8.3. Odotettavissa glamourinen päivä Tukiais-käräj

Pähkähullu-Oikeus

Tiistaina 8.3. setvitään ja ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa Johanna Tukiaisen Albertinkadun asunnon eteisessä ja ovensuussa syntynyttä kahakkaa. Se oli vuoden 2015 helmikuussa. Kaikki tapahtui tietenkin epäselvien olosuhteiden vallitessa.

Käräjäoikeus alkaa ratkoa asiaa klo 10 salissa 107.
Tässä ketjussa seurataan tapahtumien kulkua.

140

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pähkähullu-Oikeus

      Käräjäoikeudessa kohtaa varsinainen glamourpiiri:
      Tunkki Tukiainen, Perse-Einari, Hottis-Juha ja Mannehomo. Näistä todistajan roolissa oleva Perse-Einari on intoillut jo monta viikkoa omasta roolistaan.
      Hän kirjoitti Facebookissa seuraavaa:

      "Ettei pääse unohtumaan ensi tiistaina 8.3. klo 10 Helsingin käräjäoikeus käräjäsali 107. Oikeudenkäynnissä asianomistajana on Johanna Mia Tukiainen ja vastaajina ovat mm. Hottikset tv-ohjelmastakin tutut Juha "Hottis" Immonen ja Joni Virtanen!

      Todistajan vakuutus: Minä Tiirikainen K Emppu Eino. Lupaan ja vakuutan kunniani ja omantuntoni kautta, että minä todistan ja kerron kaiken totuuden tässä asiassa siitä mitään salaamatta tai siihen mitään lisäämättä taikka sitä muuttamatta!!!" (Fb 2.3.)

      • Oikeuden-pulustaja

        Siinäpä tähtihetkeä kerrassaan. Glamourelämän kimaltelevin huipentuma.


      • Salamavalojen.loiste
        Oikeuden-pulustaja kirjoitti:

        Siinäpä tähtihetkeä kerrassaan. Glamourelämän kimaltelevin huipentuma.

        Tunkki purjehtii sisään aurinkolaseissaan peruukki viturallaan ja rohkaisua ottaneena. Hän on valmis taistoon kuin naarasleijona.

        Syytetyt ovat tuunanneet itsensä spektaakkelia varten.
        Viime viikolla on otettu uudet mesolangat, botoksit ja nenät.

        Tähtitodistaja saapuu paikalle mustalla Mersulla, poliisisaattuessa, turvallisuussyistä. Todistaja kulutti ahkerasti kuntosalia puoli vuotta näyttääkseen Oikeustalolla median edessä sixpakin.


      • Nauraavieläkin
        Oikeuden-pulustaja kirjoitti:

        Siinäpä tähtihetkeä kerrassaan. Glamourelämän kimaltelevin huipentuma.

        Hymyn näätäpalstalla riemastuttavan hauska kertomus oikeudenkäynnin kulusta erään paikalla olleen kertomana.


      • määmäämää
        Nauraavieläkin kirjoitti:

        Hymyn näätäpalstalla riemastuttavan hauska kertomus oikeudenkäynnin kulusta erään paikalla olleen kertomana.

        Joo kävin lukemassa olis mulla ollut kyllä naurussa pitelemistä.


      • Lissää-vinettoa
        Nauraavieläkin kirjoitti:

        Hymyn näätäpalstalla riemastuttavan hauska kertomus oikeudenkäynnin kulusta erään paikalla olleen kertomana.

        Tuo erinomaisen hyvä raportti on kokonaisuudessaan tässä ketjussa tuolla alempana noin 80:n viestin päässä! :D


    • Paljaat.eturaivot

      "Kuvassa http://aijaa.com/zUhDMS mulla on sinettihiustenpidennys, joka revittiin puoliksi päästä pois juurineen. Keräilin irronneita hiuksia lattialta, mutta kädessäni on vain osa niistä." (Fb 16.1.)

      • ruhjeetkin.varastettiin

        Tunkin paljaat eturaivot 28.2.2015:
        "Tässä vasta osa tukastani joka revittiin ja huomasin nyt, että tanskalaiset nahka korkokenkäni on varastettu!!!! Mukaanlukien kaikki ruhjeeni! Sairasta sakkia!!!" (Fb) http://aijaa.com/zUhDMS


      • Ei.mee.läpi
        ruhjeetkin.varastettiin kirjoitti:

        Tunkin paljaat eturaivot 28.2.2015:
        "Tässä vasta osa tukastani joka revittiin ja huomasin nyt, että tanskalaiset nahka korkokenkäni on varastettu!!!! Mukaanlukien kaikki ruhjeeni! Sairasta sakkia!!!" (Fb) http://aijaa.com/zUhDMS

        Ennenkin Tunkki on yrittänyt erilaisten kommellustensa yhteydessä saada huijattua esim. vakuutusyhtiöiltä rahaa tapahtumattomien menetystensä avulla.


      • Ponantsa

        Aaahahah, ruhjeet varastettu!!Upeeta!


    • rvaTillinLalli

      Ettei vaan Immoska jänistäisi valelääkärintodistuksella?

      • Missä.on.kuka

        Ei sen väliä... Koko kaarti oli remutessa niin päissään, ettei tasan kukaan tiedä mitä tapahtui. Todennäköisesti ei juuri mitään.


      • Glamourkäräjät

        Mahtaa tulla tiukka oikeudenkäynti. Asianomistajana on luonnevikainen Psyko-Barbie ja tähtitodistajana seinähullu vömmelö, joka kuvittelee osallistuvansa johonkin gaalaan.

        Näyttöä vammoista ei tietenkään ole kellään. Barbien peruukista irtosi jokin jouhi eteiskompuroinnissa? Ihan tarkkaa tapahtumapäivää ei muista kukaan.


    • Julkkiselämää

      Vetäisipä Tunkki glitterimekon päälle, pinkkiä huulipunaa turpaan ja halpisperuukin päähän - ja sitten Oikeustalolle! Suuri häppeninki!

      • Suvakkitussu.kutisee

        Paikalla ovat Yle, Mtv, Nelonen, AFP, BBC, CNN, Itar-Tass ja CCTV.
        Lähetystä seuraa suorana noin 5,4 miljardia katsojaa.


    • Apinamiekkonen

      Onko näköhavaintoja Tunkista?

    • rosvojenhelluntaipäivä

      Keneltähän sen suku on varastanut noi talot?

    • Mä odotan tuolta oikeudenkäynniltä mm. sellaista tietoa, että miksi (en ole ainakaan lukenut mistää moista) noita kahta epäiltyä ei syytetä pahoinpitelysyytteen lisäksi myös kotirauhan rikkomisesta. Tuntuu jotenkin oudolta, että toisen kodissa pahoinpidellään, mutta kuitenkin kotirauha on jätetty syytteen ulkopuolelle.

      Saapukohan molemmat epäillyt paikalle? Onko jompi kumpi, vaiko molemmat saikulla ja siten estyneitä saapumasta käräjille?

      • Albertin-kahakka

        Kyse on ilmeisesti siitä, että ensin Immonen ja Virtanen olivat istumassa iltaa Tukiaisen ja Tiirikaisen kanssa Albertilla. Sitten heille tuli keskinäistä riitaa, ja Immonen ja Virtanen poistuivat.

        Kuitenkin ulkona he huomasivat, että heidän tavaroitaan puuttui, ja he palasivat asunnon ovelle, joka heille avattiin (Tukiainen tai Tiirikainen avasi). He astuivat eteiseen ja pyysivät tavaroitaan takaisin. Syntyi kahakka. Ja loppu on glamourin historiaa.

        Kotirauhan rikkomisesta ei ollut siis kyse, sillä Immonen ja Virtanen eivät menneet luvatta tai oikeudettomasti Tukiaisen asuntoon.


      • vatuttaatommoset

        Täysin turhaa ja tyhjänpäiväistä yhteiskunnan varojen tuhlausta! yksikään otus noista ei ikinä osallistu millääntavoin kartuttamaan yhteiskunnan varoja, mutta törsätä osataan.
        Mokomat tyhjäpäiset elinkelvottomat oliot.


    • Hottis-J.ja.Mannehomo
      • Käräjäsalin.väki

      • Persherhiläiset

        Mörkötuijottaja ja Perse-Einari 8.3. http://aijaa.com/xMGzDx
        "At courthouse with my friend Olli Loukola. Feeling cheery."


      • Petite-Tuhti

      • Tekorusketusväriä
        Petite-Tuhti kirjoitti:

        Iso Matami Oikeustalolla:

        1) http://aijaa.com/Y1cedm
        2) http://aijaa.com/Q6IVeU

        "Tässä on Johanna Tukiaisen oikeus-look: huikea rusketus - kuva!

        Kohublondi Johanna Tukiainen on asianomistajana parhaillaan Helsingissä puitavassa oikeusjutussa. Hottikset-sarjasta tutut Joni Virtanen ja Juha Immonen ovat syytteen mukaan pahoinpidelleet Tukiaisen kotona helmikuussa 2015, jolloin he ovat muun muassa kaataneet asianomistajan lattialle ja repineet tämän hiuksia.

        Johanna Tukiainen saapui oikeuteen näyttävästi ruskettuneena. Hän lomaili vastikään Indonesiassa" (Seiska 8.3.)


      • Tekorusketusväriä kirjoitti:

        "Tässä on Johanna Tukiaisen oikeus-look: huikea rusketus - kuva!

        Kohublondi Johanna Tukiainen on asianomistajana parhaillaan Helsingissä puitavassa oikeusjutussa. Hottikset-sarjasta tutut Joni Virtanen ja Juha Immonen ovat syytteen mukaan pahoinpidelleet Tukiaisen kotona helmikuussa 2015, jolloin he ovat muun muassa kaataneet asianomistajan lattialle ja repineet tämän hiuksia.

        Johanna Tukiainen saapui oikeuteen näyttävästi ruskettuneena. Hän lomaili vastikään Indonesiassa" (Seiska 8.3.)

        Miks´noita kasseja pitää olla kaksin kappalein oikeudessa? Onko niissä todistusaineistoa, vai mitä niissä on?


      • voevoi

        Samoin just ihmettelin noita kahta laukkua. Mutta eikös sillä aina ole lukuisia laukkuja ja muovikasseja mukanaan, meni se sitten minne tahansa.


      • hohohohhohooooo
        voevoi kirjoitti:

        Samoin just ihmettelin noita kahta laukkua. Mutta eikös sillä aina ole lukuisia laukkuja ja muovikasseja mukanaan, meni se sitten minne tahansa.

        Ne kassit on Tuksun liikkuva baarikaappi.


      • Hgin-Oikeustalolla
        Tekorusketusväriä kirjoitti:

        "Tässä on Johanna Tukiaisen oikeus-look: huikea rusketus - kuva!

        Kohublondi Johanna Tukiainen on asianomistajana parhaillaan Helsingissä puitavassa oikeusjutussa. Hottikset-sarjasta tutut Joni Virtanen ja Juha Immonen ovat syytteen mukaan pahoinpidelleet Tukiaisen kotona helmikuussa 2015, jolloin he ovat muun muassa kaataneet asianomistajan lattialle ja repineet tämän hiuksia.

        Johanna Tukiainen saapui oikeuteen näyttävästi ruskettuneena. Hän lomaili vastikään Indonesiassa" (Seiska 8.3.)

        "Johanna Tukiainen kuvaa Helsingin käräjäoikeuden aulassa paikalla olevaa yleisöä. Taustalla Hottis-sarjasta tutut Joni Virtanen ja Juha Immonen, joita syytetään Tukiaisen pahoinpitelystä. Oikeutta on käyty pian kaksi tuntia." (Seiskan Fb 8.3. puolenpäivän kantturoissa). Kuva: http://aijaa.com/ogQTxW


      • Oikeusalista

      • MitäVäliäKasseilla
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miks´noita kasseja pitää olla kaksin kappalein oikeudessa? Onko niissä todistusaineistoa, vai mitä niissä on?

        Älä vaivaa sitä pientä permanentti nuppiasi moisella pikkuseikalla.....yksi kassi, kaksi kassia...who cares.


      • Iso-Laardipallero
        Petite-Tuhti kirjoitti:

        Iso Matami Oikeustalolla:

        1) http://aijaa.com/Y1cedm
        2) http://aijaa.com/Q6IVeU

        Kuvat todistavat, että Tuksun kasvot ovat turvonneet, eikä röllykkämaha ole poistunut alkuvuoden päihdekatkon eikä helmikuisen lomamatkan aikana.


      • EronnutAvokki
        Iso-Laardipallero kirjoitti:

        Kuvat todistavat, että Tuksun kasvot ovat turvonneet, eikä röllykkämaha ole poistunut alkuvuoden päihdekatkon eikä helmikuisen lomamatkan aikana.

        Missä kihlasormus?
        Ei ainakaan sormessa.


      • MitäVäliäKasseilla kirjoitti:

        Älä vaivaa sitä pientä permanentti nuppiasi moisella pikkuseikalla.....yksi kassi, kaksi kassia...who cares.

        Enpä polta hiuksiani millään permanenteillä.


    • voevoi
      • Buahhahhaaa

        Seiska: "Tukiainen vaatii vastustajilta 2 500 euron korvauksia."
        Juu, voihan sitä vaatia, mutta, mutta...


      • hehehhee

        Kas kun ei vaateen perustena ole ansionmenetykset...


      • ettäsilleen

        Sinettipidennykset revittiin JUURINEEN????


      • ettäsilleen
        ettäsilleen kirjoitti:

        Sinettipidennykset revittiin JUURINEEN????

        Sinettipidennykset ovat omissa hiuksissa kiinni ja ovat ilmeisesti nämä lähteneet juurineen.


      • Seiskan-artikkelit

        Linkin takaa artikkeli auki tässä:
        "Johanna Tukiainen taas käräjillä – myöhästyi oikeudesta!
        Helsingin käräjäoikeudessa on alkanut oikeudenkäynti, jossa ovat pahoinpitelystä syytettynä Hottis-sarjasta tutut Juha Immonen ja Joni Virtanen. Tapauksessa on asianomistajana viihdetaiteilija Johanna Tukiainen.

        Johanna ei ehtinyt paikalle oikeudenkäynnin alkamisajankohtana, vaan saapui viisi minuuttia myöhässä.

        Syytteen mukaan miehet ovat syyllistyneet pahoinpitelyyn Tukiaisen kotona helmikuussa 2015, jolloin he ovat muun muassa kaataneet asianomistajan lattialle ja repineet tämän hiuksia. Tukiainen vaatii vastustajilta 2 500 euron korvauksia. Immonen ja Virtanen ovat kiistäneet syytteet." (Seiska 8.3.)


    • Kassialmahansesiinä

      Albärtiltä on viidessätoistaminuutissa oikeustalolla. Onko kupannu himassa tahallaan. Saa näyttävän entreen oikeussaliin. Ja miksi noita kasseja taas monta, onko täynnä ruskaa, joka voidaan korkata heti istunnon jälkeen. Vai viekö niissä kuolleita koiriaan, ei jää ainakaan kiinni. Tai sitten siellä on kassillinen Balin tuomisia, diapamia kassillinen, sinne vain oikeustalon taakse myymään kaffepaussilla. Kassialma taitaa olla nykyinen status.

      Ja oikeuden jälkeen lovviisaan lälliä kuppaamaan/kiristämään/iskua antamaan.

      • ihanokolemus

        Johanna on fiksun näköinen kokonaisuus. Ei mitenkään yliampuneen pukeutunut.


      • Kukaottaaseuraavaksipat

        Ei se ulkonäkö, mutta se vittumainen luanne.


    • Juurekkaatsinettipidenn

      Marssista ostetut sinettipidennykset juurien kanssa. Ja kohta lälli/max/bella lentää seinään.

      • tyhjänpuhumista

        Se on tätä, kun ei ymmärrä sinettipidennyksistä mitään.


    • Veetuttaatommoset

      Joutui muka käyttämään peruukkia pahoinpitelystä lähtien... mites kun pahoinpitely oli helmikuussa ja peruukit lälly osti sille vasta marraskuussa.
      Hiuksensa ja päänahkansa se on ihan itse tärvellyt liian pitkäaikaisella yhtämittaisella ylipitkien hiuspidennysten käytöllä ja niiden huoltamatta jättämisellä.

      Kunhan taas juoppokööri törsää yhteiskunnan varoja turhilla oikeudenkäynneillä saadakseen naamansa hetkeksi roskalehtien sivuille.

      • "Kunhan taas juoppokööri törsää yhteiskunnan varoja turhilla oikeudenkäynneillä saadakseen naamansa hetkeksi roskalehtien sivuille."

        Siis täh, mitäh? Oletko sitä mieltä, että Johanna ei saa perätä oikeuksiaan ja hänen pitää tyytyä olemaan piestävänä ja nuoltava vaan haavansa? Miksi et sano samaa, silloin, kun Johanna on istunut syytettyjen penkillä?


      • Veetuttaatommoset
        RailiSuominen kirjoitti:

        "Kunhan taas juoppokööri törsää yhteiskunnan varoja turhilla oikeudenkäynneillä saadakseen naamansa hetkeksi roskalehtien sivuille."

        Siis täh, mitäh? Oletko sitä mieltä, että Johanna ei saa perätä oikeuksiaan ja hänen pitää tyytyä olemaan piestävänä ja nuoltava vaan haavansa? Miksi et sano samaa, silloin, kun Johanna on istunut syytettyjen penkillä?

        Ota se pääs pois tunkin hanurista ja yritä käyttää järkeäsi.... jos osaat.


      • Kungfu-Näätä

        Seiska raportoi 8.3. ip:
        "Tukiainen oikeudessa: Immonen oli opetellut jotain kungfua!
        Johanna Tukiainen muisteli tänään (8.3.) pahoinpitelyoikeudenkäynnissä pahoinpitelyiltaa helmikuussa 2015.

        Johanna kertoi kuulemisessaan, miten Joni Virtanen ja Juha Immonen pahoinpitelivät häntä Johannan sanojen mukaan "silmittömästi". Herrat olivat tulleet Tukiaisen mukaan hänen kotiinsa viettämään jatkojuhlia, jotka eskaloituivat nopeasti väkivaltaiseksi.

        - Joni Virtanen oli väkivaltaisempi osapuoli. Hän kaatoi minut maahan ja potki minua silmittömästi jalkojeni väliin. Olin päästä jalkoihin mustelmilla. Juha Immonen piti minusta kiinni ja yllytti Virtasta tekoon. Minulla oli koko ajan sellainen olo, että minulta lähtee henki, Tukiainen kuvaili.

        Pelkäsi aivoverenvuotoa

        Tukiainen kertoi olleensa erityisesti huolissaan Juha Immosen taistelutaidoista. - Pelkäsin henkeni puolesta. Juha Immonen on harjoitellut taistelulajeja. Hän oli opetellut jotain kungfua. Vaikka kyseessä on heiveröiset kundit, heillä on aina naista suuremmat voimat, Tukiainen kertoi syyttäjälle.

        Tukiainen myös kertoi, että Virtanen oli hakannut hänen päätään betoniseinään. - Joni alkoi silmittömästi hakkaamaan päätäni betoniseinää vastaan. Minulla oli koko ajan mielessä, että minulle tulee aivoverenvuoto."
        Artikkeli: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tukiainen-oikeudessa-Immonen-oli-opetellut-jotain-kungfua/1096861


      • Näädät.tarkkailevat
        Kungfu-Näätä kirjoitti:

        Seiska raportoi 8.3. ip:
        "Tukiainen oikeudessa: Immonen oli opetellut jotain kungfua!
        Johanna Tukiainen muisteli tänään (8.3.) pahoinpitelyoikeudenkäynnissä pahoinpitelyiltaa helmikuussa 2015.

        Johanna kertoi kuulemisessaan, miten Joni Virtanen ja Juha Immonen pahoinpitelivät häntä Johannan sanojen mukaan "silmittömästi". Herrat olivat tulleet Tukiaisen mukaan hänen kotiinsa viettämään jatkojuhlia, jotka eskaloituivat nopeasti väkivaltaiseksi.

        - Joni Virtanen oli väkivaltaisempi osapuoli. Hän kaatoi minut maahan ja potki minua silmittömästi jalkojeni väliin. Olin päästä jalkoihin mustelmilla. Juha Immonen piti minusta kiinni ja yllytti Virtasta tekoon. Minulla oli koko ajan sellainen olo, että minulta lähtee henki, Tukiainen kuvaili.

        Pelkäsi aivoverenvuotoa

        Tukiainen kertoi olleensa erityisesti huolissaan Juha Immosen taistelutaidoista. - Pelkäsin henkeni puolesta. Juha Immonen on harjoitellut taistelulajeja. Hän oli opetellut jotain kungfua. Vaikka kyseessä on heiveröiset kundit, heillä on aina naista suuremmat voimat, Tukiainen kertoi syyttäjälle.

        Tukiainen myös kertoi, että Virtanen oli hakannut hänen päätään betoniseinään. - Joni alkoi silmittömästi hakkaamaan päätäni betoniseinää vastaan. Minulla oli koko ajan mielessä, että minulle tulee aivoverenvuoto."
        Artikkeli: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tukiainen-oikeudessa-Immonen-oli-opetellut-jotain-kungfua/1096861

        Tunkin on pakko uskoa omiin valheisiinsa, sillä sinä päivänä, kun hän lakkaa uskomasta ja myöntää totuuden, putoaa viimeinenkin pohja hänen rakentamaltaan glamourelämältä.


      • Valhe.ei.ole.Totuus
        Näädät.tarkkailevat kirjoitti:

        Tunkin on pakko uskoa omiin valheisiinsa, sillä sinä päivänä, kun hän lakkaa uskomasta ja myöntää totuuden, putoaa viimeinenkin pohja hänen rakentamaltaan glamourelämältä.

        Oletusarvoisesti kannattaa ajatella, että kaikki mitä Tunkki sanoo, on valhetta. Kaikki asiat on todellisuudessa päinvastoin. Esimerkkejä:

        - En photoshoppaa = photoshoppaan
        - Olen syytön = olen syyllinen
        - En ole rikollinen = olen täyskriminaali
        - Olen rajoittanut juomistani = vedän viinaa ja nappeja totuttuun tahtiin.


      • Skitsot-Tukiaiset
        Valhe.ei.ole.Totuus kirjoitti:

        Oletusarvoisesti kannattaa ajatella, että kaikki mitä Tunkki sanoo, on valhetta. Kaikki asiat on todellisuudessa päinvastoin. Esimerkkejä:

        - En photoshoppaa = photoshoppaan
        - Olen syytön = olen syyllinen
        - En ole rikollinen = olen täyskriminaali
        - Olen rajoittanut juomistani = vedän viinaa ja nappeja totuttuun tahtiin.

        Pakko olla skitsofrenia tai jokin muu vakava mielensairaus.


      • Ei-koulua-ei-ammattia
        Skitsot-Tukiaiset kirjoitti:

        Pakko olla skitsofrenia tai jokin muu vakava mielensairaus.

        Juu, eikä Tunkki ole ollut mikään järjen jättiläinen aikasemminkaan, koulukaan ei ole oikein maistunut.


      • Sadunkertojien-Sali
        Kungfu-Näätä kirjoitti:

        Seiska raportoi 8.3. ip:
        "Tukiainen oikeudessa: Immonen oli opetellut jotain kungfua!
        Johanna Tukiainen muisteli tänään (8.3.) pahoinpitelyoikeudenkäynnissä pahoinpitelyiltaa helmikuussa 2015.

        Johanna kertoi kuulemisessaan, miten Joni Virtanen ja Juha Immonen pahoinpitelivät häntä Johannan sanojen mukaan "silmittömästi". Herrat olivat tulleet Tukiaisen mukaan hänen kotiinsa viettämään jatkojuhlia, jotka eskaloituivat nopeasti väkivaltaiseksi.

        - Joni Virtanen oli väkivaltaisempi osapuoli. Hän kaatoi minut maahan ja potki minua silmittömästi jalkojeni väliin. Olin päästä jalkoihin mustelmilla. Juha Immonen piti minusta kiinni ja yllytti Virtasta tekoon. Minulla oli koko ajan sellainen olo, että minulta lähtee henki, Tukiainen kuvaili.

        Pelkäsi aivoverenvuotoa

        Tukiainen kertoi olleensa erityisesti huolissaan Juha Immosen taistelutaidoista. - Pelkäsin henkeni puolesta. Juha Immonen on harjoitellut taistelulajeja. Hän oli opetellut jotain kungfua. Vaikka kyseessä on heiveröiset kundit, heillä on aina naista suuremmat voimat, Tukiainen kertoi syyttäjälle.

        Tukiainen myös kertoi, että Virtanen oli hakannut hänen päätään betoniseinään. - Joni alkoi silmittömästi hakkaamaan päätäni betoniseinää vastaan. Minulla oli koko ajan mielessä, että minulle tulee aivoverenvuoto."
        Artikkeli: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tukiainen-oikeudessa-Immonen-oli-opetellut-jotain-kungfua/1096861

        Kyllä pani nyt Puksu parastaan. :D


    • Kukkuu.kukkuu

      Kyllä on taas drama queen vauhdissa: Henki vaarassa, kauttaaltaan mustelmilla, pelkäsi aivoverenvuotoa ja Juha oli opetellut jotain kungfutsea, hänet oli lähes skalpeerattu ... eikä edes lääkärintodistusta ole "vammoista" tai edes valokuvaa mustelmista. - Poikien kertomuksesta käy ilmi, että Tuksu alkoi illallisen jälkeen taas provosoitua ja piilotti Juhan kengät, kun pojat olivat lähdössä pois. Syntyi jonkinmoinen härdelli, ja kaatuivat lattialle. Toinen piteli kiinni, kun Juha etsi kenkiään, eikä mitään väkivaltaa ollut sen enempää. - - Saapa nähdä, mitä Emppu todistaa.

      • Seiska.jatkoi

        Seiskan jatkoraportointi:
        "Tukiainen hiusten repimisestä: Minut oli suurin piirtein skalpeerattu
        Johanna Tukiainen kertoi tänään Helsingin käräjäoikeudessa, että Hottis-sarjasta tutut Juha Immonen ja Joni Virtanen repivät hiuksia hänen päästään pahoinpitelyn yhteydessä.

        - He repivät molemmilta eturaivoilta hiukset juurineen päivineen. Joudun käyttämään vieläkin peruukkeja. Olen kasvattanut vuoden ajan tätä tukkaa. Olin puolikalju, Tukiainen sanoi.

        Tukiainen kertoi, että myös hänen ystävänsä järkyttyivät pahoinpitelyn jäljistä ja erityisesti hiustenlähdöstä. - Kun ystäväni näkivät minut, he sanoivat, että olin suurin piirtein skalpeerattu."

        Artikkeli: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tukiainen-hiusten-repimisesta-Minut-oli-suurin-piirtein-skalpeerattu/1096864


      • Paljaat.eturaivot

        Kysymys kuuluukin, että kuinka paljon totuutta valheiden seasta löytyy, ja kuinka vähän järkeä siinä löytyvässä totuudessa sitten lopulta on.


      • Alamäkeen

        Enää ei edes valtio edes pystyisi rangaistustoimillaan Tunkin tuhontietä muuttamaaan. On jo liian myöhäistä.


      • Malmin-Lapiomies
        Alamäkeen kirjoitti:

        Enää ei edes valtio edes pystyisi rangaistustoimillaan Tunkin tuhontietä muuttamaaan. On jo liian myöhäistä.

        Haitanneeko tuo mittää?


    • Tunkki-provosoi

      Seiska jatkoi raportointiaan:
      Syytetyt Hottikset Tukiaisen pahoinpitelystä: Johanna piilotti Juhan kengät
      Helsingin käräjäoikeudessa puidaan tänään Johanna Tukiaisen väitettyä pahoinpitelyä.

      Hottis-sarjasta tutut Juha Immonen ja Joni Virtanen kertoivat omassa kuulemisessaan, että he eivät ole pahoinpidelleet Johanna Tukiaista millään tavalla. Herrojen kuulemisessa kerrottiin illasta hyvin toisenlaista tarinaa, kuin Tukiaisen aiemmin kertoma.

      Vastaajien mukaan he olivat tulleet Tukiaisen asunnolle hakemaan Virtaselle kuuluvia vaatteita. Kolmikko vietti yhdessä iltaa ruokaillen ja viiniä siemaillen, kunnes Tukiaisen käytös alkoi provosoitua.

      Kaksikko kertoi, että he päättivät lopulta lähteä, jolloin Tukiainen yritti estää Immosen ja Virtasen poistumista. Juha Immonen ja Joni Virtanen kertoivat, että talon emäntä oli piilottanut Immosen kengät.

      - Tuli kärhämä, ja kaaduimme maahan. Pidin Johannan käsiä kiinni ja pidin polvea hänen kropallaan. Huusin Juhalle, että etsi nyt ne kengät. Samaan aikaan Johanna nimitteli minua. Juha ei löytänyt kenkiä, vaan otti Tukiaisen vaaleanpunaiset crocsit, Joni Virtanen kertoi kuulemissaan.

      Tämän enempää väkivaltaa ei Immosen ja Virtasen mukaan tapahtunut missään vaiheessa." Linkki: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Syytetyt-Hottikset-Tukiaisen-pahoinpitelysta-Johanna-piilotti-Juhan-kengat/1096865

    • Esirukoilija-Näätä

      tunkio facessa:
      "Vihdoin oikeudenkaynti ohi! Rukoilkaa uskovaiset ystavani etta OIKEUS tapahtuu 15.4 kun tulee ratkaisu! Naistenhakkaajat pitaa saada VASTUUSEEN tekemisistaan!!!!"

      • sammakkosuu

        Samoin koiranhakkaajat!


      • Klkj
        sammakkosuu kirjoitti:

        Samoin koiranhakkaajat!

        Niinpä!!!


      • saavattuomionsa
        sammakkosuu kirjoitti:

        Samoin koiranhakkaajat!

        Onko joku näistä koiriakin hakannut? Tuliko esille oikeudenkäynnissä?


      • Jatkista

        Tunkin jatkopostaus:
        "Syyttaja vaatii ehdollista vankeutta seka 2500e vahingonkorvaukset Juha Immoselle ja Joni Virtaselle, jotka istuivat ylpeina oikeudessa." (Fb)


      • sammakkosuu
        saavattuomionsa kirjoitti:

        Onko joku näistä koiriakin hakannut? Tuliko esille oikeudenkäynnissä?

        No tuliko se esille oikeudessa, että naista on hakattu?


      • Jatkista kirjoitti:

        Tunkin jatkopostaus:
        "Syyttaja vaatii ehdollista vankeutta seka 2500e vahingonkorvaukset Juha Immoselle ja Joni Virtaselle, jotka istuivat ylpeina oikeudessa." (Fb)

        ""Syyttaja vaatii ehdollista vankeutta seka 2500e vahingonkorvaukset Juha Immoselle ja Joni Virtaselle, jotka istuivat ylpeina oikeudessa." (Fb)"

        Tuo tarkoittanee sitä, että syyttäjä oikeuden edetessä edelleen uskoo Johannaa ja Johannan kertomaa. Silloin se yleensä (sanon yleensä) tarkoittaa jonkinmoista tuomiota syytetyille. Joten se nyt ei sitten välttämäti olekaan niin, kuin nämä kaverukset ovat antaneet mediassa ymmärtää.


      • Aivan-pihalla

      • juupajuujuu
        RailiSuominen kirjoitti:

        ""Syyttaja vaatii ehdollista vankeutta seka 2500e vahingonkorvaukset Juha Immoselle ja Joni Virtaselle, jotka istuivat ylpeina oikeudessa." (Fb)"

        Tuo tarkoittanee sitä, että syyttäjä oikeuden edetessä edelleen uskoo Johannaa ja Johannan kertomaa. Silloin se yleensä (sanon yleensä) tarkoittaa jonkinmoista tuomiota syytetyille. Joten se nyt ei sitten välttämäti olekaan niin, kuin nämä kaverukset ovat antaneet mediassa ymmärtää.

        Hienoa Raili. Olet aina muita viisaanpi ja ylempänä rahvasta. Tiedät kaikesta kaiken. Pidä toi...


      • Rikoskuningatar.lähti

      • Raisu-Lumous
        Jatkista kirjoitti:

        Tunkin jatkopostaus:
        "Syyttaja vaatii ehdollista vankeutta seka 2500e vahingonkorvaukset Juha Immoselle ja Joni Virtaselle, jotka istuivat ylpeina oikeudessa." (Fb)

        Kohta on sokka irti Stadissa! Ensi yönä tanner tömisee, ja miestä kaatuu! :D


      • juupajuujuu kirjoitti:

        Hienoa Raili. Olet aina muita viisaanpi ja ylempänä rahvasta. Tiedät kaikesta kaiken. Pidä toi...

        Kyllähän se siltä alkaa tuntumaan, että kaveruksille tulee sanktioita ja tuskin selviävät "kuivin jaloin". Mikäli niin ei olisi, niin käräjillä syytteet olisi oikopäätä hylätty. Nyt kuitenkin mietitään (en ymmärrä tuota miettimisajan pituutta) ja pähkäillään. Tuskin nyt mitään kummempaa tulee, mutta tuomio on aina tuomio ja sillä saattaa olla paljonkin vaikutusta kaveruksille tulevaisuuden myrskyjen vesilasissa.

        On täysin oikein, että myös Johanna saa oikeutta. Ovathan ne kaikki Johannan pieksemät tai Johannan kaltoinkohdelleetkin hakeneet ja saaneet oikeutta. Ei se, että Johanna on mikä on ja tehnyt mitä on tehnyt, oikeuta ketään pieksemään ja retuuttamaan Johannaa ja vieläpä hänen omassa kodissaan.


      • otanäistäselvää
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kyllähän se siltä alkaa tuntumaan, että kaveruksille tulee sanktioita ja tuskin selviävät "kuivin jaloin". Mikäli niin ei olisi, niin käräjillä syytteet olisi oikopäätä hylätty. Nyt kuitenkin mietitään (en ymmärrä tuota miettimisajan pituutta) ja pähkäillään. Tuskin nyt mitään kummempaa tulee, mutta tuomio on aina tuomio ja sillä saattaa olla paljonkin vaikutusta kaveruksille tulevaisuuden myrskyjen vesilasissa.

        On täysin oikein, että myös Johanna saa oikeutta. Ovathan ne kaikki Johannan pieksemät tai Johannan kaltoinkohdelleetkin hakeneet ja saaneet oikeutta. Ei se, että Johanna on mikä on ja tehnyt mitä on tehnyt, oikeuta ketään pieksemään ja retuuttamaan Johannaa ja vieläpä hänen omassa kodissaan.

        Eivät todellakaan ole kaikki Tuksun pieksemät hakeneet eivätkä saaneet oikeutta. Moni on katsonut helpommaksi vain pysytellä kaukana siitä. Julia ei tosin ymmärtänyt ajoissa vaikka sekin sai siskoltaan turpiin. Ja siltä ihan oikeesti lähti tukkaa niin että tuli iso kalju kohta.
        Nyt oli kyseessä tyypillinen känniläisten tappelu jossa kumpikin osapuoli todennäköisesti otti painimatsia keskenään. Ja joo, ei naista saa lyödä, mutta ei nainenkaan miestä. Tai mitä nuo tyypit ikinä ovatkaan..


      • RailiSuominen
        otanäistäselvää kirjoitti:

        Eivät todellakaan ole kaikki Tuksun pieksemät hakeneet eivätkä saaneet oikeutta. Moni on katsonut helpommaksi vain pysytellä kaukana siitä. Julia ei tosin ymmärtänyt ajoissa vaikka sekin sai siskoltaan turpiin. Ja siltä ihan oikeesti lähti tukkaa niin että tuli iso kalju kohta.
        Nyt oli kyseessä tyypillinen känniläisten tappelu jossa kumpikin osapuoli todennäköisesti otti painimatsia keskenään. Ja joo, ei naista saa lyödä, mutta ei nainenkaan miestä. Tai mitä nuo tyypit ikinä ovatkaan..

        Kyllä se niin vaan on, että sellaiset henkilöt, joita Johanna on kertomasi mukaan piekseny, mutta eivät ole tunteneet tarvetta hakea oikeutta, eivät ole tulleet piestyksi.

        Jokaisella, joka tuntee tulleensa hakatuksi yms. on oikeus hakea oikeutta. Jos ei sitä hae, niin oma vikahan se on. Ei siitä tartte jälkikäteen etenkään julkisuudessa alkaa osoittelemaan ja kertoilemaan Johannan antaneen turpaan. He ovat jättäneet oman oikeutensa käyttämättä, joten sitten vaan suukki kiinni.


      • Väkivältainenon
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kyllä se niin vaan on, että sellaiset henkilöt, joita Johanna on kertomasi mukaan piekseny, mutta eivät ole tunteneet tarvetta hakea oikeutta, eivät ole tulleet piestyksi.

        Jokaisella, joka tuntee tulleensa hakatuksi yms. on oikeus hakea oikeutta. Jos ei sitä hae, niin oma vikahan se on. Ei siitä tartte jälkikäteen etenkään julkisuudessa alkaa osoittelemaan ja kertoilemaan Johannan antaneen turpaan. He ovat jättäneet oman oikeutensa käyttämättä, joten sitten vaan suukki kiinni.

        Jossukin meni vasta päivien päästä lekuriin...poliisi ei havainnut tukkahiuksia lattialla, vaikka niitä esiteltiin....ihan kuvineen pitkin somea.

        Muistatkos sen "pahoinpitelykuvan" kun oli etuhampaat menneet? Niin syytettiin peräti 2 julkkista asiasta...toinen sai sitten kunnon korvaukset, kun tunkio levitti pitkin nettiä valheita. Meni kyllä tuo niin oikein, kuin olla ja voi. On AINA syyttämässä muita...itsessään ei ole koskaan mitään vikaa.
        Niin se käy päälle kuin yleinen syyttäjä, jos saa välillä pataansa itsekin. Täysin holtiton tapaus....johan oli naapuritkin soittaneet häkeen. Häädön olisivat saaneet aikaiseksi jo vuosia sitten......mutta......

        Tunkki on tuomittu nimenomaan väkivaltaisuudesta nyt muutaman kerran....minusta se kertoo harvinaisen paljon tuosta alkoholistista.


    • Voe.voe

      Eikö se suuri emppu ensimmäinen päässyt ääneen ollenkaan? Kukaan ei kuvannut, ei ollut kiinnostunut? Miksei sillä ollut puku päällä näin vaativassa tilanteessa?

      • avaintotistaja

        Osaisiko Raili Suominen arvuutella miksi Emppua ei kuultu todistajana? Tosin en ole tästä varma, mutta missään ei ole mainittu Empun olleen äänessä, eikä hän itsekään sitä hehkuta, vaikka innostus oikeudenkäynnin alla oli niin mahtipontista.


      • Onvissiinnäin
        avaintotistaja kirjoitti:

        Osaisiko Raili Suominen arvuutella miksi Emppua ei kuultu todistajana? Tosin en ole tästä varma, mutta missään ei ole mainittu Empun olleen äänessä, eikä hän itsekään sitä hehkuta, vaikka innostus oikeudenkäynnin alla oli niin mahtipontista.

        Jos todisteet ovat kiistattomia, niin ei tarvita lisätodisteita....näin on ainakin niissä keisseissä ollut, joissa olen ollut seuraamassa....eli aina ei tarvitse olla silminnäkijöistä esimerkiksi 5 kun 2 näkijää riittää.....


      • passinlähetys
        avaintotistaja kirjoitti:

        Osaisiko Raili Suominen arvuutella miksi Emppua ei kuultu todistajana? Tosin en ole tästä varma, mutta missään ei ole mainittu Empun olleen äänessä, eikä hän itsekään sitä hehkuta, vaikka innostus oikeudenkäynnin alla oli niin mahtipontista.

        Nimim. Oikeusnäätä tiesi kertoa hymy-näätien palstalla seuraavaa:
        "Kyllä Tiirikainen kuulutettiin todistamaan, hän todistikin pitkään ja hartaasti. Olihan siinä pieni taukokin Siankärsän tollero-asianajajan esittämän yllätystodisteen takia, tosin Tiirikainen löi tälle tollerolle luun kurkkuun, ja tuomari ja syyttäjäkin yhtyivät Pefletin vastalauseeseen."


    • lääkärille.mars

      Kuka on tämä palstan mielisairas stalkeeri, joka nostelee minuutin välein tuksualoituksia elämäntehtävänään, 18 tuntia päivässä?

      • Riivattu-Sielu

        Johanna Tukiaisessa on meillä elävä ihmispiru.


      • pannuhuoneenhoitaja
        Riivattu-Sielu kirjoitti:

        Johanna Tukiaisessa on meillä elävä ihmispiru.

        Tuksu on mulle syy, miksi olen oikeasti alkanut uskoa paholaiseen, Saatanaan. Ja jos Saatana on olemassa, joutuu pakosti miettimään onko sitten se jessendaalenikin olemassa. Ehkä tässä juuri on se Tuksun itse kovasti hehkuttama suuri ja merkittävä elämäntehtävä, jota varten hän on syntynyt. Tuksu saa paatuneimmatkin ateistit uskomaan, että there is a devil.


    • päälaki_mies

      Ei sitten kellään mitään tietoa, koska johtaja Virtsaselle luetaan tuomio.

      • nmnmnmnmn

        Tuomio julistetaan 15.4.2016 kello 15:15 mennessä.


      • lawjustices
        nmnmnmnmn kirjoitti:

        Tuomio julistetaan 15.4.2016 kello 15:15 mennessä.

        Kansliapäätös?

        Siis luvassa pelkkiä sakkoja ja joku inhimillinen korvaus Johnulle

        Ehtoollinen olisi määrätty siltä istumalta


    • Mitä-täällä-tapahtuu

      Eikö Veijo-kihlattu ollut morsiantaan tukemassa oikeudessa?

      • Tietenkääneiollut

        Ei ollut.... veijo on liian ruma ja mitätön ollakseen läsnä tunkeron tähtihetkessä ja parrasvaloissa.

        Saas nähdä pääseekö veijo ihanien kesähäiden hääkuviin?


      • Epäkuvauksellinen
        Tietenkääneiollut kirjoitti:

        Ei ollut.... veijo on liian ruma ja mitätön ollakseen läsnä tunkeron tähtihetkessä ja parrasvaloissa.

        Saas nähdä pääseekö veijo ihanien kesähäiden hääkuviin?

        Ei Veijoa voi ottaa mukaan hääkuviin. Liian ruma, objektiivit eivät kestä.


      • otanäistäselvää

        Eikö mammakaan ollut pyörittelemässä silmiään ja irvistelemässä ylimielisesti kuten ennen muinoin? Onko kaikki hyljänneet Tuksu ressukan?


    • Jollaksen_ravustaja

      Eeppistä on tuo glamourelämä.

      • Glamourkäräjät

        Nimimerkki Paikallaolija laati mainion oikeudenkäyntiraportin. Suuret kiitokset siitä, erinomaista näätimistyötä!

        "Oikeudenkäynti. Tähtitodistaja Emppu joutui odottamaan puolisentoista tuntia ennen todistuspuheenvuoroaan. Vuoron koittaessa tähtitodistaja oli hermostunut, mutta tuntui ainakin aluksi nauttivan estraadilla olostaan.

        Vastattaessa, mikä on tähtitodistajan suhde asianomistajaan, Emppu vastasi, että hän on asianomistajan ystävä.

        Emppu tähdensi vielä, ettei hän ole ollut seksuaalisessa suhteessa asianomistajaan, joka sai aikaan naurunpyrskähdyksiä. Oikeuden puheenjohtaja puuttui sanomalla, ettei tätä ole todistajalta kysyttykään."
        Osa 1 (12).


      • Glamourkäräjät
        Glamourkäräjät kirjoitti:

        Nimimerkki Paikallaolija laati mainion oikeudenkäyntiraportin. Suuret kiitokset siitä, erinomaista näätimistyötä!

        "Oikeudenkäynti. Tähtitodistaja Emppu joutui odottamaan puolisentoista tuntia ennen todistuspuheenvuoroaan. Vuoron koittaessa tähtitodistaja oli hermostunut, mutta tuntui ainakin aluksi nauttivan estraadilla olostaan.

        Vastattaessa, mikä on tähtitodistajan suhde asianomistajaan, Emppu vastasi, että hän on asianomistajan ystävä.

        Emppu tähdensi vielä, ettei hän ole ollut seksuaalisessa suhteessa asianomistajaan, joka sai aikaan naurunpyrskähdyksiä. Oikeuden puheenjohtaja puuttui sanomalla, ettei tätä ole todistajalta kysyttykään."
        Osa 1 (12).

        "Emppu aloitti tapahtuma-illan kertomuksen homoravintola Herkuleksesta, josta oli mennyt Tuksun luokse syömään aurajuustokanaa.

        Emppu kehui lavein sanankääntein Tuksun valmistamaa kana-ateriaa ja mm. mainitsi maistaneensa sinä iltana ensimmäisen kerran aurajuustoa. Hän myös kertoi olleensa kyseisenä iltana ensimmäisen kerran Tuksun luona.

        Yleisö oli tikahtua nauruun yksityiskohtaisen kana-ateriakuvauksen aikana, ja oikeuden puheenjohtaja joutui komentamaan Emppua vastaamaan kysymykseen ja kertomaan itse tappelusta.

        Emppu myös mm. mainitsi Tuksun kujeilleen illan aikana ja lähettäneen Jonille viestin, jossa väitti saaneensa Gambiassa Hivin. Oikeuden puheenjohtaja katkaisi Empun kertomuksen asiaan kuulumattomana."
        Osa 2 (12).


      • Glamourkäräjät
        Glamourkäräjät kirjoitti:

        Nimimerkki Paikallaolija laati mainion oikeudenkäyntiraportin. Suuret kiitokset siitä, erinomaista näätimistyötä!

        "Oikeudenkäynti. Tähtitodistaja Emppu joutui odottamaan puolisentoista tuntia ennen todistuspuheenvuoroaan. Vuoron koittaessa tähtitodistaja oli hermostunut, mutta tuntui ainakin aluksi nauttivan estraadilla olostaan.

        Vastattaessa, mikä on tähtitodistajan suhde asianomistajaan, Emppu vastasi, että hän on asianomistajan ystävä.

        Emppu tähdensi vielä, ettei hän ole ollut seksuaalisessa suhteessa asianomistajaan, joka sai aikaan naurunpyrskähdyksiä. Oikeuden puheenjohtaja puuttui sanomalla, ettei tätä ole todistajalta kysyttykään."
        Osa 1 (12).

        "Emppu kertoi mm. Tuksua potkitun viisi kertaa vartaloon ja viisi kertaa emättimeen.

        Yleisö pidätteli nauruaan. Juha, Joni ja Tuksu naureskelivat yleisön kanssa Empun tahattoman hulvattomille kertomuksille.

        Emppu kertoi vuorotellen Jonin ja Juhan pitäneen Tuksusta kiinni, pitäneen Tuksua maassa, potkineen, lyöneen. Kertomus siitä kuka teki mitä, vaihteli jatkuvasti." Osa 3 (12).


      • Glamourkäräjät
        Glamourkäräjät kirjoitti:

        Nimimerkki Paikallaolija laati mainion oikeudenkäyntiraportin. Suuret kiitokset siitä, erinomaista näätimistyötä!

        "Oikeudenkäynti. Tähtitodistaja Emppu joutui odottamaan puolisentoista tuntia ennen todistuspuheenvuoroaan. Vuoron koittaessa tähtitodistaja oli hermostunut, mutta tuntui ainakin aluksi nauttivan estraadilla olostaan.

        Vastattaessa, mikä on tähtitodistajan suhde asianomistajaan, Emppu vastasi, että hän on asianomistajan ystävä.

        Emppu tähdensi vielä, ettei hän ole ollut seksuaalisessa suhteessa asianomistajaan, joka sai aikaan naurunpyrskähdyksiä. Oikeuden puheenjohtaja puuttui sanomalla, ettei tätä ole todistajalta kysyttykään."
        Osa 1 (12).

        "Joni kertoi huomanneensa Empun vasta, kun he olivat Tuksun kanssa horjahtaneet maahan, jossa Virtanen piti polveaan Tuksun rinnan päällä estäen Tuksua nousemasta ylös. Joni oli vilkaissut taaksensa huutaakseen Juhalle, että etsii kenkänsä, jolloin hän oli huomannut Empun tulleen tapahtumapaikalle.

        Tuksu oli piilottanut Juhan kengät ja Juha oli joutunut lähtemään Tuksun vaaleanpunaisissa Crockseissa." Osa 4 (12).


      • Glamourkäräjät
        Glamourkäräjät kirjoitti:

        Nimimerkki Paikallaolija laati mainion oikeudenkäyntiraportin. Suuret kiitokset siitä, erinomaista näätimistyötä!

        "Oikeudenkäynti. Tähtitodistaja Emppu joutui odottamaan puolisentoista tuntia ennen todistuspuheenvuoroaan. Vuoron koittaessa tähtitodistaja oli hermostunut, mutta tuntui ainakin aluksi nauttivan estraadilla olostaan.

        Vastattaessa, mikä on tähtitodistajan suhde asianomistajaan, Emppu vastasi, että hän on asianomistajan ystävä.

        Emppu tähdensi vielä, ettei hän ole ollut seksuaalisessa suhteessa asianomistajaan, joka sai aikaan naurunpyrskähdyksiä. Oikeuden puheenjohtaja puuttui sanomalla, ettei tätä ole todistajalta kysyttykään."
        Osa 1 (12).

        "Oikeuden puheenjohtaja toi esiin sen, että Emppu oli joutunut joskus aikaisemmin kokemaan jotain, joka sai hänet pelkäämään myös tapahtumaillan aikana ja esti häntä menemästä väliin. Emppu nyökkäsi, mutta vetosi siihen, ettei asia kuulu tässä istunnossa käsiteltävään tapahtumaan.

        Emppu vilkuili todistajan puheenvuoronsa aikana jatkuvasti Tuksua, josta syyttäjä joutui Emppua komentamaan olemasta vilkuilematta asianomistajaa ja katsomaan suoraan syyttäjään vastatessaan.

        Juhan asianajaja nosti loppupuheessaan esille tähtitodistajan ystävyyssuhteen asianomistajaan viitaten sillä todistaja Empun puolueellisuuteen." Osa 5 (12).


      • Glamourkäräjät
        Glamourkäräjät kirjoitti:

        Nimimerkki Paikallaolija laati mainion oikeudenkäyntiraportin. Suuret kiitokset siitä, erinomaista näätimistyötä!

        "Oikeudenkäynti. Tähtitodistaja Emppu joutui odottamaan puolisentoista tuntia ennen todistuspuheenvuoroaan. Vuoron koittaessa tähtitodistaja oli hermostunut, mutta tuntui ainakin aluksi nauttivan estraadilla olostaan.

        Vastattaessa, mikä on tähtitodistajan suhde asianomistajaan, Emppu vastasi, että hän on asianomistajan ystävä.

        Emppu tähdensi vielä, ettei hän ole ollut seksuaalisessa suhteessa asianomistajaan, joka sai aikaan naurunpyrskähdyksiä. Oikeuden puheenjohtaja puuttui sanomalla, ettei tätä ole todistajalta kysyttykään."
        Osa 1 (12).

        "Jonin asianajaja halusi esittää edellisenä päivänä saadun Empun blogitekstin todisteena ja kysellä tekstistä Empulta.

        Oikeuden puheenjohtaja ja syyttäjä suhtautuivat nihkeästi blogitekstiin todisteena, koska siinä kerrottiin tapahtumista aika laveasti. Tekstistä ei mm. käynyt ilmi mitään, mikä olisi tarkkaan todistanut, että teksti kertoo juuri kyseisen illan tapahtumista. Lisäksi tekstissä mainitut J & J eivät olleet riittävän todistusvoimaisesti kytkettävissä syytettyihin.

        Jonin asianajaja kuitenkin kyseli Empulta tekstistä, jolloin Emppu valahti kalpeaksi ja alkoi vastustella. Hän sanoi ensin oikeuden puheenjohtajalle kieltäytyvänsä vastaamasta kysymyksiin, johon puheenjohtaja tokaisi, että se ei käy.

        Sitten Emppu ilmoitti haluavansa itselleen asianajajan, johon puheenjohtaja vastasi, että todistajilla ei ole oikeutta saada itselleen asianajajaa.

        Syyttäjä ja puheenjohtaja suhtautuivat blogitekstiin niin, ettei se tuo mitään uutta tai oleellista tietoa illan tapahtumiin, eivätkä ymmärtäneet, miksi Jonin asianajaja halusi liittää se todisteeksi. Emppu oli samaa mieltä ja lisäksi vetosi siihen, että blogitekstin IP-osoite pitäisi selvittää ja samalla kaivaa esille myös syytettyjen blogitekstejä.

        Yleisö sai taas naurunaihetta, kun Emppu puolusti itseään vielä sanomalla, että voi olla, että hän on kirjoittanut blogitekstin, tai voi olla, että sen on kirjoittanut joku muu, sitä ei voi istunnossa todistaa." Osa 6 (12).


      • Glamourkäräjät
        Glamourkäräjät kirjoitti:

        Nimimerkki Paikallaolija laati mainion oikeudenkäyntiraportin. Suuret kiitokset siitä, erinomaista näätimistyötä!

        "Oikeudenkäynti. Tähtitodistaja Emppu joutui odottamaan puolisentoista tuntia ennen todistuspuheenvuoroaan. Vuoron koittaessa tähtitodistaja oli hermostunut, mutta tuntui ainakin aluksi nauttivan estraadilla olostaan.

        Vastattaessa, mikä on tähtitodistajan suhde asianomistajaan, Emppu vastasi, että hän on asianomistajan ystävä.

        Emppu tähdensi vielä, ettei hän ole ollut seksuaalisessa suhteessa asianomistajaan, joka sai aikaan naurunpyrskähdyksiä. Oikeuden puheenjohtaja puuttui sanomalla, ettei tätä ole todistajalta kysyttykään."
        Osa 1 (12).

        "Syyttäjä intoutui kovistelemaan Emppua hätäkeskuspuhelusta.

        Emppu oli omien sanojensa mukaan soittanut hätäkeskukseen kesken kahakan, kun Joni ja Juha olivat olleet Tuksun kimpussa ja potkineet ja lyöneet tätä.

        Kysyttäessä, kuinka pitkään Emppu puhui hätäkeskukseen, oli Empun vastaus, ettei kovin pitkään, arviolta noin neljä minuuttia ja kymmenen sekunttia. Hätäkeskuspuhelussa Emppu oli kertonut naisen tulleen juuri pahoinpidellyksi poikaystävänsä taholta.

        Oikeusistunnossa Emppu sanoi, että sekä Juha että Joni olivat Tuksun kimpussa, mutta hätäkeskuspuhelussa puhui vain Jonista.

        Syyttäjä kovisteli Emppua siitä, että miten hän on voinut soittaa hätäpuhelun kesken väkivaltaista kahakkaa, jos puhelu on alkanut niin, että nainen on juuri pahoinpidelty.

        Emppu siis joko valehteli hätäkeskuspuhelussa tai oikeusistunnossa.

        Tähän Emppu antoi noin viisi erilaista vastausta, mutta vetosi lopuksi muistamattomuuteen.

        Hätäkeskuspäivystäjä kysyi puhelun aikana Empulta, että mistä osoitteesta hän soittaa. Puhelusta kuului selvästi, miten Emppu kysyy Tuksulta asunnon osoitetta, ja Tuksu vastaa rauhallisesti ja selkeästi osoitteen.

        Syyttäjä ihmetteli, miten on mahdollista, että nainen, jota parhaillaan lyödään ja potkitaan, pystyy kertomaan rauhallisesti asuntonsa osoitteen.

        Tähän Emppu vastasi, että hän ei tiedä. Puhelussa Emppu myös kysyy Tuksulta, että mitä vammoja hänelle on tullut, ja Tuksu vastaa." Osa 7 (12).


      • Glamourkäräjät
        Glamourkäräjät kirjoitti:

        Nimimerkki Paikallaolija laati mainion oikeudenkäyntiraportin. Suuret kiitokset siitä, erinomaista näätimistyötä!

        "Oikeudenkäynti. Tähtitodistaja Emppu joutui odottamaan puolisentoista tuntia ennen todistuspuheenvuoroaan. Vuoron koittaessa tähtitodistaja oli hermostunut, mutta tuntui ainakin aluksi nauttivan estraadilla olostaan.

        Vastattaessa, mikä on tähtitodistajan suhde asianomistajaan, Emppu vastasi, että hän on asianomistajan ystävä.

        Emppu tähdensi vielä, ettei hän ole ollut seksuaalisessa suhteessa asianomistajaan, joka sai aikaan naurunpyrskähdyksiä. Oikeuden puheenjohtaja puuttui sanomalla, ettei tätä ole todistajalta kysyttykään."
        Osa 1 (12).

        "Istunnossa keskusteltiin myös kahdesta muusta hätäpuhelusta, joita Albertinkadun naapurit olivat soittaneet. Molemmat raportoivat tappelun ja huutamisen äänistä, ja toisen soittajan mukaan hänen oveaan vasten paiskattiin jotain. Soittaja oli rappukäytävästä kantautuneiden äänten perusteella siinä käsityksessä, että rappukäytävässä naisen päälle olisi käynyt väkivaltaisesti mies.

        Tapahtumapaikalle tulleet poliisit tarkastivat Tuksun vammat taskulampulla, mutta eivät löytäneet hänestä vammoja. Kuulusteltavana ollut poliisi ei myöskään nähnyt asunnossa irronneita hiuksia.

        Poliisi arveli tapahtumapaikalla tekemänsä havainnoinnin ja asianosaisten kuulemisten perusteella, että tappelu on ollut voimasuhteelta tasaväkinen ja molemminpuolinen." Osa 8 (12).


      • Glamourkäräjät
        Glamourkäräjät kirjoitti:

        Nimimerkki Paikallaolija laati mainion oikeudenkäyntiraportin. Suuret kiitokset siitä, erinomaista näätimistyötä!

        "Oikeudenkäynti. Tähtitodistaja Emppu joutui odottamaan puolisentoista tuntia ennen todistuspuheenvuoroaan. Vuoron koittaessa tähtitodistaja oli hermostunut, mutta tuntui ainakin aluksi nauttivan estraadilla olostaan.

        Vastattaessa, mikä on tähtitodistajan suhde asianomistajaan, Emppu vastasi, että hän on asianomistajan ystävä.

        Emppu tähdensi vielä, ettei hän ole ollut seksuaalisessa suhteessa asianomistajaan, joka sai aikaan naurunpyrskähdyksiä. Oikeuden puheenjohtaja puuttui sanomalla, ettei tätä ole todistajalta kysyttykään."
        Osa 1 (12).

        "Juhan asianajaja toi loppupuheenvuorossaan voimakkaasti esille sen, että jos ihminen joutuu silmittömän väkivallan, lyömisen ja potkimisen kohteeksi, ja jos hänen päätään hakataan viisi kertaa betoniseinään, niin yleensä siitä kyllä jää todistettavia vammoja.

        Oikeudessa ihmeteltiin sitä, miksi Tuksu kävi lääkärissä vasta viikon päästä tapahtuneesta. Hän puolustautui vetoamalla tuntemaansa häpeään ja siihen, ettei kukaan kuitenkaan uskoisi sitä, mitä hänelle on käynyt.

        Lääkärintodistuksessa Tuksusta ei löytynyt kuin pieniä mustelmia raajoista, esimerkiksi mitään merkkiä pään traumoista ei ollut (vrt. väite pään hakkaamisesta betoniseinään).

        Tuksu puhui istunnossakin eturaivoistaan ja siitä, miten tuli skalpeeratuksi syytettyjen taholta. Tosin Emppu todisti ristiriitaisesti, että Tuksulta oli revitty hiuksia takaraivolta eikä puhunut mitään eturaivoista.

        Lääkärintodistuksessa Tuksun päästä ei löydetty ollenkaan kaljuja kohtia, vain maininta siitä, että hiukset ovat ohimolta ohuet. Juhan asianajaja kommentoi, että yleensä ihmisillä hiukset ovat ohimolta ohuemmat kuin muualta päästä." Osa 9 (12).


      • Glamourkäräjät
        Glamourkäräjät kirjoitti:

        Nimimerkki Paikallaolija laati mainion oikeudenkäyntiraportin. Suuret kiitokset siitä, erinomaista näätimistyötä!

        "Oikeudenkäynti. Tähtitodistaja Emppu joutui odottamaan puolisentoista tuntia ennen todistuspuheenvuoroaan. Vuoron koittaessa tähtitodistaja oli hermostunut, mutta tuntui ainakin aluksi nauttivan estraadilla olostaan.

        Vastattaessa, mikä on tähtitodistajan suhde asianomistajaan, Emppu vastasi, että hän on asianomistajan ystävä.

        Emppu tähdensi vielä, ettei hän ole ollut seksuaalisessa suhteessa asianomistajaan, joka sai aikaan naurunpyrskähdyksiä. Oikeuden puheenjohtaja puuttui sanomalla, ettei tätä ole todistajalta kysyttykään."
        Osa 1 (12).

        "Virtanen kertoi saaneensa Tuksulta kutsun Loviisassa pidettäviin häihin ja ihmetelleen sitä kovin. Tuksu kyseenalaisti kutsun lähettämisen sanomalla, että kutsu on voinut tulla keneltä tahansa, koska muut ihmiset esiintyvät hänenä netissä.

        Virtanen sanoi, että kutsu tuli Tuksun ihan oikealta FB-sivulta. Oikeudessa ihmeteltiin, miksi pahoinpidelty lähettää hääkutsun pahoinpitelijälleen."
        Osa 10 (12).


      • Glamourkäräjät
        Glamourkäräjät kirjoitti:

        Nimimerkki Paikallaolija laati mainion oikeudenkäyntiraportin. Suuret kiitokset siitä, erinomaista näätimistyötä!

        "Oikeudenkäynti. Tähtitodistaja Emppu joutui odottamaan puolisentoista tuntia ennen todistuspuheenvuoroaan. Vuoron koittaessa tähtitodistaja oli hermostunut, mutta tuntui ainakin aluksi nauttivan estraadilla olostaan.

        Vastattaessa, mikä on tähtitodistajan suhde asianomistajaan, Emppu vastasi, että hän on asianomistajan ystävä.

        Emppu tähdensi vielä, ettei hän ole ollut seksuaalisessa suhteessa asianomistajaan, joka sai aikaan naurunpyrskähdyksiä. Oikeuden puheenjohtaja puuttui sanomalla, ettei tätä ole todistajalta kysyttykään."
        Osa 1 (12).

        "Veijo ei ollut oikeudenistunnossa paikalla.

        Tuksu oli ruskettunut, yhtä tukevassa kunnossa kuin olettaisikin ja tuntui pikkuisen horjuvasti pysyvän pystyssä. Tuksun kertomus tapahtumaillan kulusta oli sekava, jaaritteleva ja jatkuvasti muuttuva.

        Syyttäjän mukaan Tuksun ja Empun kertomukset ovat ristiriidattomia ja tukevat tapahtumaillan kulkua, toisin kuin syytettyjen.

        Syytettyjen asianajajien mukaan asia on päinvastoin." Osa 11 (12).


      • Glamourkäräjät
        Glamourkäräjät kirjoitti:

        Nimimerkki Paikallaolija laati mainion oikeudenkäyntiraportin. Suuret kiitokset siitä, erinomaista näätimistyötä!

        "Oikeudenkäynti. Tähtitodistaja Emppu joutui odottamaan puolisentoista tuntia ennen todistuspuheenvuoroaan. Vuoron koittaessa tähtitodistaja oli hermostunut, mutta tuntui ainakin aluksi nauttivan estraadilla olostaan.

        Vastattaessa, mikä on tähtitodistajan suhde asianomistajaan, Emppu vastasi, että hän on asianomistajan ystävä.

        Emppu tähdensi vielä, ettei hän ole ollut seksuaalisessa suhteessa asianomistajaan, joka sai aikaan naurunpyrskähdyksiä. Oikeuden puheenjohtaja puuttui sanomalla, ettei tätä ole todistajalta kysyttykään."
        Osa 1 (12).

        "Henkilökohtainen mielipiteeni on, että Tuksun asianajaja Hoikkala ei ollut välttämättä mikään huippuammattilainen.

        Parhaan vaikutelman antoi mielestäni Juhan asianajaja, joka toi loppupuheenvuorossaan esille aika hyvin istunnon aikana esiin tulleita mietityttäviä ristiriitoja.

        Syyttäjä vaati 2,5 tonnin korvauksia ja ehdollista vankeutta, koska pahoinpitely on tapahtunut uhrin maatessa maassa, ja häntä on potkittu, Juhan ja Jonin asianajajat taas vetosivat lääkärintodistuksen kertomiin pieniin mustelmiin raajoissa eli vähäiseen väkivaltaan, sekä ettei ole osoitettu, etteivät vammat ole voineet syntyä jonain muuna ajankohtana kuin tapahtumailtana.

        Juhan asianajaja kielsi päämiehensä osallisuuden kokonaan, ja Jonin asianajaja myönsi hiuksista tarttumisen ja maassa paikallaanpitämisen, josta lievänä pahoinpitelynä tulisi tuomita alle 200 euron korvauksiin." Osa 12 (12). (nimim. Paikallaolijan raportti on otettu tähän hymy-näätien palstalta)


      • Hohhohhooooooo

        Ai helvata että naurattaa.... ja naurattaisi vieläkin makeammin jos ei melkein itkettäisi kaikki ne kulut jotka taas tulee veronmaksajien kustannettavaksi näiden tyhjäpäisten yhteiskunnan elättien toilailuista.

        Kiitos paikalla olleelle hyvästä raportoinnista!


      • Hgin-ko
        Hohhohhooooooo kirjoitti:

        Ai helvata että naurattaa.... ja naurattaisi vieläkin makeammin jos ei melkein itkettäisi kaikki ne kulut jotka taas tulee veronmaksajien kustannettavaksi näiden tyhjäpäisten yhteiskunnan elättien toilailuista.

        Kiitos paikalla olleelle hyvästä raportoinnista!

        Puolenkymmentä korkeakoulutettua asiantuntijaa käytti yli puoli päivää neljän hömelön keskinäisen kähinän käsittelyyn, eikä homma siihen jäänyt. Jonkun pitää vielä käydä aineisto läpi ja tehdä ratkaisu asiassa.


      • Albertin-tuntimotelli
        Glamourkäräjät kirjoitti:

        "Istunnossa keskusteltiin myös kahdesta muusta hätäpuhelusta, joita Albertinkadun naapurit olivat soittaneet. Molemmat raportoivat tappelun ja huutamisen äänistä, ja toisen soittajan mukaan hänen oveaan vasten paiskattiin jotain. Soittaja oli rappukäytävästä kantautuneiden äänten perusteella siinä käsityksessä, että rappukäytävässä naisen päälle olisi käynyt väkivaltaisesti mies.

        Tapahtumapaikalle tulleet poliisit tarkastivat Tuksun vammat taskulampulla, mutta eivät löytäneet hänestä vammoja. Kuulusteltavana ollut poliisi ei myöskään nähnyt asunnossa irronneita hiuksia.

        Poliisi arveli tapahtumapaikalla tekemänsä havainnoinnin ja asianosaisten kuulemisten perusteella, että tappelu on ollut voimasuhteelta tasaväkinen ja molemminpuolinen." Osa 8 (12).

        Albertinkadun naapureilla ei ole helppoa olla tuollaisen hollituvan vieressä. Ryyppyjengit kulkevat asuntoon ja sieltä ulos yöt ja päivät, aret ja pyhät...


    • Pinkkinen66

      Täytyy todeta etten IKINÄ ole nähnyt mitään niin kuvottavaa kuin Tuksu.
      Oikeustalolla oli joko kännissä tai lääkkeitten vaikutuksen alaisena.
      Tauolla kuvasi itseään maiskutteli suutaan puhui itsekseen...
      Emppu koetti kipittää Tuksun perässä kun istunto päättyi.mörkö kannoilla.
      Sitten syömään ja juomaan Albertille ihme ettei ole laittanut videoita nettiin yön tapahtumista.
      Tuksulla oli hamppuinen hiuslisäke alta paistoi omat hiukset,tarkoitus kai esitellä kaljuja kohtia...
      Peruukit varmaan koirat pissineet kun ei päässä näkynyt.
      Lallia ei otettu mukaan kun se on niin RUMA ja Tuksu ei voinut vetää totaalisia kännejä.
      Tälläistä sairasta touhua jotkut joutuvat työkseen käsittelemään,istunossa oli syyttäjältä,asianajajilta jne mennä pokka.
      Emppu helotti punaisena kun jäi valheista kiinni,Tuksun laatima käsikirjoitus oli monta kertaa unohtua.
      Jopa Tunkki nauroi Empun selostuksille siinä oli Tähti todistaja,missä valtava media oli???
      Me näädät olimme ainut media no nyt se on nähty.

      • Vastaajan-loppulausuma

        Vastaaja Joni Virtanen kommentoi oikeusistuntoa:

        "Eilisestä ihan lyhyesti ja vain tämän ainoan kerran.

        No sehän oli oikea farssi, eikä meidän puolelta, vaan joidenkin toisten. Alhaista, pahasuopaista sekä naurettavaa sirkusta, emme kyllä odottaneetkaan heidän kaltaisiltaan minkäänlaista tyyliä.

        He tärisivät suorastaan niin kuin kierot tekevätkin. Sellaiset ihmiset tärisevät kun heitä katsoo silmiin, heidän puhe menee ängytykseksi sekä kiivastuu äkkiä. Voi voi. Tässä oli nyt tiivistettynä mun mielipide koko jupakasta.

        Älkää enää vaivatko miltään taholta mua asian suhteen, tässä on vähän tärkeämpiäkin asioita, kuten muuttopuuhat ja vaikka kasvonaamiohetkeni. Mukavaa tätä päivää, mikä päivä nyt onkaan..." (Fb 9.3.)


      • Albertin-murjussa
        Vastaajan-loppulausuma kirjoitti:

        Vastaaja Joni Virtanen kommentoi oikeusistuntoa:

        "Eilisestä ihan lyhyesti ja vain tämän ainoan kerran.

        No sehän oli oikea farssi, eikä meidän puolelta, vaan joidenkin toisten. Alhaista, pahasuopaista sekä naurettavaa sirkusta, emme kyllä odottaneetkaan heidän kaltaisiltaan minkäänlaista tyyliä.

        He tärisivät suorastaan niin kuin kierot tekevätkin. Sellaiset ihmiset tärisevät kun heitä katsoo silmiin, heidän puhe menee ängytykseksi sekä kiivastuu äkkiä. Voi voi. Tässä oli nyt tiivistettynä mun mielipide koko jupakasta.

        Älkää enää vaivatko miltään taholta mua asian suhteen, tässä on vähän tärkeämpiäkin asioita, kuten muuttopuuhat ja vaikka kasvonaamiohetkeni. Mukavaa tätä päivää, mikä päivä nyt onkaan..." (Fb 9.3.)

        Perse-Einari ja Tunkki rukoilevat voittoa homokaksikosta Immonen-Virtanen: https://www.instagram.com/p/BCvKqEAQms2/ (9.3.)


      • mitäonängytys
        Vastaajan-loppulausuma kirjoitti:

        Vastaaja Joni Virtanen kommentoi oikeusistuntoa:

        "Eilisestä ihan lyhyesti ja vain tämän ainoan kerran.

        No sehän oli oikea farssi, eikä meidän puolelta, vaan joidenkin toisten. Alhaista, pahasuopaista sekä naurettavaa sirkusta, emme kyllä odottaneetkaan heidän kaltaisiltaan minkäänlaista tyyliä.

        He tärisivät suorastaan niin kuin kierot tekevätkin. Sellaiset ihmiset tärisevät kun heitä katsoo silmiin, heidän puhe menee ängytykseksi sekä kiivastuu äkkiä. Voi voi. Tässä oli nyt tiivistettynä mun mielipide koko jupakasta.

        Älkää enää vaivatko miltään taholta mua asian suhteen, tässä on vähän tärkeämpiäkin asioita, kuten muuttopuuhat ja vaikka kasvonaamiohetkeni. Mukavaa tätä päivää, mikä päivä nyt onkaan..." (Fb 9.3.)

        ängytykseksi?


      • Typoksinta
        mitäonängytys kirjoitti:

        ängytykseksi?

        Typo, huolimattomuusvirhe.


      • Eino-loves-Johanna

    • Jollaksen_ravustaja

      Yksinkertainen kioskiapulainen on todellinen koomikko.

      • Oikeussalidraama

        Juu, ja ehkäpä jopa tragikoominen. :D
        Eniveis, poliisi oli oikeassa oikeudessa. Tunkki valehteli ja liioitteli.


      • Tunkki-satuili

        "Oikeudessa kuultavana ollut poliisi ei myöskään nähnyt asunnossa irronneita hiuksia."


    • HyväNiin

      Onneksi kyseessä on neljä homoa ja yks maho.
      Ei pääse lisääntymään tämä yhteiskunnan pohjasakka ja ikuiset kansakunnan elätit!

      • Mental-Hospital

        Kalliiksihan tuollainen hullupuuro käy yhteiskunnalle. Ja me maksamme.


      • Geenipuhdistus
        Mental-Hospital kirjoitti:

        Kalliiksihan tuollainen hullupuuro käy yhteiskunnalle. Ja me maksamme.

        Tuomari ottaa posket itkien kuolemanrangaistuksen uudelleen käyttöön?


      • Pelkkää.kulua
        Mental-Hospital kirjoitti:

        Kalliiksihan tuollainen hullupuuro käy yhteiskunnalle. Ja me maksamme.

        Nää on yhteiskunnalle täysin tuottamatomia ongelmapesäkkeitä.


      • Eliniänodote.lyhyt
        Pelkkää.kulua kirjoitti:

        Nää on yhteiskunnalle täysin tuottamatomia ongelmapesäkkeitä.

        Onneksi luonto karsii näitä pois kuleksimasta ajan saatossa.


    • Selittelyä

      Joni Virtaselta 10.3. "Ajatuksia oikeudenkäynnistä -- Terve vaan kaikki!

      En ole taas hetkeen kirjoitellut teille, kun on ollut yhtä sun toista asiaa meneillään. En löydä aikaa, saati motivaatiota istua aloilleni kirjoittamaan kovin usein. Nyt tuntuu, siltä että on päästettävä "höyryjä" tekstin muodossa.

      Seiskassa uutisoitiin 8.3. eli paripäivää sitten jonkin verran oikeudenkäynnistä, jossa oli asianomistajana, tiedätte kyllä kuka.

      Minua sekä ystävääni syytettiin hänen pahoinpitelystään, mikä on täysin absurdia, sillä hänethän on tuomittu väkivaltarikoksista, häntä on saanut muutenkin monet kerrat rauhoitella, enkä ole työstänyt viranomaisia tuollaisilla turhuuksilla.

      Nyt hän löysi tarpeeksi kaltaisensa (faninsa), joka oli valmis valehtelemaan todistajan roolissa oikeudelle, miten brutaalisti olemmekaan hakanneet hänen idolinsa, huoh.

      Anteeksi, mutta sellainen fyysinen väkivalta ei sovi laisinkaan maailmaani. Osaan olla ajattelematon puheissani, kun suutun, mutta en hakkaa ihmisiä ympäriinsä, niin kuin joillain on valitettavasti tapana.

      En pelkästään ollut ymmälläni tai järkyttynyt oikeudessa, vaan todella huvittunut, kun koitin ajatella itseäni tai ystävääni, niin hurjaan tilanteeseen, minkä väitettiin tapahtuneen.

      Todistajan puhuessa ajattelin, että kuristakaa minut sukkanauhalla, viekää vaikka hullujenhuoneelle, mutta päästäkää mut tästä hulluudesta pois! Naurettava farssi, johon en uskonut ikinä joutuvani.

      En edes tiedä, mitä he luulevat edustavansa? Ei ainakaan itseänsä tai toisiansa? Pelkkää teatteria, voi myötähäpeän määrää.

      Poliisin paikalle tultua odotimme heitä alhaalla, että saisimme ystäväni kengät, jotka he löysivät ja toivat meille alas. Viranomaiset eivät olleet huomanneet näitä väitettyjä vammoja ja saanen todeta, että tuollaisten väitteiden jälkeen, niin brutaalisti hakattu ihminen, olisi joko koomassa tai ainakin tehohoidossa. En voi muuta, kuin ihmetellä kaikkea kuulemaani.

      Syyttäjä painotti naapurin soitosta hätänumeroon, joka kuuli naisen huutoa, joten ihan kuin mieshenkilö olisi hakannut häntä. Jos nainen huutaa, niin tottakai automaattisesti mieshenkilö hakkaa tätä? Huutaa voi monessa tilanteessa. Ja varsinkin, kuin rauhoitellaan raivoissaan olevaa ihmistä.

      Tiedän, että asianomistaja oli ihastunut meihin kumpaakin sekä todistaja minuun, se on kaikkien seuraajienkin tiedossa. Olin aina luullut, että olen ollut katkera rukkaset saatuani, mutta tämä oli jo kaiken huippupäätös kaikelle.

      Kommentoin aiemmin fb:ssa kyseisestä asiaa ja lupasin, etten enää sano mitään, mutta en voinut olla kirjoittamatta. Nyt kun piti päästää turhia mietteitä päästäni. Mukavaa illanjatkoa kaikille. - Joni Virtanen" Artikkeli: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Ajatuksia-oikeudenkaynnista-/1097132

      • Albertin-kahakka

        Käräjäoikeuden todennäköinen ratkaisu: Immonen syytön, Virtaselle pienet sakot pahoinpitelystä 200 euroa korvattavaa Tukiaiselle kivusta ja särystä.


      • "Minua sekä ystävääni syytettiin hänen pahoinpitelystään, mikä on täysin absurdia, sillä hänethän on tuomittu väkivaltarikoksista, häntä on saanut muutenkin monet kerrat rauhoitella, enkä ole työstänyt viranomaisia tuollaisilla turhuuksilla."

        Siis oikeestiko tämä Joni kuka lie onkaan, on sanonut tuollaista? Yrittääkö hän tuossa kertoa, että Johanna on vapaata riistaa pieksettäväksi, koska Johanna on saanut useita tuomioita nimenomaan väkivaltaisuudestaan? Siis mistä tuollainen ajattelutapa sikiää, että ihmistä saa piestä ja retuuttaa, jos tämä pieksetty on saanut itse tuomioita vastaavista teoista?


      • Ei-päätä-ei-häntää
        RailiSuominen kirjoitti:

        "Minua sekä ystävääni syytettiin hänen pahoinpitelystään, mikä on täysin absurdia, sillä hänethän on tuomittu väkivaltarikoksista, häntä on saanut muutenkin monet kerrat rauhoitella, enkä ole työstänyt viranomaisia tuollaisilla turhuuksilla."

        Siis oikeestiko tämä Joni kuka lie onkaan, on sanonut tuollaista? Yrittääkö hän tuossa kertoa, että Johanna on vapaata riistaa pieksettäväksi, koska Johanna on saanut useita tuomioita nimenomaan väkivaltaisuudestaan? Siis mistä tuollainen ajattelutapa sikiää, että ihmistä saa piestä ja retuuttaa, jos tämä pieksetty on saanut itse tuomioita vastaavista teoista?

        Virtasen logiikka ontuu, kyllä.


      • Tunkinkostoonkarmea

        Raili lukee muiden tekstejä kuin piru raamattua ja ymmärtää miten ymmärtää pää tunkin hanurissa.
        Mahtaa olla railille pettymys kun mitään tuomiota ei tule, koska mitään oikeaa näyttöä mistään pahoinpitelystä ei edes ole. ( huom. lääkärin ja poliisin lausunnot )

        Känniläisten ähellystä jota tunkki yrittää hyödyntää kostonsa välikappaleena, kun sattui oikein tähtitodistaja paikanpäälle eli perse-einari, joka tosin omien juttujensa mukaan piileksi kaapintakana, kunhan tarinoi paskaa naama punaisena.


      • Selipuliseli
        RailiSuominen kirjoitti:

        "Minua sekä ystävääni syytettiin hänen pahoinpitelystään, mikä on täysin absurdia, sillä hänethän on tuomittu väkivaltarikoksista, häntä on saanut muutenkin monet kerrat rauhoitella, enkä ole työstänyt viranomaisia tuollaisilla turhuuksilla."

        Siis oikeestiko tämä Joni kuka lie onkaan, on sanonut tuollaista? Yrittääkö hän tuossa kertoa, että Johanna on vapaata riistaa pieksettäväksi, koska Johanna on saanut useita tuomioita nimenomaan väkivaltaisuudestaan? Siis mistä tuollainen ajattelutapa sikiää, että ihmistä saa piestä ja retuuttaa, jos tämä pieksetty on saanut itse tuomioita vastaavista teoista?

        Virtasen kertomus on tyypillinen vastaajan kertomus: "en oo tehnyt mitään, ettekö te tajua!"


      • Heräisvalvomaan
        Tunkinkostoonkarmea kirjoitti:

        Raili lukee muiden tekstejä kuin piru raamattua ja ymmärtää miten ymmärtää pää tunkin hanurissa.
        Mahtaa olla railille pettymys kun mitään tuomiota ei tule, koska mitään oikeaa näyttöä mistään pahoinpitelystä ei edes ole. ( huom. lääkärin ja poliisin lausunnot )

        Känniläisten ähellystä jota tunkki yrittää hyödyntää kostonsa välikappaleena, kun sattui oikein tähtitodistaja paikanpäälle eli perse-einari, joka tosin omien juttujensa mukaan piileksi kaapintakana, kunhan tarinoi paskaa naama punaisena.

        Raili lukee kaikkea kuin piruraamattua...Tuksu kun laukoo ihan samalla tavalla ja on todellakin moninkertaisesti jo tuomittukin, niin kaikki on ihan jees suolen mielestä...oikeus päättää.
        Tuksu on saanut himassaan turpiinsa, kysymys kuuluu vain...mitä voidaan todistaa, kuinka paljon ja mikä on niiden perusteella tuomio.
        Ei muuta.


      • Oikeuden-Ratas
        Tunkinkostoonkarmea kirjoitti:

        Raili lukee muiden tekstejä kuin piru raamattua ja ymmärtää miten ymmärtää pää tunkin hanurissa.
        Mahtaa olla railille pettymys kun mitään tuomiota ei tule, koska mitään oikeaa näyttöä mistään pahoinpitelystä ei edes ole. ( huom. lääkärin ja poliisin lausunnot )

        Känniläisten ähellystä jota tunkki yrittää hyödyntää kostonsa välikappaleena, kun sattui oikein tähtitodistaja paikanpäälle eli perse-einari, joka tosin omien juttujensa mukaan piileksi kaapintakana, kunhan tarinoi paskaa naama punaisena.

        Olen tuosta kaikesta pääpiirtein samaa mieltä, mutta voi olla, että pieni tuomio napsahtaa vaikkapa Virtaselle. Sitten valitetaan hovioikeuteen, ja ensi vuonna hovioikeus ratkaisee, ettei mitään pahoinpitelyä tapahtunut.


    • Mistäs-tuulee

      Olen ihmetellyt sitä, ettei Tukiainen ei ole hakannut tänä vuonna vielä ketään?

      • Klölk

        Sillä on nyt velli mitä mäiskiä kun sille päälle sattuu.


      • Glamourkesän.odotuksessa

        Vuosi on vasta aluillaan. Kesä puistopörräämisineen on parasta hakkaamisaikaa, kun lämpimällä säällä tulee otettua janoon alkomahoolia reilummasti.


      • Parisuhdeväkivaltaa
        Klölk kirjoitti:

        Sillä on nyt velli mitä mäiskiä kun sille päälle sattuu.

        Kotimätkintä ei tule niin herkästi mediaan, joten se on silleen turvallisempaa.


      • Albertin-ryyppäjäiset
        Klölk kirjoitti:

        Sillä on nyt velli mitä mäiskiä kun sille päälle sattuu.

        Mielenkiinto Tunkkia kohtaan säilyy tasan niin kauan kuin hän sekoilee kännissä/pillerihuuruissa ja tehtailee rikoksia ja sitten pui niitä oikeudessa. Nyt siis vaan odotellaan, että alkaisivat kevätviinat maistua hällä siihen malliin, että saataisiin taas "kunnon glamouruutisia."


      • Sekoiluperusteinen
        Albertin-ryyppäjäiset kirjoitti:

        Mielenkiinto Tunkkia kohtaan säilyy tasan niin kauan kuin hän sekoilee kännissä/pillerihuuruissa ja tehtailee rikoksia ja sitten pui niitä oikeudessa. Nyt siis vaan odotellaan, että alkaisivat kevätviinat maistua hällä siihen malliin, että saataisiin taas "kunnon glamouruutisia."

        Tunkin julkisuus on vain sekoiluun perustuvaa, muu ei kiinnosta ketään.


      • Seitinohut.alkuvuosi
        Albertin-ryyppäjäiset kirjoitti:

        Mielenkiinto Tunkkia kohtaan säilyy tasan niin kauan kuin hän sekoilee kännissä/pillerihuuruissa ja tehtailee rikoksia ja sitten pui niitä oikeudessa. Nyt siis vaan odotellaan, että alkaisivat kevätviinat maistua hällä siihen malliin, että saataisiin taas "kunnon glamouruutisia."

        Juu, tää on sitä Tukiaisen jokapäiväistä huttua.


    • Jänskätys

      Hassunhauska oikeudenkäynti, ja lopputuloskin saadaan vasta aikojen päästä.

      • Kansliasta.saa.paperit

        Niin, ratkaisu tulee 15.4. mennessä.


    • Selittelyä

      Oikeudenkäynnin jälkijäristyksiä; Juha Immonen avautui 17.3.
      "Kunfu ja vaaleanpunaiset crocsit" :D

      Me olemme tyrmistyneitä tästä uuden seiskan (tänään ilmestyneen) aukeamanjutusta, jossa toimittaja kirjoittaa vähän liian puolueellisesti sekä syyttelevään sävyyn meitä kohtaan.

      Olemme oikeastikkin syyttömiä, sekä lain että lain ulkopuolella, toisin kunnes todistetaan!

      Tässä linkki puolueettoman paikallaolijan kertomukseen, miten oikeinkäynti meni!? Siinä käy hyvin ilmi, että todistaja valehteli minkä kerkesi ja jopa syyttäjäkin vaati häntä puhumaan totta! Lakimiehemme mukaan koko todistaja oli niin sekasin, ettei häntä pitäisi ottaa huomioon.

      Todistajana oli myös poliisi, joka kertoi, että he katsoivat jopa taskulampuilla JT "väitettyjä vammoja" eikä niitä ilmennyt missään, eikä myös hiustupsuja, joita häneltä kyllä putoilee säännöllisesti muutenkin.

      Huvittavinta myös tässä on se, että tämän "Väitetyn" silmittömän hakkauksen jälkeen, hän hakeutui yli viikon jäkleen lääkärille ja hänen elämäntyylinsä tietäen, johon liittyy kaikenlaisia ongelmia, on hän itse telonut itsensä kuten voimme kaikki kuvitella!!!

      On kaikkien tiedossa, että tämä uhriksi tekeytynyt kohumamma on meille katkera/kateellinen, koska katkaisimme häneen välimme!! tässä linkki paikalla olevan näkemys asiasta lukeaa!!"

      Immonen: http://www.seiska.fi/Juha-Immonen-/Kunfu-ja-vaaleanpunaiset-crocsit-D/1097698

      Livekäyttäjä35958: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Oikeudenkaynti-8316/1097000

      • Totuus-vs-Valhe

        Tunkki kommentoi kirjoitusta 17.3.
        "Mitäs se patologinen valehtelia Juha Immonen taas jatkaa valehteluaan
        siellä Seiskan netissä! Immonen ja Virtanen pahoinpitelivät mut melkein
        henkihieveriin ja totuus ei pala tulessakaan!!!!"


    • lex-manus-III

      Minusta on niin väärin että muutama huojuva ja Tupsukka Kutiainen rasittavat meidän oikeuslaitosta tämmöisillä täysin naurettavilla jutuillaan. Mennään yhdessä jatkoille kännissä ja sitten aloitetaan joku kissatappelu, jossa oikeasti kenenkään henki ei ole vaarassa. Ambulanssia tai lääkäriä ei tuossa tapauksessa tarvittu. Suomessa eri kaupunkien nakkikopeilla sattuu paljon pahempia tapauksia varmaan päivittäin ja hyvin harva niistä etenee oikeuteen asti.

      Jotenkin tuntuu että näille huojuville ja Tupsukalle on se tärkein asia saada palstatilaa ja naama mediaan ja tuntuu siltä että tämäkin tapaus oli ehkä tarkoituksella viety käräjille asti, jotta saadaan edes hetkeksi julkisuutta?
      Ikävää kuitenkin että veronmaksajien rahoja haaskataan tämmöisiin juttuihin.

    • Jälkijättöinen

      Tuo oli eeppinen oikeudenkäynti, josta riittää porinaa vielä pitkään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe