Jasmin on raskaana!

JghkkjhgHhgbxHghjh

Vikan instagramissa julkaistun kuvan perusteella uskon että se on paksuna. Itse se on julkaissut vain selfieitä naamastaan ja nyt kun on kokovartalokuva niin se on otettu takaapäin. Onnea vaan Riku ja Jasu.

32

2186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RikuJasuJaVauva

      Sillä saa hyvin Rikun kiinni itseensä.

    • kenguruloikkaaja
      • Sss56

        Jos Jasmin saa lapsen ennen kuin avioero on taputeltu, lapsihan menee Denniksen piikkiin, ovat nimittäin lain mukaan edelleen aviopari. Eikai se niin tyhmä ole, vai


      • KKkuju
        Sss56 kirjoitti:

        Jos Jasmin saa lapsen ennen kuin avioero on taputeltu, lapsihan menee Denniksen piikkiin, ovat nimittäin lain mukaan edelleen aviopari. Eikai se niin tyhmä ole, vai

        "Jasmin Mäntylä

        26.4.2016 klo 04:17


        Aika henkilokohtainen asia mutta minahan en ole kayttanyt mitaan ehkaisya vuosikausiin. Elama menee kuten on tarkoitettu. ❤" Tuossa vastaus Helmille, joka muistutti ehkäisyn tärkeydestä.

        kumeilla leikitään.


    • Löysää.nahkaa

      Ei ehkä raskaana, mutta paksuna kuitenki...

      • TuhtiTyttö

        Yhtä paksu kuin viime kesänä Rodoksella otetuissa kuvissa. Perse on yhtä leveä kuin hartiatkin. Jassu taitaa jojoilla tuon painonsa kanssa kunnon syömishäiriöisten tyyliin.


      • PeräLeviää

        Nyt Jassu takapuoli irti siitä aurinkotuolista ja lenkille! Ja viinipänikän hana kiinni! Aikaahan sulla on.


    • jasminitse

      Tästä aiheesta olen kirjoittanut jossain aiemminkin, mutta mielestäni kyseinen asia on aina ajankohtainen.

      Todetaan, että lapsi tuo sen oikean onnen elämään ja että vasta lapsen kautta oppii oikeasti rakastamaan. Sanotaan, että lapseton nainen ei ole oikea nainen ja että jos et halua lapsia, olet lastenvihaaja. Lisäksi vuosien aikana olen saanut ja saan yhäkin lukea rumaa tekstiä siitä, että olen kerran elämässäni ollut raskaana, mutten halunnut pitää lasta. Siitä asiasta on nyt noin 10 vuotta aikaa ja silloin asia tuli julkisuuteen muutoin kuin minun kauttani.

      Siihen aikaan olin todella ”pihalla” kaikesta ja raskaudestani sain tietää vasta siinä vaiheessa, kun olin 11 viikolla. Keskeytystähän ei saa tehdä ilman erityistä lupaa enää 12 viikon jälkeen. Voin siis kertoa, että paniikki oli tuolloin aikamoinen, asuin silloin vielä Turussa ja tunsin olevani todella avuton ja yksin koko asian kanssa. Koko elämäni olen kuitenkin ollut varma, etten halua omia lapsia. En tiedä miksi, mutta se ei ole vain tuntunut oikealta minulle.

      Tein siis minulle henkilökohtaisesti oikean valinnan, enkä ole kertaakaan katunut sitä. Monet tosin pelottelivat minua sillä. Sanoivat, että tulen aina tuntemaan huonoa omaatuntoa valintani vuoksi ja minua kutsuttiin murhaajaksi. Kovia sanoja täysin laillisesta asiasta ja jokaisellahan on kuitenkin oikeus oman elämänsä ja vartalonsa suhteen. Kirjoitan tästä asiasta, koska olen yhäkin täysin sinut sen kanssa, enkä häpeä valintojani.

      Onneksi olen perheeni ainoa lapsi, sillä olisi ollut ajatuksenakin sietämätöntä, että joku toinen olisi jakanut äitini ja mummoni ja muiden ihmisten huomion kanssani. Nautin jo siis lapsuudessanikin siitä, että olin se ainoa ja sain aina olla huomion keskipisteenä ja samoin ajattelen nykyisinkin, sillä en haluaisi, että lapsi veisi mieheni huomion minulta. Näin on parasta parhautta. Vain me kaksi.

      En voisi olla tyytyväisempi myöskään siitä, että vartaloni ei ole mennyt pilalle raskauksista, kuten monilla muilla naisilla on mennyt. Kaikki mieheni ovat kehuneet rämemajavaani kovasti ja sanoneet, että intiimi kanssakäynti kanssani on aivan toista kuin synnyttäneiden naisten kanssa.

      Tärkeintä onkin aina muistaa, että oma onnellisuus on se kaikkein tärkein ja meillä kaikilla on täysi oikeus omiin valintoihimme, eikä itseään kuulu pakottaa mihinkään vain toisten takia. Itse olen pyrkinyt elämään sillä tavoin jo pitkään ja samalla tiellä meinaan myös jatkaa!

      Mukavaa maanantaita tämän myötä kaikille - pitäkää hauskaa ja keskittykää positiivisiin asioihin! Me nautimme vain toistemme seurasta Richardin kanssa :) Kuullaan jälleen, pus! :)

      xxx

      • autuutta

        Nyt mulla vasta kolahti: täähän on egosentrisen narsistin ajattelua. Itse asiassa myös ilkeän ihmisen. Tämän mukaan maailman tärkein ja ainoa asia on oma nautinto, ei mikään muu. Näillä arvoilla politiikkaan, yhteisen tekemisen ja hyvän hakemisen, ei ole mitään jakoa. On varmaan sitten parasta pysytellä sänkykamareissa ja todella pitkään. Omat valinnat on juurikin tärkeitä.


      • TietoaEiArvailua
        autuutta kirjoitti:

        Nyt mulla vasta kolahti: täähän on egosentrisen narsistin ajattelua. Itse asiassa myös ilkeän ihmisen. Tämän mukaan maailman tärkein ja ainoa asia on oma nautinto, ei mikään muu. Näillä arvoilla politiikkaan, yhteisen tekemisen ja hyvän hakemisen, ei ole mitään jakoa. On varmaan sitten parasta pysytellä sänkykamareissa ja todella pitkään. Omat valinnat on juurikin tärkeitä.

        Ja Zääss meni metsään tässä raskaudenkeskeyttämis-asiassakin....
        Jos raskaus vaarantaa äidin hengen saa abortin tehdä vielä viidennellä kuulla.


      • yliminä

        Hyvä että tekstiin oli istutettu tuo "rämemajava". Muuten olisi mennyt täydestä ainakin minulle. Mutta ihan hyvää parodiaa, teksti tosin taitaa olla vielä likempänä totuutta kuin parodiat yleensä.


      • hyvinvedätetty
        autuutta kirjoitti:

        Nyt mulla vasta kolahti: täähän on egosentrisen narsistin ajattelua. Itse asiassa myös ilkeän ihmisen. Tämän mukaan maailman tärkein ja ainoa asia on oma nautinto, ei mikään muu. Näillä arvoilla politiikkaan, yhteisen tekemisen ja hyvän hakemisen, ei ole mitään jakoa. On varmaan sitten parasta pysytellä sänkykamareissa ja todella pitkään. Omat valinnat on juurikin tärkeitä.

        Ja olet siinä uskossa, että tämä jasminitse on todella Jasmin itse. HEH,HEH


      • tarkampuja

        eihän tuossa tekstissä ole mainittu sanallakaan jasminesta. hyvin sanottu että tuollainen on egosentristä ajattelua. kirjoittaja voi tietty olla kuka vaan narsisti.


      • voisentään

        Jaksaa matami sitä karvapyyhettään mainostaa,nyt jo ehkä liikaakin.
        Näin tiedoksi kaikille,et tietävät miten se on parempi kuin
        lapsia saaneiden,huoh,kaipa se nyt on vit**takin hieman kiinni
        miten nannaa se on nih.Aika lörtsy varmaan matamilla,tirsk.


      • karvaselfie
        voisentään kirjoitti:

        Jaksaa matami sitä karvapyyhettään mainostaa,nyt jo ehkä liikaakin.
        Näin tiedoksi kaikille,et tietävät miten se on parempi kuin
        lapsia saaneiden,huoh,kaipa se nyt on vit**takin hieman kiinni
        miten nannaa se on nih.Aika lörtsy varmaan matamilla,tirsk.

        Jasson mielestähän hänen karvapyyhe on parhautta, ihanuutta woohoo.
        Hääräilee patiolla koivet levällään ja kuvaa rämemajavaansa .Niin Mua Mun Tyyliin Mun Römpsä


      • voisentään
        karvaselfie kirjoitti:

        Jasson mielestähän hänen karvapyyhe on parhautta, ihanuutta woohoo.
        Hääräilee patiolla koivet levällään ja kuvaa rämemajavaansa .Niin Mua Mun Tyyliin Mun Römpsä

        Ahhahaahahahahaheheheheääähhää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Voe!!


      • voisentään

        "jasminitse" siellä ja täällä pettävällä jäällä.
        Pidä matami ne pus,pus:it vaa itelläs,susta kukaan tykkää,
        vai etkö oo huomannu,woohoo!!!!! Lopeta tuo haukkuminen synnyttäneistä
        suatana,idiot!!!!! WooooooooooHoooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • rwerwerwer

      https://www.instagram.com/p/BEmyow-lYwU/?hl=fi

      Melkeen päästiin taas viettämän rantaelämää mutta ei ihan. Riku malttanut hetkeksi pysäyttää auton matkalla jonnekin. Mut onpa toi Jassu todellakin iso ja celebrity modelliksi aivan liian lihava! Pienen pien päänuppi kaiken kukkurana, karsee miesvartalo, aina vaan korostuu enemmn ja enemmän. Onkohan riku vähän homoihin menevä?

      • pappelikuvia

        Onpas oudon sumea kuva ja pikselöitynyt. Onko varakkaalla liikemiehellä vähän huono kamera?


      • SumuaSielläSunTäällä

        Liikemies on ottanut kuvan sieltä kaukaa, auton ratin takaa, kun ei ole jaksanut raahautua ulos asti. Ja Jassu on sit suurentanut kuvaa. Sumeaksihan se sitten menee.


    • varning

      Apuuuuaaa Merigoljatti aussien rantsulla!!

      • voisentään

        Kuse**a hietikolla.


    • öylyläinen

      Mitäs sitten kun Jassu ei enää jaksa rrrrakastaa ja olla ikuisena patjana yhdellekään miehelle? Mistä ja miten sitten saadaan elanto? Vaihdevuodet alkaa intialaisnaisilla aikaisin, abt 40v, ja sen jälkeen ei miehet ja niiden naiminen oikein jaksa innostaa. Tulee rankkaa ja paneskelu alkaakin olla oikesti työtä. Ja minähän en voisi olla vahingoniloisempi!

      • voisentään

        Matami on todella itsekäs munapää,minä,minä,minä,minä,
        ei muita,vain minä ja mun ukko,ahne pas**kasa,huoh.


      • sanahelinää
        voisentään kirjoitti:

        Matami on todella itsekäs munapää,minä,minä,minä,minä,
        ei muita,vain minä ja mun ukko,ahne pas**kasa,huoh.

        Jos sulla ei ole muuta sanottavaa, niin tällaiset typerät kommentit voisit jättää kirjoittamatta.


      • voisentään
        sanahelinää kirjoitti:

        Jos sulla ei ole muuta sanottavaa, niin tällaiset typerät kommentit voisit jättää kirjoittamatta.

        Per***pi,valehtelija,hyväksikäyttäjä, "sanahelinä"ootkos matami,
        klikkaa muualle.


      • narinari
        sanahelinää kirjoitti:

        Jos sulla ei ole muuta sanottavaa, niin tällaiset typerät kommentit voisit jättää kirjoittamatta.

        Onko pakko roikkua tällä palstalla jos ei psyyke kestä? Mene vaikka lukeen aapista : D


      • paaksuksii

        Just sen takia joutuu sen lapsen tekemään rikkaalle miehelle, vaikkei lapsia haluakaan. Voihan mummi sen sit hoitaa, pääasia että elatusrahat ropisee jassolle.


    • prse_leviää

      Oisko kuntopyörä jäänyt Denun luo?

    • xdljuzsn

      Missä vaiheessa pariskunnan avierot ovat eli milloin pääsevät vihille?

    • Ounoy
    • HuomionKerjäystäTaas

      Toivottavasti ei ole, lapsen kannalta parempi. Ei ole äitiainesta, ei.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe