Kirjailija Juha Pekka Kurviselta terveisiä. ”Monet ystävistäni sukulaisisani ja bloginlukijoistani ovat olleet huolissaan mutta kaikki on hyvin Olen nukkunut n. 9 tuntia/vuorokaudessa ja mieleni on tasapainossa.
Ainoa ongelma elämässäni tällä hetkellä on se, että minä olen sanavapausvanki omassa kotimaassani. Osaton ylilääkäri on tehnyt kirjallisen käskyn, jonka mukaan minulta on riistetty hallustani älypuhelin, internetin käyttöoikeus ja kaikki muutkin kommunikointivälineet.
Siksipä nyt parhaillaan kirjoitan lyijykynällä A4-papereille neljättä teostani nimeltään Hard Rock Kupittaa tositarinoita hullujen huoneelta, lakimieheni Jyrki Kiianlinna Maarianhaminassa hoitaa parhaillaan kaikkia kanteluita Itä-Suomen käräjäoikeuteen. Virallinen edunvalvojani ja ystäväni Kauko ”Puutohtori” Huohvanainen hoitaa parhaillaan kaikkia asioitani, jopa niin että huomisessa hoitokokouksessamme itse en puhu sanaakaan, vaan kauko puhuu.
Syy on seuraava, minä olen virallisissa ylilääkärin virallisissa papereissa, joten minun tositarinoita ei usko kukaan. Mutta Kauko on todistetusti terve, joten ylilääkäri on pakko uskoa häntä.
Koko tilannehan lähti siitä, että minä olin isäni luona kanssa katsomassa Suomi – Tanska jääkiekko-ottelua ja tilanne oli 2-0. Samalla kirjoitin teostani, kunnes poliisi piiritti koko isäni asunnon. Syytä en vielä tiedä, mutta minut väkivalloin pakotettiin Ilomantsilaisen terveyskeskuslääkärin eteen, joka ei uskonut sanaakaan mitä minä sanoin.
Ehdotin lääkärille sopimusta, että hän ensin lukisi kädessä olevani skeptikkon numeron pääkirjoituksen. Jolloin lääkäri olisi tiennyt kuka minä olen. N. 30 vuotias terveyskeskuslääkäri kieltäytyi tästä kunniasta ja ajoi minut pois vastaanotoltaan. Ennen kun hän ajoi minut pois hän sanoi minulle ”minä konsultoin nyt viisaampia”. Sen jälkeen odotin puoli tuntia rauhallisesti, kunnes hän kutsui uudestaan vastaanotolleen ja hän sanoi ”teen sinusta m1-tarkkailulähetteen”. En tiedä mitä lähetteessä lukee, koska kirjallisesta pyynnöstäni huolimatta se oli minulta salattu.
Sen jälkeen kaksi poliisia pakotti minut ambulanssiin, joka ajoi tänne Paiholan mielisairaalaan. Sen jälkeen minua tarkkailtiin lain vaatimat neljä vuorokautta, jonka aikana minä olin omasta mielestäni Paiholan osaston rauhallisin potilas. Koska minä kirjoitin Paiholan Paihot blogia ja tästä syystä että olin rauhallisin potilas Paiholan ylilääkäri määräsi minut pakkohoitoon laittomasti, koska olemme edunvalvojani kanssa selvittäneet, että mitkään mielenterveyslaissa sanotut kriteerit pakkohoitoon eivät täyty.
Minulla ei ole virallista mielenterveysdiagnoosia vieläkään, koska siitä edelleen kiistellään. Turussa on menossa neurologi vs. Psykiatri -kamppailu. Neurologi väittää, että minulla on päähän kohdistuneen nyrkiniskun johdosta tullut aivovaurio, joka on johtanut elimelliseen kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja pysyvään keskittiskyky, tarkkaavaisuus ja muistihäiriöön, mutta psykiatri on täysin eri mieltä.
Psykiatrin mielestä minä olen vuodesta 1998 lähtien ollut ”hullu”, koska silloin sairastin lievän masennuksen, josta selvisin retkipyöräilemällä ilman lääkitystä.
Diagnoosini on niin monimutkainen, että suomen johtavat asiantuntijan taistelevat siitä. Mutta jos kysytään minut hyvin tuntevilta kavereilta, niin minulla on kotonani kymmeniä heidän kirjoittamiaan lausuntoja henkilötunnuksineen, jossa he mm.
A1-osastoseikkailujeni aikana vierailuaikojen puitteissa ovat kirjallisesti todistaneet, että luonteeltaan tuollainen hullu taiteilija se on aina ollut. A1:n ylilääkäri Teija Nummelin repi kaikki nämä kaverieni todistukset silmieni edessä ja heitti ne roskakoriin ja huusi ”täällä ei kaverit päätä kuka on hullu, vaan minä päätän!”. Suutuin ja karjalaiseen tapaan löin nyrkin pöytään kesken hoitoneuvottelun, jolloin minut raahattiin välittömästi eristysselliin hoitajien toimesta.
Mutta jos minulta itseltäni kysytään, niin omasta mielestäni minä olen täysin terve. Psykiatria on sekoittanut kais eri asiaa yhteen asiaan, olen nimittäin luonteeltani hullu taiteilija siksi, että taiteilijanimenikin on CrazyFin, mutta omasta mielestäni minä olen mieleltäni terve. Psykiatri luulee, että olen mieleltäni hullu. Eli ovat sekoittaneet minun mieleni ja luonteeni samaan diagnoosiin.
Fakta on kuitenkin se, että tällä hetkellä minä olen ammattikirjailija ajatusviiva seuraavan teoksen kustantaja on jo kirjallisesti sovittu ja minä olen sananvapausvanki omassa kotimaassani. Koitan silti ottaa tämän asian positiivisesti ja siksipä juuri parhaillaan olen työn touhussa. Minusta ei tarvitse olla huolissaan, koska kaikki on parhaillaan todella hyvin.” t. Juha 24.5.2016
ps. parhaillaan minua pakkolääkitään Zyprexa nimisellä kemiallisesti laboratorioissa kehitetyllä lääkeaineella ja en tiedä miksi. Kieltäydyin lääkityksestä jolloin omahoitajani sanoi, ettei se kannata. Hän lopuksi lisäsi jos kieltäydyt säntöjen mukaan päivystävä lääkäri tulee paikalle ja toteaa tietokoneelta lääkityksesi jonka jälkeen sinun on
Kupittaan potilaan terveiset:
29
2784
Vastaukset
- Kamtts
Juha tarvitsee nyt tukeamme. Hänet tavoittaa osaston puhelimestä numero 050-3831331
- Kaikkeaeitarvitsesietää
Hullu selittelee. Lisää lääkettä vaan.
- Anonyymi
Sinä et tiedä
Mitä ovien sisäpuolella tapahtuu
Koska olet itse hoidon tarpeessa
- SalaliittoteoriassaLisää
Jossakin luki, että saatetaan siirtää Kupittaalle .Olikohan vitsi.
- TaiteilijaHW
Kurvinen ON jo siirretty kupittaalle! Jos kupittaalla on vaikea henkilökunta, niin sitä osaa olla kirjailija Kurvinenkin! Taide ja mielenvikaisuus on kuitenkin täysin eri asioita! Tietysti taiteellinen hullu saa olla, mutta mielisairaus ei ole sitä...
- suunta.turkuun
Antakaapa tiedoksi puhelinnumero johon Kurviselle voi soittaa. Monet luulee, että on vielä Paiholassa.
- SiinSeOmpi
050-3831331
- kapaloon.teipattuko
Onko se Juha Kupittaalla. Kun ei mitään tekstiä minnekään ilmestynyt.
- xdfghhhj
https://youtu.be/qILZUFqvD4c Siinä Kurvinen
- vainnettuko
Tietääkö kukaan, mitä Kurviselle kuuluu.
- onko.totta
Luin yleistä mielenterveyspalstalta, että Kurvinen on karannut Kupittaalta. Ko.palstalla tarkempi selostus linkkeineen. Pitäisi olla ulkomailla tätä nykyä.
- Anonyymi
Kiitos Herralle
Jonka mielisairaalan hoitajat tuhosi
- zadfghyt
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-2000001194546.html
joopa joo - Skarppi24
Kyllä elämässä pitää olla järjestys ja järki. Sekopäille lääkitys ja laitoshoito. Se on kaikkien kannalta humaania.
- Anonyymi
Sinulle se on tarkoitettu
- Anonyymi
No ei minuakaan hyvin kohdeltu A1 sellä
Lapseni huostaanotto tapahtui siellä
Äitiä ei kuultu
Äitiä kiristettiin laittaa nimi alle
Jos en laita hallinto oikeus sen laittaa
Olihan se helvettiä ja vieläkin se jatkuu
Vaikka lapseni on pian 18 v
Edelleen olen menossa käräjäoikeuteen
Kertomaan totuuden - Anonyymi
A1 ei ole sopiva paikka kenellekään
Siellä tuhotaan kaikki - Anonyymi
Teija nummelin ei auta ketään
Hän sano minulle
Sinulle on valittu edunvalvoja
Turun kaupungilta
Sanoin en ota sitä
Teija nummelin sanoi sinä et täältä huoneesta
Lähde ennen kuin nimesi on alla
Pankkivirkailija Eeva Liisa törrö ihmetteli
Miksi sinulla on edunvalvoja
Vaikka Päivi hoidat omat asiasi erittäin hyvin
Edunvalvoja yritti jopa osakesseen ryöstää rahoja
Koska asuntoni oli myynnissä
Teija nummelin kiistää
Että näin ei ole tapahtunut
Näin kuitenkin tapahtui - Anonyymi
Olet todella outo
Ja uskon että olet hyvin sairas- Anonyymi
No et sinäkään terve oikein ole
Psykiatri ja lääkitys
Varmasti auttaa sinua
- Anonyymi
Suomi vuonna 2021 on vähän niinku terminaattorista tuomion päivä. Parempi pysyä piilossa ettei koneisto jauha palaksi ja hautaan
- Anonyymi
En rivilääkärinä ymmärrä miksi Itä-Suomen tai muukaan käräjäoikeus voi käsitellä tahdosta riippumattomaan hoitoon määrämistä. Sitä paitsi sellaista käräjäoikeutta ei edes ole.
- Anonyymi
Kyllä käräjäoikeus
Käsittelee jos on kyseessä Korruption rikollisten toiminta/ihmisoikeuksien rikkominen
- Anonyymi
Uskomatonta toimintaa
Teija nummelin ei auta ketään - Anonyymi
Pidetäänkö sinua vankina
Paiholan sairaalassa
Tulen tekemään rikosilmoituksen
Kohtelustasi - Anonyymi
Poliisi ei välitä
Jos on hoidossa
Mielisairaalassa
Vaikka tapahtuisi
Kaltoin kohtelua/väärä lääkitys
Poliisi tulee siinä vaiheessa
Tutkintaan
Kun ihmisiä kuolee
Poliisi ei ennalta ehkäisyä - Anonyymi
Joskus ihminen voi joutua
Rikoksen uhriksi
Jos häneltä viedään
Ihmisoikeus
Esim. Juha Kurvisen
Tapauksissa
Juha Kurvinen ei ole tehnyt mitään väärää
Hän oli uhri
Mielisairaalassa
Jota häntä lääkittiin
Väärillä öiseen Lääkkeillä
Kupittaa on niistä tunnettu/Paiholan
Mielisairaala ei sielläkään
Kaikki kunnossa ole
Rikospoliisilla löytyisi töitä
Näihin paikkoihin - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016022821190435
Turun Kupittaan sairaalan neljä suljettua osastoa on nyt suurennuslasin alla Turun kaupungin sisäisessä tarkastuksessa. A1-osaston entiset potilaat kertovat Iltalehdelle kokemastaan. - Anonyymi
Kandee pysyä kaukana viranomaisista niin ei menetä oikeuksiaan tai muutakaan.
Julkinen terveydenhoitokin on viranomainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783459
- 682988
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii2082933Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?492657- 542173
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk192000Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?171908Kyllä sut varmaan
Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun411779Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.411629Rakastan sua
Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️151606