Onnea Kaarlolle, Kassulle, Kaapolle ja Kallelle!

KassuKaapoKalleKaarlo

Onnea ja menestystä niin jokapäiväisessä elämässä kuin tulevana kaupunginvaltuutettuna.

Kuten myös myöhästyneet syntymäpäiväonnittelut!

26

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmajapääkaarlo

      HEI, -JOS ONNITTELIT MINUA, -KAARLO NURMIKUMPU, SYNTYMÄPÄIVÄNI ON VASTA 5. 5... -OLI KAARLO NIMI MONIE MUIDEN NIMIEN EDESSÄ, ENSIMÄISENÄ...

      -TUO TOSIN ASETTI MIETTELIÄÄKSI, -KUN TOTEAT: -"TUELVALLE KAUPUNGIN VALTUUTETULLE"?
      -Että ONNITTELU ON JOLLEKIN TOISELLE KAARLOLLE.
      - SIINÄ TAPAUSKESSA SORI...

      KAARLO--- -Kemijärvi

      • KassuKaapoKalleKaarlo

        Kyllä ne olivat sinulle!

        Paljon onnea!


    • Kaarlonkeskus

      Onnittelut on tarkoitettu Kaarlo Jankkilalle varmaan. Häntä sanotaan Kassuksi ja hän on ensimmäinen varavaltuutettu eli kenties vielä kaupunginvaltuutettu. Hän on Keskustan poliitikko. Nurmikumpu on eri henkilö.

      • harmajapääkaarlo

        Huokasin helpotuksesta kuultuani, -eli luettuani, -että onnittelut olivatkin Jankkilan Kaarlo kaimalle, -sitähän minäkin fundeerasin, -että minustako tulisi ns. Kemijärven kaupunginvaltuutettua? -Vain on Jankkilan Kaarlo - Kassu?
        -Vaalionnea ensikeväänä Kassulle, -josta jo etukäteen onnittelut.


      • muistonsaelää

        Ei ole enää Kaarloa :( Kaupungin tunnettu poliittinen ihminen, kommunistinen.


    • vara-valtuutetut

      Tälle toisella Kaarlolle, siis Nurmikummulle, toivotetaan onnea syntymäpäivän johdosta. Hänen syntymäpäivänä on 5.5. ja kuulemma hän on Soppelassa syntynyt, siis Kemijärvellä. Hän on paljon ottanut kantaa asioihin ja ihan OK persoona.

      Hän ei ole se Keskustan varavaltuutettu, joka siis nyt on nousemassa ehkä kaupunginvaltuustoon Keskustan listalta.

      http://vaalit.yle.fi/tulospalvelu/2012/kuntavaalit/kunnat/kemijarvi_ehdokkaat_vertauslukujarjestyksessa_15_320.html

      Näette tuolta vaalituloksen. Keskustan ryhmässä tulleet muutokset: Janne Kaisanlahti muutti pois ja tilalle noussut Jorma Särkelä. Heikki Nivala erosi valtuustosta ja tilanne noussut Teuvo Alaluusua. Nyt siis on se kolmas vara mies valtuutettu Kaarlo Jankkila ensimmäisellä vara mies sijalla ja voi tulla valtuutetuksi. Onko joku sitten eroamassa, siksikö onnittelut?

      Sitten on vara mies sijoilla seuraavaksi: Kaarina Soppela, Eeva Moilanen, Helena Alatarvas jne., ne näkee tuolta. Ei Nurmikumpu ole vara mies sijalla, koska hän ei ole Keskustan listan ehdokashenkilöiden joukossa.

      • harmajapääkaarlo

        -Tietenkin sydämestäni asti kiitän, -vuosirenkaan syntymän jälkeen lisääntymisestä huomisaamuna... -onnittelijaa. -Valtuustopaikkaa en rohkene odottaa, -jos ja kun olen KTP: n ehdokas ensikeväänä, -kuntavaalissa -Kemijärvellä... -Toistan, -niin, -jos tämän hetkinen terveys säilyy? -Olin 2.9.2013 ohitusleikkauksessa, Oulussa, -neljä sydämessä tukosta...

        -Kiitos onnittelijalle.., -huomenna on 76 vuotta syntymästä, -ja synnyin Soppelan kylän kansakoulussa, -Sovakylästä 1. -joulukuuta1939 - (Sallan NL: e luovutettu alue).., -"talvisota" evakkoon lähteneeseen - evakkoperheeseen...

        Kaarlo Nurmikumpu - Kemijärvi


      • harmajapääkaarlo

        EI MINULLA OLE ÄIDIN JA ISÄN ANTAMAA TOSIAT NIMEÄ, -KUIN KAARLO.
        -JOS MINULLE SUUNTAATTE KIRJOITUSKEN, -KÄYTTÄKÄÄ ASIASSANNE TUTOA AINOAA NIMEÄNI, - KAARLO -


    • menehänsiitä

      Läheppä vetää muitten onnitteluketjusta Nurmikumpu, on kyllä äijän pakko olla oikea narsisti, kun tulee toisten onnitteluketjuun itseään tyrkylle, phyi hitto.

    • harmajapääkaarlo

      Parempi on olla kohturajaan asti ns. narsisti, -kuin tuollainen piipittäjä kääkkä, -joka tuppautuu jokaiseen tämän foorumin huokoseen... -Joo, -nyt on syntymästäni Soppelan (Kemijärvi) kansakoulussa kulunut 76 vuotta, -ja siitä kiittää saan sattumia, -että yhä täällä saan "narsistella".

      -5.5.2016,
      -Kaarlo Nurmikumpu - Kemijärvi

      • K-Keskus

        Nurmikumpu on ihan asiallinen henkilö ja keskustelee täällä kuten netin säännöt sanovat. Ei pidä valittaa. Kaarlo on Kaarlo. Joku lauleli, että olisi Kaarlo Alvari. No nyt oikaisee, että ei ole muita etunimiä.

        Jankkilan Kaarlo on se kuuluisa "poliitikko-Kassu". Hän on kepulainen insinööri. Nurmikumpu taas on kommunisti, entinen kaupungin puistotyöntekijä. Vaikka on sama nimi, niin ovat ihan eri henkilöitä. Ei heitä pidä sekoittaa.

        Muuten kumpikaan Kaarlo ei ole sen Kaarlonkeskus rakennuksen nimen takana.


      • harmajapääkaarlo
        K-Keskus kirjoitti:

        Nurmikumpu on ihan asiallinen henkilö ja keskustelee täällä kuten netin säännöt sanovat. Ei pidä valittaa. Kaarlo on Kaarlo. Joku lauleli, että olisi Kaarlo Alvari. No nyt oikaisee, että ei ole muita etunimiä.

        Jankkilan Kaarlo on se kuuluisa "poliitikko-Kassu". Hän on kepulainen insinööri. Nurmikumpu taas on kommunisti, entinen kaupungin puistotyöntekijä. Vaikka on sama nimi, niin ovat ihan eri henkilöitä. Ei heitä pidä sekoittaa.

        Muuten kumpikaan Kaarlo ei ole sen Kaarlonkeskus rakennuksen nimen takana.

        -En tosiaan ole Kaarlo keskuksen nimen takaan, -lienee Liimatainen? -Käyn tosin usein vuokra-asioissa, -k. o. -keskuksessa...

        Kaarlo... -Kemijärvi


    • Onnittelut5.5

      Nurmikumpu ei vieläkään ole oppinut tuntemaan kiusaajaansa, sama sälli joka aloitteessa.

      • harmajapääkaarlo

        -En todellakaan ole "oppinut" tuntemaan "kiusaajaani", -jos se sitä on, -jos on vain ärsytystä?, -vai?

        -Vaikka tuolla kaupungilla tervehdin huomattavaa joukkoa ihmisiä, -ja juttelen heidän kanssa, -en silti edes heistä läheskään kaikkia tunne... -Monet ovat näkötuttuja, -en nimeä monenkaan silti tiedä... -Emme pilkkaa, emme trollaa toisiamme jutellessa... -Kemijärvellä on kivoja ihmisiä, -ja jopa sietävät minuakin, -rollaattorikulkijaa.., -jolle tänään syntymästä, -(Soppelan kansakoulussa evakkoperheeseen), -tuli aamusella 76 vuotta.

        Kaarlo... Kemijärvi


    • häpeäsitedes

      O kyllä törkeä käytöstä Nurmikummulta. Jos ymmärtäisi mitään hyvästä käytöksestä, niin pyytäisi anteeksi , ja poistuisi ketjuista muita solvaamasta.

      • KassuKaapoKalleKaarlo1

        Ouhan sossun elätti iäneti.

        Kassu ei tätä ketjua aloittanut vaan minä, ja pyyteetön tarkoitukseni oli tuoda esille Kaarlon joviaali toiminta kemijärveläisten syrjääntyneiden ja heikompiosaisten puolesta.

        Sinä sossun elätti et kuulu joukkoon; häivy ja hajoa!

        Kaarlolle menestystä!


      • harmajapääkaarlo

        Ainakin siltä vaikuttaa, -että no. ainakin Sinulta puuttuu se hyvä käytös, -no ei sitä apukoulusivistyksellä osaa toisia kunnioitta, -vain itseään...

        Kaarlo .... -Kemijärvi


      • harmajapääkaarlo

        Tuo edellä oli nimimerkille: -häpeäisitedes 5.5.-16)...

        Kaarlo ... -Kemijärvi


      • phyihitto
        KassuKaapoKalleKaarlo1 kirjoitti:

        Ouhan sossun elätti iäneti.

        Kassu ei tätä ketjua aloittanut vaan minä, ja pyyteetön tarkoitukseni oli tuoda esille Kaarlon joviaali toiminta kemijärveläisten syrjääntyneiden ja heikompiosaisten puolesta.

        Sinä sossun elätti et kuulu joukkoon; häivy ja hajoa!

        Kaarlolle menestystä!

        Oleppa trolli itse hiljaa, minä aloitin ketjun onnitelakseni Kassua, en Nurmikumpua, joka on kaiken lisäksi vielä kommarikin.
        Lähtekää te jonnekin komukka-ketjuihinne täsät ketjusta.


      • KassuKaapoKalleKaarlo

        Ketjun aloittajana julistan HarmajapääKaarlon ketjun kiistattomaksi voittajaksi.

        Onneksi olkoon!


      • eitörkeä

        Nurmikumpu ei ole käyttäytynyt törkeästi. Ei hän ole väittänyt olevansa keskustalainen varavaltuutettu. Hänhän tarkensi siltä varalta, että joku käsitti väärin.


      • Anonyymi
        KassuKaapoKalleKaarlo kirjoitti:

        Ketjun aloittajana julistan HarmajapääKaarlon ketjun kiistattomaksi voittajaksi.

        Onneksi olkoon!

        Hei, mukava löytö! Täälläkin ketjussa on aikanaan kirjoitellut tämä Nurmikumpu, joka on poissa, mutta muisto elää!

        Kaarlo Nurmikummun me muistamme. Hänestä voidaan kertoa. Tuossa se jakoi sitä lehteään S-Marketin edustalla. Käytös oli moitteetonta ja hyvää, ei koskaan haukkunut ohikulkijoita ja me oikeisto-porvaritkin saimme häneltä ystävällisen kohtelun. Tervehti ja tarjosi lehteä, ei huutanut mitään hävyttömyyksiä ihmisille.

        Hyvä käytös on kaiken AA ja OO, kun on politiikassa tai järjestöissä.


    • onnea-hänelle

      Hyvää Syntymäpäivää Kaarlo Nurmikummulle!

      Hän ei ole mikää Kassu, Kaapo tai Kalle. En tiedä Kaapoa tai Kallea. Kassu on Jankkilan Kaarlo. Mutta tänään viettää entinen NURMI-KAARLO eli nykyään Kaarlo Nurmikumpu syntymäpäivää ja onnea Kemijärven omalle Kaarlolle!

      • harmaajapääkaarlo

        Kiitos onnitteluista...


      • Anonyymi
        harmaajapääkaarlo kirjoitti:

        Kiitos onnitteluista...

        Enää emme Kaarloa voi onnitella.
        Muistamme silti kiitollisuudella.
        Jätit hyvän, valoisan muiston.
        Emme koskaan unohda SINUA!
        Toverit ja porvarit, kaikki kunnioitamme muistoasi!
        Asuit myös TONKOPUROLLA.


    • harmajapääkaarlo

      -Ei tuo nimimerkki harmajapääkaarlon, -eli minun: -Kaarlo Nurmikumpu, Kemijärvi... -elämä miksikään muuttunut, -vaikka syntymästä jo tuli täyteen 5. 5. peräti 76. vuotta.
      -
      -Samanlaista, -no ei pilkulleen koksaan samanlaista, -ainoastaan on vain pääpiirtein jatkuva edelleen, -kuin oli edellisvuonnakin. - jälkeen syntymän.
      -Synnyin 1940 Soppelassa, -kylän kansakoulussa evakkoperheeseen, -ja nyt asun Kemijärven kaupungin ydinalueella,-Lumpiolla. -(Lumppio).

      -Elämän nousu-ja alamäkipolkua on siis vienyt minut, tai oikeasti tuonut - Soppelasta - Lumpiolle.
      -Siihen mahtuu paljon, -ja sinä on ollut ns. ylämäkiä ja alamäkiä, -ja nuo trollit, -nykyajan parhaat "ystävät". -On tullut oltua töissä, -kun on olut töitä, ja työttömänä taas, -kun eivät antaneet töitä, -vaan syrjäyttivät omalla työvoimalla hankitusta elannosta per ...le, -kun se vit... taa.

      Ajatella, -jos eivät aikaan saaneet, -"talvisotaa" -olisin syntynyt Sallan Sovakylässä.., -pientalollisen-, -eli talonpoikaisluokan perheeseen...
      Siinä tapauksessa olisin aloittanut elämän talonpojan 11, lapsena. -Sattuneesta "talvisodan "syystä" -jäin kuopukseksi, -kun isä menehtyi talvisotan nostomiehenä saamiinsa pahoihin sisäelinvammoihin, - ollessani vajaan viiden kuukauden ikäinen, - syntymästä.

      -Nykyisessä Lumpion kerrostalossa olen evakkolapsena asunut, -Kamun kanssa jo reilut 22. vuotta, -eli pisimpään samassa vuokra-asunnoissa, -sitten syntymän jälkeen, -siis jonka jälkeen olen ehtinyt asua useissa eri kunnissa ja eri paikissa, -siis eri taloissa... elämäni koko ajan evakko, -vuokralaisena. Trolleja, kiusaajia on elämääni tullut siellä ja täällä nykyisessä olopaikassa, -että terve tuloa, - teitä niin helv... ti kaipaankin viihdyttämään arkista harmaata elämääni, - Kamun kanssa, -vaan kaveria ei jätetä, ja pyydän, -jättäkää hänet rauhaan...

      -Oma elämänkerta kerrottuna vapaasti.., -alkuosana...
      -Asia-aiheeseen lisää vajaan neljän vuoden kuluttua, -kun ikää kasaantuu, -ainoa, - mikä minulla kasaantuu, -(ei rikkaudet) -tulee kasaantuneena 80 vuotta, 5. 5.2020...

      -Ei tämä äitienpäivänä, 8.5, 2016 kerrottu tarina ole yhtä kuin, -mitä on oman elämänkertomuksen luonnoksessa. -Tämä on vain viesti siitä, -mitä minulla ei ole, -eli ei ole katkeria muistoja.. -vaikka on alamäki joskus vienyt ihan.: -no niin, -olen pian ollut jo 19 . vuotta ehdottoman raitis, -siis en juo ja en tupakoi.
      -Kannattanut: -ON ELÄÄ JO 76 VUOTTA AJASTA - AIKAAN, -ELI SYNTYMSÄTÄ TÄHÄNPÄIVÄÄN...

      KUNNIOITTAEN TÄNÄÄN KAIKIA ÄITEJÄ, -JA TOVOTAN HEILLE HYVÄÄ ÄITEINPÄIVÄÄ.
      -OMA ÄITI ON POISSA, -"HÄN EI ENÄÄ OLE TÄÄLLÄ, -VAAN ISÄN KANSSA RAUHASSA KUMMUN ALLA LEPÄÄ", -KUOLI 18. 7. 1989...
      89. VUOTIAANA.

      -KIITOS ÄITI, KUN OLIT RAKKAANA ÄITINÄNI AINA KUOPUKSESI TURVANA JA ELÄTTÄJÄNÄ, - TOSIN USEIN ITKIT AVIOMIEHSI, ALTTI ISÄN MENETYSTÄ, -JA ITKIT MYÖS OMASI JA ISÄN TYÖN SOVAKYLÄSSÄ, - SODAN SEURAUSKENA MENETYKSIÄ...

      -8.5.2016,
      -Kaarlo Nurmikumpu, vuokalainen ja sotaorpo, -vanhemmista, - molemmista orpo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe