Kennel Sohvanvaltaajan chihuahuat

reiskan

13

2300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drgdrgdxgr

Eiköhän se ole Suvikasteen perhetuttu uutta pisnesideaa pyöräyttämässä :D

• Asiastatietävä

Ottakaa ihmiset ensin selvää faktoista ennen kun kirjoittelette.
        Helppoa on tuomita omilla "kuvitelmilla/ luuloilla", mutta totuus saattaa olla täysin muuta.
        Helppoa syyttää nimimerkin takaa ilmat faktoja.

• tiedätpähyvinkin

Mistähän "kuvitelmista/luuloista" siellä huudellaan nimimerkin takaa?
      Jos minä alkaisin kasvattamaan kyseistä rotua, tutkisin kyllä tarkkaan keneltä ostaisin kantanarttuni. Jos tällainen tavallinen tallaajakin tietää Suvikasteen maineen, niin kyllä kasvattajaksi aikovan tulisi tietää vielä vähän paremmin asiat.

Ja kun kerran tiedät asiasta, niin jaa ihmeessä nuo faktasi meidänkin kanssa.
      Kaikki mätämunat kasvattajat on syytä kitkeä pois markkinoilta heti alkuunsa!

• justjooo

Kuinka ollakaan, kyseisen "kennelin" kotisivut onkin sopivasti jo poistettu vaikka on juuri aloittanut toimintansa! :D
      Niinhän kaikki rehelliset kasvattajat tekevät kun tulee tietoon millä koiralla toiminta on aloitettu.... hah.... ei tainnut ihan kestää päivänvaloa tuo toiminta

• tutkikaahankunnolla

Samoja Suvikasteen koiria on käyttänyt myös kennel Blaeberry.
      ja näyttääpä Zhasminankin sukupuusta löytyä Suvikastetta vähän joka koiralla...

Siihen päälle nuo kennelnimettömät kasvattajat jotka käyttävät pelkästään Suvikasteen tehtaan koiria, niin melkoisen laajalle on tuota Suvikastetta saatu levitettyä.

Todella toivon että kaikkien suvikasteen koirien kohdalla polveutuminen on varmistettu ennenkuin niitä käytetään jalostuksessa kenenkään kanssa.
      Sieltä koirien sekamelskasta voi tulla minkälaisia yhdistelmiä tahansa kun emät poikineen ja isät tyttärineen elävät samoissa tiloissa leikkaamattomina.

• HuiHiisi

Jep. Siellä voi muhia bichon-sekasotkun veroinen ej-kupla... Kuinkakohan kauan moisen annetaan muhia. Bichon-skandaalissa satojen koirien polveutumisessa oli mätää. Itse en uskaltaisi käyttää tähän kenneliin sidoksissa olevia koiria, ellei polveutumista tutkita perin pohjin!

• nytstoppinäille

Herranjumala!
        Mikä saa kasvattajat käyttämään tuollaisen taustan omaavan kasvattajan koiria LAINKAAN kasvatuksessaan???
        Aivan sama minkälaisia meriittejä näyttelyistä tulee jos on syytä epäillä jotain hämärää koirien polveutumisessa!
        -ennenkuin kukaan hyökkää puolustamaan että niistä linjoista on ihan näyttelykelpoisia kasvatteja saatettu maailmaan....
        Ostajia varmasti kiinnostaa se oikeaksi todistettu sukutaulu enemmän kuin näyttelymenestys!

Tietääköhän tuon Sohvanvaltaajan kennelin pentujen omistajat emän taustan?
        Sitä tehtailua ei voi olla näkemättä jos hakee pennun Virtaselta ihan kotoa ja ehdottomasti oletan että kasvattajaksi aikova on ottanut selvää kantanarttunsa taustoista.

• minämimi

Mitäs kennelliitto on näistä mieltä? onko sieltä kysytty? tai ilmoitettu?

• hyiolkoon
      • Jejdicicvujfj

Miten on mahdollista, että Suvikasteen Jemina esiintyy sukutaulussa kaksi kertaa oranssiksi värjättynä, mutta Suvikasteen Panda (Jeminan emä) kaksi kertaa, toinen sinisenä ja toinen värjäämättömänä?

• kehtaakin
    • kröhömhöm

Anteeksi vaan mutta minun mielestä aika lapsellista tänne tulla valittamaan sellaisesta asiasta josta ette tiedä yhtään mitään muuta kuin juoruja.

• nokröhöhöhöhöm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      280
      2212
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1640
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      214
      1342
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1155
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      74
      1110
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      953
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      934
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      904
    9. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      876
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      843
    Aihe