Seksiä toisen pojankanssa (kaverin)

Jonne_02

Olen 13 v. Poika ja harrastin seksiä kaverini kanssa.Olimme kaverin kotona jossa hän ehdotti että: "Runkataaks yhes" sanoin: "joo mut mulla on aika pieni" sillä on tosi iso ja se on saman ikänen riisuttiin ittemme ja sanoin haluuks imee mun pippelii se syöksy maahan ja lutkutti ihan simona sitten masturboitiin toidsiltamme spermat pihalle ja jää tiin makaan toistemme päälle kunnes mun sisko soitti että se ja mun äiti tulee hakeen kohta jätin sen toisen pojan makaan sinne ja kotona äiti kysy että:"Ettekai te tapellu kun oot ihan punaposki" samalla hymyilin salaa ja ajjon mennä huomenna sille kaverille yöksi (tosta runkkauksesta on noin viikko aikaa) mua jännittää nähä sitä uudelleen antakaa vinkkejä ja kokemuksia samanlaisista tapauksista.

10

1290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drin

      Onnee. Toisen pojan kans runkkailu ja suihin otto on yksi parhaita asioita elämässä. Anaaliakin voi kokeilla...

      • Anonyymi

        Haluan että te pojat nussitte Minnaa takaapäin


      • Anonyymi

        Haluan että te pojat nussitte Minnaa takaapäin nyt heti ja runkkaa pilluani aah olen niin kiihkeä


      • Anonyymi

        Haluan että te pojat nussitte Minnaa takaapäin ja anaaliseksi käy


      • Anonyymi

        Moikka vaan haluan pojat että työnnätte peniksen Minnan pilluun ja runkkaatte


    • AnaaliMaija_

      Näin se etenee!
      -yhteisrunkkailu
      -otatte toisiltanne suuhun
      -asennossa 69 imette toisianne samanaikaisesti
      -lopuksi panette toisianne perseeseen

      Ei ollenkaan hullumpaa ajanvietettä nuorille pojille!

      • Anonyymi

        Haluan harrastaa seksiä poikien kanssa onko halukkaita


    • Anonyymi

      Olen Minna olen 44-vuotias nainen ja haluan harrastaa suihkupano seksiä poikakaverini kanssa hän on -vuotias nuori mies lappeenrannasta

      • Anonyymi

        Olen Minna olen 44- vuotias nainen ja haluan harrastaa suihkupano seksiä poikakaverini kanssa hän on 20-vuotias nuori mies lappeenrannasta nimeltään Juho


    • Anonyymi

      Haluan pojat että työnnätte peniksen syvälle Minnan pimppiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      250
      2706
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1683
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1589
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1482
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1345
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1190
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      953
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      918
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      898
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      885
    Aihe