Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suomessa on paljon kauniita naisia mutta....

RumaJaEpätoivoinen

.....miksi minä en saa yhtäkään heistä?? Jos käyn kaupassa, kahvilassa, baarissa, huoltoasemalla ihan missä vaan niin suurinosa 20-40 vuotiaista naisista on kauniita ja joiden kanssa olisin valmis suhteeseen koska vaan. Ehkä 10 prosenttia näistä tapaamistani naisista kuuluis ei niin kiinnostavaan ryhmään. Eli mahkuja olis mutta minkä helvetin takia esim nettideitillä tai baarissa minusta sitten kiinnostuu vain tää pieni kymmenen prosentin porukka eikä vahingossakaan tätä valtavirtaa eli 90% kauniimmista naisista? Jos lähestyisin iskemismielessä esim kaupassa tapaamiani kymmentä naista niin varmasti saan pakit yhdeksältä kauniilta mutta tämä kymmenes ruma olisi heti valmis tutustumaan. Miksi? Vituttaa tämmönen touhu. Ai miksikö se ruma ei kelpaa? No siksi koska en kiihotu rumista läskeistä ja parisuhteessa vaaditaan seksiäkin. Huono panna rumaa kun ei haluta.

46

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • union.busting

      Koska suomessa rulettaa naisunioni. Tarvitaan häikäilemättömiä ammattiliitonmurtajia. Union busting.

    • Ne on varattu jihadisteille.

    • facethefact

      Yksinkertaisesti sen takia koska oma tasosi ei riitä kauniin naisen saamiseen.

      • RumaJaEpätoivoinen

        Mikä taso? Täälläkin kaikki naiset huutelevat että ulkonäöllä ei ole merkitystä vaan sisäisellä komeudella. Minkähän takia tämä ei sitten käytännössä pidä paikkaansa? Jos naisia ei kiinnosta ulkonäkö niin tottakai minäkin sitten kelpaisisin. Kaikki muut asiat kun ovat elämässäni hyvin.


      • RumaJaEpätoivoinen kirjoitti:

        Mikä taso? Täälläkin kaikki naiset huutelevat että ulkonäöllä ei ole merkitystä vaan sisäisellä komeudella. Minkähän takia tämä ei sitten käytännössä pidä paikkaansa? Jos naisia ei kiinnosta ulkonäkö niin tottakai minäkin sitten kelpaisisin. Kaikki muut asiat kun ovat elämässäni hyvin.

        Miksi naisten pitäisi kiihottua rumimmasta kymmennyksestä jos se ei sinultakaan onnistu?


      • RumaJaEpätoivoinen
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Miksi naisten pitäisi kiihottua rumimmasta kymmennyksestä jos se ei sinultakaan onnistu?

        Ei vastaa selitykseen että miksi naiset valehtelevat vain sisäisellä kauneudella olevan merkitystä? Jos mä kysyn niin miksi kysymykseen pitää vastata vastakysymyksellä? Kuitenkin nainen on se joka tekee valinnan joten miehen mielipiteellähän ei ole yleensä muuta merkitystä kuin hyväksyä tai hylätä kiinnostusta esittävä nainen. Rumilla miehillä ei juuri valinnanvaraa tuossa ole kuten komeilla miehillä.


      • RumaJaEpätoivoinen kirjoitti:

        Ei vastaa selitykseen että miksi naiset valehtelevat vain sisäisellä kauneudella olevan merkitystä? Jos mä kysyn niin miksi kysymykseen pitää vastata vastakysymyksellä? Kuitenkin nainen on se joka tekee valinnan joten miehen mielipiteellähän ei ole yleensä muuta merkitystä kuin hyväksyä tai hylätä kiinnostusta esittävä nainen. Rumilla miehillä ei juuri valinnanvaraa tuossa ole kuten komeilla miehillä.

        Meinaatko, että ruman naisen on helpompaa löytää parisuhde kuin ruman miehen? Mies voi sentään nostaa statustaan muillakin avuin, mutta alkaako miehilä kiinnostaa, jos rumalla naisella on hyvä supliikki, tohtorinhattu ja paljon rahaa?

        Tosin uskon, että tietyt ominaisuudet vetoavat naisiin ja se on niin sisäänrakennettua, etteivät itse edes huomaa, mistä vetovoima koostuu. Siksi koko asia kielletään.


      • RumaJaEpätoivoinen
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Meinaatko, että ruman naisen on helpompaa löytää parisuhde kuin ruman miehen? Mies voi sentään nostaa statustaan muillakin avuin, mutta alkaako miehilä kiinnostaa, jos rumalla naisella on hyvä supliikki, tohtorinhattu ja paljon rahaa?

        Tosin uskon, että tietyt ominaisuudet vetoavat naisiin ja se on niin sisäänrakennettua, etteivät itse edes huomaa, mistä vetovoima koostuu. Siksi koko asia kielletään.

        Tottakai ruman naisen on helpompi löytää suhde kun naisella yleensä on aina ottajia olkoon millainen tahansa. Rumalla miehellä ei käytännössä ole mitään mahkuja paitsi kaikista rumimpiin naisiin joilla heilläkin on varaa valita useammasta rumasta.


      • RumaJaEpätoivoinen kirjoitti:

        Tottakai ruman naisen on helpompi löytää suhde kun naisella yleensä on aina ottajia olkoon millainen tahansa. Rumalla miehellä ei käytännössä ole mitään mahkuja paitsi kaikista rumimpiin naisiin joilla heilläkin on varaa valita useammasta rumasta.

        Sinulla menee nyt parisuhde ja seksi sekaisin. Kyllä ne naiset seksiä saavat, mutta parisuhde on aivan yhtä tiukassa kuin miehilläkin.


      • lavuaari
        RumaJaEpätoivoinen kirjoitti:

        Mikä taso? Täälläkin kaikki naiset huutelevat että ulkonäöllä ei ole merkitystä vaan sisäisellä komeudella. Minkähän takia tämä ei sitten käytännössä pidä paikkaansa? Jos naisia ei kiinnosta ulkonäkö niin tottakai minäkin sitten kelpaisisin. Kaikki muut asiat kun ovat elämässäni hyvin.

        Anna rahaa niille, sit kelpaat. Helvetin selkee homma!


      • RumaJaEpätoivoinen
        lavuaari kirjoitti:

        Anna rahaa niille, sit kelpaat. Helvetin selkee homma!

        Minkälaisista rahasummista on kyse että saisi aitoa rakkautta?


      • Ämmäminäkin
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Sinulla menee nyt parisuhde ja seksi sekaisin. Kyllä ne naiset seksiä saavat, mutta parisuhde on aivan yhtä tiukassa kuin miehilläkin.

        Komppaan ratikkaa.


    • Ajattelet että kaunis nainen on myös hyvä kumppani kuten naiset ajattelee että komea mies on hyvä kumppani ja kohtelee naista hyvin mutta ei se vaan niin mene. Kaunis nainen voi olla luonteeltaan kamala jonka kanssa ei voi seurustella. Naisia ei haittaa jos mies on jännämies joka hakkaa koska naiselle se ulkonäkö on tärkeää että voi kulkea kaudulla pää pystyssä komean pitkän miehen kanssa ja saa kavereilta kunnioitusta ja hyväksyntää. Ulkonäkö ei ole tärkeää vaan se että tulee hyvin juttuun ja kohtelee toista hyvin.

    • tasoteoria.works

      Itsekin olen samaa ihmetellyt, niin paljon hyvännäköisiä naisia mutta ketään heistä ei saa. Tuo käytännössä todistaa tasoteorian todeksi. Naiset noudattavat tasoteoriaa todella tarkasti koska muutenhan ruma mies pääsisi edes joskus hyvännäköisen naisen kanssa yhteen mutta ei.

    • Rumana miehenä en pääse edes ruman naisen kanssa yhteen.

    • tarralenkkari666

      Jos on itse ruma(päättelen nimimerkistäsi) ja pinnallinen, on turha valittaa.

    • Laita.palikat.järjestyk

      Kyllä sulla on tuo luuserin olemus, joka karkoittaa kaikki läheltä ja sellainen tyrkky aneleminen. Yäääk

      • RumaJaEpätoivoinen

        Sanohan mikä musta tekee luuserin koska et tunne minua? Onko ulkonäön rumuus synonyymi luuseriudelle, nössöydelle yms?? "Karkottaa kaikki" Miksi se olemus ei sitten karkoita rumia ja läskejä naisia? Vai eikö niitä lasketa kategoriaan "kaikki"?


      • kesähello

        Joo joo kyllä mä sut tunnen. Kun sä olet tummoinen kova poika valehtelemaan ja sisäisesti ruma, niin kyllä se paistaa ihmisestä läpi. En usko, että ne rumat ja läskit naisetkaan parveilee sun ympärillä. Ei kannattais keksiä ja hakea tekosyitä vaan ottaa tosiasiat tosiaisoina. Omat valinnat ratkaisee. Rupea olemaan vähän fiksumpi ihminen, niin alkaa sullakin mennä vähän paremmin.


      • RumaJaEpätoivoinen
        kesähello kirjoitti:

        Joo joo kyllä mä sut tunnen. Kun sä olet tummoinen kova poika valehtelemaan ja sisäisesti ruma, niin kyllä se paistaa ihmisestä läpi. En usko, että ne rumat ja läskit naisetkaan parveilee sun ympärillä. Ei kannattais keksiä ja hakea tekosyitä vaan ottaa tosiasiat tosiaisoina. Omat valinnat ratkaisee. Rupea olemaan vähän fiksumpi ihminen, niin alkaa sullakin mennä vähän paremmin.

        Eli et tunne minua. Mulla ei mene mikään muu asia huonosti paitsi kauniin parisuhteen löytäminen. Rumia ja läskejä saan jopa minäkin ja yksi ruma jopa viestittelee päivittäin mutta minkäs teet koska ei kiinnosta esteettisesti eikä näinollen suhteellisesti/seksuaalisesti ruma nainen. Täällä kirjoittaa ilmeisen monia rumia joista ehkä jonkun olet tuntevinas mutta sen tiedän että yksikään täällä ei tunne minua. Edes sinäkään. Toisekseen en ole koskaan valehdellut koska en luonteeni vuoksi sellaiseen pysty.


      • Äimänkäkitäti
        RumaJaEpätoivoinen kirjoitti:

        Eli et tunne minua. Mulla ei mene mikään muu asia huonosti paitsi kauniin parisuhteen löytäminen. Rumia ja läskejä saan jopa minäkin ja yksi ruma jopa viestittelee päivittäin mutta minkäs teet koska ei kiinnosta esteettisesti eikä näinollen suhteellisesti/seksuaalisesti ruma nainen. Täällä kirjoittaa ilmeisen monia rumia joista ehkä jonkun olet tuntevinas mutta sen tiedän että yksikään täällä ei tunne minua. Edes sinäkään. Toisekseen en ole koskaan valehdellut koska en luonteeni vuoksi sellaiseen pysty.

        Kaunis parisuhde?? Mit.vit? ?
        Oletko niin törppö, että luulet kauniin naisen takaavan kauniin parisuhteen? Se takaa kikkelin pystyyn nousemisen, mutta ei parisuhdetta.
        Ja sitten ihmetellään sinkkujen määrää tässä maassa.


    • UnohdaKaunit

      Rumana valitetaan kun rumat ei kiinnosta.. Vaikka itseäänkään ne ei kiinnosta senpuolin! Miksi kauniin naisen pitäisi haluta ruma mies jos itsekkään ei ruma mies hyväksy rumaa naista!??! Niin miksi sitten kauniin pitäisi? Jollei rumakaan rumaa huoli!

      • RumaJaEpätoivoinen

        Siksi koska naiset väittävät että ulkonäöllä ei ole väliä vaan sisäisellä komeudella. Koska tällaista väittävät niin jo pelkästään heidän puheensa sallivat miehelle myös rumuuden. Teidän puheiden vuoksi mä tätä kysynkin. Jos sanoisitte että teille ei kelpaa ruma mies ja sitä hokisitte täällä kuukaudesta ja vuodesta toiseen niin silloin muuttaisin myös omia ajatuksiani asian suhteen.


    • jhldjfhls

      Ilmeisesti ne haistaa ja näkee sen susta jo kaukaa, ettei sulla ole kummoset kriteerit "suhteen" aloittamiseen ja koska ne itse hakevat aivan muuta kuin "suhdetta" kaltaisesi miehen kanssa, ne eivät osoita mitään kiinnostusta suhun.
      Aivan loogista.

      • OdotanKeskustelunEtenemi

        Odotinkin jo tähän keskusteluun aisti korttia. Kun naisethan ovat rinnastettavissa eläimiin, joilla on ylimääräisiä aisteja:) Tottapuhuen mitä nainen aistii on rumuuden jonka näkee. Kumma kyllä, että kriteerittömiin komeisiin idioottimiehiin nää aistit lakkaa toimimasta:))


    • Omituinen ruikuttaja. Et saa säälipisteitä.

    • Laita.palikat.järjestyk

      Voi Teemu, kyllä sä jaksat itkeä. Lopeta nyt se valehtelu ja mee vaikka töihin. Työpaikalla tapaa paljon kivoja naisia ja siellä voit esitellä sitä ihananaa luonnettasi, joka sulla omasta mielestäsi on. Ei se ole muiden vika, että olet surkea luuseri. Lopeta luuserointi ja rupea kunnon ihmiseksi.

    • komiantalonsanni

      Luehan tuo tekstisi ja mieti kertooko se siitä sisäisestä kauneudesta.

      • RumaJaEpätoivoinen

        Mitä se uudelleen lukeminen auttaa? Ja miten kaunis nainen sen näkee päällepäin mutta ei ruma nainen? Ja edelle Teemukin meni arvauksena väärin. Kuten sanoin yksikään täällä ei minua tunne että jos muuta kirjoitettavaa ette keksi kuin nimipäiväluettelon selaaminen niin jättäkää kirjoittamatta.


      • Jebajuu.töihinvaan

        Älä nyt Teemu muille raivoo sun ongelmista. Hankit työpaikan, niin siitä se lähtee.
        Ja ps älä enää valehte.


      • hahaaaaa.niintotta

        Teemu kun postaa aina näitä "Lihavalla naisella on oikeus timmiin mieheen" postauksia, niin ota Teemu nyt uudeksi tunnuslauseksi itsellesi "yksinkertaisella miehellä on oikeus fiksuun naiseen".


    • Omituinenjuttu

      Ehkä olet jotenkin vastenmielinen........

    • Harva nainen on kaunis oikeesti. Kun nainen pesee meikkinsä pois niin se onkin tavis nainen jolla kaikkia näppyjä naamassa. Ei se sentin pakkeli kerros tee naisesta kaunista.

      • Samaa mieltä. :)


    • Näinonnäreet

      Parinmuodustus tapahtuu hajun perusteella, Tämä on tutkittu juttu.

      • RumaJaEpätoivoinen

        Haiseeko rumat pahemmalle kuin komeat? Vaikka itselläni on hygieniakin kunnossa.


    • fashionjulkkis

      Mee johki wannabe-hottis-tv-ohjelmaan jossa rumastakin tehään mukiinmenevä vaatteilla ja uudella tukkatyylillä. Sit ei tarvii ruikuttaa, muistat vaan seurata muatii. Aina susta joku muija kiinnostuu ja pääset takuulla pukille ku oot ollu telkussa! ;D

      • valittajat-valittaa

        Mä ajattelin ihan samaa!
        Nykyään on vaikka millasia mahdollisuuksia itsensä trimmaamiseen ja treenaamiseen, ulkomuotonsa kohentamiseen, joista ennen ei tiedetty mitään. Eikä tarvi edes maksaa mitään, riittää kun ilmottautuu mukaan. Liiankin helppoa.


    • Vika on juuri ensimmäisessä lauseessasi.

      'Kuka tahansa heistä' kelpaisi sinulle parisuhteeseen. Oikeasti?

      Miehet hyväksyvät naiset täysin pelkän ulkonäön takia, siksi naisilla on niin helvetisti valinnanvaraa, eikä naisten tarvitse kehittää itseään sisäisesti millään tavalla, ja seurauksena tästä eivät myöskään edellytä mieheltä mitään syvällisempää vaan jakavat rakkautensa vain ja AINOASTAAN ulkonäön perusteella.

      Vaikka olisit miten kultainen mies, jäät julmasti ilman rakkautta tämän ainokaisen elämäsi ajaksi, ellet ole syntynyt geenilottovoittajana supermallin kasvoilla.

      Kiitos feminismin, älypuhelindeiteillä luotu naisten hypergamia, josta vielä vaietaan.

      • helgamies

        Naiset ovat kautta aikojen ryhmittyneet YTMien ympärille haaremeihin, joista naisesten kiimavitujen käyttöoikeus on ollut YTMille rajaton.


      • 3plus15

        Rumat jää ilman rakkautta johan sen ovat naiset täällä monasti sanoneet ja asianosaiset itse karvaasti todenneet.


      • himoeiolerakkautta
        3plus15 kirjoitti:

        Rumat jää ilman rakkautta johan sen ovat naiset täällä monasti sanoneet ja asianosaiset itse karvaasti todenneet.

        Resurssit ne enemmän ratkaisevat mutta olit sitten ruma tai köyhä niin voit lohduttautua sillä että harvemmin puhutaan mistään rakkaudesta niitä komeampia ja rikkaampiakaan kohtaan vaan kyseessä on vain puhdasta ja silkkaa himoa joko ulkoisia piirteitä tai resursseja kohtaan ja himo on hiipuva ja epävakaa elementti ;)


      • KiinnostaaTietää
        himoeiolerakkautta kirjoitti:

        Resurssit ne enemmän ratkaisevat mutta olit sitten ruma tai köyhä niin voit lohduttautua sillä että harvemmin puhutaan mistään rakkaudesta niitä komeampia ja rikkaampiakaan kohtaan vaan kyseessä on vain puhdasta ja silkkaa himoa joko ulkoisia piirteitä tai resursseja kohtaan ja himo on hiipuva ja epävakaa elementti ;)

        Onko oikeaa rakkautta sitten olemassa muutoin kuin lapsen ja vanhempien välillä koska naiset eivät rakastu kuin ulkokuoreen tai resursseihin?


      • aitorakkauseikuole
        KiinnostaaTietää kirjoitti:

        Onko oikeaa rakkautta sitten olemassa muutoin kuin lapsen ja vanhempien välillä koska naiset eivät rakastu kuin ulkokuoreen tai resursseihin?

        Aito rakkaus on harvinaista, koska aika harva ihminen on siihen kykenevä ja toiseksi kahden aitoon rakkauteen kykenevän pitäisi olla suhteessa jolloin se olisi täydellinen rakkaus suhde, eli todella harva suhde perustuu aitoon rakkauteen.


    • 18p18

      Suomessa? Kauniita? Hahahahahaha :D

    • Fiksu-ja-kunnollinen

      Kauneus katoaa ajan myötä mutta naisten pinnallisuus ei katoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2348
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2123
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      79
      1745
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1557
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1546
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 55
      1323
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      78
      1268
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe