Tietoja jos on?
Elovaara Janakkala
26
1289
Vastaukset
- Googlesta33
Google.
- nm1
Ok.
- sitäkötarkoitat
Onko taustalla Hausjärven Ylen -suku?
- tmsjutut
Geneanet MyHeritage jne.
- niintiedänsenmä
On Ylenit.
- onkin
Muuttaneet 1904 Hausjärveltä ja pari vuotta myöhemmin nimi vaihtui.
- korjaankin
1914 Janakkalaan.
- olikin
1906 nimenvaihto.
- tiedänkin
Hausjärveläiset velipuolet Juho Ylen (s.1855) ja Arthur Eklund (s.1867) käyttivät kumpikin nimeä Elovaara. Vain Juho tuli Janakkalaan.
- Anonyymi
velipuolet??? Olen seurannut kirkonkirjoja äitinsä Charlotan kautta ja sieltä ei löydy. Kyse siis Juhon isästä? Kuka on hän?
- Anonyymi00020
Anonyymi kirjoitti:
velipuolet??? Olen seurannut kirkonkirjoja äitinsä Charlotan kautta ja sieltä ei löydy. Kyse siis Juhon isästä? Kuka on hän?
Tuntematon
- onkin
Jokimaalla.
- uppppp
.......
- kukaolet
Kuka kysyy?
- Anonyymi
Homo
- Anonyymi
Rip
- Anonyymi
Täh
- Anonyymi
Hausjärve rippikirja 1856 oli tv minne meni Agnes johansdottir
- Anonyymi
Häh
- Anonyymi00019
Ei.
- Anonyymi00021
Riikka Purran alkuperäissuku on kyllä mustalaiset.
Nyt hän yrittää kai kostaa toisille vähäosaisille itselleen kokemaansa vääryytä, taysin viattomillekin ihmisille.
Kyllä täysin mnielenvikainen on koo Riika POueean sukuin, koko sukuelimetkin koosuvussaovat psykiatrisesti ielenvikaisia geenejä tulee koo genitaalialue suvulta gamma-säteilyyn jotta ei voi pero enää suk lisääntyä - Anonyymi00022
Projektio
- Anonyymi00023
Kilikilikili
- Anonyymi00024
Laitoin viestiä saitko
- Anonyymi00025
Olen Ruotsin on myös sukua Ruoteissa
- Anonyymi00026
Up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703