Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sori, mutta en halua sua...

Olen_pahoillani

Sun nykyisen naisesi takia, vaikka hän olisi exäsi!

22

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meneehännyt

      Miehelle?!?

    • entässitten

      Mitä väliä ex naisella. Ei ainakaan mulle.

    • Eiaapee

      Se millaisen kumppanin on valinnut kertoo ihmisestä paljon.

      • Olen_pahoillani

        Niin totta!


    • Trollit nukkumaan.........

      • Olen_pahoillani

        Kerrankin totta! Yritä jo ymmärtää!


      • Olen_pahoillani kirjoitti:

        Kerrankin totta! Yritä jo ymmärtää!

        Ymmärtää mitä.............


    • välitexäänok

      Ai mulla olis sen kanssa edelleen jotain sutinaa? Eihän tuota muuten voi ymmärtää. Ei ole, mutta luule mitä haluat. En voi luuloillesi mitään.

    • myöhäistämuutenkin

      Olen samaa mieltä kuin aloittaja. Jonkun exä on este kaikelle meidän välillä.

      • Exexnosex

        Niin totta! ;)


    • Eksäteksinä

      Välit exään hyvät. Kunnia-asia. En rakasta häntä, pääsin hänestä "yli" jo suhteemme aikana vuosia sitten. Hän oli väärä valinta, sopiva silloin. Minä olin se joka lähdin. Mutta hän on hyvä ihminen, jonka tunnen hyvin ja jota autan aina, jos hän apua tarvitsee. Hän venyy minun suhteeni. Toimivia ihmissuhteita tarvitsee jokainen, toimimattomia ei kukaan. En tiedä, miten olet oman asiasi hoitanut. Voisit tässä asiassa laajentaa näkökulmaasi. Vaikuttaa vahvasti tekosyyltä.

      • kivaetvälithyvät

        Minä arvostaisin <3


    • tämäminulta

      En itse voisi seurustella miehen kanssa, jonka elämään eksä kuuluu. Ja varattujen kanssa en ala mihinkään.

      • ed_____

        Jos on lapsia, eksä kuuluu pakosti elämään. Ja sekin "suhde" pitää hoitaa hyvin. Kusipäitä miehiä/isiä on maa täynnä, ja kaikki osalliset kärsivät. Mutta kuinka vain.


    • Sellanenhuomio

      Miehen eksä kertoo myös omasta tasostasi. Eli jos eksä on tyhmä bimbo niin olet sinäkin luultavasti. Miehen maku nääs.

      • Sovinisti_röh_röh

        Fiksu mies valitsee tyhmän bimbon!


      • Nöfnöf100

        Niin se menee. Helppo valinta, mutta muista tyhmään ei voi luottaa!


      • eksäteksinä
        Nöfnöf100 kirjoitti:

        Niin se menee. Helppo valinta, mutta muista tyhmään ei voi luottaa!

        Omani ei ole tyhmä. Erikoinen, rasittava, mutta ei tyhmä.


      • röhröhnyhtöpossukoff
        Sovinisti_röh_röh kirjoitti:

        Fiksu mies valitsee tyhmän bimbon!

        Tyhmä mies valitsee tyhmän bimbon tunteakseen itsensä fiksuksi!


      • Sovinisti_röh_röh
        röhröhnyhtöpossukoff kirjoitti:

        Tyhmä mies valitsee tyhmän bimbon tunteakseen itsensä fiksuksi!

        :D

        1-1


      • Pienivaalee

        No sitten menee kohtalaisen hyvin. Miehen ex on fiksu ja sydämellinen, korkeastikoulutettu nainen, minusta ihan kauniskin vielä. Pari kertaa vahingossa tavattu saman ystäväpiirin takia.


    • ml2gh3l4g

      Sori, minäkään en halua sinua, koska et näytä Tara Reid:ltä nuorena, SORI.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe