PalkanALENNUKSIA vapaehtoisesti ja pakollla

irtisanomisin.tietysti

Suomalaiset on pakotettu palkanalennuksiin ja loppuja (joutilaita) suostutellaan tyytymään alempaan palkkaan (mamu-level). Lisäksi irtisanottuja on noin 500 000.
Mamut hommivat ja matti kortistossa. Maijjakin kohta.

Siinä reunaehdot herrliinin sanomain valehtelulle, jonka mukaan suomalaisten "luottamus" talouteen on kasvanut ja lama olisi ikään kuin ohi. Ostopresidentistä pitää 90%. Tämähän on kuin isäaurinkoisen valtakunnassa konsanaan.

Eheeei, ei nyt sentään ! Eikapitalismin konkurssista noin vain selvitä. Herrliiini panee vain parastaan, sparratakseen muulia ottamaa lisää velkaa, sillä ilman velkaahan hinnat romahtaa. Soon fakta jota ei voi sivuuttaa.

9

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK-onnistuja

No eikö se ole mukava katsoa kun tummahipiäinen raataa, makaat van sohvalla ja räjit kattoon..

• ei.onnistu.enää

Räkä käy puolen metrin korkeudella ja pläjähtää suoraan silmään.

• naurut.loppuu

Kaiken lisäksi "tuottavuutta" hakeva sosiaalitantta leikkaa sinun tukesi juuri tuosta syystä.

• kauhuskenario
        naurut.loppuu kirjoitti:

Kaiken lisäksi "tuottavuutta" hakeva sosiaalitantta leikkaa sinun tukesi juuri tuosta syystä.

Työtön joutuu ensi töikseen myymään läävänsä (jos on), sitten voidaan harkita pientä työttömyystukea.

• sitäkö.sinäkin

Ilman muuta. Työttömän asunto KEINOTTELIJOILLE ja MAMUj a lisää tilalle.

Erityisesti virulaisia ja polakkeja, niittä porrrvarit nyt suosivat.

• rehtiporvari

Tämä on täysin välttämätöntä, koska emme voi muuten kilpailla Norjan kanssa kun siellä on 50%-100% paremmat palkat. Emme vaan pärjää ilman lisäleikkauksia.

PS. allekirjoita kansalaisaloite.fi sivulla vaatimus EU-äänestyksestä yli puolet äänistä jo kasassa.

• EnEnEnEn

No en todellakaan allekirjoita.

• hölmöläistenvaltakunta

Ei norjalaiset vaan ne YLISUURET ELÄKKEET.

Porrrvarit eivät edes kuiskaa Eläke-KATOSTA, jonka muulit kustantaa. Kaiken kukkuraksi. Suurin yksiyishenkilölle maksettava eläke ylittää 70 000 euroa KUUKAUDESSA. Joutenolosta, siinä riittä muuleille maksamista.

Kusettajat eivät nyt hiisku tästä asiasta, vaikka alamäkeen mennään kovaa vauhtia. Herrakaarti ja kusettajat tavoittelevat entistäkin suurempia eläkkeitä.

Kyllä olisi kirrrveellä töitä mutta kun tämä lammaslauma....

http://keskustelu.suomi24.fi/t/9425921/soini-se-elakekatto

• paskahousut.hoi

Voisio joku palstan tradenomi nyt selittää muulille, miten "inflaatio" syö muulin jättilainan ?

Kun tiedetään, että hinnoissa markasta tuli euro ja palkat putosivat kuudesosaan ja siitäkin koko ajan alemmas !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3492
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3461
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      477
      1772
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      148
      1535
    5. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      128
      1516
    6. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1417
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      556
      1406
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1345
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49