Lidlin kupla puhkesi

Saksalainen-huijaus

Lidlin tarjoukset ovat täyttä sumutusta asiakkaita kohtaan. Monet, monet kerran kun kyseisen firman mainoslehtinen on tullut kotiin olen mennyt ostamaan noita "tarjoustuotteita." Lähes joka kerta olen joutunut pettymään. Kauheimpana esimerkkinä ovat nämä rihkamatarjoukset, tarkoitan joitain lämpömittareita, työkalusarjoja tai muuta vastaavaa. Sama pätee vaatetarjouksiin, mainokset ovat kyllä komeita ja isoja mutta tuotteita ei myymälöistä löydy. Niitä ei ole laareissa koskaan jäljellä yhtään kappaletta, monesti ei löydy edes sitä kalliimpaa versiota koko kaupasta.

Superlauantai-tarjoukset ovat lähinnä vitsi, niin moni on kertonut samaa mitä minulle käy poikkeuksetta. Miten on mahdollista että tuote on jo loppunut vaikka menet myymälään aamulla kun ovet avataan? Kysyttäessä asiaa niin myyjät totevat tylysti ettei tuotetta ole enää jäljellä. Eihän sitä varmasti ole enää jäljellä kun sitä piilotellaan varastossa jotta se saadaan myytyä täydellä hinnalla seuraavalla viikolla. Tarjoukset ovat vain houkuttimena vetää asiakkaita sisään ja he ostavat sitten muuta tavaraa kun tarjous ei ole saatavilla, näinhän se menee.

Ihme ettei kuluttaja-asiamies ole puuttunut Lidlin toimintaan. Tuohan on ihan järjestelmällistä ja tahallista asiakkaiden huijaamista.

70

2451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exasiakas

      Ottakaapa joskus se Lidlin tarjouslehtinen mukaan sinne kauppaan ja tutkikaa montako tarjoustavaraa todellisuudessa on myynnissä ale-hinnalla. Ette montaa löydä se on varma.

    • OstakaaMistähaluatte

      Tarjoukset toimivat houkuttimina kaikissa kaupoissa , niin se vain on .
      Oletko koskaan katsonut LIDL:n jogurttipurkkia valoa vasten ?
      Sisältää 1/3 jogurttia ja 2/3 tyhjää tilaa ja lisäksi laaja kansi , jotta
      purkki vaikuttaisi isommalta .
      Voileipämargariini on 300g. rasia , kun se muualla on 400g.
      vaikuttavat kyllä omituisesti saman kokoisilta.
      PS. Kyllä Keiju-rasiat ovat Lidlissäkin vastaavia , kuin muualla.

      • Maksaja

        Mulla on kädessä Vita Dór 60% margariini (Valmistettu Suomessa) nettopaino 400g. Hinta 38 senttiä.


      • Liiterissä

        Kannattaa hankkia silmäasit jos purkin sisältö näyttä vain 1/3....höpöhöpö


      • VitaDor
        Maksaja kirjoitti:

        Mulla on kädessä Vita Dór 60% margariini (Valmistettu Suomessa) nettopaino 400g. Hinta 38 senttiä.

        Ehkä noin suuri kauppa myy jotain muutakin , kuin" Vita Dor " margariinia .


      • Optikko
        VitaDor kirjoitti:

        Ehkä noin suuri kauppa myy jotain muutakin , kuin" Vita Dor " margariinia .

        LIDL:stä niitä silmälaseja saa ja takuulla halvalla.
        Ne voi laittaa sitten , vaikka persesilmän eteen .


      • karu59

        Katso aina myös kilohinta , se on pakko olla painonmukaan myytävässä tuotteessa !


      • tarmotonasiakas
        karu59 kirjoitti:

        Katso aina myös kilohinta , se on pakko olla painonmukaan myytävässä tuotteessa !

        Niin on, mutta silti meidän kylän kauppias ei laita mainoksissaan koskaan kilohintaa esille. Tarjouksia vertaillessa on syytä olla laskutaitoinen, että saa kilohinnan selville. Siksi ostankin ruokani muualta, sillä osaan vertailla hintoja.


    • rihkamapaskaa

      Lidlin "työkaluosasto" on parhaita vitsejä maailmassa. Muovisia kromimaalilla päällystettyjä lasten lelujahan ne pääasiassa on. Välttäkää niiden ostamista jos meinaatte niillä töitäkin tehdä. Samoin sähkötyökalut sekä keittiön sähköaparaatit ovat lähinää kertakäyttötavaraa.

    • PysykkeePoes

      Eihän sinne Lidliin ketään pakoteta.
      Menkää komunistit valintalatoonne.

      • hai-hilter

        no meeppä hitlerin makkaraa ostaan sinne!!!! hus hus JA MERKKELI KIITTÄ... MATUJEN kera :)


      • kepuloimaton

        tai kepulit jonottamaan Prismaan, jossa kassat ei vedä eikä myyjiä löydy palvelemaan. Lisäksi kaikki on kallista


    • IhmispetoJosefStalin

      Punasella torilla ne kuskaa lasiarkussa vieläki sitä vainoharhaista verihurttaa nuo kommunistiuskovaiset. Siis stalinin raatoa näytillä siellä itkien ikävissään.

      • karu59

        Stalin ei tietääkseni ole ollu "näytillä" enää yli neljäänkymmeneen vuoteen !


      • HyvääOli
        karu59 kirjoitti:

        Stalin ei tietääkseni ole ollu "näytillä" enää yli neljäänkymmeneen vuoteen !

        Ei olekkaan , sehän on myyty kuivanalihana suomalaisille
        Lidl:n lihatiskillä .


    • TumpeloillaEiKestämikään

      Varmasti menemme lidliin.
      Kokoaika on mentykin.
      Laatutavaraa myyvät.
      Kyllä ne minulla on kestäneet kovaa käyttöä kaikki Lidlistä ostetut työkalutkin.
      Se pitää osata käyttää työkaluja oikein.
      Ei ole tarvinnut turvautua siihen 3 vuoden takuuseenkaan.

    • Viisuri

      Lidl on kuitenkin se edullisin kauppa, aivan hyviä elintarvikkeita se myy.

      Sitten pitää vielä osata lukea oikein sitä tarjouslehtistä joka ilmestyy niin, että osa tarjoustavaroista on myynnissä jo torstaina mutta sisäsivujen tarjoukset vasta maanantaista eteen päin. Takasivun jutut lauantaina,

      En juokse tarjousten perässä, koska muutenkin sieltä saa halvemmalla. Hyllyn reunassa kun on ne hinnat, monesti kokee positiivisen yllätyksen.

    • hyvähomma

      Lidl on niin halpa kauppa, että pullonpalautuslapulla siellä saa ostoksensa maksettua. No joskus vaativat vähän rahaakin.

      • Bfndxldlx

        "No joskus vaativat vähän rahaakin."

        Juot vaan liika vähän kaljaa.


    • Ei-ikinä-sinne

      Lidlin taso on alempana kuin lehmän häntä. Huonoa tavaraa tarjolla ja tosiaankaan noilla työkaluilla ei tee hevonpaskaa. Hinnat ovat kalliimpia kuin isoissa marketeissa ja laatua ei ole. Pitäkää natsi-rabattinne, teille se riittää.

    • KiitostaPukkaaLidlille

      Lidl ei ole Saksalaisen perustama. Saksa on hyvä maa silti. Aina ollut sitä.
      Bulgarialainen mieshenkilö, on muuten romani ja Lidlin nostanut nykyiseen mittaansa ja kukoistukseen.
      Lidl on hyvä asia Suomelle. Pitää kilpailua yllä.
      Varmaan olisi safka suomessa moninverroin kalliimpaa ilman Lidlin tuloa Suomeen.

      • karu59

        Lidlin on perustanut ja omistaa Dieter Schwarts joka on kylläkin umpi saksalainen !


    • HyviäTyökalujaSuper

      Kyllä ne minulla on kestäneet kovaa käyttöä kaikki Lidlistä ostetut työkalutkin.

      Se pitää osata käyttää työkaluja oikein.

      Ei ole tarvinnut turvautua siihen 3 vuoden takuuseenkaan.

    • alfredpahnapuro

      Eihän Lidlin takuu toimi ikinä. Kaverillani hajosi joku hiomakone heti ensimmäisenä päivänä kun osti sen Lidlistä. Liike ei antanut uutta tilalle vaan käski ottaa yhteyttä johonkin etelä-Suomeen. Siellä numeron päässä oli puhelinvastaaja, kaverini heitti odottamasta kun oli tunnin odotellut palvelua. Lopulta kun hän sai s-postilla yhteyden kyseiseen lafkaan niin sieltä sanottiin että postita kone tänne ja se tutkitaan ennekuin he voivat korvata hinnan takaisin. Nyt on kulunut vuosi ja mitään ei ole kuulunut, s-posteihin ei ole vastattu ollenkaan eikä puhelimella tavoita ketään. Vastaavia kokemuksia on muillakin ollut joten taitaa olla Lidlin tapa luistaa vastuusta.
      Siksi itse en osta mitään lelutyökaluja lidlistä vaan satsaan laatuun ja hankin oikeasta rautakaupasta työkaluni. Lidlistä en ruokaa osta koskaan. Minulle ei riitä Lidlin laatu, niin se vain on.

    • NäkemykseniKokemukseni

      Lidlistä minä haen kaiken mitä irti saa.
      Melkein sieltä kaikki tarvittava löytyykin.
      Takuu toimii hyvin kyllä. harvoin sitä tarvitaankaan.
      Lidlin työkalut kestävät ihmisiän oikeassa järkevässä käytössä

    • TodellaTyytyväinen

      Olen aina saanut Lidlistä sen mitä olen lähtenyt hakemaankin, myös niitä
      tarjoustavaroita. Ja hyviä ja halpoja ovat olleet.
      Ja ruoka on tosi halpaa. Kympillä saa ison pussillisen ruokaa. Ja ihan suomalaista on.

    • natsahtiko

      Joillekin riittää Lidlin taso, jotkut haluavat parempaa. Itse en osta sieltä mitään, koska minulle kelpaa vain laatutavara.

      • Persjalka

        Mitähän ne sinun laatutavarat oikein on? Marketin tarjouseineksiä, luulen.


    • MikäpäSaksassa

      Saksa on hyvä maa. Lidl on paras asia Suomelle vuosikymmeniin.
      Pitää ahneita kauppiaita kurissa hyvällä laadullaan ja kilpailullaan.
      Kiitos Saksa.

      • Wermaht

        Hyvä maa ja Hitlerin aikaan oli vielä parempi .


    • harmimirva

      lidlissä on kyllä työkalut surkeita. en tiiä miksi esim osat eivät työkaluissa mene sisäkkäin. täytyy olla vika insinööritasolla. osat eivät vastaa aina toisiaan. Mä ostan vasta sitten kun tulevat alennukseen mutta en enää ainakaan työkaluja. Hiomakone oli paska!!!

      • z---x

        Se jogurttipurkki testi pitää muuten paikkansa .
        Silmälaseilla tai sitten ilman !


    • TukkikaaPurkkinnePersilm

      Lidlistä minä ainakin ostan lähes kaiken.
      Oli miten oli, mutta Lidliin me älykkäimmät menimme heti alusta lähtien.
      Siellä olemme pysyneetkin ja pysymme.

      • Neverever67

        Todettuhan se on että " älykkäämmät" vievät rahansa Lidlin ja ostavat ulkomaalaista sontaa. Paistopisteiden tuoretuotteet kuukausia vanhoja ja ulkomailta tuotuja. Ihmisrievut kun eivät ymmärrä mihin rahansa laittavat. AI niin he ovatkin niitä " älykkäitä"...


    • Ilmantaksivaloa

      Siellä käy tyhmätkin ja toiset tyhmät vielä maksaa toisten ostoksetkin (me suomalaiset)!

      Kemijärvellä pimeitä takseja.Eilen lidlin eteen kurvaili farmari sitikka (sininen)ja neljä mamua meni ruokapussien (meidän maksamien)kanssa autoon ja varsitietä kohti.Kuski oli vaaleahiuksinen (ylensyöneen näköinen)parhaat päivänsä nähnyt nainen!

      Varmaan aamulla "jakopää" arkana?

      • jahetiaamustatuollaista

        Jos olivat maksamasi ruokapussit, niin miksi annoit viedä? Olet tainut alkaa höpöttämähän?


      • sdsddd

        Se onkin latvalaho-rasisti. Ite ei saa koskaan keltään eikä mitään ja itkee sitä joka puolella...Töitä se ei oo tehny ikänä vaan loisinu koko elämänsä läpi, näin on totuus!


    • RRRRRysssääRosvot

      Niimpä niin.
      Mutta älykkäimmät menivät kuitenkin ensimmäisinä Lidliin ilman fanaattisia stalinismin palvontoja puolueettomasti ilman ennakkoluuloja.
      Elikkä Saksa on hyvä maa. Suomen aseveli.
      RRyssä on aina ryssä valintalatoineen ja diktatuureineen.

      • kotimaamme-suomi

        ja sehän on oma VALINTA! minne sen rahansa laittaa kiertään???? mutta kotiapäin meillä... eikä merkkelin MATULANDIAAN!!!


    • eioleaseveli

      jaa mutta eipä tuo Lidl ole enää sen edullisempi ku esim prisma.
      Joku sano että saksa on suomen aseveli:) mutta ei se kylläkään siltä tunnu,onhan saksassa 7 miljoonaa somalia muut arabit päälle elikkä me jäädään liian kauas jälkeen siitä ollaksemme sen aseveli.

    • karu59

      Kyllä ihmetyttää näillä palstoilla nämä ikuiset naukujat ja valittajat. Milloin vuorossa on Prisma , cittari yms. Nyt Lidli . Älkää hyvät ihmiset käykö liikkeessä jonka palavelusta tai tuotteiden hinnoista ja laadusta ette tykkää. Niin helppoa se on .Ei mokomilla asioilla kannata mieltänaä pahoittaa.

    • LidliinLähdenNytTaas

      Lidlistä vaan kaikki minkä irti saa.
      Mitäpä sitä muualta älykkäänä.

    • kiljua

      Löin lidlin vasaralla Eetua, vasara hajosi!

      • Tulitikkuja

        "Kaikki mitä irti saa" .
        Eihän sitä meikäläisen palkalla paljon irti saa .


    • totuudenvainkertoi

      Avaaja kertoi vain totuuden Lidlistä, mitä te siitä suututte?

      • VimmoissaanOvat

        Niimpä. vihassa non nuo komunistit vihreineen, tenilöineen, arhilaisineen jne.


    • MunapussukatKomutRotat

      viherkommunisteineen.
      arhilaistunnelmat ovat ikäviä kiihkoissaan menetetyistä uskovaisista kommunismiinsa viimeinkin.
      Alkaa vissiin suurin osa olla haudassa aaarneineen ja ressenvineen aaltoineen tenilöineen jne...

    • timpermanniroista

      Ei tähän politiikkaa tarvitse yhtään, terve järki riittää. Lidlin tuotteiden laatu ei ole kaksinen, sen on moni siellä asioivakin minulle tunnustanut. Jos haluat ostaa halvalla paskaa niin siitä vaan, sehän on toki oma asiasi. Itse maksan tuotteistani pikkuisen enemmän ja saan laatua, niin ja ne ostamani työkalutkin kestävät kovaa ammattikäyttöä kun ostan ne rautakaupasta.

      • KommunistinTunnistaaHeti

        Kommunistin haistaa heti. Olette kommunisti.


      • EieesLidlstä

        Mistä löytyisi "kova ammattimies" ?


    • Ämpärjono

      Lidl-palvonta on muuttunut jo uskonnoksi.

    • runkkareitahanne

      Ne on noita natsi-imijöitä. Kaipailevat verihurtta Hitleriä ja kiimoissaan käyvät Lidlissä ostamassa paskaa itselleen.

    • Prismaaaaaaan

      Lidlissä on parasta se vieressä kulkeva tie. Siitä pääsee oikeaan kauppaan.

    • Saksalaistensyytä

      Lidlistä ostettu condoomi puhkesi ja nyt musta tulee kaksosten isä.

    • hohhohhoooo

      Se olikin Hitlerin jugend-osastoille käyttöön tarkoitettu varmuusväline. Hitler halusi että he lisääntyisivät.

      • Virheitä.sattuu

        Siis tarkoitettu valkoihoisille arjalaisille, mutta tulikin musta isä.


    • KommnisminRuttoKiima

      Lassi paskansi housuunsa ja imutti stalinismista persesilmää bresnevikiimassaan ulisten kikkeli väristen ja tapittaen.
      Lassi on kato sairaalloisen kiimakommunisti.
      Haisee kommunistiselle persekiimaraivolle

      • olet_homo-hahaha

        Jenkkien pallit ovat taatusti puhtaat kun sinä pääset ne nuolemaan. Olethan sairas Natokiimainen runkkari.


    • jeepäjeejeejeee

      ilman liideliä käytäis sikahintaisissa prismoissa ja kookaupoissa ja oltas köyhii.

    • hyi-lidl-paskaa

      Ilman Prismaa ja K-kauppoja jouduttaisiin syömään Lidlin ulkomaista paskaruokaa. Joillekin sekin vielä kelpaa, fiksuille ei.

    • Lukutaidottomuus

      Lukutaidottomat ovat siellä väärinä päivinä, etsivät/kyselevät torstaisin seuraavan maanantain, tai lauantain juttuja yms. Ihminen hommaa rillit kun uteliaisuus voittaa turhamaisuuden.

      • huijariLidl

        Eli kuulut itse heihin vai?

        Se on pelkkä tosiasia että Lidl mainostaa tuotteita jota sillä ei ole yhtään myynnissä. Tämä on käynyt monta kertaa ilmi kun olen aikoinaan kyseisessä putiikissa asioinut. Olen näyttänyt myyjälle jopa lehtisestä että tämä pitäisi olla tänään tarjouksessa ja myyjä on vain ylimielisesti tokaissut että tuote on loppunut. Kuka se kerkesi kaikki ostamaan kun olin liikkeen ensimmäinen asiakas sinä aamuna heti kun se avattiin?


    • Viisuri

      Kyllä ne lehdykät pitää osata lukea oikein. Erikseen lehden alkusivuilla on viikon tarjoukset.
      Sisäsivuilla monesti kodintavaraa, toimistotarvikkeita, vaatteita tai sisustusjuttuja ja siellä lehden yläkulmassa on SELKEÄSTI , että tarjoukset voimassa maanantaina. Lehti jaetaan keskiviikkona tai torstai-aamuna ja ne ma tarjoukset on siis seuraavan viikon alussa.
      Lauantain tarjousjutut takasivulla.
      Tarjoustuotteita on vähän per myymälä, monesti loppuneet jo ma puolen päivän aikaan. Ei minua haittaa. Jos jotain niistä oikeasti haluan, menen liikkeeseen jo aamusta. Niin selkeää ja yksinkertaista!

    • huijariLidl

      Hyvä idea mutta Lidl:n kohdalla se ei auta. Monesti tarjoustuotetta ei ole ollenkaan myynnissä vaikka olet aamulla heti liikkeen avautuessa paikalla.

      Tämä sama kokemus on sattunut hyvin monelle ystävälleni ja siitä syystä Lidl saa nyt olla. Kauppoja on muitakin ja paljon laadukkaampia.

      • haisrcit

        Oho, itselleni ei ole IKINÄ käynyt näin, vaikka olen vuosia jo käynyt Lidlissä.


      • EiSyövästäTietoakaan

        Olisit hyvä persoona Lidl:n mainokseen .
        "Syönyt jo vuosia Ldln:n tuotteita ja vielä kunnossa " !


    • hohhohhoh

      Tämän keskustelun avaaja on todennäköisesti hullu tai muuten vailla järkeä... Huh huh, mikä Osuuskaupan mannekiini....

    • AvaajaOnOikeassa

      Ihan järkevä totuudenmukainen avaushan tuo on. Samoja kokemuksia on aika monella Lidlistä. Ja se mainostettu edullisuuskin on vain silmälumetta, jopa K-kaupasta saa halvemmalla parempaa tavaraa.

      • 98001

        Citymarket on tosi edullinen vaatekauppa ja valinnanvaraa on enemmän
        , kuin Lidl:ssä .
        Mainosten lupaamat tuotteetkin löytyvät toisin , kuin Lidl:ssä .


    • Kaatohörppy

      Haen Lidlistä kaljaa ja jäätelöä, mitäpä sitä muuta kaipaisi ihminen mukaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe