Naisettomuus on normaalia

eimullamuuta

Ette ole rumia ettekä hulluja tai huonoja miehiä. Naisettomuus on ihan normaalia kun ajatellaan missä maassa asutaan ja millaisia naisia tässä maassa asuu.

37

1324

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdfsdfsd

      Samaa mieltä, varsinkin miehillä siinä, että on esim. totaalikokematon ei ole mitään outoa koska tunnetusti naiset eivät ole aktiivisia ja asiat eivät todellakaan vain tapahdu miehille..
      Ei tarvitse olla mitenkään huono tapaus että selviäisi kolmekymppiseksi poikuus tallella. Naiset kyllä harrastaa seksiä mutta vain niiden tiettyjen samojen miesten kanssa..

      • 774877

        Ei ne asiat vain tapahdu naisillekaan.


      • Naisasialooseri1

        Kyllä ne tapahtuvat, mutta vain nuorille ja kauniille naisille. Toki jos ja kun nainen haluaa sen top 5% YT-miehen, jonka haluaa myös 200 muuta naista, niin nainen joutuu kilpailemaan tuosta miehestä kovasti jos meinaa tämän sitouttaa, kassien tyhjennykseen pääsee helpomminkin


    • vfk.jgkldf

      Naisettomuus on Suomessa toki yleistä mutta ei se silti normaalia ole. Feminismi ja hypergamia ajavat suuren osan suomalaisista miehistä syrjäytymään ja seuraukset alkavat näkyä.

    • Nykyisin naiset kuvittelevat olevansa seksuaalisesti vapautuneita, kun kerääntyvät haaremiksi jännämiehen ympärille.

      • PukitKaalimaalla

        Mitäs panevat kaikkia, eikö se ole niiden ukkojen syy?! Naiset toivoo parisuhdetta, mutta miehistä on tullut moraalittomia hyväksikäyttäjiä, jotka antavat ymmärtää muuta.


      • PukitKaalimaalla kirjoitti:

        Mitäs panevat kaikkia, eikö se ole niiden ukkojen syy?! Naiset toivoo parisuhdetta, mutta miehistä on tullut moraalittomia hyväksikäyttäjiä, jotka antavat ymmärtää muuta.

        Ne naisten haluamat miehet voivat tosiaan olla moraalittomia hyväksikäyttäjiä. Ehkä juuri siksi naiset haluavatkin heitä.


    • No enpä tiiä, voin kyllä olla huono mies

    • Kilttiatm

      On normaalia että kunnollinen mies ei saa pillua. Mutta jos mies tekee murhan, hakkaa naisia, tappaa niin nainen on heti kiinnostunut sellaisesta miehestä.

      • Samaa olen joskus ihmetellyt. Yksi tietämäni mies, joka tappoi toisen miehen nuorena, oli todella kuumaa kamaa naisille. Ei siis minulle. Pelkäsin että se listii minutkin.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Samaa olen joskus ihmetellyt. Yksi tietämäni mies, joka tappoi toisen miehen nuorena, oli todella kuumaa kamaa naisille. Ei siis minulle. Pelkäsin että se listii minutkin.

        Riippuu miehestä. Minä en olisi koskaan vaikka kävisin nyt tarjoamassa lyijyä muutamalle tyypille. Näillä Steen Christensseneillä ei ole mitään tekemistä ätmien kanssa, sama se tappoi poliisin tai tavallisen kansalisen. Tietyn tyyppiset tappajat olivat kuumaa kamaa jo ennen tekojaankin.


      • Eikaikkihaluujännääeloa
        Nainen_28v kirjoitti:

        Samaa olen joskus ihmetellyt. Yksi tietämäni mies, joka tappoi toisen miehen nuorena, oli todella kuumaa kamaa naisille. Ei siis minulle. Pelkäsin että se listii minutkin.

        Olet vaan arkajalka joka ei tahdo jännitystä elämäänsä.


      • 164cmM kirjoitti:

        Riippuu miehestä. Minä en olisi koskaan vaikka kävisin nyt tarjoamassa lyijyä muutamalle tyypille. Näillä Steen Christensseneillä ei ole mitään tekemistä ätmien kanssa, sama se tappoi poliisin tai tavallisen kansalisen. Tietyn tyyppiset tappajat olivat kuumaa kamaa jo ennen tekojaankin.

        Mutta miksi edelleen sen jälkeen?


      • Eikaikkihaluujännääeloa kirjoitti:

        Olet vaan arkajalka joka ei tahdo jännitystä elämäänsä.

        Jos tappajien deittailu on arkuutta niin olen arka oikein mielelläni.


      • tambieda

        Tanskalaiselle poliisientappajalle löytyi heti satoja vaimoehdokkaita. Yksi hiihtäjäjuniori sen sitten sai.


    • h-y-v-ä

      oon ruma oon hullu oon huono sehän mukavaa että normaali

    • normimies30-

      Ei se ole normaalia. Normaalit saa naisia, epänormaalit runkkaa yksinään.

      • Naisasialooseri1

        Kyllä se on täysin normaalia, että mies ei saa naista jos hänellä ei ole ainuttakaan geneettistä naisia viehättävää piirrettä. Jos tuollainen mies saisi yhdenkin naisen niin se se vasta epänormaalia olisi.

        On täysin luonnollista, että mies ei saa naista jos ei viehätä naisia, eikä siinä ole mitään ihmeteltävää vaikka ja kun tälläainen mies on totaalikokematon nelikymppisenäkin.


      • fdsf
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Kyllä se on täysin normaalia, että mies ei saa naista jos hänellä ei ole ainuttakaan geneettistä naisia viehättävää piirrettä. Jos tuollainen mies saisi yhdenkin naisen niin se se vasta epänormaalia olisi.

        On täysin luonnollista, että mies ei saa naista jos ei viehätä naisia, eikä siinä ole mitään ihmeteltävää vaikka ja kun tälläainen mies on totaalikokematon nelikymppisenäkin.

        Jos kyse olisi vain genetiikasta niin silloin naisettomaksi jäävien miesten osuus pysyisi yhteiskunnassa saman, aika kaudesta riippumatta. Feminismi on vapauttanut kiimavittujen hypergamian, ennen sentään huoran maine ehkäisi naisten hakeutumista YTM:ien haaremeihin. Yhteiskunnan ja naisten syytä ATM:ien yksinäisyys on eikä evoluution.


      • Naisasialooseri1

        Tottakai myös aikakausi vaikuttaa, mutta tässä puhuinkin nimenomaan tästä seksuaalisen liberalsimin aikakaudesta. Ja nykäänkin naiset joutuvat pariutumaan samojen miesten kanssa kuin ennen haaremeita, kun ovat menettäneet nuoruuden hehkunsa eivätkä enää pääse YT-miehen haaremiin.


    • entinendemari

      Ei tunnu olevan edes yhteistä kieltä ja kun ei nuorena löytynyt niin ..eihän tommonen 3-4 kypänen muija edes kiinnosta

      • 4949

        Samat aatteet. Olin hyvin ujo nuorena ja naiset jäivät kokematta sen takia. Miehistyin kolmikymppisenä, sekä ulkonäöllisesti että pääkopan suhteen, mutta huomasin ettei tarjolla ollut kuin 30-40v yksinhuoltajia ja minua vaan ei napannut. Yksinkin pärjää mainiosti.


      • 4949 kirjoitti:

        Samat aatteet. Olin hyvin ujo nuorena ja naiset jäivät kokematta sen takia. Miehistyin kolmikymppisenä, sekä ulkonäöllisesti että pääkopan suhteen, mutta huomasin ettei tarjolla ollut kuin 30-40v yksinhuoltajia ja minua vaan ei napannut. Yksinkin pärjää mainiosti.

        Oikea valinta. Ei kannata suostua aisuriksi.


    • Kilttiatm

      Jännämiehet saa naisia koska hakkaavat naisia. Jos laitetaan jännämies ja ätmi riviin ja kerrotaan naiselle että jännämies on ollut vankilassa naisen hakkaamisesta ja ätmi ei ole ollut koskaan vankilassa eikä tehnyt rikoksia niin nainen valitsee jännämiehen.

      • m-i-e-s

        Eipä ole ikinä tarvinut hakata naista muulla kuin lerssillä poskille, (tai pakaroille). =)


      • Tämä mystinen "Nainen" josta täällä aina puhutaan, en tunnista häntä itsestäni tai lähipiiristäni.


      • m-i-e-s kirjoitti:

        Eipä ole ikinä tarvinut hakata naista muulla kuin lerssillä poskille, (tai pakaroille). =)

        Tuollainen "hakkaaminen" riittää ainakin tälle naiselle ihan mainiosti.


      • m-i-e-s
        Nainen_28v kirjoitti:

        Tuollainen "hakkaaminen" riittää ainakin tälle naiselle ihan mainiosti.

        Niin se riittää suurimmalle osalle, en tiedä mitä wt- moniongelmaista siiderivalasta palstalaiset unelmoi, kun ne jännämiesten kanssa pyörivät ei edusta mitään normaalia työssäkäyvää Suomalaista naista.


      • m-i-e-s kirjoitti:

        Niin se riittää suurimmalle osalle, en tiedä mitä wt- moniongelmaista siiderivalasta palstalaiset unelmoi, kun ne jännämiesten kanssa pyörivät ei edusta mitään normaalia työssäkäyvää Suomalaista naista.

        Mulle tulee näistä kuvauksista mieleen lähinnä yksi onneksi kaukainen tuttavuus, jolla on mies taposta ja muusta linnassa lapsia monelle eri miehelle kaikki otettu pois vanhemmilta huumeongelma. Tämä on kuitenkin varsin harvinainen tapaus, jollaisen olen nähnyt vain kerran. EI TODELLAKAAN MIKÄÄN TAVALLINEN SUOMI-NAINEN.

        Tässä yhdistyy vakivaltaisista miehistä pitävä, moniongelmainen yh (kun lapset olivat hänellä), jolla on lapsia eri yhtä hulluille miehille. Ennen todella nätti likka, joka on pilannut ulkonäkönsä, kroppansa ja aika monen muunkin elämän kuin vain omansa.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Tuollainen "hakkaaminen" riittää ainakin tälle naiselle ihan mainiosti.

        Yök.


      • M1978 kirjoitti:

        Yök.

        :))


    • ljknkj

      Se ei todellakaan ole normaalia, vaan sosiaalisen syrjäytymisen yksi muoto. En tunne yhtäkään täysin saamatonta miestä, ja aniharva ei koskaan seurustele.

    • Ex------------PUA

      Niinhän se oikeastaan on.

      En sano että sen pitäisi olla, mutta miesvihamielisessä ja hypegamisessa yhteiskunnassa on ihan tavallista, että 90-99% miehistä on enemmän tai vähemmän naisettomia tai jatkuvasti sen uhan alla.

      Eesim. naisten hypergamian vuoksi, naiset pitävät ei-komeina (eli rumina tai tavallisina) 80% miehistä - eli keskivertomiestä joka kaiken järjen mukaan on naisen itsensä tasoinen, mikä tarkoittaa puolestaan sitä, että nainen pitää tällöin itseään saman tasoisena kuin tyyliin miesmalleja, ja hän kaiken lisäksi uskoo luonnollisena johtopäätöksenä tästä, ansaitsevansa myös heidänlaisensa miehen.

      Joten olet oikeassa, sinä voit olla täysin normaali mies, ilman sen kummempia vikoja mutta silti pysyä naisettomana.

      Ei hypergamia ole sinun vikasi.

      Eikä naisettomuuskaan, sillä nainen valitsee, et sinä.

      Syrjintä ei ole milloinkaan uhrin vika, vaan syrjiminen on aina väärin.

      Esim. miksi nyt kun nostin tasoani on minun helppo saada KTN-tason naisia?

      Siksi koska YKTM on tasokkaampi kuin KTN!

      Ennen tason nostoa juttu totta kai oli vaikeampi, mutta nyt sitten kelpaisi, kun kelpaa vielä YT-naisillekin!

    • kiiriiri

      Suomessa on syntyvyys huonoimmillaan noin 150 vuoteen, kyllä se kertoo siitä että miehet ja naiset ei ole tekemisissä toistensa kanssa enää niin paljon. Yhä useampi mies ja nainen jää ikisinkuksi, odotukset kumppanin suhteen laitetaan aivan liian korkeiksi eikä huonompi kelpaa.

      • zorromies

        Enpä näe ympärilläni juuri sinkkunaisia, kyllä ne aina miehen jostain löytää oli miten surkea tapaus tahansa.


      • Tiukune

        Eiköhän syntyvyyden laskuun vaikuta lisääntynyt järjenkäyttö ja taloushuolet.

        Enää ei naisen sovi jäädä lisääntymään kotio samalla ollen pullantuoksuinen vaimo. Harvemmin yhden palkalla edes saisi perustarpeita maksettua koko perheelle.. Ei ennen elinkustannukset olleet näin järjettömät. (vielä 80-luvulla duunari elätti helposti 5-henkisen perheen.. Tiedän kokemuksesta sellaisen lapsena). Sähkö ei maksanut oikeastaan mitään silloin kaiken muun lisäksi.

        Eikä täällä kannattaisi lisää työttömiä tuottaa kurjistuvaan tulevaisuuteen.
        Maailmanlaajuinen syntyvyyden rajoittaminen voisi edes ympäristöä säästää.


    • sinkkumies--

      Suomes miljoona sinkkua joten aika normaali se sinkkuus on sekä miehillä että naisilla. Naisille se on vaan vapaa ehtoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe