Muovisia vesijohtoja asennettaessa käytetään liittimien asennuksessa putken laajennuspihtejä. Minkä hintaisia tuollaiset pihdit ovat?
Muovinen vesijohtoputki
4
320
Vastaukset
- hintaa.tässä
Käytetään vain silloin jos haluat niitä Uponorin sikahintaisia liittimiä sikahintaisella työkalulla käyttää. On muitakin liitintyyppejä (jotka ei vaadi erikoistyökaluja) PEX-putkelle , kuin Uponorin Q&E-liitin.
Mutta sitähän ei kysytty, vaan laajennustyökalun hintaa. Käsikäyttöinen on 514,65€ ja akkukäyttöinen 781,50€. Molempien mukana tulee neljä laajennuspäätä. Ylimääräiset laajennuspäät niihin maksavat 128,96€/kpl. - wrbnmkl
Onko hinnat tosiaan noin suuria?
- hintaa.tässä
https://issuu.com/uponorfi/docs/07_tyokalut_05022016?e=12051983/33863628
Sivu 9.
Eli käytä suosiolla puserrushelmiliittimiä, jotka kiristetään jakoavaimilla. Ei noita työkaluja kannata mökkiasennuksia varten hommata. Ne on ammattilaisia varten, jotka tarvitsee niitä päivittäin.
- ihmetteliä
Niin, miksi haluat käyttää juuri Q&E-liittimiä joiden kanssa noita pihtejä pitää käyttää? Joistain rautokaupoista noita saa lainaankin jos ostaa liittimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233