laihduttaminen

yttö

Mä tiiän! Lapset ei sais laihduttaa,mut musta tuntuu et mun on pakko! Täällä suomi24:ssä joku ikäiseni tulee kysymään onko lihava, ja minä painan vielä 10kg enemmän. Olen luokan ainut pyöreä. Kaikilla muilla timmi vatsa. Mun on pakko jotenkin laihtua. Ja en käsitä tätä, sillä urheilen paljon. Harrastan yleisurheilua,hiihtoa ja salibandya. Olen pitänyt jo puoli vuotta karkkilakkoa. En sinäänsä ole mikään "läski" mutta painan kaikkia enemmän ja olen vähän pyöreämpi. Olen miettinyt johtuuko painoni lihaksista,koska urheilen paljon. Haluaisin silti timmin vatsan. Tällä hetkellä en voi edes käyttää bikineitä. Miten saan timmin vatsan?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauha-Guru

      Laihduttaminen kannattaa,läskit tulee yhteiskunnalle kalliimmaksi kuin sontasepot

    • Fannili

      Taidat omistaa painavat luut. Koita terveellistä ravintoa.

      T: Itsekkin pyöreähkö

    • 7t4784738191

      Herkkulakko. Syö enemmän kasviksia ja tee vatsalihasliikkeitä.

    • läskiiiii

      mitkä sun mitat on ja kuinka vanha oot? mäki haluisin laihtuu. oon 10 w oon laihtunu kuukaudes 5 kg et syön joka päivä alle 600 calorii ja liikun 1-4 h. oon 145 centtii ja 31,4 kiloo läski.tavotteeni on painaa 25 kg

    • Paino pituus ja ikä??

      • yttö

        12, 50kg ja 158cm


      • Mursunon

        Oot iha normaalipainoinen :) Ite olen 11, 165cm ja 55kg ja iha normaalipainonen kuukemma mie oon ja ehkä kuulemma melkei alipainone


    • Olin itse nuorena vanttera, en varsinaisesti lihava. Sain kuitenkin kuulla olevani läski. Arka paikka. Aloin reenaa säännöllisesti parikymppisenä ja huomasin, että perusrakennettani en voi muuttaa. Toki lihaksia tuli lisää ja rasvaprosentti pieneni. Vasta vuosien kuluttua huomasin, että ongelma olikin korvieni välissä. Minun tuli hyväksyä itseni ja kehoni sellaisena, kun olen sen saanut. Minun tehtäväksi jää huolehtia riittävästä ravinnosta, levosta ja liikkumisesta. Loput huolehtii luonto.

      Terveisin Tuomo Saappaasta.

    • Urheilijaaa

      Älä ala laihduttamaan, sillä samalla kun laihdut menetät lihas massaasi. Usko pois luokkalaisesi ovat epäurheilullisia pikku tanssijoita jotka eivät kestä oikeata urheilua. Olet normaali painoinen. Ainoa asia mitä kannattaa tehdä, joka edistää hyvin vointiasi, on syödä joka päivä ruoka ympyrän mukaisesti, ja liikkua viikossa 18-25 tuntia. On väärää tietoa että laihduttaisi paastoamalla. Laihdut enemmän jos syöt terveellisesti, jätät sokeroidun jugurtit ja alat syömään sijasta luonnon jugurttia. Jos syöt muroja katso että niissä on alle 20% sokeria. Tuossa on ohjeita 14 vuotiaalta koripalloilijalta, joka pelaa sm tasolla, voittavassa joukkueessa. Pituutta on 170 ja painoa 60. Ja vinkkinä terveelliseen laihtumiseen noiden lisäksi vielä: ei limuja, juo paljon vettä. Hyvä tapa tietää veden oikean määrän juonti on, että janon tullessa on jo myöhäistä, yritä juoda tasaisesti, niin ettei jano ehtisi tulla. Jos teet lihas kuntoa painojen kanssa, aloita kevyistä ja katso että tekniikkaan on oikea. Harjoittele myös syviä vatsalihaksia (voit hakea ohjeita niiden aktivoinnin opettelemiseen) nuku 9-10 tuntia päivässä, syö hedelmiä, mutta älä kuivattuja äläkä syö suolapähkinöitä, ja muista liikkua monipuolisesti: juoksua, hyppimistä, lihaskuntoa, uintia... Venyttele myös joka päivä ja foumaa kerran viikossa. Jos haluut kysyy viel jotain laita vaan kysymys tähän ketjuun niin vastaan saman päivän aikana :)) ja muista: ole urheilija 24/7.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2782
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      253
      2749
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      66
      2382
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      206
      1875
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe