Yksityisyys ja seksi

jasminofficial

Olen pitkään ollut julkisuudessa. Minua on välillä riepoiteltu julkisuudessa. Joskus omasta syystä joskus muiden syystä. En esimerkiksi tiennyt sitä että eräs ex-mieheni oli homoseksuaali. Se selvisi minulle vasta hääyönä, jolloin häntä kiinnosti vain suklainen silmäni eikä lainkaan pinkki onkalo. Olen ollut paljon esillä sosiaalisessa mediassa, kuin myös tavallisemmassa mediassa. Paparazit juoksevat perässäni, enkä oikein saa olla missään rauhassa. Olen kosmopoliitti ja siksi myös maailmalla tekemisiäni seurataan.

Olen nyt päättänyt tehdä selvän eron yksityisyyteni ja julkisuuteni välillä. Muutin profiilini salaperäisesti salaisiksi, jotta kuka tahansa ei pääse seuraamaan tekemisiäni. Julkisuudessa riepoittelen kuitenkin jatkossakin esimerkiksi seksielämääni, enkä häpeile kertoa partnereideni seksitaidoista tai taitamattomuudesta kuten Denniksen tapauksessa. Seksi ja intiimialueet ovat julkisia minun mielestäni siksikin, että muut ihmiset voivat ottaa niistä oppia ja nähdä, että muillakin on tyydyttämättömyysongelmia kuin vain minulla ja Denniksellä. Eli kaikki fanit ja minua muuten seuraavat: olkaa huoleti, vaikka someprofiilini ovat salaisia niin intiimitekemisistä ja sänkykumppaneiden taidoista voitte lukea jatkossakin blogista ja seiskasta. Samoin kuin avioeroni käänteistä ja mahdollisista paljastuksista Denniksen perheestä. Ja ei, tämä ei ole ilkeyttä vaan avoimuutta.

xxx
Jasmin

5

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noinhan.se.menee

      Hahahh :D

    • ässtupido

      Juuri näin :-)

      • kin.kin

        JuuriKIN näin :))


      • oukei

        no ihan paras arvio on, että se on täydellistä tyhmyyttä. itse asiassa tämän tyylinen avaus on feikki.


      • vonku

        ja tällä varmistaa 100 prosenttisen varmasti että kukaan, siis ei kukaan tule lähellekään seksiä vonkumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe