Naiselta naiselle

Tätimoonikao

Valistuskirje, katkera saarna, oppikokemus, miten ikinä haluatkin lukijana sen kokea. Tämä tarina on nimenomaan tarkoitettu naiselta toiselle naiselle, omien kokemusten perusteella.
Tiedän täyttäväni kaikki kriteerit suvakkihuorana, mamupatjana, likaisena lutkana ja ties minä vastaavana, joten ytm/atm/jännämies (-joiden merkitystä en oikeasti edes tiedä) kommentoijat, säästäkää aikaanne ja jättäkää herjaavat kommentit laittamatta.
Tänne palstalle on vaikea kirjoittaa ilman, että joku ymmärtää sanomiset täysin väärin. Paine kirjoittaa on suuri, mutta sitäkin suurempi on halu jakaa kokemus joka voi hyvällä tuurilla estää monen (nuoren) naisen virheloikkaukset.
Ja ihan alkuun, en ole rastisti eikä tarkoituksena ole yleistää kaikkia ulkomaalaisia miehiä. Joo kyllä, jokainen ihminen on yksilö, mutta jokainen järkevä yksilö myöntää sen tosiasian, että ero esim. pohjoismaalaisten ja afrikkalaisten välillä voi olla loputon.
Tiedän myös sen, että suomalaisen (niin miehen kuin naisenkin) suhde ulkomaalaiseen voi olla sekä ilo että elämän pahin virhe. Onnittelut siis niille, joilla suhde ulkomaalaisen kanssa toimii, ja onnittelut myös niille joilla vierellä kulkee ihan suomalainen.
Tämä tarina kuitenkin koskee ERITYISESTI viime vuosien aikana Suomeen rantautuneita ns. "elintasopakolaisia" ja TÄYSIN eri kulttuurista tai uskonnosta tulevia miehiä ja heidän kanssaan "seurustelua". (taas valitettava yleistys, mutta puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Siispä jotta kenellekään ei jäisi väärää kuvaa, uskonnolla viittaan tässä lähinnä islamiin.)
Olen siis nainen, joka nuoruuden villityksissään hakeutui ulkomaalaisten seuraan - koska luulin tämän väitteen olevan totta; "veri vetää ulkomaalaisiin päin".
Halusin niin kovasti kokea jotain uutta ja jännittävää, mahdollisesti jopa tulevaisuudessa olla äitinä muutamalle ruskeatukkaiselle ja -silmäiselle pellavapäälle, koska no ovathan eksoottiset lapset niin paljon kauniimpia(MIKÄ EI MUUTEN PIDÄ PAIKKAANSA, NUORENA TYTTÖSENÄ ITSELLE VAIN NÄIN USKOTTELIN!)
Alkuun oli niin niin ihanaa, miehet tuntuivat olevan mitä kohteliaampia ja rakastettavampia olentoja maan päällä. Lisäpointseja herui tietysti eksoottisesta ulkonäöstä ja siitä että osasivat puhua pään pyörryksiin.
Yksi oli valmis hakemaan minut toiselta puolen maata,vaikka ei edes oltu vielä vaihdettu kuin muutama sana.
"Minä haluan suomalaisen naisen, suomalaiset naiset niin hyviä".
En suostunut. Myönnän että harkitsin, sillä mies vaikutti rikkaalta
ja mitäpä nuori nainen rikkaasta miehestä yleensä ajattelee..
Toinen maksoi junaliput minulle (taas toiselle puolelle Suomea) vain jotta sai viettää viikonlopun kanssani. Suostuin.
Viikonloppu oli elämäni kamalin. Miehestä saamani kuva musertui jo heti ensimmäisenä
yönä, sillä pöksyihin pääseminen oli ainoa sen illan tavoite. Kyllä, kyllä annoin. Tai no onko se antamista,
jos mies saa suuseksiä mutta ei suostu sitä naiselle antamaan. Hölmöyksissäni jatkoin ja jopa hetken
ajan olin iloinen. HETKEN.
Koko viikonloppu juostiin miehen kavereissa ja he puhuivat vaan omaa kieltään,
minä siinä sivussa olin kuin kärpänen katossa. Ei julkisia kosketteluja, ei puhetta,
hyvä että edes vierekkäin sai kävellä. Hänen koti oli kuin pommin jäljiltä, ei minkäänlaista
hygieniaa ja käyttäytymistavatkin olivat kuin apinalla. Jos yritin hienosti sanoa, että
voisitko vaikka pestä kätesi ennen kuin syöt tai muuta vastaavaa, niin kyllä suuttui.
Elelin kuitenkin hurmoksessa enkä ottanut itseeni, päinvastoin alistuin miehen tahtoon
ja tein kaikkeni miellyttääkseni häntä. Kotiin päästyäni aloin vähitellen tajuamaan
että mistä tässä kaikessa on kyse. Soitin hänelle ja sanoin että en oikeasti halua mitään,
no arvatkaapas mitä sieltä vastaukseksi tuli; "En minäkään, en koskaan ole halunnutkaan,
joskus vain voit tulla käymään minun luona. Mutta älä ota sinun poikaystävää mukaan, sillä
minä olen surullinen jos tiedän että olet muiden kanssa." Luuli siis tosissaan että voisin jatkaa
jotain fuckbuddy-meininkiä hänen kanssaan vaikka olisin joskus parisuhteessa.
Aikamme siinä keskusteltuamme hän sanoi jotain hyvin järkevää "Pidä huoli että otat itselle
hyvän miehen, mielellään Suomalaisen tai ainakin samanlaisesta kulttuurista tulevan, sillä
me ulkomaalaiset emme oikeasti halua suomalaisista naisista mitään muuta kuin seksiä. Monet
väittävät että he rakastavat, mutta oikeasti he ovat suomalaisten kanssa vain siksi
että he ikävöivät kotimaan rakastettua tai jopa vaimoa (ja lapsia). He sanovat mitä te haluatte
heidän sanovan, mutta oikeasti he ovat siinä tilanteessa että he voivat lähteä vaikka huomenna
takaisin kotimaahansa ja jättää teidät ihan surutta. Ja muista, että ulkomaalaiset valehtelevat
paljon. He osaavat kyllä puhua mutta eivät he tarkoita lähes mitään mitä he sanovat.
Joskus on muutama ulkomaalainen mies, joka on ehkä naimissa suomalaisen naisen kanssa mutta
he ovat tosi harvinaisia, yleensä perheensä menettäneitä tai vähintäänkin uskostaan eronneita." jatkuu..

53

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätimoonikao

      ..En halunnut uskoa, mutta päivän pari mietittyäni en voinut olla vakuuttuneempi siitä että
      jos ulkomaalainen(ja nyt nimenomaan puhutaan näistä islam-kulttuureista tulevista) sanoo itse
      että he ovat paskakansaa Suomessa, eivätkä tarkoituksella ole hakemassa Suomen
      helpoista naisista itselleen mitään muuta kuin hetkellistä viihdykettä.

      Tämän tapauksen jälkeen valaistuin ja oikeasti häpesin tekojani. Paljastetaan siis kaikki,
      säätöni ovat olleet seuraavanlaiset; 3kurdia, 1 albanialainen ja 1 afrikkalainen.
      Kaikki alun huumasta selvittyään osoittautuneet pelkiksi seksin perässä juokseviksi paskakasoiksi. Niin muka haetaan "vakavempaa" mutta todellisuus puhuu enemmän kuin sanat.
      Ja ne jotka väittävät että ulkomaalaiset ovat parempia sängyssä, voin sanoa että sillä kansalaisuudella ei ole mitään väliä. Itseasiassa paremmin on suomalaisen miehen kanssa sängyssä
      sujunut kuin näiden eksoottisten machojen, jotka kuvittelevat tosissaan että heidän kaltaistaan seksipetoa ei muualta löydy.
      Mietin historiaa ja totesin naurettavan tosiasian; kahden täysin erilaisesta kulttuurista tulevien ihmisten parisuhde on tuhoon tuomittu jo ennen kuin on alkanut.

      Tämä on vain pieni osa sitä todellisuutta joka jyllää menemään, mutta rakkaat sisaret, älkää hypätkö pedon suuhun ennen kuin olette oikeasti varmoja asioista.
      Heillä on heidän oma kulttuuri (arvostus sille, minkä ihminen luonnolleen mahtaa, sen maan tapoihin on kasvatettu joten eipä siitä voi hirveästi syyttääkään) ja he toimivat siellä keskenään
      varmasti ihan kohtuu hyvinkin. Mutta kun se sekoitetaan pohjolassa tunnettuun tasa-arvoiseen ja yksilön oikeuksia kunnioittavaan kulttuuriin, niin voi sanoa että pulassa ollaan.

    • Tätimoonikao

      Pahoittelut tekstin ihmeellisestä muodosta, copypastella muistiosta tekstin kun ei pelittänyt suomi24.
      Amaliat tulkoon saarnaamaan kultamunistaan, en minä heitä siitä moiti.
      Ja kuten sanoin, voi olla että jollakin suhde toimii. Huom. VOI olla.. hyvin hyvin harvinaista kuitenkin.
      Sääliksi vaan käy kaltaiseni hyväuskoiset tollot, jotka ulkoisen habituksen vuoksi lankeavat helvetin liekkeihin.

      • kokemuksenkautta

        Tosi hyvä kirjoitus aloittajalta, noin se yleensä menee, tosi harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta, kiitos.


      • fhjlöä

        Paras viesti aikoihin tällä palstalla. Kerrankin täyttä asiaa.


      • tosihyväkirjoitus
        fhjlöä kirjoitti:

        Paras viesti aikoihin tällä palstalla. Kerrankin täyttä asiaa.

        Joo ja miehen kirjoittama!!


      • Tätimoonikao
        tosihyväkirjoitus kirjoitti:

        Joo ja miehen kirjoittama!!

        Kyllä ei ole miehen kirjoittamaa.
        Aika säälittävää vedota aina tuohon, osuiko ja upposi omaan kohtaloon kun pitää kyseenalaistaa tarinan aitous?


      • Tätimoonikao

        Tämä kertookin jo kaiken. Uskoppa siis huviksesi mitä lystäät, aivan sama minulle. Tiedän itse mikä olen ja jos joku jaksaa tällaisessa asiassa kyseenalaistaa sukupuoltani niin terveiset vaan sinnekin, ihan rauhassa.


    • ChinaDragon

      Parisuhde toimii jos tutustuu vastapuoleen ensin ilman seksiä. Jos toisen seurassa viihtyy 2-3 kuukautta pelkän persoonan viehätyksestä, voi hyväksyä jo vakavammin otettavaksi seurustelukumppaniksi.
      Noin se menee, ihan joka puolella maapalloa.

      Monet miehet syyllistyvät tuohon samaan seksihakuisuuteen, kansalaisuudesta riippumatta. Ulkomailla ollessa haluaa kokea myös niitä seksuaalisia kokemuksia eri tyyppisten naisten kanssa. Mielessä ei ole kuin seksi, naista ei arvosta naisena vaan seksin kohteena josta toivottavasti ei tule "riesaa".

      Fiksut naiset odottavat ja testaavat miehiä hellyydenkipeydestään huolimatta. Haluavat pelata jotain muuta peliä, eivät halua Mustaa Pekkaa käteensä. Monilla on niitä jo kokonainen suora ja tuosta huolimatta haluavat vielä sen yhden kätensä täytteeksi.

      • Tätimoonikao

        Sinäpä sen sanoit!
        Ottakaamme kaikki tästä opiksemme.


    • Tätimoonikao

      Hienosti on ylläpito poistellut tästäkin ketjusta täysin asiattomia viestejä, kiitos kumarrus siitä! Pysyy viestit puhtaina.

      • tätiaasianhihhuli

        Ja tämä tätimoonikaokin on palstan aasianhihhuli. Ennenkin olet availlut noita typeriä aloituksia, ei voi erehtyä tyylistä.


      • eteenpäinsanoi

        Niin ja vielä sen verran, että hyvin valikoivasti tämä ylläpito SIIVOILEE palstaa. Kaikki raakawatsonin ja joren törkeät jutut eivät poistu!!
        Hyvin oli mielenkiintoinen aloitus taas tänään thug_ disposalilta ja kommentit sen jälkeen. Mahtaa ylläpidossa olla juuri samalla lailla ajattelevia ihmisiä. Pitääkin laittaa koko ketju poliisille eteenpäin!!


      • RattaatPyöriiJo
        tätiaasianhihhuli kirjoitti:

        Ja tämä tätimoonikaokin on palstan aasianhihhuli. Ennenkin olet availlut noita typeriä aloituksia, ei voi erehtyä tyylistä.

        Nyt jälleen alkoi mielikuvituksesi laukkaamaan, koitahan taas järkeillä eikä paranoialle kannata antaa valtaa.

        Nyt odotellaan


      • VaiOletkoKuitenkin
        eteenpäinsanoi kirjoitti:

        Niin ja vielä sen verran, että hyvin valikoivasti tämä ylläpito SIIVOILEE palstaa. Kaikki raakawatsonin ja joren törkeät jutut eivät poistu!!
        Hyvin oli mielenkiintoinen aloitus taas tänään thug_ disposalilta ja kommentit sen jälkeen. Mahtaa ylläpidossa olla juuri samalla lailla ajattelevia ihmisiä. Pitääkin laittaa koko ketju poliisille eteenpäin!!

        Ilman muuta suosittelen tekemään niin. Oletko käyttäytynyt asiallisesti? Et ole kutsunut kansanryhmää apinoiksi, loisiksi, tyhmiksi, kullinlutkuttelijoiksi, rahan ahneiksi, postimyyntivaimoiksi jne? Ethän?


      • totuuttaeivoikiistää
        VaiOletkoKuitenkin kirjoitti:

        Ilman muuta suosittelen tekemään niin. Oletko käyttäytynyt asiallisesti? Et ole kutsunut kansanryhmää apinoiksi, loisiksi, tyhmiksi, kullinlutkuttelijoiksi, rahan ahneiksi, postimyyntivaimoiksi jne? Ethän?

        Kyllä, ilmoitin jo tästä aloituksesta eteenpäin. Minkä minä sille mahdan mitä aasian akat ovat itse antaneet itsestään kuvan! Itse ovat luoneet itsestään sellaisen kuvan ja pitää kutinsa monen kohdalla sitä et sinäkään voi kiistää! Ihan ovat monet miehetkin täällä kertoneet heistä samaan tyyliin.


      • sivustaseurannut
        eteenpäinsanoi kirjoitti:

        Niin ja vielä sen verran, että hyvin valikoivasti tämä ylläpito SIIVOILEE palstaa. Kaikki raakawatsonin ja joren törkeät jutut eivät poistu!!
        Hyvin oli mielenkiintoinen aloitus taas tänään thug_ disposalilta ja kommentit sen jälkeen. Mahtaa ylläpidossa olla juuri samalla lailla ajattelevia ihmisiä. Pitääkin laittaa koko ketju poliisille eteenpäin!!

        Kyllä täällä on lapsellista meininkiä, sallikaa mun nauraa, hahahahahahaaa. Miten te jaksatte jauhaa shittiä alvariinsa, huoh.


      • RatasJauhaaNyt
        totuuttaeivoikiistää kirjoitti:

        Kyllä, ilmoitin jo tästä aloituksesta eteenpäin. Minkä minä sille mahdan mitä aasian akat ovat itse antaneet itsestään kuvan! Itse ovat luoneet itsestään sellaisen kuvan ja pitää kutinsa monen kohdalla sitä et sinäkään voi kiistää! Ihan ovat monet miehetkin täällä kertoneet heistä samaan tyyliin.

        No nyt odotellaan miten asia etenee, katsotaan vieläkö se suu käy samaan tahtiin.


      • RatasJauhaaNyt

        Mutta jokainen vastaa tekemisistään yksin aina, jos joku kutsuu kansanryhmää apinoiksi, huoriksi, loisiksi jne. On syytä muistaa, että kantaa myöskin vastuunsa sanomisistaan.


      • Tätimoonikao
        tätiaasianhihhuli kirjoitti:

        Ja tämä tätimoonikaokin on palstan aasianhihhuli. Ennenkin olet availlut noita typeriä aloituksia, ei voi erehtyä tyylistä.

        Kyllä on surkuhupaisaa seurata mihin tämäkin ketju meni, todellakaan ollut tarkoitus saada mitään paskamyrskyä aikaan. Näköjään se tällä palstalla tapahtuu aina, aivan sama mitä kirjoittaisit.
        Ja nimimerkki "tätiaasianhihhuli":lle tiedoksi, eipä löydy minun käsialaa aiemmista aloituksista. Joskus olen ottanut kantaa monikulttuurisiin suhteisiin (silloin kun vielä hyväuskoisesti rakastin ajatusta suhteesta ulkkiksen kanssa), muuta ei ole tarvinnut tehdä. Maailmassa on yli 7mrd asukasta ja sinä luulet tunnistavasi, miten joku YKSI ihminen kirjoittaa? Oikeastiko? Ettei voi olla ollenkaan samanlaista kirjoitustapaa kahdella, peräti useammalla ihmisellä?
        Pah, ihan rauhassa kuule uskottelet itsellesi että tiedät kuka milloinkin ja mitä kirjoittelee.
        YLLÄPITO voisi vaikka poistaa koko aloituksen kun eivät osaa aikuiset ihmiset käyttäytyä.
        Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tälle palstalle kirjoitan mitään.


      • tätsykälle
        Tätimoonikao kirjoitti:

        Kyllä on surkuhupaisaa seurata mihin tämäkin ketju meni, todellakaan ollut tarkoitus saada mitään paskamyrskyä aikaan. Näköjään se tällä palstalla tapahtuu aina, aivan sama mitä kirjoittaisit.
        Ja nimimerkki "tätiaasianhihhuli":lle tiedoksi, eipä löydy minun käsialaa aiemmista aloituksista. Joskus olen ottanut kantaa monikulttuurisiin suhteisiin (silloin kun vielä hyväuskoisesti rakastin ajatusta suhteesta ulkkiksen kanssa), muuta ei ole tarvinnut tehdä. Maailmassa on yli 7mrd asukasta ja sinä luulet tunnistavasi, miten joku YKSI ihminen kirjoittaa? Oikeastiko? Ettei voi olla ollenkaan samanlaista kirjoitustapaa kahdella, peräti useammalla ihmisellä?
        Pah, ihan rauhassa kuule uskottelet itsellesi että tiedät kuka milloinkin ja mitä kirjoittelee.
        YLLÄPITO voisi vaikka poistaa koko aloituksen kun eivät osaa aikuiset ihmiset käyttäytyä.
        Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tälle palstalle kirjoitan mitään.

        Tottakai et kirjoita mitään, koska sinulla ei ole mtn kirjoitettavaa kuin provosoida. Muka täti moonikan tarkoitus tiedetään ja tyylistä huomaa, että olet tämä aasianhihhuli. Vaikka maailmassa olisikin 7 mrd ihmistä (ei asukasta) aasianhihhulin tunnistaa milloin vaan ja missä vaan!!!


      • sivustaseurannut

        Edelleenkin samaa mieltä lapsellisuudesta, löysätkää pipoa edes näin helteen ajaksi. Nuo mainitsemasi nimimerkit kuitenkin kirjoittavat monasti täyttä asiaa, tämä minun mielipiteeni naisena.


      • RatasJauhaaNyt
        tätsykälle kirjoitti:

        Tottakai et kirjoita mitään, koska sinulla ei ole mtn kirjoitettavaa kuin provosoida. Muka täti moonikan tarkoitus tiedetään ja tyylistä huomaa, että olet tämä aasianhihhuli. Vaikka maailmassa olisikin 7 mrd ihmistä (ei asukasta) aasianhihhulin tunnistaa milloin vaan ja missä vaan!!!

        Taas on mielikuvitus tehnyt tepposensa sinulle, harhoissa hommat varmaan karkaavat helposti käsistäsi.


      • LakiJaJärjestys

        Kirjoittaa ihan tosissaan ihminen joka on todistettavasti syyllistynyt rikokseen kutsumalla kansanryhmää loisiksi ja apinoiksi, sallihan nyt nauraa sinulle paskaista naurua, näytähän edes yksi viestisi joka on asiallisesti kirjoitettu, sellaista sinulta ei ole tullut yhtään, olet palstan yksi pahimmista häiriköistä, mutta nyt odotellaan ja katsotaan.


      • Tätimoonikao

        Voi jumalauta nyt sanon minä, jos minut (ketjun aloittaja) yhdistetään tähän kyseiseen ihmiseen niin kyllä ei ole monella muullakaan kaikki muumit siellä kuuluisassa laaksossa!
        Laitin jo ylläpidolle viestiä että poistaisivat koko saatanan ketjun kun menee tämmöiseksi paskanjauhamiseksi.


      • NytSiivotaan

        Eipä siinä mitään uhkailua ole, vaan toimittu on juurikin näin ja viranomaisten kehoituksesta se tehty, ja tokihan se rikosninmikkeet ylittyy jos henkilö toistuvasti kutsuu kansanryhmää apinoiksi ja loisiksi pitäisi nyt sen verran ihmisellä järkeä olla päässä ettei tuollaista kirjoittele, taisit vain luulla kuten niin moni muukin että sosiaalisessa mediassa voi rasismia harrastaa ilman mitään vastuuta. Taas kuvittelet, että tuolla uhoilullasi saisit jotain aikaan, homma ei ole enään minun käsissäni. Sinulle on annettu niin monta kertaa mahdollisuus lopettaa rasistinen toimintasi, mutta et ole sitä tehnyt joten nyt on aika ottaa vastuu, saat luvan olla myös esimerkiksi muille. Minkähan takia ylläpito alkoi kovin aktiivisesti siivoilemaan viime aikoina, mietihä sitä mille tasoille tätä on alettu viemään.


      • voiteitä
        NytSiivotaan kirjoitti:

        Eipä siinä mitään uhkailua ole, vaan toimittu on juurikin näin ja viranomaisten kehoituksesta se tehty, ja tokihan se rikosninmikkeet ylittyy jos henkilö toistuvasti kutsuu kansanryhmää apinoiksi ja loisiksi pitäisi nyt sen verran ihmisellä järkeä olla päässä ettei tuollaista kirjoittele, taisit vain luulla kuten niin moni muukin että sosiaalisessa mediassa voi rasismia harrastaa ilman mitään vastuuta. Taas kuvittelet, että tuolla uhoilullasi saisit jotain aikaan, homma ei ole enään minun käsissäni. Sinulle on annettu niin monta kertaa mahdollisuus lopettaa rasistinen toimintasi, mutta et ole sitä tehnyt joten nyt on aika ottaa vastuu, saat luvan olla myös esimerkiksi muille. Minkähan takia ylläpito alkoi kovin aktiivisesti siivoilemaan viime aikoina, mietihä sitä mille tasoille tätä on alettu viemään.

        Ei voi muuta kuin nauraa.


      • VieläNaurattaa
        voiteitä kirjoitti:

        Ei voi muuta kuin nauraa.

        Se suotakoon sinulle, jos sinusta rikoslaissa määritelty kansanryhmän solvailu on mielestäsi kevyttä helinää ja kansanryhmän solvaaminen loisiksi tai vertaaminen eläimiin on naurun paikka ja mitätön juttu, niin olet kyllä tasosi osoittanut, äläkä luulekkaan, että asiaty tulisi peruuntumaan sillä, että yrität uhkailla, kiristää tai heittää asian leikin varjolla tehdyksi.

        Kiihottaminen kansanryhmää vastaan
        Rikos täyttyy kun asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka niihin rinnastettavalla muulla perusteella.


        Tyypillinen rikoksen tunnusmerkistön täyttävä teko on esimerkiksi ryhmään kohdistuvan syrjinnän tai väkivallan hyväksyttävä tai toivottavana pitäminen. Myös kyseiseen ryhmään kuuluvien ihmisten vertaaminen eläimiin, loisiin tai muuten alempiarvoisena pitäminen, voi täyttää rikoksen tunnusmerkistön.

        https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/poliisit_sosiaalisessa_mediassa/nettipoliisi/internetiin_liittyvia_rikoksia#viharikokset


      • kopotikop

        Tein rasistisesta vihakirjoittelusta ilmoituksen poliisille-


      • SuosittelenSitä
        kopotikop kirjoitti:

        Tein rasistisesta vihakirjoittelusta ilmoituksen poliisille-

        Hyvä, että joku muukin on huomannut asian.


      • Hahahhahhahaha

        Missäs lain kohdassa edellytetään toistuvaa toimintaa? Sinähän nyt alat oleen epätoivoisena siellä päässä, vai yritätkö vedota syyntakeettomuuteen, ja käytät tekstejäsi todisteena? Voi mennä kyllä läpi :D onko niin, sinun siis ajatuksen juoksuasi lukien, että jos ryöstää kioskin, niin ei se vielä rangaistavaa, mutta jos toistuvasti tekee niin hyi hyi. Kuule sinun kahdesta viestistäsi ( eikä ole epäilystäkään ettetkö olisi sinä) se on tehty ja ne on ihan riittäneet, ei siinä laskeskeltu kuinka monta kertaa kas yksikin teko riittää, sinun toistuvasti teoriat ei vaikuta muuhun kuin rangaistus asteikon koventamiseen. Loppu selittelysi on tyypillistä sosiopaatin yrityksiä uhkailla, kiristää, valehdella ja vääristelyä jolla ei ole minuun mitään vaikutusta, asia menee koko ajan eteenpäin etkä sinä enään tätä prosessia pysäytä.


      • Niiinainaniinaina

        Ei viitsi edes pahemmin kommentoida, muuten kuin että teko on rangaistavaa vaikka kyseessä olisi yksi kirjoitus, sinun selitykset ontuvat kyllä nyt pahasti, kyseessä on kansanryhmää kohtaan solvailu nimittelyt: apinoiksi, töpselinokiksi, loisiksi, tyhmiksi, postimyynti morsiammiksi kutsuminen jne, koskettaen koskemaan koko kansanryhmää ei siis vain joitakin. Loppu tekstisi oli sellaista sontaa, että taisi osua ihan oikeaan henkilöön. En pysty todistamaan? No jos on ollut VPN, niin sitten homma voi tietty mennä vaikeaksi, mutta ei mahdottomaksi:) Tosin olen 90% että VPN ei ole ollut käytössä, viestistä on kopio, ja palvelimeltahan toi löytyy, sen jälkeen vain ko. Ip:n vertailu ISP:n kanssa kenellä oli käytössä tuolloin, ei tämä mitään rakettitiedettä ole, varsinkin kun tunnustat tekosi jo nyt rivien välistä: "ei ole ollut toistuvaa" "et pysty todistamaan" ei taida ihan viattoman ihmisen vastauksilta.

        Voit puolestani kiukutella loppuun taas mitä lystäät.


      • kannatnytvastuusi

        Käykö minulle huonosti? :D uhkailu, kiristys, pelottelu, vähättely, valehtelu, solvailu, kiukuttelu kaikki noi toistuvat viesteissäsi, niillä ei ole mitään vaikutusta minuun. Kansanryhmän solvailu apinoiksi, loisiksi, tyhmiksi, postimyyntimorsiammiksi jne. Kaikki ne ovat menneet eteenpäin jo, joten olet myöhässä uhitteluinesi.


      • aasianhihhulivauhdissa
        kannatnytvastuusi kirjoitti:

        Käykö minulle huonosti? :D uhkailu, kiristys, pelottelu, vähättely, valehtelu, solvailu, kiukuttelu kaikki noi toistuvat viesteissäsi, niillä ei ole mitään vaikutusta minuun. Kansanryhmän solvailu apinoiksi, loisiksi, tyhmiksi, postimyyntimorsiammiksi jne. Kaikki ne ovat menneet eteenpäin jo, joten olet myöhässä uhitteluinesi.

        Joopa joo, vai mennyt eteenpäin, voi kun alkoi pelottamaan. Tuollainen vähäjärkinen pikkukakara uhoilee. Ei tee mitään vaikutusta minuun.
        Katellaan vaan, kun pistetään pöytään sinun yli 10 vuoden ajan suominaisten huorittelut ja pedofiileiksi kutsumiset ym. lehmittelyt, murhaajiksi ja rikollisiksi kutsumiset palstalla, niin ei taida penikkaa enää naurattaa. Pistetään vaan rattaat pyörimään oikein kunnolla sitten.


      • b_u_s_t_e_d

        Taitaa olla se 10 vuotta sinun roikkumisesta kertoa täällä, etkös sinä aiemmin kehunut tämän palstan olleen 20 vuotta pystyssä :D No meni samaan sarjaan, kuin satusi kiinalaisten ravintolasta, jossa yritettiin syöttää koiran lihaa asiakkaille Suomessa, täysi satu mistä ei löydy mitään todisteita, keksittyä juttua kuten kaikki muutkin väittämäsi.

        "Epätoivoinen?! Miksi olisin, ei ole syytä. "

        Noita tekstejäsi lukiessa ei voi välttyä ajatukselta, että alkaa olemaan epätoivoista ja selityksiä riittää: "Et pysty todistamaan, vain solvausten määrä ratkaisee, voi käydä huonosti minulle jne.."


        "Tuollaiset pikkunulikan jutut ei paljoa hetkauta suuntaa eikä toiseen."

        :D


      • aasianhihhulille
        b_u_s_t_e_d kirjoitti:

        Taitaa olla se 10 vuotta sinun roikkumisesta kertoa täällä, etkös sinä aiemmin kehunut tämän palstan olleen 20 vuotta pystyssä :D No meni samaan sarjaan, kuin satusi kiinalaisten ravintolasta, jossa yritettiin syöttää koiran lihaa asiakkaille Suomessa, täysi satu mistä ei löydy mitään todisteita, keksittyä juttua kuten kaikki muutkin väittämäsi.

        "Epätoivoinen?! Miksi olisin, ei ole syytä. "

        Noita tekstejäsi lukiessa ei voi välttyä ajatukselta, että alkaa olemaan epätoivoista ja selityksiä riittää: "Et pysty todistamaan, vain solvausten määrä ratkaisee, voi käydä huonosti minulle jne.."


        "Tuollaiset pikkunulikan jutut ei paljoa hetkauta suuntaa eikä toiseen."

        :D

        En muuten ole roikkunut palstalla vahtaamassa 10 vuotta kuten sinä olet tehnyt.
        Sinustahan oli juttu taannoin, että haukut ja huorittelet suomalaisia naisia kokopäiväisesti ja siitä juttu lähtenyt liikkeelle. Joku sinut hönön pongasi.

        Ensiksi haukut ja huorittelet kaikki suominaiset ja heti kun joku uskaltaa sanoa jotain postimyyntimorsioista, alkaa älämölö. Voi ressukka, taitaa taas mennä koko yö siellä miettiessäsi.

        Muista aasianhihhuli, että Filippiineiltä ja Thaimaasta tuotetaan naisia viihdyttämään länsimaisia miehiä ympäri maailmaa palvelemaan ihmisiä.

        En tiedä missä suojyvässä oikein asut, mutta tietämyksesi on alkeellista.


    • ChinaDragon

      Jo on asiatäytteinen elämä jos jaksaa jauhaa aasialaisista naisista.

      Niitä kun on elänyt maailman eri maissa jo monta sataa vuotta. Yhdysvalloissa heitä aasialaisia asuu jo 12 miljoonaa eikä tuosta ole aiheutunut kovinkaan suurta ongelmaa, toisin kuin paljon marginaalisimmista ryhmistä.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe