Apteekista saatavat Vichy Dermablend -voiteet ovat mahtavia! Saatavissa on erikseen meikkivoide kasvoille ja vartalolle. Voide on hyvin riittoisaa ja nopea levittää. Ja se todellakin peittää läntit ja tekee ihosta tasaisen värisen! Mullistava tuote ainakin minun mielestäni. On ollut saatavilla Suomessa jo pari vuotta, mutta huomasin vasta nyt. Tuntuu uskomattomalta, että tänä kesänä voin kulkea lyhythihaisissa vaatteissa!
Vitiligo peittoon
2
397
Vastaukset
- hipuhi
Samaa ostin ja hyvin peittää, ei kuitenkaan täydellisesti. Laikut näkyvät hieman meikkivoiteen läpi. Silti peittävin ja paras tuote mitä tähän asti olen käyttänyt ja tosiaan ei tarvitse paljon laittaa, on riittoisaa! Hintakaan ei mahdoton. Aiemmin keväällä ostin Dermablendin meikkipuuterin, mutta sillä en saanut hyvin peitettyä. Tämä meikkivoide on paljon parempaa! Iho tosin kiiltelee kovasti, mutta mielummin kiiltonaama kuin laikkunaama. Suosittelen myös lämpimästi. :) Onko joku kokeillut dermablendin vartalovoidetta ja peittääkö hyvin?
- Rita__
Olen kokeillut. Olimme lomalla Aasiassa, ja joka aamu levitin voidetta koko vartalolle. Kun tekee homman huolellisesti, jäljestä tulee tosi tasainen ja peittävä. Ei ehkä ihan 100 % täydellinen, mutta olen todella tyytyväinen lopputulokseen kaikkien laikukkaiden vuosien jälkeen. Voide kestää jopa pulahdukset uima-altaaseen. Ainoa huono puoli siinä on, että jos nojailee johonkin tai istuu väärässä paikassa liian lyhyellä hameella, voidetta tarttuu mm. puu- ja kangaspinnoille. Ihossa onneksi voide pysyy tästäkin huolimatta koko päivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552985- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122016törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451305
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133