Yksinkertainen todistus naisten pinnallisuudesta

tasokas-hc-atm

Naiset eivät halua edes tutustua minuun. Hylkäys tulee jo sen perusteella, että olen keskinkertaisen näköinen enkä ole supliikkimies. Jos naiset eivät olisi pinnallisia, he haluaisivat ensin tutustua ja voisivat sitten vaikka antaa sen hylsyn sillä perusteella, että ajatukset, elämäntavat ym. eivät sopineet yhteen. Se ettei kiinnosta tutustua todistaa, että valinta tehdään vain ulkonäön ja pelimiesliikkeiden perusteella ja ajatukset, arvot ym. eivät saa mitään merkitystä.

41

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Multinikkaavakurppa

      Kelpaisinko minä, hiukan ylipainoinen ja elämästäni nauttineen näköinen nainen?

      Ai en?

      Kaksinaismoralismia.

      • Onko aloittaja ylipainoinen niin kuin sinä? Jos ei ole, niin turha sinun on hypergamisesti vaatia itsellesi miestä jonka vartalo on parempi kuin sinun.


      • Multinikkaavakurppa
        super-atm kirjoitti:

        Onko aloittaja ylipainoinen niin kuin sinä? Jos ei ole, niin turha sinun on hypergamisesti vaatia itsellesi miestä jonka vartalo on parempi kuin sinun.

        En vaatinut mitään, kunhan heitin koukun ;D Sain hylsyn välittömästi ulkonäön perusteella - ja peräti eri ihmiseltä! Eikö nättinaamainen ja pullea ole vähän sama kuin ruma ja hoikka (oletuksella, että ap on normaalipainoinen)?


      • tasokas-hc-atm
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        En vaatinut mitään, kunhan heitin koukun ;D Sain hylsyn välittömästi ulkonäön perusteella - ja peräti eri ihmiseltä! Eikö nättinaamainen ja pullea ole vähän sama kuin ruma ja hoikka (oletuksella, että ap on normaalipainoinen)?

        Olen normaalipainoinen enkä erityisen ruma vaan kuten sanoin keskinkertaisen näköinen. Voisin hyvin tutustua vähän pulskaan tai rumaan naiseen; vaatimukseni ovat muualla kuin ulkonäössä. Toisaalta ei minulle kaunis nainen kelpaisi pelkällä ulkonäöllä.


      • Ei sulle kelpaa ylipainoinen tavis mies vaan haluat niitä axl smith näköisiä panojännämiehiä


      • AllrightyThen
        Atm32 kirjoitti:

        Ei sulle kelpaa ylipainoinen tavis mies vaan haluat niitä axl smith näköisiä panojännämiehiä

        Halunikin määritellään jo ulkopuolisten toimesta :( Sitä yrittää lähestyä ja jo joku sylkäisee notta "mene pois kelpo nainen, et voi haluta taviksia, jännämiehet löytää pöydästä 2".

        Ätmin pahin vihollinen on näemmä toinen ätmi.


      • Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        En vaatinut mitään, kunhan heitin koukun ;D Sain hylsyn välittömästi ulkonäön perusteella - ja peräti eri ihmiseltä! Eikö nättinaamainen ja pullea ole vähän sama kuin ruma ja hoikka (oletuksella, että ap on normaalipainoinen)?

        "Eikö nättinaamainen ja pullea ole vähän sama kuin ruma ja hoikka (oletuksella, että ap on normaalipainoinen)?"

        Ihan yhtä paljon kuin sininen on lähes punainen ja pyöreä melkein kulmikas.


      • Multinikkaavakurppa
        super-atm kirjoitti:

        "Eikö nättinaamainen ja pullea ole vähän sama kuin ruma ja hoikka (oletuksella, että ap on normaalipainoinen)?"

        Ihan yhtä paljon kuin sininen on lähes punainen ja pyöreä melkein kulmikas.

        Jaa, no kumpikas on parempi ominaisuus, rumuus vai läskeys, kun ne eivät kerta pilaa ihmistä samalla tavalla? Ettei vaan tulisi heitettyä verkkoja väärän kategorian vesiin?

        Vai peilikuvaansako tässä tulisi etsiä? Hemmetti, yksikään mies ei liene omaa näin isoa persettä. Saati boobseja. Hittolainen.


      • Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Jaa, no kumpikas on parempi ominaisuus, rumuus vai läskeys, kun ne eivät kerta pilaa ihmistä samalla tavalla? Ettei vaan tulisi heitettyä verkkoja väärän kategorian vesiin?

        Vai peilikuvaansako tässä tulisi etsiä? Hemmetti, yksikään mies ei liene omaa näin isoa persettä. Saati boobseja. Hittolainen.

        "Jaa, no kumpikas on parempi ominaisuus, rumuus vai läskeys, kun ne eivät kerta pilaa ihmistä samalla tavalla?"

        Mitä sillä on merkitystä? Rumuudelle ei voi kovin paljon mitään tehdä, mutta vartalon läskeistä pääsee halutessaan eroon. Ruma on kohtalon uhri, kun taas läski on laiska. Kyse on siis täysin eri asiasta, eikä niitä pitäisi vertailla toisiinsa.


      • Multinikkaavakurppa
        super-atm kirjoitti:

        "Jaa, no kumpikas on parempi ominaisuus, rumuus vai läskeys, kun ne eivät kerta pilaa ihmistä samalla tavalla?"

        Mitä sillä on merkitystä? Rumuudelle ei voi kovin paljon mitään tehdä, mutta vartalon läskeistä pääsee halutessaan eroon. Ruma on kohtalon uhri, kun taas läski on laiska. Kyse on siis täysin eri asiasta, eikä niitä pitäisi vertailla toisiinsa.

        Mutta markkina-arvoteoria edellyttää, että kaikella on arvo. Joten kyllä noillekin pitäisi hierarkia löytyä. Kumpi on parempi?


      • Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        Mutta markkina-arvoteoria edellyttää, että kaikella on arvo. Joten kyllä noillekin pitäisi hierarkia löytyä. Kumpi on parempi?

        Nainen ei voi kompensoida läskeyttään kovinkaan paljon muilla ominaisuuksillaan. Ruma mies voi parantaa markkina-arvoaan hankkimalla rahaa ja statusta.

        Läski nainen saa aina seksiä ilmaiseksi ja parisuhteenkin jos ei ole hypergaminen. Läskit naiset valittavat ainoastaan siksi, koska eivät pysty hyödyntämään pilluaan ja toteuttamaan hypergamiaa niin tehokkaasti kuin ne naiset joilla on parempi vartalo. Ruma ja köyhä mies ei saa kumpaakaan.

        Eli riippuu aika pitkälti muista ominaisuuksista. Itse en rumana miehenä läskinaisista ole kovin kiinnostunut, pieni pyöreys ei haittaa yhtään.


      • Multinikkaavakurppa
        super-atm kirjoitti:

        Nainen ei voi kompensoida läskeyttään kovinkaan paljon muilla ominaisuuksillaan. Ruma mies voi parantaa markkina-arvoaan hankkimalla rahaa ja statusta.

        Läski nainen saa aina seksiä ilmaiseksi ja parisuhteenkin jos ei ole hypergaminen. Läskit naiset valittavat ainoastaan siksi, koska eivät pysty hyödyntämään pilluaan ja toteuttamaan hypergamiaa niin tehokkaasti kuin ne naiset joilla on parempi vartalo. Ruma ja köyhä mies ei saa kumpaakaan.

        Eli riippuu aika pitkälti muista ominaisuuksista. Itse en rumana miehenä läskinaisista ole kovin kiinnostunut, pieni pyöreys ei haittaa yhtään.

        " Eli riippuu aika pitkälti muista ominaisuuksista. "

        Helpotetaan kysymystä ja muotoillaan se toisin: kumpi on parempi, olla absoluuttisen ruma vai absoluuttisen lihava?


      • Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        " Eli riippuu aika pitkälti muista ominaisuuksista. "

        Helpotetaan kysymystä ja muotoillaan se toisin: kumpi on parempi, olla absoluuttisen ruma vai absoluuttisen lihava?

        Kysy joltain rumalta naiselta. Voitte sitten vertailla kokemuksianne.


      • Multinikkaavakurppa
        super-atm kirjoitti:

        Kysy joltain rumalta naiselta. Voitte sitten vertailla kokemuksianne.

        No mutta eiväthän naiset OSAA arvioida omaa markkina-arvoaan oikein! Joten älä kurssille, kerro pois.


      • Multinikkaavakurppa
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        No mutta eiväthän naiset OSAA arvioida omaa markkina-arvoaan oikein! Joten älä kurssille, kerro pois.

        * kursaile


      • EpävarmaKurppa
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

        No mutta eiväthän naiset OSAA arvioida omaa markkina-arvoaan oikein! Joten älä kurssille, kerro pois.

        Helvetti, nyt en tiedä säästääkö sossutuista rasvaimuun vai botoxiin.

        Apua, joku mies?!? Tarvitsen jotakuta vahvaa ja charmikasta hahmoa ohjaamaan elämäni suuntaa!


      • RitariRohkeabb
        EpävarmaKurppa kirjoitti:

        Helvetti, nyt en tiedä säästääkö sossutuista rasvaimuun vai botoxiin.

        Apua, joku mies?!? Tarvitsen jotakuta vahvaa ja charmikasta hahmoa ohjaamaan elämäni suuntaa!

        Vastaus: http://www.mirror.co.uk/news/world-news/couple-fat-sex-undergo-weight-6932176

        Susirumat jäävät yksin, sillä lihavat ovat toistensa kaltaisia mutta jokainen on ruma omalla tavallaan.


    • crux

      Totta. Arvot ja asiat jotka nousisivat myöhemmin tärkeiksi, eivät paina mitään tutustumishetkellä. Ainahan naiset onnellisissa liitoissa kertovat kuinka oma mies on omalla tavallaan niin komea. Miksi tätä ei sitten voi vähääkään huomioida aluksi? Tarjonnan runsaus, lyhytjänteisyys, täydellisyyden tavoittelu...niistä saattaa löytyä vastauksia tähän kysymykseen.

      • Kiertoilmaus

        Nyt kaikki käsiterajoitteiset: "Omalla tavallaan komea"= ei komea, mutta ulkonäköönkin on ajan myötä tykästynyt, kun tyyppi on mukava. Ei siis alkuun ole tehnyt vaikutusta ulkonäöllään, vaan muilla ominaisuuksillaan.


      • 12121212

        OKCupidin gallupin mukaan:
        - naiset pitivät 80% miehistä keskivertoa rumempina
        - vain alle 1% miehistä oli todella komeita

        Toisin sanottuna, "omalla tavallaan komea" saattaa olla top 5% mies.


      • Wikipedia
        12121212 kirjoitti:

        OKCupidin gallupin mukaan:
        - naiset pitivät 80% miehistä keskivertoa rumempina
        - vain alle 1% miehistä oli todella komeita

        Toisin sanottuna, "omalla tavallaan komea" saattaa olla top 5% mies.

        Ei, vaan 20% miehistä oli keskivertoa komeampia. Rumuudesta ei puhuttu mitään. Jos on pakko siteerata, niin siteeraa edes oikein...


    • Totta tämä aloitus.

    • Varmaankin

      Sulla on ruumiinkielessä todennäköisesti jotain häikkää.. ehkä arkuutta, epävarmuutta, omituisia eleitä, epätoivoa ja liikaa nälkäisyyttä kommunikaatiossa, outoja juttuja, rytmitajuttomuutta tjs.

      • On se tarkkaa. :-/


      • tasokas-hc-atm

        Niin onkin, kyllä minä sen tiedän. Surullista jos noiden takia miehiä hylätään. Suurin osa noista on ominaisuuksia, jotka lieventyvät kun seura käy tutummaksi.


      • Riiiiiiiiiiii

        Suurempi osa hylsyistä naisten taholta tulee miehen huonojen sosiaalisten kykyjen takia, ei ulkonäön.


      • 7624
        Riiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Suurempi osa hylsyistä naisten taholta tulee miehen huonojen sosiaalisten kykyjen takia, ei ulkonäön.

        Suurin osa hylsyistä tulee naisen tarvitsemien resurssien puutteen takia.


      • Taaaaaaa
        7624 kirjoitti:

        Suurin osa hylsyistä tulee naisen tarvitsemien resurssien puutteen takia.

        Mitä ihmeen "resursseja"?


    • Voivoivoivoivoivoivoi

      Sopiiko ajatusmaailmaan yhtään sellainen asia naisista;
      a) Hän on kenties varattu, eikä halua asettaa turhia toiveita
      b) Hän on ihastunut/rakastunut johonkin toiseen, eikä halua minkään häiritsevän sitä
      c) Hän saattaa olla kiinnostunut samaa sukupuolta omaavasta/omaavista
      d) Olet liian tyrkky, masentava, peloittava jne.

      Ja näitä syitä syytät pinnallisuudeksi.

      Huokaus. Voi elämän kevät!

      • tasokas-hc-atm

        Nyt ei ollut kyse yhdestä tai kahdesta naisesta vaan kaikista. Jos kohdat a-c ovat syy kohdallani, niiden pitäisi olla muidenkin miesten kohdalla. Kohta d on makuasia, mutta tuollaisista ominaisuuksista ei kannattaisi tehdä päätelmiä ennen kuin tutustuu edes jonkin verran. Olen hyvin tavallisen näköinen, joten tuskin ainakan pelottava tai masentava. Tyrkky en todellakaan ole.


      • tasokas-hc-atm kirjoitti:

        Nyt ei ollut kyse yhdestä tai kahdesta naisesta vaan kaikista. Jos kohdat a-c ovat syy kohdallani, niiden pitäisi olla muidenkin miesten kohdalla. Kohta d on makuasia, mutta tuollaisista ominaisuuksista ei kannattaisi tehdä päätelmiä ennen kuin tutustuu edes jonkin verran. Olen hyvin tavallisen näköinen, joten tuskin ainakan pelottava tai masentava. Tyrkky en todellakaan ole.

        "Nyt ei ollut kyse yhdestä tai kahdesta naisesta vaan kaikista."
        - Miten voit vetää johtopäätöksen kaikista naisista, kun et ole kaikkia naisia voinut mitenkään tavata? Yhtä hyvin voidaan tehdä johtopäätös, että kaikki naisettomat miehet tavoittelevat vain vääriä naisia.


      • Marrrnie kirjoitti:

        "Nyt ei ollut kyse yhdestä tai kahdesta naisesta vaan kaikista."
        - Miten voit vetää johtopäätöksen kaikista naisista, kun et ole kaikkia naisia voinut mitenkään tavata? Yhtä hyvin voidaan tehdä johtopäätös, että kaikki naisettomat miehet tavoittelevat vain vääriä naisia.

        Ja vielä jatkaakseni: Onkon tästä toistensa syyttelystä lopulta yhtään mitään hyötyä? Mitä saavutat sillä, että syytät täysin ulkopuolisia ihmisiä tilanteestasi, kun muita ihmisiä ei kuitenkaan voi muuttaa (varsinkaan tuolla metodilla)?


      • turhaavänkäystä
        Marrrnie kirjoitti:

        "Nyt ei ollut kyse yhdestä tai kahdesta naisesta vaan kaikista."
        - Miten voit vetää johtopäätöksen kaikista naisista, kun et ole kaikkia naisia voinut mitenkään tavata? Yhtä hyvin voidaan tehdä johtopäätös, että kaikki naisettomat miehet tavoittelevat vain vääriä naisia.

        Ei pidä saivarrella tavanomaisista yleistävistä ilmauksista. Kaikki ei tässä tarkoita maailman jok'ikistä naista vaan niitä joiden kanssa on (tai voisi olla) tekemisissä.


      • syynsäkullakin
        Marrrnie kirjoitti:

        Ja vielä jatkaakseni: Onkon tästä toistensa syyttelystä lopulta yhtään mitään hyötyä? Mitä saavutat sillä, että syytät täysin ulkopuolisia ihmisiä tilanteestasi, kun muita ihmisiä ei kuitenkaan voi muuttaa (varsinkaan tuolla metodilla)?

        Sitä kutsutaan keskusteluksi. Ajatusten vaihdoksi. Kokemusten jaoksi. Tai vain paineiden purkamiseksi. Turha täällä suomi24:ssä on mistään puhua, koska yksittäinen keskustelija ei kuitenkaan ole päätösvaltainen?


      • syynsäkullakin kirjoitti:

        Sitä kutsutaan keskusteluksi. Ajatusten vaihdoksi. Kokemusten jaoksi. Tai vain paineiden purkamiseksi. Turha täällä suomi24:ssä on mistään puhua, koska yksittäinen keskustelija ei kuitenkaan ole päätösvaltainen?

        Saahan sitä puhua, mutta kai epärakentavastakin ajattelusta saa sanoa?


      • Marrrnie kirjoitti:

        Saahan sitä puhua, mutta kai epärakentavastakin ajattelusta saa sanoa?

        Tottakai saa sanoa, joten pidä turpasi kiinni. Et ole tähän mennessä pystynyt sanomaan mitään rakentavaa.


    • Bi-nainen

      Miks ylipäänsä pitäis tutustua vieraisiin ihmisiin ja millaisissa tilanteissa? Ei mua ainakaan huvita tutustua kehenkään randomiin tyyppiin.

      Kyllähän sitä ulkonäkö ja olemus paljon sisimmästä kertoo myös. Jos itse haluaisin johonkin tuntemattomaan tutustua, niin pitäisi olla kyllä jotain mikä viittaa jo valmiiksi yhteisiin kiinnostuksenkohteisiin.

      Eri juttu, jos ollaan jossain yhteisessä tilassa, töissä, harrastuksessa, kurssilla tms. Sit on toki luontevaa tutustua mutta silloin toki ensin yleisesti eikä yleensä suhteet/seksi mielessä.

      • tasokas-hc-atm

        "Miks ylipäänsä pitäis tutustua vieraisiin ihmisiin?"

        No vaikka siksi että jos ei tutustu niin on koko loppuikänsä yksin. Selvä matemaattinen fakta.

        Minulla on hyvin mielenkiinnon kohteita, mutta ei niitä ulkonäöstä näe, enkä naiseltakaan toivo ulkonäöstä kuin tavallisuutta (vaikka muukin kyllä kelpaa).

        Naisilla ei tunnu olevan kiinnostusta tutustua minuun missään mielessä. Ja minun mielestäni on teennäistä pelleilyä olla tutustuvinaan 'yleisesti' ilman ajatuksia suhteesta silloin jos oikeasti kuitenkin etsii suhdetta. Jos ei etsi niin voihan sitä sitten kohteliaisuuttaan lätistä jotain huuhaatakin. Yleisesti tutustuminen on vähän sama kuin menisi kenkäkauppaan ja alkaisi jutella myyjän kanssa seinien maalaamisesta ja kurkkusalaatista, vaikka oikeasti vain etsii sopivia kenkiä.


      • tasokas-hc-atm kirjoitti:

        "Miks ylipäänsä pitäis tutustua vieraisiin ihmisiin?"

        No vaikka siksi että jos ei tutustu niin on koko loppuikänsä yksin. Selvä matemaattinen fakta.

        Minulla on hyvin mielenkiinnon kohteita, mutta ei niitä ulkonäöstä näe, enkä naiseltakaan toivo ulkonäöstä kuin tavallisuutta (vaikka muukin kyllä kelpaa).

        Naisilla ei tunnu olevan kiinnostusta tutustua minuun missään mielessä. Ja minun mielestäni on teennäistä pelleilyä olla tutustuvinaan 'yleisesti' ilman ajatuksia suhteesta silloin jos oikeasti kuitenkin etsii suhdetta. Jos ei etsi niin voihan sitä sitten kohteliaisuuttaan lätistä jotain huuhaatakin. Yleisesti tutustuminen on vähän sama kuin menisi kenkäkauppaan ja alkaisi jutella myyjän kanssa seinien maalaamisesta ja kurkkusalaatista, vaikka oikeasti vain etsii sopivia kenkiä.

        Meidän kulttuuri ei ehkä ole optimaalisin näissä tutustumis-hommissa. Olen itsekin välillä yrittänyt tutustua uusiin ihmisiin kaverimielessä esim. opiskelijaravintoloissa, mutta tulosta ei ole juurikaan syntynyt. Syitä on varmaan monia, olen itse aika ujo, niin ulosantini on vähän jäistä alkuun, paitsi jos joku on aloitteellinen mua kohtaan. Luulen kuitenkin, että ihmiset lämpenevät toisilleen helpommin, jos on joku asia, mikä yhdistää, eli esim. työt, opinnot, yhteiset kaverit, harrastukset, niin kuin Bi-nainen sanoi. Yksi - varmaan paras - tapa saada ystäviä ja löytää mahdollisesti jopa kumppani on olla kiinnostunut sen toisen jutuista ja osoittaa se kyselemällä ja aiheesta juttelemalla. Olen huomannut, että tässä asiassa on monilla petrattavaa.
        Se, jos mies alkaa heti kartoittaa naisen parisuhde-potentiaalia (tai toisinpäin), on vastenmielistä, koska silloin tulee esineellistetty olo. Ihan kuin oma arvo tulisi siitä, että onko pätevä täyttämään toisen elämässä olevan aukon. Kaikki haluavat tulla arvostetuiksi omina itsenään, ja sen jälkeen hyvässä lykyssä molemmat osapuolet alkavat nähdä toisensa myös sopivina kumppaneina. Parisuhde itsetarkoituksena kuulostaa väärältä, koska silloin ihmissuhteiden arvo mitataan sen kautta.


      • Marrrnie kirjoitti:

        Meidän kulttuuri ei ehkä ole optimaalisin näissä tutustumis-hommissa. Olen itsekin välillä yrittänyt tutustua uusiin ihmisiin kaverimielessä esim. opiskelijaravintoloissa, mutta tulosta ei ole juurikaan syntynyt. Syitä on varmaan monia, olen itse aika ujo, niin ulosantini on vähän jäistä alkuun, paitsi jos joku on aloitteellinen mua kohtaan. Luulen kuitenkin, että ihmiset lämpenevät toisilleen helpommin, jos on joku asia, mikä yhdistää, eli esim. työt, opinnot, yhteiset kaverit, harrastukset, niin kuin Bi-nainen sanoi. Yksi - varmaan paras - tapa saada ystäviä ja löytää mahdollisesti jopa kumppani on olla kiinnostunut sen toisen jutuista ja osoittaa se kyselemällä ja aiheesta juttelemalla. Olen huomannut, että tässä asiassa on monilla petrattavaa.
        Se, jos mies alkaa heti kartoittaa naisen parisuhde-potentiaalia (tai toisinpäin), on vastenmielistä, koska silloin tulee esineellistetty olo. Ihan kuin oma arvo tulisi siitä, että onko pätevä täyttämään toisen elämässä olevan aukon. Kaikki haluavat tulla arvostetuiksi omina itsenään, ja sen jälkeen hyvässä lykyssä molemmat osapuolet alkavat nähdä toisensa myös sopivina kumppaneina. Parisuhde itsetarkoituksena kuulostaa väärältä, koska silloin ihmissuhteiden arvo mitataan sen kautta.

        "Se, jos mies alkaa heti kartoittaa naisen parisuhde-potentiaalia (tai toisinpäin), on vastenmielistä, koska silloin tulee esineellistetty olo. Ihan kuin oma arvo tulisi siitä, että onko pätevä täyttämään toisen elämässä olevan aukon."

        Todella hyvin sanottu......sama koskee myös muitakin kohtaamisia ihmisten kanssa.....eli joillakin (monella) on outo tapa kysellä tiettyjä asioita mahdollisimman nopeasti ja niiden perusteella "arvottaa" sinut......ihan omankin sukupuolen kohtaamisissa...... ;P

        NiskaKarvat nousevat itsellä pystyyn aika nopeasti, kun tälläistä huomaan......vedän siitä omat johtopäätökseni, enkä usko olevani väärässä, kuin ehkä todella harvoin......se kuva ei muodostu vain ja ainoastaan sanoista, vaan ihan kokonaisuudesta.... ;P


      • dsrfgjfd

        "Kyllähän sitä ulkonäkö ja olemus paljon sisimmästä kertoo myös"

        :-D Todella pinnallista ajattelua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe