Lesbot pinnallisia?

hämmästynytkauhistunut

Eksyin tänne pitkästä aikaa ja ihan naurettavan kauan lueskelin näitä keskusteluja silmät pyöreinä. Onko lesbot oikeasti muka näin pinnallisia?! Olen aivan pökertynyt. Milloin joku itkee kuinka ei löydä naisellista lesboa ja kuinka joku ei taas sitä omaa poikatyttöä. Kuitenkaan kukaan ei ole maininnut luonteenpiirteitä yhtään missään. Onko oikeasti asiat näin, että jos et ole ihanteellinen femme tai butch niin sulla ei ole mitään mahkuja ns "sinkku markkinoilla" ennen kun saat itsesi noihin muotteihin vaikka luonne olisikin kuinka miellyttävä ja ihanteellinen?

10

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnetontulevaisuus

      Voi kuule, parisuhteesta taitaa tulla aika mahdoton ja hyvin onneton, jos kumppani ei näe sinua miellyttävänä, haluttavana, kiiihottavana, koskaan. Ikinä. Aseksuaalisuus on sitten aivan toinen juttu.

    • hetero.pride

      Aloittaja on ihan oikeassa homoseksuaalisuus on sairasta ja kieroa

      • luluO

        Ap on lesbo ja mitä sairauteen tulee niin ei ole sairasta. Sairautta ja samalla perverssiä on käydä täällä heittämässä samaa jatkuvaa sairasta kommentointia.


    • 23510

      Tällä palstalla on ollut paljonkin puhetta luonteesta, mutta viime aikoina on ollut selvästi enemmän ulkonäköavauksia (luulen, että moni niistä on ollut aika nuorten kirjoittamia). Mutta ainakin itse oon huomioinut, että näissä ulkonäkökeskusteluissa on melkein aina joku, joka sanoo, että sisältö ratkaisee. Toisaalta, jos joku tekee aloituksen juuri ulkonäöstä, niin mun mielestä on ihan ok keskittyä silloin puhumaan ulkonäöstä eikä alkaa luetella kivoja luonteenpiirteitä -vaikka ne tärkeitä ovatkin. Luonteenpiirteet ovat varmasti ratkaisevia ja niille varmasti löytyy palstatilaa, jos joku sellaisen aloituksen tekee.

      Eli vastaus kysymykseesi: aivan varmasti on mahkuja riippumatta siitä oletko butch vai femme vai jotain siltä väliltä. Siitä sitten en tiedä, onko tietynlaisille ns. helpompaa löytää kumppani.

    • Kröhöhöm

      Poikamainen ja butch ei ole sama asia.

    • pinnallinenehkä

      Mä voin kyllä rehellisesti sanoo olevani vähän pinnallinen, tiedän että se ei oo hyvä asia, mutta myönnän sen ja minkä mä sille voin että ulkonäöllä on mulle suuri merkitys. Kun kerran haluan naisen niin tykkään että se myös näyttää ulkoisesti naiselliselta ja että yleisesti ottaen hän on hyvässä kunnossa ja vaikuttaa siltä että pitää itsestään huolta.tottakai luonteellakin on suuri merkitys, mutta jokainen ihminen,oli sitten luonteeltaan millainen tahansa on musta omalla tavalla kiinnostava,mutta jos parisuhdetta mietin niin silloin naisen täytyy valitettavasti olla feminiininen, sillä poikamaisuus ei ole minusta viehättävää.

      • Varmasti me kaikki ollaan jossain määrin pinnallisia. Ulkonäkö on kuitenkin se minkä toisessa ensimmäisenä näemme ja mistä kiinnostumme. Itsekin siis olen vähän pinnallinen. Tottakai luonne ja yhteensopivuus on todella suuri vaikuttaja mutta niin kuin sanonta menee, kauneus on katsojan silmissä. Ulkonäkö kuitenkin kuvastaa ihmisen luonnetta aika usein. Jos on poikamainen, pukeutuu ja käyttäytyy poikamaisesti. Sama pätee tyttömäisiin. Onneksi me kaikki ollaan erilaisia.


    • jtyjtyj

      Eivätkö lesbot harrasta ollenkaan netti deittailua jossa ei näe välttämättä toisen ulkonäköä?

    • röllimöytty1979

      minulla ei ainakaan!!täysin ääripää nainen vm79

    • IRL_lesbo

      Lesbopalstan lukeminen on lähinnä hulvatonta viihdettä. En ole esim ikinä oikeassa elävässä elämässä kuullut kenenkään puhuvan femme/butch luokittelusta enkä ole sellaista itse koskaan tarvinnut. Varmaan alkaisin nauraa jos joku treffikumppani rupeaisi sellaisesta selittää. Eli en nyt suosittelisi että ketään käyttää tätä palstaa ikkunana lesbomaailmaan.... :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe