Kolsilan käyttäytymättömät pennut

Lenkkeiliä

Juu elikkäs olin pyörälenkillä kolsilan tiellä kunnes neljästä pojasta yksi pullea poika huusi minulle keuli ja näytti keskaria. Sen jälkeen haistatti vitut. Mukana oli myös joku 10 v tyttö
,joka huuteli minulle todella sopimatonta tekstiä en tiedä kenen lapsia mutta kasvatuksessa on tapahtunut virhe.

36

1180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laihdutuskuurille

      Heh kaiken maailman suklaansyöjä topia sitä maanpäällään kantaa

    • Ydinperhekunniaan

      YH perheen ulostuksen tulosta vaan pääsit seuraamaan

      • YHÄippä65

        Juu näin on. Se äiti hedelmöitti itse itsensä hieromasauvalla ja on näinollen syyllinen Suomen ongelmiin.


      • YHäippä65

        Minun lapseni saivat uuden mukavan ja raittiin isän Etiopialaisesta miehestä. Lapsetkin tirauttivat onnen kyyneleitä kun vihdoin ja viimein saivat kunnon miehen esimerkin, sen entisen lihavan humalaisen kalsaripeikon tilalle.

        Katsoppa näitä uusiakin tulokkaita, komeita irakilaisia miehiä ovat. Kaikki hyvin pukeutuneita, varakkaita ja atleettisia. Kyllä siinä eloveena tytön silmä lepää ja housut kastuvat.
        Suomalaisen miehen keskipaino alkaa olemaan tänä päivänä siinä 135 kiloa ja pöksyt kastuvat ainoastaan miehillä itsellään kun kännissä kuseskelevat housuihinsa.


      • tykkäänsuomalaisesta
        YHäippä65 kirjoitti:

        Minun lapseni saivat uuden mukavan ja raittiin isän Etiopialaisesta miehestä. Lapsetkin tirauttivat onnen kyyneleitä kun vihdoin ja viimein saivat kunnon miehen esimerkin, sen entisen lihavan humalaisen kalsaripeikon tilalle.

        Katsoppa näitä uusiakin tulokkaita, komeita irakilaisia miehiä ovat. Kaikki hyvin pukeutuneita, varakkaita ja atleettisia. Kyllä siinä eloveena tytön silmä lepää ja housut kastuvat.
        Suomalaisen miehen keskipaino alkaa olemaan tänä päivänä siinä 135 kiloa ja pöksyt kastuvat ainoastaan miehillä itsellään kun kännissä kuseskelevat housuihinsa.

        Ja taas alkaa miesten kielenkannat laulamaan. Turhautuneina. Huonoilla itsetunnoilla. Tosikkoina. Hyvä veto äippä.


      • EiMennyKauaa
        tykkäänsuomalaisesta kirjoitti:

        Ja taas alkaa miesten kielenkannat laulamaan. Turhautuneina. Huonoilla itsetunnoilla. Tosikkoina. Hyvä veto äippä.

        OIkeassa olit... Naurattaa.............


      • Etiopian_Aids-ongelma
        YHäippä65 kirjoitti:

        Minun lapseni saivat uuden mukavan ja raittiin isän Etiopialaisesta miehestä. Lapsetkin tirauttivat onnen kyyneleitä kun vihdoin ja viimein saivat kunnon miehen esimerkin, sen entisen lihavan humalaisen kalsaripeikon tilalle.

        Katsoppa näitä uusiakin tulokkaita, komeita irakilaisia miehiä ovat. Kaikki hyvin pukeutuneita, varakkaita ja atleettisia. Kyllä siinä eloveena tytön silmä lepää ja housut kastuvat.
        Suomalaisen miehen keskipaino alkaa olemaan tänä päivänä siinä 135 kiloa ja pöksyt kastuvat ainoastaan miehillä itsellään kun kännissä kuseskelevat housuihinsa.

        Onko jo yhteinen kakkimaja taputeltu kokoon ja lautaset alahuulessa? Hiv-testissäkin on varmaan käyty?


      • terveisiäperseestä

        Mitä homon siittiö sanoi toiselle? Siis miten vitussa me löyetään se munasolu, kaiken tän paskan keskeltä?


    • YHÄippä65

      Itseasiassa mieheni työskentelee arvostetussa tehtaassa esimies asemassa. Missään savimajassa emme myöskään asu vaan mieheni on hankkinut meille kivan omakotitalon joen rannalta ja se on maksettu ajat sitten. Nyt lähinnä keskitymme matkusteluun ja ravintoloissa huvitteluun.

      Ymmärrän kyllä, että valkoisen roskaväen on hieman vaikeaa suhtautua hyvin menestyvään maahanmuuttajaan. Sitä on helppo huutaa kaljatuopin takaa miten elämä on taas kohdellut väärin kun mitään ei ole saanut itse aikaiseksi.
      Kotiin kun pääset niin pumpattava nukkesikin on puhkonut itsensä täyteen reikiä lopettaen omat kärsimyksensä.

      • Esinahkamies

        Ja sitten heräsitkin unestasi musta dildo perseessäsi!


      • Sosiaaliliitto

        Nimimerkistä päätellen herra johtaja ei osallistu lasten kasvatukseen? Ai niin, tutkimusten mukaanhan valtaosa mustien afrikkalaismiesten kanssa solmituista liitoista päättyy eroon ja valkoisesta roskaväkieukosta tulee yh.


    • YHÄippä65

      Voi voi, johan kateuden ruma peikko nosti päätänsä sieltä roska-astiasta. Maahanmuuttajat ovat etenevässä määrin pääsemässä johtaviin virkoihin Suomessa, kuten esimerkiksi kansanedustajiksi.
      Ettekä te mun komeaa sulhastani elätä. Ainoa mitä tuette taloudellisesti on lähikrouvi ja HK:n makkaratehdas sekä loppukuukaudesta paikallinen kiljunmyyjä jos velaksi saa.

      Me lähdetään kohta mieheni kanssa ulos brunssille ja voipi jopa olla, että saatte setelin tai kaksi mieheltäni. Hän kun tykkää auttaa vähälahjaisia, pienillä huomionosoituksilla.
      Mutta mitäpä te brunsseista tiedätte. Teille se taitaa tarkoittaa lähinnä väljähtynyttä puolikasta kaljaa edellisen illan jäljiltä. Sitten vaan tölkit kauppaan niin saa ihan oikeeta (maksalaatikkoa) ruokaakin.

      • Painu_sinne_brunssille

        Jos "rasisteja" syytetään usein yleistämisestä, niin mitä tuo sitten on? Ja miksi niin usein vedetään kateuskortti esiin? Mitä kaltaisesi hienohelma edes tekee Haminan palstalla, kun et selvästikään asu täällä, tai sitten olet pahimman luokan satuilija ja trolli!


      • YHÄippä65

        Tunnen kyllä kaltaisesi rasisti reppanan. Huudat ja uhoat kovaan ääneen täällä ja kun kadulla näet mustan miehen niin vaihdat kadun puolta koska pelkäät niin paljon joutuvasi itse turpaanvedon uhriksi.
        Isossa porukassa sitten rohkeutesi riittää huuteluun mutta tappelutilanteessa juokset ensimmäisenä karkuun ja vakuuttelet kaikille äänestäväsi vihreitä ja tykkääväsi mustista naisista.

        Lopuksi opetan sinulle sivistyssanan Brunssi. Voit sitten kehua kaikille kavereillesikin tietämystäsi.
        Brunssi on runsaan aamiaisen ja lounaan välimuoto. (brunch = breakfast lunch).


      • Yhäiti32v
        YHÄippä65 kirjoitti:

        Tunnen kyllä kaltaisesi rasisti reppanan. Huudat ja uhoat kovaan ääneen täällä ja kun kadulla näet mustan miehen niin vaihdat kadun puolta koska pelkäät niin paljon joutuvasi itse turpaanvedon uhriksi.
        Isossa porukassa sitten rohkeutesi riittää huuteluun mutta tappelutilanteessa juokset ensimmäisenä karkuun ja vakuuttelet kaikille äänestäväsi vihreitä ja tykkääväsi mustista naisista.

        Lopuksi opetan sinulle sivistyssanan Brunssi. Voit sitten kehua kaikille kavereillesikin tietämystäsi.
        Brunssi on runsaan aamiaisen ja lounaan välimuoto. (brunch = breakfast lunch).

        Menisitkö heti huomenna mielenterveys lääkärin vastaanotolle luulen että olet itsellesi ja ympäristöllesi erittäin vaaralisen sivupersoonan omaava yksilö.


      • VitunVihervassaritrolli
        YHÄippä65 kirjoitti:

        Tunnen kyllä kaltaisesi rasisti reppanan. Huudat ja uhoat kovaan ääneen täällä ja kun kadulla näet mustan miehen niin vaihdat kadun puolta koska pelkäät niin paljon joutuvasi itse turpaanvedon uhriksi.
        Isossa porukassa sitten rohkeutesi riittää huuteluun mutta tappelutilanteessa juokset ensimmäisenä karkuun ja vakuuttelet kaikille äänestäväsi vihreitä ja tykkääväsi mustista naisista.

        Lopuksi opetan sinulle sivistyssanan Brunssi. Voit sitten kehua kaikille kavereillesikin tietämystäsi.
        Brunssi on runsaan aamiaisen ja lounaan välimuoto. (brunch = breakfast lunch).

        Kylläpä sitä nyt Hyasintti pätee oikein kunnolla. Minä kun luulin, että brunssi on etiopialainen verisen aamupaskan ja keskipäiväripulin välimuoto.


    • YHÄippä65

      Sulla on samat horinat ja joka kerta eri nimimerkki. Nyt olet vaihtanut jo sukupuoltasikin. :D

      Ei muuta kuin toivotan sinulle onnea ja menestyvälle tulevalle urallesi nakkikioski psykologina.
      Pari kaljaa vielä lisää niin osaat valmentaa jo Suomen koko lätkäjoukkuettakin ja pelatakin osaat paremmin kuin yksikään jääkiekkoilija.

      En koe millään tavoin hedelmälliseksi keskustella enää kiukkuisen teinin kanssa jonka elämä on pelkkää vastoinkäymistä. (Finnivoide loppu, Suomi on täynnä mamuja ja sossustakaan saa vaan ruokakuponkeja.

      Jää hyvästi T:YHÄippä65

      • joukkoraiskaus

        Mene hoitoon huora


      • MUSTAAMUNAAPERSEREIKÄÄN

        Taisi tehdä totuus kipeää hahhaaa hulluus ei ole synti mutta huorana eläminen on.


      • VitunVihervassaritrolli

        Kukahan täällä on oikein nakkikioskipsykologi? Minä olen kirjoittanut kolmella eri nimimerkillä, mutta ei hajuakaan keitä nuo muut ovat.
        Selitä edes miten voit olla yh, vaikka lapsilla on nyt oikein mahtava raitis ja mukava musta isukki?


    • mustaamambaa

      Huhuu missä luuraa etiopialaisen huora..veikö sosku kakarasi jo huostaan

    • Tolkunmiäs

      Hyvä ylläpito kun poistelet rasistiset viestit ja pidät palstan siistinä. Pidetään tää chatti avoimena meille suvaitsevaisille tolkun ihmisille. Hyvä meno Yhäippä65, oot rautainen mimmi joka ei rasisteja kumarra. Jatka samaan malliin. ☺

      • VitunVajakit

        Mistä tiedät että yh65 on nainen minusta hän on mies trolli jolla mielenterveys pahasti vinksallaan kuten sinullakin sinisilmäisellä hölmöllä.


      • Tolkunmiäs

        Taidat itse olla sama kirjoittaja jolla on vähintään 3 muutakin sivupersoonaa kuten yhäiti32v ja levy kiertää päivästä toiseen yhtä ainoaa kierrosta.

        Voi olla, että joku päivä yksi sivupersoonistasi kääntyykin suvakiksi ja alkaa taistella rasismia vastaan.


      • Tolkunmiäs

        Jos jäät työtä vaille niin kannattaa miettiä uraa draq artistina tai psykoelokuvan Norman Batesina. Ne roolit voi luonnistua sulle todella helposti.


      • Mirkku67v
        Tolkunmiäs kirjoitti:

        Jos jäät työtä vaille niin kannattaa miettiä uraa draq artistina tai psykoelokuvan Norman Batesina. Ne roolit voi luonnistua sulle todella helposti.

        Menisit töihin täältä lässyttämästä pervo vai eikö järki riitä


      • Tolkunmiäs

        Niin pitäähän se jonkun käydä töissä ja verojakin maksaa jotta kaltaisesi "clearasil mainostajan päiväuni"
        saa sossulta rahaa elämiseen, koska mamut vei kaikki työpaikat
        ja pumpattavaan nukkeen, koska mamut vei kaikki naiset niin
        ja kiljuun koska mamuja seisoi kaupan pihassa, etkä sä uskaltanu mennä sisälle sinne.


      • pakkohoitoon
        Tolkunmiäs kirjoitti:

        Niin pitäähän se jonkun käydä töissä ja verojakin maksaa jotta kaltaisesi "clearasil mainostajan päiväuni"
        saa sossulta rahaa elämiseen, koska mamut vei kaikki työpaikat
        ja pumpattavaan nukkeen, koska mamut vei kaikki naiset niin
        ja kiljuun koska mamuja seisoi kaupan pihassa, etkä sä uskaltanu mennä sisälle sinne.

        oot sekas


      • Tolkunmiäs
        pakkohoitoon kirjoitti:

        oot sekas

        Koetas nyt tsempata vähän ja keksiä edes jonkinlainen kunnollinen loukkaus tai rasistinen kommentti josta voisin pahoittaa mieleni.


      • 000-
        Tolkunmiäs kirjoitti:

        Koetas nyt tsempata vähän ja keksiä edes jonkinlainen kunnollinen loukkaus tai rasistinen kommentti josta voisin pahoittaa mieleni.

        HOMO


    • Tolkunmiäs

      Tolkunmiäs lopettaa kanssa suomi24 keskustelun tähän. Ymmärrän sua YHÄippä65:sta täysin sydämmin. Lasten kanssa tässä keskustellaan, ja se myöskin näkyy selvästi.
      Tsemppiä vaan YHäippä. Mä olen todella iloinen, että ukostasi tulee näiden nykyisten taaperoiden esimies ja isäntä, mikäli nämä tulevaisuuden toivot ikinä työpaikkaa löytävät.

      • ÅPOLIKJHGFRE

        TAPA ITTES RUNKKARI


    • SoldiersofFinni

      tai minä ja muut rasistit lyödään teitä meidän käytetyillä vaipoillamme

      • wertyuiopzsdfg

        homo


    • brainSS

      Nämä kirjoittat ovat ihmisiä. Planeetta parka.

      • paninmustaaapina

        nama oon kirjoitava ihminea,panettaa pa-ka


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe