut mitään ymmärtämättä asioista, joita en käsitä -- ne ovat minulle liian ihmeellisiä.

      Sinä sanoit: "Kuuntele nyt, kun minä puhun. Nyt minä kysyn sinulta, ja sinä vastaat."

      Vain korvakuulolta sinut tunsin. Nyt ovat silmäni nähneet sinut.

      Sen tähden minä häpeän puheitani ja kadun niitä tomussa ja tuhkassa."

      Toistan vielä:

      Minä se olen, alfa123om2222

      Olen puhunut mitään ymmärtämättä asioista, joita en käsitä -- ne ovat minulle liian ihmeellisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe