Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

7.5v ilman läheisyyttä

Väsynyt1

Onko kellään tullut vastaavaa ? Tyttömme kun sain alkunsa ystävänpäivän maissa 2009, niin vaimolta loppui hellyys ja seksi.. ei tätä jaksa enää.. eletään avioparina kuin sisko ja veli :/ t. M41

30

2468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnneksiSiskoVeli

      Hyvä että on sisko ja veli. Kaikilla ei ole.

      Jaksetaan vaikka ikuisesti.

    • Samuli74

      Jotenkin tuttua...

      Ite kieriskelen mielenterveyden äärirajoilla aivan vastaavan murheen vuoksi...mietin kertoakko vaimolle että hakee muuta sänkyseuraa vai ollako kertomatta..eli jos 40 vuotias mies saa vaimoa 2 kertaa vuodessa...
      Ainoa mielenkiinto mikä saa pysymään viikonloppuisin kotona on lapset ...

      • mekkk

        Oootte te sitkeitä sissjä kun normaalisti jos 1-2 kuukauteen ei kotona parisuhderintamalla tapahdu mitään puheesta huolimatta niin silloin se seksi haetaan muualta tai laitetaan lusikat jakoon ja mikis annatte naisenne kohdella teitä kaltoin seksiasioissa.


      • Täällä samanlainen tilanne, mutta mies ei anna seksiä, kuin sen "pakollisen", jonka kerjäämällä saan... hyvällä tuurilla joululahjaksi saan panon. Tämä vie oikeasti mielenterveyden.


      • poitsuuuuu

        Saiskin vaimolta edes kerran kuussa


      • satu.hyttinen kirjoitti:

        Täällä samanlainen tilanne, mutta mies ei anna seksiä, kuin sen "pakollisen", jonka kerjäämällä saan... hyvällä tuurilla joululahjaksi saan panon. Tämä vie oikeasti mielenterveyden.

        Kappas, kanssasiskohan se siellä. Minulla myös ukko totaalipihtari.


    • PihtaaminenEioletervettä

      Aika usein myös kun vaimo lopettaa antamisen miehelleen,niin hän samaan aikaan saa seksiä muualta.

      • hjklliuf

        http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/20161110200025669_se.shtml

        Tulokset viittaavat siihen, että parisuhdetekijöillä on vaikutus naisten seksuaalisten toimintojen vaihtelevuuteen. Näin ollen olisi tarpeen korostaa parisuhdetekijöitä naisten seksuaalisten toimintahäiriöiden hoidossa.

        Ei voi kyllä ymmärtää, että kukaan miettii yksinään tällaisia asioita. Jos parisuhteessa ollessa ei ymmärrä, että pitäisi puhua, niin sitten käy näin. Kun se kommunikaatio on kaikkein tärkein asia parisuhteessa. Parisuhteessa mättää jotain pahasti jos nainen ei halua seksiä. Ensimmäisenä kannattaisi katsoa peiliin ja muuttaa itsessä ulkonäköasioita, yleensä laihduttaa. Niihin pystyy jokainen, jos vain oikeasti haluaa.


    • mekkk

      Yksihyvä konsti on että kun seksi tökkii naisen puolelta niin mieskin rupeaa pihistelemään rahoistaa eli kaikki yhteinen kiva pois eli lomamatkat ja laittaa nasien maksamaan nekin jos haluaa reissuun. Kun seksi ei toimi niin ei pidä toimia mikään muukaan.

      • llkkhjggd

        Nykyään naisetkin käyvät töissä, joten kommenttisi ei ole enää nykypäivää. Länsimaissa nainen ei tarvitse miestä rahan takia. Tämä kannattaisi vähän niinkuin sisäistää, jos parisuhteen haluaa. Jos kokee, että miehen ei tarvitse tulla parisuhteeseen kuin rahojen kanssa, niin ei ihme, että parisuhde loppuu ennemmin tai myöhemmin.

        Kannattaa miettiä, miksi on parisuhteessa jos se on valtataistelu? Tuollainen ei ole tervettä.

        Nainen lopettaa harrastamasta seksiä, jos mies on seksissä huono ja muuten intohimoton, joten kannattaa katsoa peiliin, jos vaimo on haluton. Ette vaan osaa sytyttää naisianne, olette sosiaalisesti taitamattomia.


      • mekkk

        Niin käyvät mutta kun laitta ne maksamaan 70-80 prosenttia kuluista niin ovat aika pienellä raahalla sen jälkeen tai sitten nainen vaihtoon.


    • Minulla on samanlaiset kokemusta asiasta. Ei muuta kuin heitä muija pihalle ja hae uusi.

    • mekkk

      Nämäkin asiat toimisisvat kun vaikka ennen naimisiinmenoa kysyittäisiin mitä avioliitolta haluataan ja olisi hyvä kertoa myös seksinkin määrä ja niin edelleen.

    • EiViittiEdesMiettiä

      Oot yhä pelkkä amatööri.

    • Siinä on nainen saanut biologisen elämäntehtävänsä päätökseen ja sinusta tuli lähinnä laskujen maksaja...Tarpeeton muutoin kuin elättäjänä. Olette vain yksi pari niiden tuhansien joukossa, jotka on päätyneet yhteen vääristä syistä ja tämä on lopputulema.

    • pilluiikka

      Akkaa eei kiinosta muu kuin kännykkä ja koirat, onneksi olen naisvaltaisessa työpaikassa ja saan naista just sen verran kun haluan, en omaltani ole kysellyt enää vuosiin kun ei tunnu kiinostavan

      • mekkk

        Miksi olet vielä naimisissa jos suhde seksin osalta toimi vai onko jotain muuta mottiivi olla naisen kanssa ilman suhdetta.


    • kovamunanen

      Minun vaimo ei ole kieltäytynyt 15v kertaakaan seksistä. Sanoo että ainakaan sen takia ei tarvitse lähteä minun pettämään.Lisäksi päivisin häntä käy panemassa eräs nuori mies, taitaa olla nymfomaani.

      • dsfsr3453

        Suunilleen sama aika täälläkin oltu naimisissa. Vaimo sanoi ennen avioliittoa että persettä saan aina ettei ainakaan siitä jää avioliitto kiinni. Kyllä sitä onkin pantu 15 vuoden aikana. On se muuten kumma ettei siihen kyllästy koskaan. Aina vaan tekee mieli.


    • OnnettomuudenJohdosta

      Minä olin pahassa työtapaturmassa ja en toistaiseksi pysty rakastelemaan enkä oikein muutenkaan
      Ajattelin että vaimon ei tarvitse kärsiä ja soitin kaverille että tulee naimaan vaimoa kunnes pystyn jälleen naimaan
      Kaveri muutti meille asumaan siksi aikaa kun toipuminen vie
      Katson kun kaveri panee vaimoa ja vaimo lopuksi antaa minulle suuseksiä

    • PuutteessaOleva

      Haluaisin samaa kohtelua mieheni on kykenemätön naimaan eikä halua tyydyttää minua muutenkaan olen yrittänyt saada suhteen toimimaan mutta edes nuori tyttö kanssani ei saanut erektiota toimimaan
      Tarvitsen läheisyyttä ja seksiä

      • zxczxczxc

        Miten saan yhteyttä. Auttaisin mielellään.


    • Eiks ookki paljo mukavempaa ku nukkuu eri huoneissa, on edescvähä omaa aikaa ja saa olla yksin..

    • elinikäinenselibaatti

      26 vuotta ilman seksiä ja läheisyyttä. Edes vanhemmilta ei saanut minkäänlaista hellyyttä... Jutellut olen joskus naisen kanssa mikä johtaa poikkeuksetta paniikkikohtaukseen ja siihen, että alan välttelemään vastakkaista sukupuolta entistä enemmän. Runkkaaminen menetti hohtonsa jo monta vuotta sitten. Rutiini pussien tyhjennys pari kertaa viikossa.

    • yksipieniprinsessa

      Mua sitten ärsyttää tämä miesten asenne. Kun perheeseen syntyy lapsi, se on kaikille osapuolille kova paikka. Mun mies puhui synnytyksen jälkeen aina seksistä ja sen puutteesta. Itse kamppailin sen kanssa, että saan tarpeeksi unta ja selviän arjesta, että koko sirkus ei kaadu. Mun horminitoiminta on ollut kahden synnytyksen jälkeen ihan sekaisin. Olin kuukauden ajan joka ilta kuumeessa. Olen myös imettänyt pitkään, mikä ainakin mulla on vähentänyt seksihaluja. Nyt kyllä olisin valmis, mutta en sen idiootin kanssa. Jos hän olisi auttanut mua, tukenut mua ja ollut mulle puoliso (tuki ja turva), niin kyllä. Hänpä jättikin mut yksin niinä hetkinä, kun sitä apua olisin eniten tarvinnut. Nämä kaikki hänelle kyllä sanoin, mutta kuunteliko?!? EI. Että ihan turha tulla monkumaan, kun vois ihan itteensä katsoa peilistä.

      Koittakaahan saada vaimonne tuntemaan olonsa arvokkaiksi; jokaisessa naisessa asuu pieni "prinsessa", joten arvostusta peliin. Kyllä sitä vanhaakin vaimoa voi vielä kosiskella, jos kerta seksiäkin haluatte.

    • Anskubanskusijooko
    • Viestittäjä

      KOKEMUSTA ON

    • Meillä on ollut aivan sama tilanne, paitsi että kaikki läheisyys loppui jo vuotta aikaisemmin (2008), seksihän oli käytännössä ohi jo vuosia aikaisemmin.
      Mutta nyt sekin asia on sitten saanut lopullisen sinetin, kun päätimme laittaa lopun avioliitollemme.

    • Vaihtovalo

      Kuulostaa tutulta sillä erolla ,että meillä puoliso ulkoisti aloitteenteon ja oman nautintonsa saamisen minulle ja kokoajan olisi pitänyt olla uutta ja yllätyksellistä ja kuitenkin moni asia oli eiei.
      Ja homma meni niin ,että jos hän ei saanut orgasmia ,niin homma loppui siihen.

      Nykyään en enää odota häneltä mitään enkä myöskään tee kotona mitään ylimääräistä toisinkuin ennen tajuttuani ettei siitä ole mitään hyötyä.

    • klkll

      Miten oma ulkonäkö, käytös tai osallistuminen lapsen hoitoon? Tiedätkö miten saat vaimosi kuumaksi? Ilmeisesti et tiedä. Teidän pitää aloittaa tutustuminen ihan alusta. Ero on myös yksi vaihtoehto, jos haluat seksiä. Pettäminen tappaa viimeisetkin halut ja sen jälkeen ei ole enää paluuta normisuhteeseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe