Ootko kiltisti tästä lähtien vai laitetaanko "päätä vadille"
Miten on Tarza
13
134
Vastaukset
- Ikkunanpesupäi
Meitä tarjojahan on aika monia.
Turhaa täällä huutelet.
Laitappa kuule oma pääs mihin laitat. - provotämäon
Toni oikea syyllinen on. Tarja on vaan se luokkakaveri oulusta jonka syyksi se kaiken pistää. Ennen tarjaa oli heli jota syyteltiin.
- PakkoSanoa
Tämä aloitus ei ole sitten tällä kertaa minulta. :)
- sealoittajaon
Toni 25 vuotta, media-assistentti, tampere, kalju, vaalea wiikinki
- sealoittajaon
Sittemmin työtän media-assistentti, liittonsa kuralla, kaksisuuntainen mielialahäiriö, päihdeongelma, kaipaa luokkakaveriaan oulusta, liitossaan on rahan takia.
- stefusetämmeko
Se on polliisientehtävä hoidattaa päään pilkkoja hotohon.
- taaskomukaalkaa
sehän oli jo ja meni ja ihan metsään menikin. niinkuin aina. vääriä tulkintoja. mitä ihmeellisempiä sieltä omasta pääkopasta löytyneekään.
- ookkositosannu
pyytää anteeks?
- mitäois
pitäny pyytää anteeks. eiköhän se ole toisinpäin tämä asetelma.
- uusMarilynn
Ei muuta kun TARTZANIN pää vadille
- saakokysyä
kun utelias olen, että mitä Tarzani on tehny?
Ettei vaan olisi nyt mennyt vähän sekaisin nämä tartsat tarjat ja tarzanit..
- noihanvarmaan
leposyke 40. :D:D:D
- MikäJuttuTää
oikeen on? Kuka Tarza? Googletin ja sain tulokseksi vain jonkun Tarjan, joka harrastaa golffia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181