lapsen lomat, miten menee

äitipuoli

Miten menee loma-asiat lapsen kanssa. Esim kun lapsella on nyt alkamassa koulusta loma niin yleensähän se menee niin että lomat lapsi viettää puolet äidin ja puolet isän kanssa. Mutta entä siinä tapauksessa kun miehellä ei ole lomaa kun lapsella on. Voiko lapsen äiti vaatia että lapsi on silti meillä kun minä olen kotona mutta mies(lapsen isä) ei?

20

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1säpappa

      Riippuu nyt tietysti vähän lapsen iästä, että voiko hän olla työpäiviesi ajan yksin. Jos voi, niin miksei sitten voisi olla luonasi?
      Itsellänihän on helppoa kun olen työtön, niin totta kai lapseni tulee talvilomaksi mun luokseni.

    • pakatkaaitsejamuuttakaa

      Lapsi on yhden päivän vuoroteleen isän ja äidin luona. Aamusta 6.30 lapsi pakkaa repun ja lähtee isän luokse, seruaavana aamuna pakkaa erepun 6.30 menee äidin luokse... purkaa ja pakkaa... ajatteletteko koskaa lapsia? Tekisittekä itse tuota lomallananne? No ette tekisi. Sen vuoksi laitatte lapsen muuttamaan joka ikinen pivä omalla lomallaan. Miksi lapsi maksaa eronne? Pakkaa ja purkaa herää ja itkee ja väsyttää ja pakkaa ja purkaaa... sekö on laspen elämää?

      • Kossut

        Ääliö,' hulluuseläkeläinen.


      • Miem

        Kyllä lapset olivat minun luona 4viikkoa yhtäjaksoisesti loma aikana ja jos olin toissä niin vaimoni oli kotona !
        Ja kerroppa miten se isän ja lapsen tapaaminen järjestyy muuten kuin lapsi tulee isän luokse ??? (Se on muuten aivan varma ettten käy/kyläile ex vaimon luona eikä hän käy meillä ei millään perusteella).


      • meilleeilomilla
        Miem kirjoitti:

        Kyllä lapset olivat minun luona 4viikkoa yhtäjaksoisesti loma aikana ja jos olin toissä niin vaimoni oli kotona !
        Ja kerroppa miten se isän ja lapsen tapaaminen järjestyy muuten kuin lapsi tulee isän luokse ??? (Se on muuten aivan varma ettten käy/kyläile ex vaimon luona eikä hän käy meillä ei millään perusteella).

        Meille ei miehen lapset tule lomalla. Me vietämme sen perheemme kesken eikä haluta ulkopuolisia lapsia. Mieskin sanoi että vietämme lasten hiihtoloman oman perheen kesken, hoitakoon äiti lapsensa kun on niin itsekäs ja rahan ahne, että maksattaa ex miehellä lasten ruoa vaikka meillä on omiakin elätettäviä-


      • Miem
        meilleeilomilla kirjoitti:

        Meille ei miehen lapset tule lomalla. Me vietämme sen perheemme kesken eikä haluta ulkopuolisia lapsia. Mieskin sanoi että vietämme lasten hiihtoloman oman perheen kesken, hoitakoon äiti lapsensa kun on niin itsekäs ja rahan ahne, että maksattaa ex miehellä lasten ruoa vaikka meillä on omiakin elätettäviä-

        Lopeta hullu mielikuvitus fanttasiasi ! Isälle omat lapset ei koskaan ole ulkopuolisia... ...ja luulenpa että miehesi ulkoistaisi lapsesi jos tietäisi mitä kirjoitat hänen lapsista !


      • Miem
        meilleeilomilla kirjoitti:

        Meille ei miehen lapset tule lomalla. Me vietämme sen perheemme kesken eikä haluta ulkopuolisia lapsia. Mieskin sanoi että vietämme lasten hiihtoloman oman perheen kesken, hoitakoon äiti lapsensa kun on niin itsekäs ja rahan ahne, että maksattaa ex miehellä lasten ruoa vaikka meillä on omiakin elätettäviä-

        Ei miehesi tarvitse elättää sinun lapsia ei koskaan ! Ja rahastat sinä lastesi isää


    • apjatkaa

      Kyseessä 11v lapsi. Kyseessä ei ole nyt mikään että minä en haluaisi miehen lasta meile. On minulle samalla tapaa perheenjäsen kun muutkin lapset. Minä olen siis äitiyslomalla joten olen kotona kun mies töissä. Lähinnä kyse on siitä että voiko lapsen äiti pakottaa meidät ottamaan lapsen vaikka miehellä ei ole lomaa? Itselläni on suunnitelmia loman ajaksi mutta asiaa hankaloittaa kun tämä lapsen äiti sanoo että joka lomasta puolet ja puolet. Mutta aatellaan jos mieheni asuisi yksin, mihin hän silloin laittaisi lapsen kun on töissä? Ymmärrän kyllä että ne lomat kun miehellä on vapaata silloin kun lapsella niin on puolet ja puolet.

      Ja täällä ei itketä ja pakata ja pureta reppua. Lapsi tulee todella mielellään meile ja odottaakin tänne tuloa ja yhtä iloisesti lähtee myös äitinsä luo.

      • Miem

        No kukaan ei voi pakottaa mihinkään jollei halua ! Usein on kuulunut että äidille tulee äkillisiä menoja ja lapsi on sysätty isälle mutta ei se niin mene vaan tapaamiset menee sopimuksen mukaan ja jos tulee äkillisiä menoja niin sit se vanhempi jolla lapsi on hoitaa oma kustanteisesti lapsenvahdin


      • 1säpappa
        Miem kirjoitti:

        No kukaan ei voi pakottaa mihinkään jollei halua ! Usein on kuulunut että äidille tulee äkillisiä menoja ja lapsi on sysätty isälle mutta ei se niin mene vaan tapaamiset menee sopimuksen mukaan ja jos tulee äkillisiä menoja niin sit se vanhempi jolla lapsi on hoitaa oma kustanteisesti lapsenvahdin

        Pakollisissakin menoissa voi pyytää tapaamismuutoksia, pakottaminen on eri asia.
        Meillä ainakin muutellaan tapaamisia aika usein lapsen äidin menojen mukaan. Ei minua ainakaan haittaa yhtään että lapseni on luonani enemmän kuin on sovittu. Jos minulla taas olisi este ottaa muulloin kuin sovittuna aikana, ei lapsen äiti minua tietenkään voisi pakottaa ottamaan. Silloin hän joutuisi itse hommaamaan lapsenvahdin.


      • Miem
        1säpappa kirjoitti:

        Pakollisissakin menoissa voi pyytää tapaamismuutoksia, pakottaminen on eri asia.
        Meillä ainakin muutellaan tapaamisia aika usein lapsen äidin menojen mukaan. Ei minua ainakaan haittaa yhtään että lapseni on luonani enemmän kuin on sovittu. Jos minulla taas olisi este ottaa muulloin kuin sovittuna aikana, ei lapsen äiti minua tietenkään voisi pakottaa ottamaan. Silloin hän joutuisi itse hommaamaan lapsenvahdin.

        No ei muakaan haittaa muuten kuin asenne jossa ex odottaa että oon kuin partiopoika singahdan sinne minne käsketään... ...eli sama meininki jatkuu minkätakia erosin narsistimainen käskytys tai ainakin yrittää käskyttää... ...mut ei onnistu


    • rasittavaaollaäitipuoli

      Meillä miehen lapset ramppaa täällä joka viikko... ei jaksa, mieskin on eritäin rasittunut ja äkäinen kun joutuu aina vahtimaan heitä. Yhtään ei rauhaa saa kun aina joku kitisee. Aattelimme että jos muuttaisimme kauas jonne ei joka päivä tultais, et me sitten pyydämme kun haluumme kersat meille(tuskin haluumme) mutta on se rassaavaa kun aina joutuu vahtimaan. Miksi ihmeessä ne äidit ei ota vastuuta? Sitä me emme voi ymmärtää, ei ole meidän asia hoidella joka viikko kun on muutakin tekemistä kun kuunnella kitisijöitä.

      • 1säpappa

        Sitä se on kun ottaa niin umpitollon miehen, joka on kasvattaja niin huono, että kersat vain kitisee. Itse en muuten hyväksyisi sitä, että uusi puolisoni sanoisi lastani kersaksi. Kamala sana.


    • jipiilomalle

      Me lähdemme Thaimaahan koko jengi mieheni lapsi ja minun lapsi, olemme kaksi viikkoa, lapset sai koulusta lisäloman ja meillä kunta-alan työntekijöillä on tuo kaksi viikoa lomaa.
      Lapset ovat jo odottaneet lomaa ihan innoissaan ja laukut on jo melkeen pakattu.

      • monacokutsuumeitä

        Ai kauhee... onnksi se lasten äiti lähtee mukaan joten voi vähän vahtia miten siellä kohdellaan lapsia. Itse en ottaisi uusia miehen sutturoita mukaan enkä llaskisi omia lapsia kenenkään vieraan naikkosen kynsiin, en edes tunniksi. Onneksi ei ole tarvinnutkaan, mies on se verran viksu ettei ota sutturoita mukaan jos johonkin on lasten kanssa lähtenyt. me vietämme sen perheenä aikaa.


      • otatostasitteselvää
        monacokutsuumeitä kirjoitti:

        Ai kauhee... onnksi se lasten äiti lähtee mukaan joten voi vähän vahtia miten siellä kohdellaan lapsia. Itse en ottaisi uusia miehen sutturoita mukaan enkä llaskisi omia lapsia kenenkään vieraan naikkosen kynsiin, en edes tunniksi. Onneksi ei ole tarvinnutkaan, mies on se verran viksu ettei ota sutturoita mukaan jos johonkin on lasten kanssa lähtenyt. me vietämme sen perheenä aikaa.

        ????????????


      • Miem
        monacokutsuumeitä kirjoitti:

        Ai kauhee... onnksi se lasten äiti lähtee mukaan joten voi vähän vahtia miten siellä kohdellaan lapsia. Itse en ottaisi uusia miehen sutturoita mukaan enkä llaskisi omia lapsia kenenkään vieraan naikkosen kynsiin, en edes tunniksi. Onneksi ei ole tarvinnutkaan, mies on se verran viksu ettei ota sutturoita mukaan jos johonkin on lasten kanssa lähtenyt. me vietämme sen perheenä aikaa.

        Hmmm. EX mukaan ulkomaan matkalle... ...älä unta näe sille ei kerrota edes paikkaa minne mennään ja passit on mulla !!!


      • äläuntanääitse
        Miem kirjoitti:

        Hmmm. EX mukaan ulkomaan matkalle... ...älä unta näe sille ei kerrota edes paikkaa minne mennään ja passit on mulla !!!

        Hih tiedätkö että toisen vanhemman on tiedettävä mihin toinen vanhempi lapset vie, et voi salaa niitä viedä yhtään mihinkään. Joten kerrottava on tai siitä voi tulla sulle vaikeuksia.


      • Miem
        äläuntanääitse kirjoitti:

        Hih tiedätkö että toisen vanhemman on tiedettävä mihin toinen vanhempi lapset vie, et voi salaa niitä viedä yhtään mihinkään. Joten kerrottava on tai siitä voi tulla sulle vaikeuksia.

        Enpä kerro kuitenkaan !


      • kanarialle
        äläuntanääitse kirjoitti:

        Hih tiedätkö että toisen vanhemman on tiedettävä mihin toinen vanhempi lapset vie, et voi salaa niitä viedä yhtään mihinkään. Joten kerrottava on tai siitä voi tulla sulle vaikeuksia.

        Kyllä lapset kertoo äidilleen, et pääsevät reissuun ja ainakin minun ex on tyytyväinen, et lapset näkee maailmaa ja hän saa vapaata sillä aikaa, kun lapset on ulkomailla.
        Minulla ja exällä hyvät välit ja ollaan aina sovittu kaikesta hyvin ja lasten parhaaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe