välitunnilla pihalle

ylisuur

sellaasta koulus pitää ollakkin

18

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • old_school

      Missä välissä tuo on muuttunut vapaaehtoiseksi? Ennen sai jälki-istuntoa tai tukkapöllyä jos kärähti välitunnilla sisältä.
      Ilmankos kakarat on niin plösöjä suurin osa, kun ei jakseta edes kävellä ulos ja ylipäätään olla jalkojen päällä. Isolla ruholla se tietysti on raskasta.

      • jalaattomatvanhemmat

        Äitiltä ja isältä ovat oppineet.


      • timmimamma

        Plösöt päätti että heidän plösöt lapset tarttee ulkoilmaa koulussa kun ei mallia voi kotona enää antaa.


    • Pihattokoulu

      Lapuan on koulujen osalta kriisis, kun kaikenmaaliman ex grillikioskiyrittäjät pilaa junailullaan kaiken. Kunnallisdemokratia on poljettu lokahan näiden öykkäreiden vuoksi.
      Seuraavaksi saavat Nesteen baarin komentokeskukses ajatuksen rakentaa Lapualle pihattokoulun, olis terveellinen ilma parsiluokis eikä maksaasi paljon.

      Leikki sikseen. Kauhava on ikävä kyllä ajamas kehitykses Lapuan ohi joka rintamalla, kun mustapairat Lapualla saa pomottaa. http://www.komiatlehti.fi/uutiset/online-uutiset/luottamushenkilöt-käänsivät-takkinsa-hallitus-esittää-uutta-koulukeskusta-1.2038813#.Vx8oy4sjd1s.facebook

      • Valivalitan

        Luulekko notta kukaan ei valita? Kauhavalla valitetaan aivan varmasti.


      • lupa_nauraa

        Jos takinkääntö luetaan kehitykseksi, niin ehkä sitten Kauhava ajaa edelle. Kuinka jotkut voi jonain päivänä olla niin varmana oman esityksen takana ja ja vaihtaa aivan toisenlaiseen seuraavana päivänä?

        Iso koulu kuivattaa muuta Kauhavaa, kun väki kertyy ison koulun ympärille, ei kuoleviin sivukyliin, kuten tässä väistämättä käy.

        Sen sanon, että tuo uusikin koulu tulee kärsimään sisäilmaongelmista.
        Samoja kivi- ja puukouluja on käytetty kymmeniä, ellei sata vuotta ilman mitään sisäilmaongelmia ja nyt joka toinen rakennus luokitellaan ongelmaiseksi. Sitä toista puoliskoa eivät ole hysteerikot vielä ehtineet tutkaamaan.

        http://www.komiatlehti.fi/mielipide/kolumnit/keskustan-esitys-vähän-naurattaakin-1.2035227


      • 2154578
        Valivalitan kirjoitti:

        Luulekko notta kukaan ei valita? Kauhavalla valitetaan aivan varmasti.

        Helevettiäkö sä Kauhavaa tähän verät lapualla ne parhaat valittajat on


    • todtietämätön

      Mitä tai ketä nämä mustapaidat oikein on, kun niistä puhutaan joka paikas?!

    • ulos

      onko meidän koulussa lökäpöksy rehtori kun ei saa itse oppilaita pihalle vaan pitää oikein kunnanhallituksen tehdä päätös

    • rehroristskiinni

      Näihän se on. Kyllä tällainen asia on koulun sisäinen ongelma. Jospa rehtorissa olisi ytyä sanomaan, että nyt ulos joka sarkka, mutta kun ei ole poveria niin ei ole.

      • kokeilepa_itte

        Meeppä itte sanomaan. Ei taida sinustakaan olla sanomaan herrain lapsille. Hyvähän se on täällä nimettömänä netissä huudella.


      • Pellleee

        Täys pelle koko poika


    • narrejakaikki

      ketä lapualla nii suuria herroja mitä pitää pelätä vielä 2016 luvullakin, jäätteenmäkiki
      on lapseton

    • wiskarila

      Niinpä niin, herra tai narri, ihmisiä kaikki, ei oo toinen toista kummoosee.

    • pullamössöä

      Nykyajan kersat oikeesti ylipainoisia plösöjä. Ulos vaan joka välitunti. Liikettä niveliin...

    • eipätaashaukuta

      Tällä kertaa leimataan ja haukutaan nuoria. Olen melko varma, että nykynuoret liikkuvat enemmän kuin edellinen sukupolvi.

    • lapseton88

      Sisäilmaongelmien halvin ratkaisu . Kai ne tunnitkin vois pitää pihalla . Vois laittaa säästyneet rahat vaikka virolaisiin joulukuusiin.

    • liikkuuuuu

      rehtori itse on liikunnanopettaja ja ohjaa mm naisten tanseja on liikunnallinen pläsä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2686
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe