Mites, pitäiskö lastensuojelun katsastaa, jos perheessä on lapsia?
"Mamumiehiä tuli vastaan 8kpl 2:n ryhmissä. Ensimmäisille mä näytin kaula katki-eleen ja tuumasin et islam sucks, veti herneet nenukkaan. Toisille näytin keskaria ja sanoin allah sucks, islam sucks! I hate you all. Rasse oli valmiudessa, koska ekat kaks mölys niin pahasti, mutta nää otti rauhallisemmin. Kolmansille näytin taas kaula katki-eleen, koska se sai reaktioita aikaan ekallaki kerralla, kyllä toimi hirvee älämölö alko kuulua. Rasmus vastas niille haukkumalla viimeset kaks hermostu eniten, me vallattiin koko tie Rassen kans niin, että niiden oli pakko kulkee sieltä Rasmuksen puolelta, Rasmus työnsi päänsä toisen ostoskassiin ja mä samalla sanoin et allah sucks, islam sucks, you suck. Ne hermostu tosissaan , mut niin teki Rasmuski. Ne kävi huutamaan mulle, mut vaikeni kun Rasse väläytti hampaita kyllä ne vielä huuteli pitkään meidän perään.
Tykkää · 8 · 52 min
Olen täyssuomalainen, mutta inhoan näitä koiranomistajia, jotka laskevat koiransa toisten ostoskasseille, polvia haistelemaan ja hyppimään ihmisiä vasten. Tai antavat koiran rempoa. Ja laittavat kaupan ovitappiin piskinsä, vaikka koirarenkaat on vähän sivummalla.
tämä koiranomistaja näyttää kerjäävän mamumiesten huomiota, eikö kukaan ole häntä vielä ees ulos pyytänyt torin varren räkälään oluelle?
Koiraa ulkoiluttamassa
koiranulkoilutusta
1
<50
Vastaukset
- tädintiistaikännit
Pitäiskö oikeesti ilmoittaa tuo tätönen lastensuojeluun, sen verran nyt sekoilee kyllä netissä toisaalla. Ja muut hänen kertomansa asiat lisäksi??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812936Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261699Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 681253
- 581252
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191