Suomalaiset on pakotettu palkanalennuksiin ja loppuja (joutilaita) suostutellaan tyytymään alempaan palkkaan (mamu-level). Lisäksi irtisanottuja on noin 500 000.
Mamut hommivat ja matti kortistossa. Maijjakin kohta.
Siinä reunaehdot herrliinin sanomain valehtelulle, jonka mukaan suomalaisten "luottamus" talouteen on kasvanut ja lama olisi ikään kuin ohi. Ostopresidentistä pitää 90%. Tämähän on kuin isäaurinkoisen valtakunnassa konsanaan.
Eheeei, ei nyt sentään ! Eikapitalismin konkurssista noin vain selvitä. Herrliiini panee vain parastaan, sparratakseen muulia ottamaa lisää velkaa, sillä ilman velkaahan hinnat romahtaa. Soon fakta jota ei voi sivuuttaa.
PalkanALENNUKSIA vapaehtoisesti ja pakollla
9
138
Vastaukset
- OK-onnistuja
No eikö se ole mukava katsoa kun tummahipiäinen raataa, makaat van sohvalla ja räjit kattoon..
- ei.onnistu.enää
Räkä käy puolen metrin korkeudella ja pläjähtää suoraan silmään.
- naurut.loppuu
Kaiken lisäksi "tuottavuutta" hakeva sosiaalitantta leikkaa sinun tukesi juuri tuosta syystä.
- kauhuskenario
naurut.loppuu kirjoitti:
Kaiken lisäksi "tuottavuutta" hakeva sosiaalitantta leikkaa sinun tukesi juuri tuosta syystä.
Työtön joutuu ensi töikseen myymään läävänsä (jos on), sitten voidaan harkita pientä työttömyystukea.
- sitäkö.sinäkin
Ilman muuta. Työttömän asunto KEINOTTELIJOILLE ja MAMUj a lisää tilalle.
Erityisesti virulaisia ja polakkeja, niittä porrrvarit nyt suosivat.
- rehtiporvari
Tämä on täysin välttämätöntä, koska emme voi muuten kilpailla Norjan kanssa kun siellä on 50%-100% paremmat palkat. Emme vaan pärjää ilman lisäleikkauksia.
PS. allekirjoita kansalaisaloite.fi sivulla vaatimus EU-äänestyksestä yli puolet äänistä jo kasassa.- EnEnEnEn
No en todellakaan allekirjoita.
- hölmöläistenvaltakunta
Ei norjalaiset vaan ne YLISUURET ELÄKKEET.
Porrrvarit eivät edes kuiskaa Eläke-KATOSTA, jonka muulit kustantaa. Kaiken kukkuraksi. Suurin yksiyishenkilölle maksettava eläke ylittää 70 000 euroa KUUKAUDESSA. Joutenolosta, siinä riittä muuleille maksamista.
Kusettajat eivät nyt hiisku tästä asiasta, vaikka alamäkeen mennään kovaa vauhtia. Herrakaarti ja kusettajat tavoittelevat entistäkin suurempia eläkkeitä.
Kyllä olisi kirrrveellä töitä mutta kun tämä lammaslauma....
http://keskustelu.suomi24.fi/t/9425921/soini-se-elakekatto
- paskahousut.hoi
Voisio joku palstan tradenomi nyt selittää muulille, miten "inflaatio" syö muulin jättilainan ?
Kun tiedetään, että hinnoissa markasta tuli euro ja palkat putosivat kuudesosaan ja siitäkin koko ajan alemmas !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2363492Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173461Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4771772Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1481535- 1281516
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171417Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5561406- 1131345
- 491079
- 721035