Kokemuksia Pilus hiustensiirto klinikasta?

Matteo

Olen harkinnut pitkään hiustensiirtoa ja FUE kiinnostaa. Olen nähnyt pahoja strip arpia ja toipuminen voi olla siinä iso prosessi.
Turkissa olisi Civas klinikka mutta reissu vie aikaa. Muuten olisin jo matkalla. Nyt olen kiinnostunut myös Viron Pilus klinikasta mutta jotenkin se arveluttaa. Onko kenelläkään kokemuksia tai kommentteja?

13

2580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o69o

      Kahdella LL .llä tuo nimi niin kuvais paremmin tuo nimi
      meikäläisen tuntoja eestin puoskareihin.
      En ole nähnyt ainoatakaan tyytyväistä asiakasta sielläpäin
      käyneistä,ja koska siirteitä todellakin on hyvin rajallinen määrä niin miksi riskeerata niitäkin jossain pilipali-klinikassa?

      • No näin vähän pelkäsinkin. Olen koittanut googlailla kokemuksia mutta en ole oikein löytänyt mitään. Olisi vain ollut kätevästi lähellä...
        Mitenkäs muut FUE paikat? Civas Turkissa on ollut vahva vaihtoehto.


    • o69o

      Civasia täällä kehutaan kovasti ja hinta/laatusuhde varmasti kohdillaan,mutta osalla täällä
      kaupallisia kytköksiä ko. klinikkaan eli ehkä jääviä arvioimaan tuloksia.
      Demirsoy (kirjoitinkohan oikein) samaa kaliiberia huokea hinta mutta ehkä hiukka epätasainen
      lopputulos,eli jokun verran varoituksia kansainv. foorumeilla.
      Joku toi esille Dr.Maral , tutustuin hieman googlaamalla ja hinta ainakin tosi edullinen 1500-3000€ sis lähes kaiken..Eikä työnjälki hassunpaa mielestäni .http://www.hairtransforum.com/forum/hair-restoration-results-posted-by-patients.
      Sitten ylemmässä hintaluokassa Esim. dr.erdogan, kallis mutta työnlaatu sen mukaista...

      • Olen huomannut saman. Civas antaa alennusta jos heistä kirjoittaa nettiin, mutta paikka vaikuttaa silti kiinnostavalta. Piluksesta ei ole missään oikein mitään...


      • Ccz

        Kukaan ei pakota kirjoittamaan nettiin mitään. Yksi siirre näyttäisi olevan tällä hetkellä 1,30e.

        Itsellä vain hyviä kokemuksia kyseiseltä klinikalta. Asiakkaasta huolehditaan todella hyvin. Olin siellä 11kk sitten, eli kasvuvaihe vielä menossa.


    • kaljuplösö

      Tässä yhtenä päivänä istuin auditoriossa ja joku vähän plösähtänyt pukuherra istui edelliselä, alemmalla rivillä. Kiinnitin huomiota siihen, että sen klani päälaki oli täynnä pieniä pyöreitä punaisia jälkiä. Säälitti, arvasin heti että kaveri oli pistänyt muutaman kuukausipalkan tuskalliseen operaatioon joka ei ollut toiminut.

      En osaa sanoa missä tuo oli hiuksia siirrätellyt, mutta ehkä olis vaan kannattanut syödä terveemmin ja kuntoilla ja ehkä käyttää niitä ainoaa kahta tunnettua valmistetta...jos sitten tukka olisi lähtenyt, niin ainakin urheilulliselle ja hoikalle miehelle kalju sopii paremmin :D

    • Hyiyök

      Aika karu kohtalo tosiaaan, jos rengas jää näkyviin kaljuun päähän. Muilla tietoa tällaisesta?

    • o69o

      Voi olla aiemmin käytettyjä "mikrografteja" eli stansattiin 1-3mm kokoisia ihonpalasia
      ja siirrettiin eri paikkaan..lopputulos oli katuharjan näköinen keko tupsuja jos eloon jäivät,kaukana luonnollisen näköisestä ,tätä operaatiotyyppiä muistaakseni Roffekin harrasti..
      Luojan Fue toi parannusta asiaan.

    • o69o

      luojan kiitos

    • 1200fue

      Kävin operaatiossa kyseisellä klinikalla Virossa maaliskuussa 2015. Otin 1200 fue siirrettä ja ne ovat kasvaneet hyvin sekä luovutusalue parantui nopeasti eikä mitään arpia näy vaikka hiukset ajaa lyhyeksikin. Olen kaikinpuolin tyytyväinen lopputulokseen. Jos asia on vielä ajankohtainen/et ole käynyt jo operaatiossa niin kerron mielelläni lisää. Kuvia voin myös laittaa ennen/jälkeen.

      • Viroonko

        Hei olisin kiinnostunut näkemään ennen/jälkeen kuvia?


    • Hairy86

      Itsellä operaatio Civas Klinikalla takana ja reissu oli äärimmäisen helppo.
      Reissu kestää 3 päivää, ja lentoliput saa halvimmalla norweginin kautta (n.200€.)
      Ensimmäisenä päivänä tapaat hoitohenkilökunnan ja suunnitelette uuden hiusrajan. Toisena päivänä operaatio ja kolmantena hoito-ohjeet ja lentokentälle kuljetus. Lenkki on tosi helppo. Sinut haetaan lentokentältä ja viedään hotellille.
      **** hotelli kuuluu operaation hintaan, joka sijaitsee heti klinikan vieressä.

      Turkissa yleisesti ottaen on maailman parhaat hiustensiirtoihin erikoistuneet lääkärit. Lisäksi Civas klinikalla on suomenkieliset nettisivut ja suomenkielinen tuki.

    • Anonyymi

      Kävin Civasin klinikalla Ankarassa 2020, hinta/palvelu/laatu = lopputulos on ihan huippu. Jos joskus tulee tarvetta, en epäröi, takaisin sinne. Kivuton, edullinen, turvallinen ja helppo matka sekä leikkaus design ja lopputulos erinomainen 2021. Tuuheat luonnoliset hiukset, kuin nuoruudessa, kukaan ei huomaa yhtään mitään. Viikko leikkauksesta ja olin takaisin töissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe