Yksinäisyyden poisto

eemelix

Oletteko löytäneet ihmisiä yksinäisyyteenne? Mitä keinoja ja millä tuloksin?

20

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjallisuuspiiri

      Harrastukset yhdistävät ihmisiä.

      • eemelix

        Juu!
        Urheiluharrastus yhdistää sekin ihmisiä. Suomessakin yhdistyy lähes koko kansa huomenna katsomaan MM-ottelua jääkiekossa.
        Yhdistyminen tapahtuu istumalla nojatuolissa ja tuijottamalla televisiota.
        Vaarassa on, että Suomi voittaa ja koko sen tuijottava kansa tulee hulluksi.
        Huomenna nähdään jos eletään!


      • Meisselix

        Älä nyt viitsi yleistää omia hörhöilyjäsi. Kyllä ei taatusti suurinta osaa suomaalaisistakaan kiinnosta jotkut hikiset tyhjänvatkaajat. Sinua ja muita aivottomia saattaa hyvinkin kiinnostaa. Rikollinen poliittinen eliittimme vain järjestää verorahoilla tuollaista paskaa tyhmien mielenkiinnon kääntämiseksi pois tärkeistä asioista ja/tai eliitin rötöstelystä. Ja täydestä näkyy menevän joillekin!


    • Kasperjokaeisaanutopiami

      Ei ole vielä löytynyt. Vastahan tuo ikä on muutamia vuosia alkanut seiskalla. Tansseissa kuuluvat kulkevan samanikäiset ei-naimisissaolevat toista sukupuolta olevat. Ja tansseja näkyy olevan paikkakunnan lehti-ilmoituksissa kaikki eläkeläisjärjestöjen tapahtumatkin. Vaan tynnyrissä kasvatettuna ja tapinreiästä ruokittun en tuotakaan seurustelumuotoa aikanaan saanut oppia. Niin että täällä tynnyrin ulkopuolella vasta alkavat sen haittapuolet todella ilmetä, mutta oppimisen kannalta auttamatta liian myöhään. Muutamia loistavia yksilöitä olen satunnaisesti päässyt pikaisesti tapaamaan ja muutaman sanan joskus vaihtamaan, mutta heillä kaikilla on jo omat kuvionsa enkä minä kuulu niihin piireihin etäisestikään.

      • eemelix

        Minä olen tällainen ikisinkku, joka olen tanssini tanssinut. Pyrin kyllä löytämään ja niitä onkin, mutta kiven takana kurkistavat.


    • kivahan-tässäkiONjutella

      Ku vanha on ja ymmärtää jo ettei vanha enää oikeesti löydä ketään läheisempää ystävää,
      niin eipä sitä isommin kaipaakaan enään,
      joskus omaa puolisoa on ikävä , joka nukkui kolmevuotta sitten pois,
      tyhjyyden täyttää läheiset jälkeläiset , heitä näkee ja kuulee aina joskus,
      harrastus on myös mukavaa, siellä näkee samanlaisia puhekaverita ,
      eipä sitä sen kummemmin enään kai jaksaiskaa seurustella kenekää kanssa,
      näin luulen,
      vaikka jos ihme tapahtuu ja elämään ilmestyy jokin ihana ihminen,
      en sitä poiskaa tyrmäisi,
      vaikka kylläki tutustuminen vie oman aikansa,
      empä usko että kenellekkää näin vahalle yli seitenkymmpiselle
      uusi tuttavuus on itsestään selvyys,
      onnistuu ja kehittyy läheisemmäksi ihmis-suhteeksi,

      • Himmelsauge

        Melkein ikäni elänyt yksin, eikä sen kummemmin ole seuraa kun muillakaan ikäisilläni. Kaverit ovat tulleet ja menneet, vaikka pitkiä suhteita on ollut. Ei näin vanhempana ole helppo saada seuraa, enkä tiedä haluanko edes. Ystäviä on ja muuten vilkasta vielä.


    • haaveiluki-on-hauskaa

      Tulipa alotuksesta mieleen,
      voihan aina haaveilla,
      meikä haaveilee ( hassua ei ikinä toteudu )
      jos löytäis samanlaisen ukkelin kui itte on
      voisin muuttaa maalle,
      kuvittelen,
      että siellä olisi rauhaa ja avaruutta, raitista ilmaa,
      eikä ikinä kiire minnekkää,
      oman ukkelin kanssa kyllä viihtyisin,
      mutta ku hän on jo poissa,
      sairaus vei mennessään,
      moni haave jäi toteutumatta,
      monta haavetta saimme toteutettuaki,

    • eemelix

      On valitettavaa, ettei täällä lirjoiteta rekisteröidyillä nimimerkeillä. Jos noin olisi ei kontaktin saanti olisi konstikaan.

    • turkkuseen

      Tässä iässä lienee vaikea muuttua, ystävyyssuhteita on vaalittava koko elämänkaaren ajan. Uusia voi solmia myös koko elämänkaaren ajan. Jos ihmissuhteet ovat jääneet parisuhteen vaalimiseen, niin vaikeaa lienee kumppanin poistuttua. Ei ole kokemusta, luuloja vain. Itse viihdyn hyvin myös ihan yksin, sekin taito on hyvä oppia pitkän elämän aikana. Ja noista nikeistä, ei väliä, täällä en halua tutustua lähemmin kehenkään. En kiinnitä huomiota nikkiin.

    • meneeviimesetkih

      voi,voi noita eteenotto sun muita juttuja

    • mistäs_niitä_enää_tulisi

      Viimeiseen kuuteenkymmeneen vuoteen ei ole ollut ystäviä. Tuntuu siltä, ettei niitä enää ilmestykään.

      • mä-seitenseiten-

        Ai jaa, minkä ikänen olet nyt ?


      • Kokemuksesta

        Minä en ole tuo kysymäsi henkilö, mutta olen 70 ja täysin samaa mieltä.


      • olen-kai-erakkotyyppi
        Kokemuksesta kirjoitti:

        Minä en ole tuo kysymäsi henkilö, mutta olen 70 ja täysin samaa mieltä.

        Eikö sinullakaa ole ystäviä / ystävää,
        -
        jaaaa,
        -
        makustelen sanaa ystävä,
        -
        kuka on ystävä, kuinka sen voi todeta että on ystävä / ystäviä
        -
        minulla on paljon tuttuja, onko ne ystäviä, voiko niitä sanoa ystäviksi, ainaki he ovat mukavia ystävällisiä kiva ihmisiä,
        kiva nähdä silloin tällöin,
        heidän nimiä en tiedä
        mutta
        aina tavatessa me moikkaamme ja juttelemme kaikenlaista, taivaan ja maan väliltä,
        -
        hassua mä en niitten nimiä tiedä,
        en ole kysyny,
        enkä varmaan muistaisi jos ja kun ne nimensä kertoisi,
        tapamme usein aina samassa, harrastuksen parissa,
        -
        vanhuus on tehny tepposen,
        ei välitä näistä ystävistä / tuttavista sen enempää,
        riittää kun tavatessa jutellaan niitä näitä,
        -
        mitä vanhemmaksi tulee, sen vähemmän kaipaa ystäviä,
        sukulaisissa on tarpeeksi läheistä ystävää vanhukselle,
        -
        puoliso on nukkunu pois,
        hassua,
        vihkikaavassa sanotaan " kunnes kuolema teidät erottaa "
        en vieläkää ole tajunnu että me olemme eronneet, huh huh ,
        hän nukkuu nurmen alla,
        minä vielä juoksen täällä,
        eikä elämällä enää ole päätä eikä häntää,
        -
        mukava olis tavata saman tyyppinen leskeksi jääny ,
        tuliskohan meistä kavereita,


    • Niinkuin moni muukin tansseissa ja siitä on 6 vuotta. Uusia tapojakin kokeilin.

    • haaveilla-kuitenki-voi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe