Astuin absolutistien varpaille?

KylmätKädet

He eivät voi sietää sitä, kun alkoholisti avautuu elämästään, agendana toimia vain varoittavana esimerkkinä ja antaa samalla vertaistukea samasta ongelmasta kärsiville.

Jarmo Luukka on yksi meistä vakioista. Meikä tykkää sen videoista. Löytyy tuolla nimellä Youtubesta.

24

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauka.puun.alla
    • hauka.lätäkössä

      Raitistuneet alkoholistit ovat äärettömän katkeria juopoille, koska tietävät kuinka hauskaa juopottelu on, mutta eivät itse voi sitä enää syystä tai toisesta harrastaa. Jos ajattelee omalle kohdalle, niin olisihan se aivan kammottavaa kokea tuommoinen kohtalo, joten meidän juoppojen pitää vain yrittää ymmärtää ja sääliä heitä. Tästä hyvä esimerkki on tämä yksi, joka on ottanut Kylmiksen silmätikukseen ja tehtailee viinan himoissaan vihakirjoituksia Kylmiksestä.

      • Vihakirjoitukset ovat jees, mutta nimimerkillä esiintyminen jotenkin ala-arvoista.


      • Hauca.analysoi

        Päihteiden liikakäyttö on haitallista ja kun sen huomaa itse, usein on jo liiam Neeson, ei kun liian myöhäistä. Alkoholisti näkee kaikki auttavat kädet vihollisina, koska hän on rakastunut alkoholiin.


    • kohta.viismiljoonaa
      • Juu, yritäppä rikkoa se ennätys.



      • viis.miljoonaa

        Itse asiassa mun piti kysyä tuota, miksi noita jaettuja sivuja on miljoonia mun dashboardissa


    • PeltolanHoitsu

      Kohtuullisen humalan ystävänä
      alkoholi on hyvä keino rentoutua silloin tällöin.
      Varjopuolena ovat yhteiskunnan elätit, sontasepot, nuo Puohitien ruunat.
      Elävät toisten siivellä ja sisuskalujen romahdettua itkevät sääliä ja apua sairaalassa.
      Nämä bentsopenat, kiljukustit, sontasepot,piriperseet,törkyturvat,ruskamulatit, lasollasset täyttävät joka viikonloppu ja kesälomien jälkeen sisätautiosaston....
      Apua ei ole. Haima-ja maksa poksahtaa vain kerran.
      Kylmis ei ole nero ainoastaan narsistinen, aivonsa ryypännyt multakurkku, joka pian raivoaa typeryyttään naama keltaisena jossain sairaalan kellarin käytävillä....odottavan aika on pitkä.

      • no.kyllä

        Kyllä mutta sitten youtube alkaa ehdottelemaan jotain old school vinyl trancea eikä dubsteppiä niissä suositelluissa joten en saa tietoa uutukaisista dubstep genren musiikeista


    • Upea avaus kylmikseltä joten tähän pakko vastata ihan kännystä (en yleensä käytä nettiä kännyllä, tabu jäi kotiin).
      Fanaattiset raivoraittiit absot ovat vähän omituisia mutta tavallaan heidän katkeruutensa ymmärtää,,,
      Tässä siis minun mielipide en tuputa sitä kelleen ja koskee vain Fanraivisabsoja,,, mistähän tuonkin keksin,,,?
      Koska suvaitsevaisuus on nykyään niin kovasti muotia niin absot voisivat välillä katsoa peiliin ennen kuin heittävät kivellä,,,
      Absoille tuon hyväksyminen on vaikeaa ja ymmärrän sen,,, mutta älkää olko tuomitsemassa kaikkia jotka joskus ottaa. Omituista on että absot kuitenkin pyörii jengeissä joissa otetaan alkoa no jaa,,, pitäähän se päästä nyrpistämään nokkaansa,,,
      Hetkinen,,, jatkoa tulee kun ehdin joudun kuskiksi,,,

      • hei.te.siellä

        Olen tyhmä ja en osaa vielä mitään muita sanoja kuin teidän palstalaisten sanat. Opettelen koko ajan mutta jostain syystä ei omat sanat luonnistu. Mistä Johtuu?


      • Kyyläkalle

        Tabu jäi kotiin?
        Mutta mömmöt matkassa , kun olet lähtenyt lomailemaan Vapuksi Ridasjärvelle. Vai istutko jo pakun takaosassa raudoitettuna matkalla Pasilaan?
        Sheriffin hattu on päässäsi. se on ainoastaan varmaa.


      • woifoid

        Jos oikealle puolelle alavatsaan tuntuu pistävä, viiltävä kipu kun juo vähänkin niin eikö se ole maksa jotenkin sökö. Vaikka kuinka tekis mieli juoda nin se kostautuu kipuna.


      • Hurakoitsija
        woifoid kirjoitti:

        Jos oikealle puolelle alavatsaan tuntuu pistävä, viiltävä kipu kun juo vähänkin niin eikö se ole maksa jotenkin sökö. Vaikka kuinka tekis mieli juoda nin se kostautuu kipuna.

        Taidat olla liimanhaistelija....


      • mitä.liimaa
        Hurakoitsija kirjoitti:

        Taidat olla liimanhaistelija....

        En edes tiedä minkälaista liimaa tulisi haistella jos sellaisesta pitäis saada kännejä


    • No huomenna sitte tänään ei ehi,,,
      Klaara ja silleen,,,

    • Jatkoa,,,
      Aina välillä tulee törmättyä noihin absoihin jotka suureen ääneen mainostavat raittiuttaan,,, samalla yrittävät tuputtaa valistusta ja näille minulla on viesti,,, saatte muuten käyttää jos joudutte abson "valistuksen" kohteeksi.
      - Minun juomiseni näyttää olevan ongelma sinulle?
      Abso tukkii turpansa takaan ja alleviivaan,,,
      Juuh ei ole darraa ihan ok meno olin kuskina ja sen jälkeen vähän olutta,,,

      • Tutkantakaa

        Tissu... juomisesi ja mömmöilysi on ongelma, jos ajelet lanssilla , maijalla ja törttöilet.
        Olet kallis yhteiskunnalle ja täysin hyödytön.
        Kerran nisti aina nisti.
        Lisäksi olet vaarallinen ja asennevammainen, jos olet rasisti ja pahoinpitelijä.
        Kaltaisesi joutuvat ennen pitkään velkavankeuteen , alkoholistien asuntolaan ja vankilaan.
        Hyödyllisin yhteiskunnalle olet kukkapenkissä.


      • Aha,,,
        Salli minun kuitenkin hieman oikaista sinun harh,,, öh väittämiä,,, Kyllä niillä on ihan kuskit omasta takaa tuskinpa päästäisivät minua lanssin tai maijan rattiin mutta tarkoitit tietysti toista,,, Tottakai jos joku onnettomuus tai muu niin tietty lanssi on tarpeen,,, ja mitä tulee maijaan niin edellisen kerran (törttöily) seurasin maijaa ihan omalla autolla,,, kyttä ei minun autolla aja,,,
        Koska käyn duunissa ja näin ollen maksan veroja niin siihen kaatui sinun "teoriasi" hyödyttömyydestä,,, Onhan siinä pointti että advertising on sinänsä hyödytön ala mutta vastaan tulee ihan mukaviakin projekteja,,,
        "Kerran nisti aina nisti." No siinäkin meni metsään käytän vain buranaa, aspiriinia ja joskus propralia,,, Eipä kuule ole haluja enää narkkaukseen (kieltäydyin unilääkkeistäkin) ja sitä paitsi osaan auttaa sellaisia jotka vielä ovat koukussa/toipuvia kuten erästä opparikäyttäjää,,, Hän ollut kuivilla pari vuotta,,,
        Olen vaarallinen tarpeen vaatiessa varsinkin jos joku yrittää tunkeutua autooni,,, Asennevammainen no siinä olet oikeassa :)
        Mitäs vielä,,, olen enemmänkin realisti kuin rasisti,,, Nyt muistinkin että pitää hankkia uusi telari ja kaasuhan mulla onkin jo,,, ihan pepperiä,,,
        Onhan mulla velkaa joo kelläpä ei olisi mutta kuukausittain sitä pankkiin lyhentelen ja ajattelin pitää taloni joten eipä houkuttele mikään parantola ja minun alkon käytöllä se olisikin mahdotonta,,,
        Vankilakaan ei todennäköinen tuosta edellisestä törttöilystä tulee kyllä sakot ja sekin telarin takia,,, jätkä voivotteli sitä päätään sen verran ja ilmeni ettei edes jälkeä jäänyt kalloon,,, sellainen lempeä läimäys että näki että olin tosissaan,,, sitäpaitti autossa ei ollut tilaa kunnon läimäykseen,,,
        Juuh kun olen kuollut ja tuhkattu niin voi todellakin laittaa ne tuhkat kukkapenkkiin sitä en vastusta,,, :)


      • Totean

        Et muuten käy töissä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2732
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      239
      2640
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2356
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      196
      1841
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe