Kupittaan potilaan terveiset:

SemmoistaSeOn

Kirjailija Juha Pekka Kurviselta terveisiä. ”Monet ystävistäni sukulaisisani ja bloginlukijoistani ovat olleet huolissaan mutta kaikki on hyvin Olen nukkunut n. 9 tuntia/vuorokaudessa ja mieleni on tasapainossa.

Ainoa ongelma elämässäni tällä hetkellä on se, että minä olen sanavapausvanki omassa kotimaassani. Osaton ylilääkäri on tehnyt kirjallisen käskyn, jonka mukaan minulta on riistetty hallustani älypuhelin, internetin käyttöoikeus ja kaikki muutkin kommunikointivälineet.

Siksipä nyt parhaillaan kirjoitan lyijykynällä A4-papereille neljättä teostani nimeltään Hard Rock Kupittaa tositarinoita hullujen huoneelta, lakimieheni Jyrki Kiianlinna Maarianhaminassa hoitaa parhaillaan kaikkia kanteluita Itä-Suomen käräjäoikeuteen. Virallinen edunvalvojani ja ystäväni Kauko ”Puutohtori” Huohvanainen hoitaa parhaillaan kaikkia asioitani, jopa niin että huomisessa hoitokokouksessamme itse en puhu sanaakaan, vaan kauko puhuu.

Syy on seuraava, minä olen virallisissa ylilääkärin virallisissa papereissa, joten minun tositarinoita ei usko kukaan. Mutta Kauko on todistetusti terve, joten ylilääkäri on pakko uskoa häntä.

Koko tilannehan lähti siitä, että minä olin isäni luona kanssa katsomassa Suomi – Tanska jääkiekko-ottelua ja tilanne oli 2-0. Samalla kirjoitin teostani, kunnes poliisi piiritti koko isäni asunnon. Syytä en vielä tiedä, mutta minut väkivalloin pakotettiin Ilomantsilaisen terveyskeskuslääkärin eteen, joka ei uskonut sanaakaan mitä minä sanoin.

Ehdotin lääkärille sopimusta, että hän ensin lukisi kädessä olevani skeptikkon numeron pääkirjoituksen. Jolloin lääkäri olisi tiennyt kuka minä olen. N. 30 vuotias terveyskeskuslääkäri kieltäytyi tästä kunniasta ja ajoi minut pois vastaanotoltaan. Ennen kun hän ajoi minut pois hän sanoi minulle ”minä konsultoin nyt viisaampia”. Sen jälkeen odotin puoli tuntia rauhallisesti, kunnes hän kutsui uudestaan vastaanotolleen ja hän sanoi ”teen sinusta m1-tarkkailulähetteen”. En tiedä mitä lähetteessä lukee, koska kirjallisesta pyynnöstäni huolimatta se oli minulta salattu.

Sen jälkeen kaksi poliisia pakotti minut ambulanssiin, joka ajoi tänne Paiholan mielisairaalaan. Sen jälkeen minua tarkkailtiin lain vaatimat neljä vuorokautta, jonka aikana minä olin omasta mielestäni Paiholan osaston rauhallisin potilas. Koska minä kirjoitin Paiholan Paihot blogia ja tästä syystä että olin rauhallisin potilas Paiholan ylilääkäri määräsi minut pakkohoitoon laittomasti, koska olemme edunvalvojani kanssa selvittäneet, että mitkään mielenterveyslaissa sanotut kriteerit pakkohoitoon eivät täyty.

Minulla ei ole virallista mielenterveysdiagnoosia vieläkään, koska siitä edelleen kiistellään. Turussa on menossa neurologi vs. Psykiatri -kamppailu. Neurologi väittää, että minulla on päähän kohdistuneen nyrkiniskun johdosta tullut aivovaurio, joka on johtanut elimelliseen kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja pysyvään keskittiskyky, tarkkaavaisuus ja muistihäiriöön, mutta psykiatri on täysin eri mieltä.

Psykiatrin mielestä minä olen vuodesta 1998 lähtien ollut ”hullu”, koska silloin sairastin lievän masennuksen, josta selvisin retkipyöräilemällä ilman lääkitystä.

Diagnoosini on niin monimutkainen, että suomen johtavat asiantuntijan taistelevat siitä. Mutta jos kysytään minut hyvin tuntevilta kavereilta, niin minulla on kotonani kymmeniä heidän kirjoittamiaan lausuntoja henkilötunnuksineen, jossa he mm.

A1-osastoseikkailujeni aikana vierailuaikojen puitteissa ovat kirjallisesti todistaneet, että luonteeltaan tuollainen hullu taiteilija se on aina ollut. A1:n ylilääkäri Teija Nummelin repi kaikki nämä kaverieni todistukset silmieni edessä ja heitti ne roskakoriin ja huusi ”täällä ei kaverit päätä kuka on hullu, vaan minä päätän!”. Suutuin ja karjalaiseen tapaan löin nyrkin pöytään kesken hoitoneuvottelun, jolloin minut raahattiin välittömästi eristysselliin hoitajien toimesta.

Mutta jos minulta itseltäni kysytään, niin omasta mielestäni minä olen täysin terve. Psykiatria on sekoittanut kais eri asiaa yhteen asiaan, olen nimittäin luonteeltani hullu taiteilija siksi, että taiteilijanimenikin on CrazyFin, mutta omasta mielestäni minä olen mieleltäni terve. Psykiatri luulee, että olen mieleltäni hullu. Eli ovat sekoittaneet minun mieleni ja luonteeni samaan diagnoosiin.

Fakta on kuitenkin se, että tällä hetkellä minä olen ammattikirjailija ajatusviiva seuraavan teoksen kustantaja on jo kirjallisesti sovittu ja minä olen sananvapausvanki omassa kotimaassani. Koitan silti ottaa tämän asian positiivisesti ja siksipä juuri parhaillaan olen työn touhussa. Minusta ei tarvitse olla huolissaan, koska kaikki on parhaillaan todella hyvin.” t. Juha 24.5.2016

ps. parhaillaan minua pakkolääkitään Zyprexa nimisellä kemiallisesti laboratorioissa kehitetyllä lääkeaineella ja en tiedä miksi. Kieltäydyin lääkityksestä jolloin omahoitajani sanoi, ettei se kannata. Hän lopuksi lisäsi jos kieltäydyt säntöjen mukaan päivystävä lääkäri tulee paikalle ja toteaa tietokoneelta lääkityksesi jonka jälkeen sinun on

29

2784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kamtts

Juha tarvitsee nyt tukeamme. Hänet tavoittaa osaston puhelimestä numero 050-3831331

• Kaikkeaeitarvitsesietää

Hullu selittelee. Lisää lääkettä vaan.

• Anonyymi

Sinä et tiedä
        Mitä ovien sisäpuolella tapahtuu
        Koska olet itse hoidon tarpeessa

• SalaliittoteoriassaLisää

Jossakin luki, että saatetaan siirtää Kupittaalle .Olikohan vitsi.

• TaiteilijaHW

Kurvinen ON jo siirretty kupittaalle! Jos kupittaalla on vaikea henkilökunta, niin sitä osaa olla kirjailija Kurvinenkin! Taide ja mielenvikaisuus on kuitenkin täysin eri asioita! Tietysti taiteellinen hullu saa olla, mutta mielisairaus ei ole sitä...

• suunta.turkuun

Antakaapa tiedoksi puhelinnumero johon Kurviselle voi soittaa. Monet luulee, että on vielä Paiholassa.

• SiinSeOmpi

050-3831331

• kapaloon.teipattuko

Onko se Juha Kupittaalla. Kun ei mitään tekstiä minnekään ilmestynyt.

• xdfghhhj
    • vainnettuko

Tietääkö kukaan, mitä Kurviselle kuuluu.

• onko.totta

Luin yleistä mielenterveyspalstalta, että Kurvinen on karannut Kupittaalta. Ko.palstalla tarkempi selostus linkkeineen. Pitäisi olla ulkomailla tätä nykyä.

• Anonyymi

Kiitos Herralle
        Jonka mielisairaalan hoitajat tuhosi

• Skarppi24

Kyllä elämässä pitää olla järjestys ja järki. Sekopäille lääkitys ja laitoshoito. Se on kaikkien kannalta humaania.

• Anonyymi

Sinulle se on tarkoitettu

• Anonyymi

No ei minuakaan hyvin kohdeltu A1 sellä
      Lapseni huostaanotto tapahtui siellä
      Äitiä ei kuultu
      Äitiä kiristettiin laittaa nimi alle
      Jos en laita hallinto oikeus sen laittaa
      Olihan se helvettiä ja vieläkin se jatkuu
      Vaikka lapseni on pian 18 v
      Edelleen olen menossa käräjäoikeuteen
      Kertomaan totuuden

• Anonyymi

A1 ei ole sopiva paikka kenellekään
      Siellä tuhotaan kaikki

• Anonyymi

Teija nummelin ei auta ketään
      Hän sano minulle
      Sinulle on valittu edunvalvoja
      Turun kaupungilta
      Sanoin en ota sitä
      Teija nummelin sanoi sinä et täältä huoneesta
      Lähde ennen kuin nimesi on alla
      Pankkivirkailija Eeva Liisa törrö ihmetteli
      Miksi sinulla on edunvalvoja
      Vaikka Päivi hoidat omat asiasi erittäin hyvin
      Edunvalvoja yritti jopa osakesseen ryöstää rahoja
      Koska asuntoni oli myynnissä
      Teija nummelin kiistää
      Että näin ei ole tapahtunut
      Näin kuitenkin tapahtui

• Anonyymi

Olet todella outo
      Ja uskon että olet hyvin sairas

• Anonyymi

No et sinäkään terve oikein ole
        Psykiatri ja lääkitys
        Varmasti auttaa sinua

• Anonyymi

Suomi vuonna 2021 on vähän niinku terminaattorista tuomion päivä. Parempi pysyä piilossa ettei koneisto jauha palaksi ja hautaan

• Anonyymi

En rivilääkärinä ymmärrä miksi Itä-Suomen tai muukaan käräjäoikeus voi käsitellä tahdosta riippumattomaan hoitoon määrämistä. Sitä paitsi sellaista käräjäoikeutta ei edes ole.

• Anonyymi

Kyllä käräjäoikeus
        Käsittelee jos on kyseessä Korruption rikollisten toiminta/ihmisoikeuksien rikkominen

• Anonyymi

Uskomatonta toimintaa
      Teija nummelin ei auta ketään

• Anonyymi

Pidetäänkö sinua vankina
      Paiholan sairaalassa
      Tulen tekemään rikosilmoituksen
      Kohtelustasi

• Anonyymi

Poliisi ei välitä
      Jos on hoidossa
      Mielisairaalassa
      Vaikka tapahtuisi
      Kaltoin kohtelua/väärä lääkitys
      Poliisi tulee siinä vaiheessa
      Tutkintaan
      Kun ihmisiä kuolee
      Poliisi ei ennalta ehkäisyä

• Anonyymi

Joskus ihminen voi joutua
      Rikoksen uhriksi
      Jos häneltä viedään
      Ihmisoikeus
      Esim. Juha Kurvisen
      Tapauksissa
      Juha Kurvinen ei ole tehnyt mitään väärää
      Hän oli uhri
      Mielisairaalassa
      Jota häntä lääkittiin
      Väärillä öiseen Lääkkeillä
      Kupittaa on niistä tunnettu/Paiholan
      Mielisairaala ei sielläkään
      Kaikki kunnossa ole
      Rikospoliisilla löytyisi töitä
      Näihin paikkoihin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kandee pysyä kaukana viranomaisista niin ei menetä oikeuksiaan tai muutakaan.

Julkinen terveydenhoitokin on viranomainen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      78
      3459
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      68
      2988
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      208
      2933
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      49
      2657
    5. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      54
      2173
    6. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      19
      2000
    7. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      17
      1908
    8. Kyllä sut varmaan

Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun
      Ikävä
      41
      1779
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      41
      1629
    10. Rakastan sua

Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️
      Ikävä
      15
      1606
    Aihe