Naisseuraa sodankylästä

mestari28

Moro
Löytyykö sodankylästä naisseuraa reissumiehelle? olen urheilullinen ja mukava mies:)
olen viikot sodankylässä ja meinaa pitkät illat hotellissa tuntua tylsiltä

10

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainasaanut

      No löytyyhän sitä. Saamamiehen ei tarvitse kysellä näillä palstoilla.

    • assmud-asshole

      Naista ei lyöydy, mutta pierulle haisevaa miehen peräreikää, joka on kiinnitetty kieroihin sääriin... sitä kyllä löytyy ja saa. Siihen on sinunkin tyytyminen.

      • mestari28

        No sillä mennään sitten, reikä kuin reikä. Täytyy tänään ostaa anal-lubea.


      • suklaasilmä-O-

        Joko olet saanut pierupersettä? Miltä tuntui, oliko hyvät kyydit?


    • palomiestietää

      Se kattaa sekä tien vierellä olevat nurmikot, että myös talojen seinustat ja päädyt. Autolla saa tuoda painavaa lastia tai vaikeasti liikkuvan matkustajan oven eteen, mutta lastin purkamisen jälkeen auto on välittömästi vietävä pysäköintialueelle. Maalaisjärkeä saa tietysti tässäkin soveltaa: tavarat saa viedä suojaan sisälle, mutta tavaroiden purkaminen kaappeihin tms. voi odottaa sen aikaa, että auto on viety pois.

      Samaisen maalaisjärjen mukaan ajoneuvon kuljettaja ymmärtää noudattaa äärimmäistä varovaisuutta piha-alueella ajaessaan. Piha on ennen kaikkea jalan kulkeville tarkoitettu alue.

      Paloturvallisuus edellyttää, ettei palavaa polttoainetta käyttäviä ajoneuvoja ole pysäköitynä talojen päädyissä tai seinustoilla. Mikäli sattuisi niin ikävästi, että ajoneuvo syttyisi tuleen ja sytyttää samalla myös talon, vahingon korvaa ajoneuvon omistaja.

      • TalomiesVaroittaa

        Isännöitsijä antaa väärinpysäköivälle kirjallisen varoituksen järjestyssääntörikkomuksesta ja seuraukset ovat sen mukaiset. Ellei kovapäinen usko, loppupelissä voi tulla lähtö talosta. Tämmöinenkin asia on jo oikeudessa käyty läpi ja lähtö tuli.


    • tätämietin

      Joku nyt sutii anaaliin, ja se niitä harmittaa kuka ei saakkaan?

      • jeesusauttaa

        Saa...


    • AnaalinKeskipisteTeille

      Joku nyt sutii anaaliin, ja se niitä harmittaa kuka ei saakkaan?

      Ja sanan eteen ei tarvita anaalista pilkkua.

    • Anonyymi

      Onko jo käynyt flaxi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe