Ketkä PERKELEET varastavat pyöriä aseman parkista?

xjdgf

HÄH????????????? Saatana että ottaa kupoliin kun pyörä varastetaan!!!!!!!!!!!!!!!!

33

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oheisenlaskuntulos

      Ainahan sieltä on pyöriä varastettu. Uusia sukupolvia paskahousuja tulee aina. Narkkarit ym. luuserit mitä kylillä pyörii. Nykyinen taloustilanne ruokkii vielä entisestään tuotakin lieveilmiötä.

    • hyväpaikkasiis

      Hyvä sieltä on viedä, kerta pöljät sinne niitä jättää.

      • xöjuhysz

        Pakko ne on sinne jättää kun junalla jatkaa matkaansa. Mitä viisastelet pökiö!


    • Palautetaan

      Maahanmuuttajat vain lainasivat, kun omat jäi pohjoisen raja-asemalle.

    • tositarve

      Ihan tarpeeseen ne siitä menee, ei mene hukkaan ne pyörät.

      • xclkjhs

        Odotapa kun sulta nyysitään jotain niin karmean parun päästät venkoilija.


      • jalokivivaras

        ihan totta tosi tarve :D


    • eihuvikseen

      Joo, ei kukaan niitä huvikseen vie, tarvitsevat oikeesti niitä pyöriä.

      • cökjhs

        Lopeta tuo idiottimainen viisastelusi.


    • Punaviher

      Punaviheraatetta tämä pyörän"varastaminen" tässä on nyt kyse punavihreyden siitä aatteen punaisesta osasta, kommunismi aateideologia-osasta, eli punakommunistisesti kaikki omaisuus on yhteistä veljet ja siskot, sekä veljiltä ja siskoilta saa lainata, se ei ole varastamista ei.

      • tuntomerkit

        Kyllä se ottaa kupooliin minulta vietiin pyörä yx kerta un olin mustikassa, koira oli mukana ja olimme ihan lähellä.
        Näin miten joku mies katseli siinä paikallaan ja oletin ettå hänelläkin on koira ja siksi seisoskelee, kun lähdin pois niin pyörää ei missään,
        soitin tyttärelleni jolta olin pyörän saanut ja hän kävi ajellulla ja kertoi että pyörä on linjaautoasmalla, ja siellähän se oli.
        Jollakin oli kiire autolle joten nappasi minun pyöräni, oli tosi kuumakin niin helpompi oli ajella kuin kävellä.

        Sama pyörä on viety minulta kolme kertaa, mutta aina se on löytynyt.

        Käy kysymässä poliisilaitokselta siellä ne usein on, hylätyt pyörät.


      • zxclkjhz
        tuntomerkit kirjoitti:

        Kyllä se ottaa kupooliin minulta vietiin pyörä yx kerta un olin mustikassa, koira oli mukana ja olimme ihan lähellä.
        Näin miten joku mies katseli siinä paikallaan ja oletin ettå hänelläkin on koira ja siksi seisoskelee, kun lähdin pois niin pyörää ei missään,
        soitin tyttärelleni jolta olin pyörän saanut ja hän kävi ajellulla ja kertoi että pyörä on linjaautoasmalla, ja siellähän se oli.
        Jollakin oli kiire autolle joten nappasi minun pyöräni, oli tosi kuumakin niin helpompi oli ajella kuin kävellä.

        Sama pyörä on viety minulta kolme kertaa, mutta aina se on löytynyt.

        Käy kysymässä poliisilaitokselta siellä ne usein on, hylätyt pyörät.

        Tein netissä rikosilmoituksen poliisille. Kyllä ne soittavat jos tulee vastaan jossain. Tyttäreltäni varastettiin lastenpyörä noin 15 vuotta sitten ja taannoin poliisi soitti ja kyseli että onko tämä niiden haltuun takavarikossa päätyneen omaisuuden seassa ollut se samainen lastenpyörä. Muistimme sitten että laitatimme siihen runkokiaverruksen joten poliisi osasi soittaa sen takia meille.


    • taisiollahalpis

      Jos on halpa paska, niin hylkäävät, mutta jos kunnollinen, niin myyvät johonkin.
      Ei kukaan tosiaan huvikseen pyöriä varasta, varsinkaan mitään halpisroinaa.

      • spodiuy

        Ihan uusi pyörä oli. Sen takia vituttaakin.


      • eivarmaanhyväollu

        Uusikin voi olla joku halpis paska.


      • xchgsx
        eivarmaanhyväollu kirjoitti:

        Uusikin voi olla joku halpis paska.

        Hyvä pyörä oli.


    • eihalpaakiusaksi

      Joo ei halvalla kannata ajella, hyvä pyörä maksaa aina paljon, mutta ajettavuus siinä on sitten samaa luokkaa kuin automaailman kalleilla vaunuilla.

    • Pro888

      Huuto.net sieltä saattaa löytyä

    • seonpienestäkiinni

      Älkää jättäkö HETKEKSIKÄÄN pyöräänne lukitsematta. Vein R-kioskille veikkauksia ,jätin pyöräni telineeseen ,joku katseli kadun toisella puolella ,kun pääsin kioskiin niin huomasin että pyöräni kimpussa ollaan .Onneksi olin laittanut lukkoon ja niin varas joutui lähtemään ilman pyörääni.

    • tarpeeseenmenevät

      Niin, kyllä ne tarpeeseensa vievät, ja huonoina aikoina monilla löytyy tarpeita pyörienkin perään.

    • asiallinenomistaja

      Tänään oli pyörävarkauksista Hesarissa artikkeli. Jopoja varastetaan eniten ja varkaus on aina omistajan oma vika, se on huolimattomuutta ja välinpitämättömyyttä, joka varkauden aiheuttaa. Tunnolliselta omistajalta ei koskaan varasteta pyörää.
      Minulla on ollut pyöriä aina, eikä koskaan yhtään ole varastettu.

      • xdjz

        Olipa taas omahyväinen kommentti.


    • muuanmiäs

      Se nyt ei ole mikään kumma, että pyöriä varastetaan. Se on outoa, että aseman pyörätelineet on täynnä hylättyjä, lukossa olevia pyöriä, joilla ei selvästi ole ajettu aikoihin. Ketkä niitä hylkää? Onko niin, että jos pyörä on vähän huono, ketju vaikka kitisee, niin ilmoitetaan varastetuksi ja pistetään se kotivakuukseen? Miksi sitten ovat lukossa? Mina ei jummartaa tama.

    • vihaan_rosvoja

      Somaliporukka oli asioimassa samassa talossa missä aikoinaan oli myös työpaikkani.
      Tulivat käytävällä vastaan kun tulin ruokatunnilta, fillarin jätin pihalle lukittuna. Taloja ympärillä, joten en edes kuvitellut, että siitä viedään.
      No ei ollut fillaria kun työpäivä päättyi. Muistin, että kuulin kovaäänisen vihellyksen työhuoneen ikkunan ollessa auki. Ja näin yhden somalin ylittävän kadun, takaisin sinne pihalle, minne en nähnyt ikkunastani. Eli en nähnyt itse varkautta, mutta vahvasti epäilen (kukkahatut sanokoot mitä vain).

      Ainakin Vehkojalla asui silloin somaleja, jotka harrastivat tätä. Köyhän työssäkäyvän ihmisen ainoa kulkuvälinekin piti varastaa!

      Nykyisin lukitsen kyllä kahdella lukolla fillarini, vaikka on työpaikan edessä.
      Ainakin vähän vaivaa saa varas nähdä, jos sitä yrittää pölliä. On siitäkin kyllä viety pyörä, joka oli vain omassa lukossaan - ei kiinni missään.

      • poissa

        Nuo nyt vie Polkupyörän parvekkeeltakin. Koukku vain köyteen ja niin pyörä on poissa.
        Näin Vaasassa Olybia kortterissa.


    • rahankierrättäjiä

      Noh, tietäähän nuo, kuka niitä vie.
      Ne Aseman tienoilla juopottelevat kännikalat. Kun ei ole muuta kivaa tekemistä, niin haluavat KANNISKELLA lukittuja pyöriä olkapäillään ja HARHAILLA pitkin katuja.

      Sitten ovat HUULIPYÖREÄNÄ, kun ihmettelevät sitä taakkaa olkapäällä, luulevat Emäntäänsä kanniskelevan. Mutta, huomaavatkin, että eihän tämä nalkutakkaan, hiljainen ja kalsea taakka.
      Sitten nakataan johonkin ojanpenkalle tai muualle, sinne jää ruostumaan ja omistajat saavat hakea Vakuutusyhtiöiltä rahansa.

    • HSurkia

      Luultavasti toiset junalla kulkijat, eihän asemalla muut norkoile.

    • omavikahanse

      No tarpeeseen menee, kerta vievät niitä. Laittaisi omistajat kunnon varkauden estot, niin ei olisi voroille ihan tarjolla.

      • xkjgxz

        Lukossa oli varastettu pyöräni joten älä viisastele.


      • omavikajoseiosaa
        xkjgxz kirjoitti:

        Lukossa oli varastettu pyöräni joten älä viisastele.

        Lukossa ? No eipä auttant sitten mitään, tuossa puhuttiin kunnollisesta varkauden estosta.


    • Iräf

      Lukkoon väripommi, varas merkattu.

    • Varkahattuomiolle

      Oletteko tsekanneet Bandidoksen tilat?

    • Pöh___

      Bandidokset polkee vähän isommilla pyörillä, kuin mitä asemalta voi puhaltaa. Menkää tutkaileen vaikka VOKkien lähitienoot ja pyörärallit josko löytyisi varastetut fillarit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe