Juha Sipilä on Rauhan Sanan miehiä - osakkuusyhtiö tekee sodankäyntiteknologiaa
Talouselämä 31.5.2012 15:15 päivitetty 26.8.2015 09:42
Pörssiyhtiö Elektrobit kertoi torstaina, että yhtiö on kehittänyt uusia ratkaisuja elektroniseen sodankäyntiin, taktiseen viestintään ja signaalitiedusteluun.
Tuotteet on yhtiön mukaan kehitetty vastaamaan digitalisoituvan taistelukentän tarpeisiin. Juha Sipilän sijoitusyhtiö Fortel Invest on Elektrobitin kuudenneksi suurin omistaja.
Mutta ei Sipilä ole kiinnostunut pelkästään sodankäyntiteknologiasta. Hän on myös rauhan mies. Sipilä kertoo Ilta-Sanomissa olevansa Rauhan Sana -nimisen uskonnollisen yhteisön jäsen.
Rauhan Sanaa ja Elektronista Sodankäyntiä
7
98
Vastaukset
- TUTKITAANEIVAINVAIETA
Saarnaajalla oli aina karkkia taskussaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14184549/saarnaajalla-oli-aina-karkkia-hallussaan - TUTKITAANEIVAINVAIETA
Lestadiolaispiirit ja lasten hyväksikäyttö:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14184536/lestadiolaispiirit-ja-lasten-hyvaksikaytto - Vaisellasta
Jumalauta tutkitaanko näitä asioita olleenkaan?
- Bikinityttö
Lempilapset ja Hyvin Veli Todistaa.
- inkukka
Hyi olkoon siipilä mikä olet, Turpea suu kertoo että on pimeä. Tälläinen mielipuoli johtaa Suomea, ei muuta kuin ukko ulos ja uutta kehään??
- nimell
Aivan mieletön vanhoillislestadiolainen joka luulee olevansa uusi lestadius??Eukko samanlainen pirttiviljelijä?? Kyllä ukon taustalta löytyy varmaan karmeita JUTTUJA?? Saa hävetä minkälainen Siionin virsien piru olet??
- jonskuna
Sipilähän on rahansanalaisuuteen kuuluva eikä vanhoillislestadiolainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066