Nova T kuparikierukasta ei ole tehty tutkimuksia sen haittavaikutuksista sen jälkeen kun kuparikierukan pinta-ala on melkein tuplaantunut. Liika kupari kehossa voi aiheuttaa masennusta, ahdistusta, paniikkihäiriöitä, migreeniä, painonnousua, hiustenlähtöä, lihassärkyä ja aineenvaihdunnan hidastumista. Oireet voivat muistuttaa kilpirauhasen vajaatoiminnan oireita. Omalla kohdalla kuparikierukka aiheutti lonkkavaivoja ja oikean lonkan särkyä ja tulehdusta. Otin kuparikierukan pois noin kuukausi sitten ja oireeni ovat hävinneet. Nukun paremmin, pystyn olemaan ihmisten seurassa ilman ahdistusta ja sydämmen tykytystä ja masennusoireet ovat lieventyneet huomattavasti. Käykää lukemassa blogi www.kopparspiral.blogspot.fi jos teillä on ilmennyt ongelmia kuparikierukan laiton jälkeen.
Tutkimus Nova T 380 kierukasta: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16022851
Vasen kappale keskellä kertoo tuloksia 200 mm2 pinta alasta. Tutkimus tehty 1975 jonka jälkeen nova T kuparikierukan pinta-ala on melkein tuplaantunut ja on nykyään 380 mm2 josta ei ole tehty muita tutkimuksia: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1599691/pdf/brmedj00076-0054a.pdf
Onko teillä ollut kokemuksia haittavaikutuksista? Millaisia oireita teillä on ilmennyt?
Kuparikierukka ja sen vaarat!
Cuparia
0
1118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222774- 1121738
- 171351
- 2451318
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue1801310Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh201161Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗701097Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67963En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25942Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏16917