Missä Helsinki-Vantaalla voi nukkua?

KuudenTunninTorkut

Missä Helsinki-Vantaalla voi nukkua turvallisesti, kun saapuu lennolta? Hotelli ei ole vaihtoehto.

Lentoni tulee Suomeen vähän ennen puoltayötä arki-iltana. Joudun ilmeisesti jollekin "yleiselle alueelle", eli siellä ei ole niitä unimunia saatavilla? Missä voisin rauhassa torkkua ennen aamujunan lähtöä? Onko käsinojattomia penkkejä, suojaisia nurkkia, tms?

21

1356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perseaukisetkotiin

      Kannattaako perseaukisena reissata ollenkaan jos ei hotelliinkaan voi mennä?

      • peeaakottiin

        nim. perseaukistetkotiin....
        Älykkyytesi osamäärä ylittää jopa atmosfäärin!!! olet todella fiksu,WOW...


      • katsopeiliin
        peeaakottiin kirjoitti:

        nim. perseaukistetkotiin....
        Älykkyytesi osamäärä ylittää jopa atmosfäärin!!! olet todella fiksu,WOW...

        Noh kerropa mitä järkeä on reissaa perseauki kun nyt olet muita viisaampi ja niin älykäs.
        Ettet vaan itse ole katkera perseaukinen kelapummi ja vielä tyhmäkin?


    • nukkumaan

      Eikös siellä jossain ole kapseleita nukkumista varten.
      Muistaisin nähneeni sellaisen mainoksen.

    • olennähnyt

      On niitä unikapseleita siellä. Katso netistä tarkemmin Finavian sivuilta.

    • crowand

      Hki-Vantaa on turvallinen kenttä.Siellä voi torkkua lähes missä vain.

    • 8765

      Lentokenttä ei ole ilmainen hotelli, muuten se olisi jo täynnä nukkujia. Harmi kyllä, oikea hotelli tai kaverille kylään lienevät ainoat vaihtoehdot.

    • majoitus

      Jos Finskin pojoja, voi varata huoneen esim. Sokos hotelli Vaakunasta, minulta lähti vähän yli 10000 pistettä 30 euroa. Mukava lähteä ensi viikolla lennolle hotellin vierestä Airport-bussilla, maksoi 6,20 eur.

    • 6656565

      Kyllä lennolta palaavat poistetaan jos jäävät yöksi nukkumaan lentoasemalle. Odotushallissa on eri juttu mutta sinne pääsee vain lennolle lähtevät.

      • siksi

        Kyllä voi nukkua.
        Pääaulan penkeille pääsee turvatarkastuksen jälkeen ulos mennessä ihan vapaasti. KUKAAN EI TIEDÄ OLETKO TULOSSA VAI MENOSSA. Olen siinä ottanut joskus tunnin tirsat kun on ollut aikanen lähtö aamulla, mutta siihen voi jäädä palatessakin.


      • Maksaja
        siksi kirjoitti:

        Kyllä voi nukkua.
        Pääaulan penkeille pääsee turvatarkastuksen jälkeen ulos mennessä ihan vapaasti. KUKAAN EI TIEDÄ OLETKO TULOSSA VAI MENOSSA. Olen siinä ottanut joskus tunnin tirsat kun on ollut aikanen lähtö aamulla, mutta siihen voi jäädä palatessakin.

        Nykyään se aula on miehitetty läheisistä vastaaottokeskuksista tulleilla muslimimiehillä. Poliisi määräsi lähimmän suljettavaksi, mutta valitusrumba vie vuosia.


      • siksi
        Maksaja kirjoitti:

        Nykyään se aula on miehitetty läheisistä vastaaottokeskuksista tulleilla muslimimiehillä. Poliisi määräsi lähimmän suljettavaksi, mutta valitusrumba vie vuosia.

        Höpsistä. Kun ei osaa muuta vastata, niin tilanne on tuo...


    • HuiKamalaa

      Älä nuku siellä vaan suoriudu äkkiä ulos. Maleksivat muslimit peloittavat ainakin minua...

      • Maksaja

        Mä en nukukaan siellä vaan olen duunissa kentällä, nainen.


    • hyviäunia

      Jos sulla ei ole ruumassa olevaa matkalaukkua, ei ole pakko poistua yleiselle alueelle heti. Lennoilta tullaan käytännössä samalle alueelle kuin missä lähtevät oleskelevat (ainakin Schengenin sisällä on näin, en muista nyt, miten se passintarkastus vaikuttaa), ja voit jäädä sinne hengailemaan ilman että kukaan kyselee. Jos sulla on ruumalaukku, et enää pääse lähtöalueelle haettuasi sen. Myös yleisellä puolella näkee nukkuvia ihmisiä, jos matkatavaroiden puolesta pelottaa, ne voi käydä laittamassa säilytyslokeroon. Kakkosterminaalissa on myös suoraan hotelli, Glo, josta voisi kysyä huonetta ilman että joutuu siirtymään minnekään.

      • Toinenkinnukkuja

        Kiitos paljon todella avuliaasta, selvästä ja asiallisesta vastauksesta!


    • Schengen-alueella portin 31 lähellä on "unimuna-alue! Sinne tutimaan, tosin maksaa...

      • CharityAtTheAirport

        Miksei maksaisi.....hyväntekeväisyyttäkö odotat?


      • JanosK
        CharityAtTheAirport kirjoitti:

        Miksei maksaisi.....hyväntekeväisyyttäkö odotat?

        Perseaukinen joka ei mene hotelliin, saattaa rutista kaikesta mikä maksaa. Ja niin yleensä tekevätkin.
        Perseaukisten narinaa on hirveä kuunnella.


      • CharityAtTheAirport kirjoitti:

        Miksei maksaisi.....hyväntekeväisyyttäkö odotat?

        Perehdy hölmö termiin "hyväntekeväisyys", ennen kuin auot päätäsi...


      • kaarlekusiperseIII

        Perehdy itse, vitun idiootti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe