Mastercard ei toimi!??

TyytyväinenmuutenOC

Jäi eilen grillille tikkuperunat tuplamakkaroilla kun ei hyväksynyt maksukone OC-mastercard luottokorttia.

Olen yrittäny tänään siirtää lisää rahaa omalta Nordea tililtä kortille mutta ei onnistu :(

Onecoin asiakaspalvelukaan ei ole vastannut mitään vielä miksei kortti toimi mulla ja mistä saan uuden.

Onko muille sijoittajilla ollut ongelmaa mastercard kortin kanssa ja miten olette korjanneet sen?? Onko tuonne mitään numeroa jonne voi soittaa ja kysyä korttiviasta?

28

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onecapita

      Ei mitään hätää! Ruja on paraikaa järkkäämässä uutta huumediileriä hoitamaan nää korttiasiat kerralla kuntoon! Samalla Onecoin ostaa Herpes-pankin eräältä karibialaiselta saarelta.

    • Avotampio4

      Jaa, eihän tää ollut mitään uutta ;-)

      Kassa on nyt KIINNI!!

      Coineilla ei saa edes tikkuperunoita ;-)

      MUAAHHHASASAAAAA

      SIOITTAJAT

      MUAHHAAHHAHAHAHA


      Pyramidi kaatuu NYT

      t.Avotampio

    • Iloinevesseli

      Kortit aukee 1.4
      Varma tieto narkilta.
      Vielä kuulemma vetäsee muutaman viivan niin homma lutviiintuu

    • hahahaahahahahaaa

      Mikä vitu..n mastercard luottokortti, sehän on prepaid kortti johon pitää ladata euroja omalta tililtä eikä mikään luottokortti.

    • PHassi

      OC mastercard luottokorttiin ollaan yhdistämässä OCkolikoiden myynti sitä vauhtia automaatilla kun kortilla höylää euroja.Samala ensimmäiset pari tuhatta kauppapaikkaa on aukeamassa jossa voi maksaa OC rahalla.Tämä tapahtuu maaliskuu 2016 päättymiseen mennessä.

      Tulee mm. Alibabaan, amazon, ebaykauppaan ja Finnairilla mahdollisuus maksaa kaikki suoraan Onecoin kolikoilla.

      Sijoitusten strategia kannattaa nyt päivittää kun Split on yli 98%. Eli panokset nyt ylös kun rahat tuplaantuu kun tulee spilt!UUtiskirjeessa muistut.samasta asiasta!

      • CrystalBall

        ?... sarkasmi on tunnetusti vaikea taiteenlaji... Tämä kuitenkin onnistui niin hyvin, että olisi voinut luulla ihka oikeaksi hörhöksi ;-)

        Ihan vaan siltä varalta, että kyseessä olisikin ollut orkkis koinijahörhö, voin kertoa, että nyt kandeis ottaa käsi potasta ja laskea kissa ulos. Ei se ollutkaan kultaa, se oli pas....


      • wikipedisti

        Nyt ollaan jo heinäkuun puolivälissä. Joko kauppapaikat avautui, ne luvatut "parituhatta maaliskuun loppuun mennessä"? Ja "kesään mennessä 50000", kun 30% kolikoista on louhittu,kuten olen lukenut esim wikipediasta? Palasiko mastercard 1.4?


      • Puoliaivo
        wikipedisti kirjoitti:

        Nyt ollaan jo heinäkuun puolivälissä. Joko kauppapaikat avautui, ne luvatut "parituhatta maaliskuun loppuun mennessä"? Ja "kesään mennessä 50000", kun 30% kolikoista on louhittu,kuten olen lukenut esim wikipediasta? Palasiko mastercard 1.4?

        Kun 30% tuli louhituksi eikä kaupat auenneet, monet tunkit alkoivat sen sijaan puhua kuinka ruja on todennut että kaupat aukeaa toisella vuosineljänneksellä..nyt ollaan jo kolmannen puolella kevyesti ja edelleen on putiikit kiinni. Mitähän selitystä seuraavaks pukkaa idiooteilta..?


      • Anonyymi

        Ihan uteliaisuuttani kysyn, toimiiko kortti nyt moitteettomasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan uteliaisuuttani kysyn, toimiiko kortti nyt moitteettomasti?

        Kortti vaihdettiin n26.com kortiin ja nyt toimii. Laita euroja ja tuhlaa euroja.
        Palautus % = n. 0,4578 %

        Eli osta 100 € tavallisista kaupoista jotain tällä kortilla saat takaisin n. 50 senttiä.

        Kyllä Onecoin osaa.


      • Anonyymi

        Ei voi kuin nauraa näille kommenteille


      • Anonyymi
        wikipedisti kirjoitti:

        Nyt ollaan jo heinäkuun puolivälissä. Joko kauppapaikat avautui, ne luvatut "parituhatta maaliskuun loppuun mennessä"? Ja "kesään mennessä 50000", kun 30% kolikoista on louhittu,kuten olen lukenut esim wikipediasta? Palasiko mastercard 1.4?

        Heivatti minulla MasterCard ja sillä on arvonsa, monikon muistaa maailman matkustaja arvon ansaitsemme kerettiläinen kohautti tämän!


    • MLMMillionaire

      Ei hätää. Kauppapaikat avautuu vielä tämän kuun aikana. Blockchain-koodi pyörii vielä sivustolla. Kohta tulee rahaa ovista ja ikkunoista!!

    • RujaPeggaaMuaStrapolla

      Tunkkien mukaan se on MasterGard! Ei ihme jos ei mastercard toimi kun ette käytä oikeaa korttia.

      • Anonyymi

        Jotainhan se kertoo noista janttereista. Kirjoittaminen on vaikeaa, kun sitä ei koskaan koulussa ehtinyt opetella.


    • rikostaon

      wedish police launch preliminary OneCoin investigationIn late January news broke that the Swedish Gaming Board had finished their investigation into OneCoin. The regulator found OneCoin to be ““a chain letter game or similar”, and promptly reported the scheme to police. Upon consideration of the Gaming Board’s findings these last two months, now news that Swedish police have launched a preliminary investigation

      Read more: http://mlmnewsblog.com/2016/03/swedish-police-launch-preliminary-onecoin-investigation/#ixzz43emDXDRA

    • buhahahaaaaaaaaaabuhaaa
    • PonziRulettaa

      Voi kamala sentään - kuitenkin NIIN luotettava yritys kyseessä... Ehkä jopa Bulgarian luotettavin!

      Mihin maailma oikein on menossa?

      (vakavasti puhuen - aikas moni on alusta saakka tiennyt, että homma on törkeää kusetusta...)

      • ExMrCard

        Joo. 5000 euroa ilman konkreettista vastinetta Bulgariaan. Ja sittemmin 12500-25000!!! Tosissaan uskoivat edes tuon. Saatika mitä kaikkea shittiä tullut koko ajan ilmi "yhtiöstä".


    • HassisenPena

      Kaikki sossurahat laitettu Onecoiniin nyt sitten odotan kunnes rikastun. Kova koulutustausta on, olen käynyt elämänkoulun. Pärjäsin koulussa kolmosluokalle asti. Sitten kun rikastun nauran kaikille joilla on tarpeeksi äly päästä peruskoulusta läpi. OC Masterilla maksan joka päivä pizzat ja kaljat!

    • NoloHomma

      Toi on vielä pientä! Itse häpeän silmät päästä, että olen tyhmyyttäni yrittänyt värvätä ystäviäni ja tuttujani mukaan tähän huijaukseen..

      Ainoa lohtu on, että kukaan ei lähtenyt :))) Vaikka

      Mutta maine on mennyt - hörhönä mua pidetään tästä ees päin..

      NOLOTTAA !!!

    • kakkukekkerit

      Ei Ruja kerkiä kun se vaan syö kakkua

    • Vvkisti

      Niin ja eikös sen pitanyt olla konvertoiva mastergard?

    • Anonyymi

      OC - klubi on.....

      - valehtelijoiden klubi
      - hölmöläisten klubi

      Kumpi?

      Molempi?

    • Anonyymi

      Eilen just käytin, hyvin toimii kaikkialla. Myös ABC:llä.
      Sitten heräsin, ja nakkasin kissan pihalle mouruamasta.

    • Anonyymi

      Tää oli hyvä lanka

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      193
      12419
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      199
      2771
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      264
      1679
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      71
      1200
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      997
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      902
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      804
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      30
      779
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      749
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      43
      713
    Aihe