Anteeksi nyt vain?

oikeinko89

Oli LV;n tapaaminen viikko sitten perjantaina. Olen siis äiti ja neiti on reipas ½ -vuotta. Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja minulla oli myös hirveät pelkotilat päällä lapsen menettämisestä jolloin mies ehdotti osastoa ja olin suostuvainen menemään. No ei siinä tilanne, on nyt se että minä saan äitinä nähdä lastani yhden yön 1 x vkossa. Mies myös heitti minut pihalle osastojakson aikana, koska kuulemma riitelimme jatkuvasti. Kävin HAL -polit yms. raskauden aikana, ihan vain sen takia, että olen tosissani lapseni suhteen... Nyt tää koko homma on jotenkin kääntynyt mua vastaan, enkä pahemmin liiku nykyisestä asunnosta mihinkään muutakuin kauppaan ja oman äitini luona käymään. En siis uskalla, enkä halua tehdä mitään, ikävä ja itku on jotain käsittämätöntä omaa lasta kohtaan. Toivon vaan, että tämä asia kääntyisi niin, että saisin olla muksun kanssa saman katon alla... Saa nähdä kuinka vieraantuu äidistä... Sairausloma loppuu 15pv joten kai se on pakko vain mennä töihin takaisin, kun ei jää paljoa vaihtoehtoja.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • döl

      Noin pienen lapsen kanssa mikään vuoroviikko ei ole vaihtoehto. Ikävää jos koet että tilannettasi on käytetty törkeästi hyväksi. En sinua tunne, joten en osaa kommentoida, kumman vanhemman kanssa lapsen on parempi elää.

      Sinä saat kuitenkin onneksi säännällisesti lapsesi kanssa olla. Kun lapsi kasvaa, voitte asteittain lisätä tapaamisia. Ensin viikonloppuja, sitten pätkissä arkipäiviä jne. Tulevaisuudessa, esimerkiksi lapsen ollessa 5v tietämillä, olette hyvässä lykyssä kyvykkäitä vuoroviikkoihin, ja lapsikin siihen tottuu. Pidä nyt itsesi kunnossa. Sinä olet siinä tilanteessa, missä todella lukuisat isät ovat. Ikävä tilanne, kummalle vanhemmista tahansa. Yritä saada asia toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla.

      • höpöhöpötaas

        ei hulluille lapsia, ei isäkään saa lasta viranomaisten valehdellessa tuomioistuimessa lapsen olosuhteet perättömässä lausumassaan leimatessaan isän tarkoitushakuisesti ns. hulluksi
        vieraannuttaessaan lapsi isästään..


    • Aboriginaali
      • lähetälinkki

        Raision kaupungin perhepalvelun lastensuojeluun, lastenvalvojalle..josko järki voittaisi ja valehtelu loppuisi.


    • askelkerrallaan

      Lapsi on vasta noin pieni. Tärkeintä on, että saat itsesi kuntoon. Niin silloin tulevaisuudessa tapaamiset ovat pidempi jaksoisia. Masennus voi tulla kelle tahansa. Mennään eteenpäin, lapsi kasvaa ja kaikki tuki ympärillä on vain hyväksi.
      Jos aletaan syyllistää tai pelätään, jäädään kiinni siihen, mistä ei kannata kiinni pitää.
      Anna aikaa itsellesi, niin voit olla lapsellesi se vanhempi, joka sinun pitää olla.
      Unohda nyt, vieraantumiset ja mene eteenpäin. Töitä ei tarvitse tehdä, jos et ole siihen valmis. Eikä se ole merkki, että kaikki on kunnossa. Kuka tahansa voi romahtaa ja olla töissä rikkinäisenäkin. Puhu,kerro ja etsi ratkaisu hyvään oloon,sillä tämän päivän tilanne on eri jo ensi vuonna.
      Mennään eteenpäin.

      • aivanaivan

        askel kerrallaan Raision kaupungin perhepalvelun lastensuojelun, lastenvalvojan masennukselle ja
        sairaudelle perättömin selvityksin ja lausunnoin...
        josko järki voittaisi ja valehtelu loppuisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe