Miksi nirppanurkassa...

nirppismiäs

Miksi nirppanurkassa on myös ns. vanhapiika-ainesta omaavia keski-ikäisiä naikkosia ?

Kysynpä vaan.

10

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaikkiKukatKukkii

      Etkö sinä osaa valikoida siitä joukosta mieleisiä? Kyllä ne vanhemmat herratkin osaavat sieltä nuoret poimia :D. Ikä ei koskaan ole ollut ainut kriteeri sijoittua nirppaan, eikä sinne pelkät sinkut ja/tai lapsettomat nuoret sijoitu jos niin luulet. Tunkua sinne näyttää kuitenkin olevan vaikka tanssitaito on niin ja näin..

    • Luonnettako

      Mikä on "nirppanurkka" ?

      • eitietoa

        En mää tiiä


    • ÄinäänMiäs

      Mitäs läksit nii-i

    • kuintauti

      Sinne kun menee, niin sinne jää..

    • TanssinIlo

      Mikään ei muutu täällä. Ihmetellä täytyy miten suurinosa (tai vain muutama jotka keskustelee yksinään) on todella suppea ajatusmaailma. Arvostellaan ihmisiä iän ja ulkonäön perusteella. Minulle tanssi on aina ollut iso osa elämää ja koskaan en ole, en silloin nuorempanakaan ajatellut, että joku ikäryhmä ei saisi tansseissa käydä. Keskittykää ihmiset hyvät omaan elämäänne ja sen kehittämiseen avarakatseisemmaksi ja muistakaa tekin vanhenette ja toivokaa vaan, että jaksatte vielä vanhanakin tanssia.

    • ÄinäänMiäs

      Nirppanurkassa tuoksuu ihanasti pieru.

      • Ainaannais

        Onko "pieru" luonnejuttu? Etkö nuku ikinä?


    • ÄinäänMiäs

      Pierun vuoksi on ennenkin lähdetty maanpakoon kuten Oxfordin Kaarlo Edward de Vere taisi.

      • pienitarkennus

        Se oli Gambridge. Hänhän oli sitä ennen hävinnyt sievoisen summan Oxfordin fuxiaisissa sukkanauhabridgessä ja pelivelkojaan kuitatakseen kavalsi hädissään Gambridgen ylioppilaskunnan kassan. Tuosta tapauksesta sai alkunsa soutukilpailu, sillä ylioppilaskuntien raivostuneet fuxit lähtivät ruuhillaan jahtaamaan kohti Lontoota kassojen kanssa omalla ruuhellaan melovaa Kaarloa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1622
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1184
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1074
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      703
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe