Kiusaaminen voi olla hyvääkin

MummoLumes

En nyt tarkota että kaikille...

Mua oli kiusattu 7 vuotta. Lopulta en uskaltanu sanoo kellekään tuntemattomalle mitää, koska luulin, et neki vihaa mua. Mut oikeesti se kiusaaminen oli koko ajan mun pään sisällä. Joo, okei, ekat kaks vuotta sain onkia mun tavaroita roskiksesta lähes päivittäin ja sen jälkeen tönimistä ja nimittelyä, mut se mikä ei tapa nii vahvistaa. Perkele, en mä huutanu tai potkinu ennenku mua alettiin kiusaamaan, nyt senkin edestä. Jos on nii heikko, et antaa kiusaajan tulla niskan päälle, pitää kasvaa mieheks (koskaa myös tyttöjä) alkaa nöyräks ja ku mummo lumes mennä vaa eteenpäin.


Jos sua kiusataan, nii seuraavan kerran, ku ne haukkuu sua, kävele pois keskari pystyssä. Ku ne tönii sua, polkase varpaille, sylkäse kiusaajan kengälle kävele pois keskari pystyssä. Ku joku sanoo sulle, ettet sä pysty johonkin, vastaa vaan, et haaste vastaanotettu.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluuks et mää tuun kiusaa sua. mää laulan vitun psykoottisia lauluja aina samalla kun kiusaan ja kiusaan niin hirveillä tavoilla et uhri menettää elämänhalunsa

      • Oot_vitun_luuseri

        Mä oon hakannu sun laisia luusereita minuutti tolkulla turpaan. Sä vaan uhoot jossain netis. Jos sul ois on oikeesti pokkaa nii tuu tänne vittu kiusaa mua. Sul ois vittu hampaat kurkussa alle viides minuutis. Herra LUUSERIHENTAI!


      • haha oonhan mää rasisti. ja ei vittu kun tää ylläpito on säälittävän huono ku ei pysty mua bännäämään


    • einiipahaaetteijtnhyvää

      Siulla on oikee asenne, kiusaamisesta pitää saada jotain irti ja mieheks kasvaminen on just ideaalinen lopputulos. Kohta tässä alkaa jo toivomaan et itteäkin kiusattais.

    • 01k3a271

      Kiusaamisesta on hyötyä, mutta jos tuollalailla vastustelet mitä jos ne rupeavatkin puukottaa suo tai vapaa-ajalla ampuvat? Minua itseäni kiusattiin mutta en miettinyt sitä ja nyt olen päättänyt että en uusiin ihmisiin enää tutustu ilman että siitä jotenkin hyötyisin. Onneksi minua kiusattiin ei tarvitse enää miettiä tunteita kun niitä ei ole tekee elämästä paljon helpompaa, mieti vaikka kokonainen valtio ilman tunteita ja mitä siitä hyötyisi ai niin ei sellaista tarvita kun robotit ovat sitä varten eli onko tunteettomuuteni turhaa varmaan ken tietää?

    • AlexDeLarge

      Oikea asenne. Fiksu yrittää löytää kaiken hyvän irti huonoistakin tilanteista ja sä teit just niin. Mua ei oo kiusattu, enkä toivo että olisikaan kiusattu sillä käsittääkseni se ei tee hirveen hyvää mielenterveydelle (`` :D ``) mutta sulla on asian ydin hallussa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe