Android ja postin pakettien seuraaminen

postipakettejeseuraten

Jos joku sattuu kiinnostumaan niin tarvitsen testaajia tälle sovellukselle, joka löytyy alla olevasta linkistä. Sovelluksessa olisi muutama jännä ominaisuus mikä saattaa olla hyödyllinen monelle taholle.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nitramite.paketinseuranta&hl=fi

26

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No-kerrohan

      Mitä ne jännät ominaisuudet on ja miten tämä eroaa ja on aitoa Posti sovellusta parempi?

      • postipakettejeseuraten

        Haen kaikki paketit näyttäen viivakoodia, ilman papereita jotka tulee eri osoitteeseen. Tuntuu kätevältä. En kyennyt postin omalla seuraamaan montaa pakettie kerrallaan, vissiin pitää kirjautua? Eikä kiinnosta postin muut palvelut pätkääkään. Ehkä ei ole kaikille mieleen mutta silloinhan voi käyttää postin omaa.


    • Kehittäjälle

      Kerta olet ohjelmistokehittäjä niin tekaseppas listaasi myös lottokone joka arpoo siis lottonumerot, visuaalinen ilme olisi plussaa että olisi pyörivä lottokone.
      Ohjelma olisi hyödyllinen.

      • postipakettejeseuraten

        Tämä selvä, pidän mielessä.


      • postipakettejeseuraten

        Lisäys... otin työnalle. Teen varmaan samalta pohjalta kuin Eurojackpot Generator, joka tuolta google playsta löytyy. Yritän tehdä siistin visuaalisen ilmeen. Muutaman päivän sisällä kaupassa!


      • Kehittäjälle
        postipakettejeseuraten kirjoitti:

        Lisäys... otin työnalle. Teen varmaan samalta pohjalta kuin Eurojackpot Generator, joka tuolta google playsta löytyy. Yritän tehdä siistin visuaalisen ilmeen. Muutaman päivän sisällä kaupassa!

        Menee muuten lataukseen sitten heti, laitan kommenttia toimivuudesta sitten.


      • postipakettejeseuraten
        Kehittäjälle kirjoitti:

        Menee muuten lataukseen sitten heti, laitan kommenttia toimivuudesta sitten.

        Pistin juuri Google Playhin, menee yleensä päivä ennenkuin näkyy, jos menee läpi tarkastuksesta. Laitan linkin myöhemmin. Juu laita vapaasti kommenttia, korjailen sitä mukaa kun on tarvis.


      • postipakettejeseuraten

      • Kehittäjälle
        postipakettejeseuraten kirjoitti:

        Täältä löytyy!
        https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nitramite.lottogeneraattori&hl=fi

        Jees, no eipä ollut hyötyä tästäkään, kokeilin ja lähti pois.
        Syyt poistoon:
        1. Lotossa on 7 numeroa, generaattori tekee 9 numero vai oliko jopa enemmän.
        2. Mainoksia jotka hyppää kokoruudun kokoiseksi jotta varmasti ärsyttää ja joutuu klikkaamaan pois ruksist, taitaa olla sekin että koska mainos ilmestyi salaman nopeastiruudull, että vahingossa klikkaisi sitä mainosta vielä.
        3. You Phone is infected, scan now, tällaisia bannereit ohjelmassa.
        4. Ei hienoa visuaalista aitoa lottopallo konetta matkivaa ilmettä vaikka sitä toivottii, tämä ei tosin välttämättömyys ole.

        Mainokset ja saastumis ilmoitus mainokset pois, sekä lotto generaattori jos sellaisena mainostetaan, sitten saatan käytääkin.
        Saatampa itse joskus ohjelmoida toimiva, ellei todellakaan löydy tällaisia.

        Vähän harmillista kyllä että tämäkin oli pettymys.


      • postipakettejeseuraten

        Heitin vahingossa ton pari numeroa liikaa, en lottoa itse lähes lainkaan. Mainoksia on pakko laittaa koska olen työtön ja talous kuralla. Mainoksiin en osaa vaikuttaa kun käytän Googlen tarjoamia mainoksia, toki voin bannia mainostarjoajia mutta ei hajuakaan mikä niistä pistää tuota Phone is infected mainosta. Yritän kehitellä tuollaisen lottopallo homman. Toki voin myös ottaa sulta mainokset pois mutta muuten en niitä pois ota. Voisin ottaa kaikista sovelluksista mainokset pois, jos olisi asiat kunnossa...


      • Kehittäjälle
        postipakettejeseuraten kirjoitti:

        Heitin vahingossa ton pari numeroa liikaa, en lottoa itse lähes lainkaan. Mainoksia on pakko laittaa koska olen työtön ja talous kuralla. Mainoksiin en osaa vaikuttaa kun käytän Googlen tarjoamia mainoksia, toki voin bannia mainostarjoajia mutta ei hajuakaan mikä niistä pistää tuota Phone is infected mainosta. Yritän kehitellä tuollaisen lottopallo homman. Toki voin myös ottaa sulta mainokset pois mutta muuten en niitä pois ota. Voisin ottaa kaikista sovelluksista mainokset pois, jos olisi asiat kunnossa...

        No jos ainakin hieman meinaat fiksauksia tehdä niin otan uudestaan kokeiluun tuon myöhemmin.
        Olisin saattanut tuota pitääkin luurissa mutta kun ei tosiaan edes oikein ollut nuo numeromäärät, lotossahan valitaan tosiaan 7 numeroa 39 kpl. kentästä.

        Sen lisäksi suurin haitta oli tuo phone is infected banneri joka alkoi vällkkymään siinä näytön yläreunassa, mutta kokeillaan.
        Anna vaan olla mainokset jos näet sen tarpeelliseksi.


    • eiteeyhtäänmitään

      Ei tee yhtään mitään.. Liian myöhään aloit tätä kehittämään kun Postilla on jo mainio sovellus pakettien seurantaan..

      • postipakettejeseuraten

        Hah, kaikilla oma mielipide. Mikään ei ole koskaan turhaa ja kaiken eteen kannattaa yrittää.


      • Postimiess
        postipakettejeseuraten kirjoitti:

        Hah, kaikilla oma mielipide. Mikään ei ole koskaan turhaa ja kaiken eteen kannattaa yrittää.

        Sinulla on ilmeisesti mainoksia näissä ohjelmistoissa, saane kysyä että minkä takia?
        Itse poistan aina ohjelmat joissa hyrrää ärsyttäviä mainoksia, meinaatko että rahaakin pitäisi saada sovelluksesta?


      • postipakettejeseuraten
        Postimiess kirjoitti:

        Sinulla on ilmeisesti mainoksia näissä ohjelmistoissa, saane kysyä että minkä takia?
        Itse poistan aina ohjelmat joissa hyrrää ärsyttäviä mainoksia, meinaatko että rahaakin pitäisi saada sovelluksesta?

        Vastasit itse molempiin kysymyksiisi..


      • Ohjelmaa
        postipakettejeseuraten kirjoitti:

        Vastasit itse molempiin kysymyksiisi..

        En vastannut, miksi laitat mainoksia ilmaisohjelmiin jotka vain karkottaa käyttäjiä.
        Laita ohjelmat ilman mainoksia jos ne ilmaisina pidät, maksulliset saat työntää sitten mainoksia täyteen.


      • postipakettejeseuraten
        Ohjelmaa kirjoitti:

        En vastannut, miksi laitat mainoksia ilmaisohjelmiin jotka vain karkottaa käyttäjiä.
        Laita ohjelmat ilman mainoksia jos ne ilmaisina pidät, maksulliset saat työntää sitten mainoksia täyteen.

        Todellinen talousnero olet!


      • Ohjelmaa
        postipakettejeseuraten kirjoitti:

        Todellinen talousnero olet!

        Jos ja kun teen ohjelmia joskus niin annan tietysti ilmaiseksi ohjelmat ilman mainoksia ja rahallista vastaan saa myös ominaisuuksia tai kokoversion, eli parempi talousnero olen kuin sinä.
        Mainokset pitäisi kieltää ohjelmista ja telkkareista, varsinkin nettiselaimista.


      • postipakettejeseuraten
        Ohjelmaa kirjoitti:

        Jos ja kun teen ohjelmia joskus niin annan tietysti ilmaiseksi ohjelmat ilman mainoksia ja rahallista vastaan saa myös ominaisuuksia tai kokoversion, eli parempi talousnero olen kuin sinä.
        Mainokset pitäisi kieltää ohjelmista ja telkkareista, varsinkin nettiselaimista.

        Totta. Minulla ei ole sovellukset niin erikoisia että saisin niihin vielä mitään mistä joku maksaisi. En ymmärrä sitten taas että miksi minun pitäisi tehdä niinkuin sinun? Ja kyllä mainokset on ärsyttäviä ja ne jotka niitä niin vihaa kuin sinä niin poistaa silloin sovelluksen ja etsii jonkun muun. Taidat todellakin vihata mainoksia yli kaiken?


      • mainoksetroskaa
        postipakettejeseuraten kirjoitti:

        Totta. Minulla ei ole sovellukset niin erikoisia että saisin niihin vielä mitään mistä joku maksaisi. En ymmärrä sitten taas että miksi minun pitäisi tehdä niinkuin sinun? Ja kyllä mainokset on ärsyttäviä ja ne jotka niitä niin vihaa kuin sinä niin poistaa silloin sovelluksen ja etsii jonkun muun. Taidat todellakin vihata mainoksia yli kaiken?

        Ymmärtäisit asian jos käytät mainostenestäjää selaimessa ja otat sen päivän ajaksi pois päältä:D


      • postipakettejeseuraten

        Aika varmaan repästä se verkkokaapeli koneesta pois?


      • ärsyttävätmainokset
        postipakettejeseuraten kirjoitti:

        Aika varmaan repästä se verkkokaapeli koneesta pois?

        Sitä ei tarvitse tehdä:D Mutta ymmärrät että mainokset ärsyttää ihmisiä niin selaimissa, sovelluksissa kuin televisioissa.


    • postipakettejeseuraten

      Mitä ihmettä?
      "Suomi24:n ylläpito on poistanut viestin sääntöjen vastaisena."
      mitähän ihmeellistä tässä alla olleessa keskustelussa mahtoi olla kun ylläpito meni sen poistamaan. Mitähän ihmettä täällä tapahtuu!

      • Ei-uutta

        Se ei ole näillä palstoilla mitään uutta, uhkailut ja palstan täyte trollaukset erinäisinä sekamölskä kirjaimilla saa jäädä yleensä mitä olen huomannut mutta asialliset viestit saattaa jäädä.


      • Ei-uutta
        Ei-uutta kirjoitti:

        Se ei ole näillä palstoilla mitään uutta, uhkailut ja palstan täyte trollaukset erinäisinä sekamölskä kirjaimilla saa jäädä yleensä mitä olen huomannut mutta asialliset viestit saattaa jäädä.

        Siis asialliset viestit saatetaan poistaa piti sanoa tuossa lopussa
        Joku kateellinen jos ilmoittaa ylläpitoon niin asiallisiakin viestejä saatetaan poistaa, kuten itse heitin tasan sääntöjen mukaan eräälle palstalle kirjoitusta ja linkin, kohta tämä oli poistettu.
        Laitoin tietysti uudestaan saman viestin koska se ei riko sääntöjä.


      • postipakettejeseuraten

        Totta puhut, huomannut saman asian. Täällä myös tunnutaan sensoroivan kaikki väärinajattelijat, joka on erittäin huolestuttavaa kun ei saa olla erinäistä mielipidettä nykyään mistään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe