Mitä teen kun en jaksa enää..

Verinuoli

Hei! Mä en jaksa enää mun elämää... Oon vielä nuori mutta silti. En jaksa enä yhtään mitään mun elämässä.kaikki on vaan pilalla. Mistä saan apua?

9

458

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuahakenut

      Soita omalle hoitajalle terveyskeskukseen tai mahdolliseen työterveyteen, saat lähetteen perhekeskukseen tms. Missä pääset juttelemaan psykologin/sairaanhoitajan kanssa. Ei maksa mitään ja pääset alkuun, avun hakeminen kannattaa aina! Voimia sulle mitä asiasi sitten koskeekaan :)

    • toivotankaikkeahyvää

      Mikään ei voi olla niin pilalla, ettei siitä selviäisi. Tuossa edellä saitkin jo hyviä paikkoja mihin voit ottaa yhteyttä. Tsemppiä sulle..aina kaikesta selviää. Pitää muistaa, että elämä kyllä kantaa.

    • Gjkgjlöö

      Nuorena monesti kaikki on omasta mielestä pilalla mutta kun tulee vanhemmaksi toivoo, ettei tämä elämä loppuisi vielä. Kyllä se siitä; elämään tulee koko ajan uusia asioita ja niitä hyviäkin asioita on tulossa, usko pois.

    • kaikkiahyviä

      Kuten edellä kirjoittaneet sanoivat ei tässä mitään hirveää hätää vielä ole. Terveyskeskukseen lääkärille juttelemaan et nimittäin ole ensimmäinen muutkin kokee välillä saman. Sieltä osataan ohjata oikeaan suuntaan.

    • apuasaanut10

      Tutustu psygologi Tony Tunderfeltin kirjoihin. Saat sieltä paljon apua miten käsitellään negatiivisia tunteita joita meillä kaikilla ihmisillä on elämässä. Esim "irti tunnekoukuista"

    • KylSeSiitä

      Voit hakeutua terveyskeskukseen, tai jos käyt koulua/ opiskelet, käy pyytämässä apua terveydenhoitajalta. Jos et itse jaksa enää lähteä apua hakemaan, soitaa 112. Elämä antaa uusia mahdollisuuksia.

    • Toivottavastiolet

      jo saanut apua. Kriisipuhelinpäivysyksiä on olemassa, sekä sos-keskus samoin kuin tuo 112 josta saa myös apua .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe