Hei sinä mies!

Sinullevaintämä

Mitä tämä nyt on? Välitätkö sinä minusta, sanoisitko suoraan nyt...aika pitkä aika kulunut. Tahdotko olla yhteydessä minuun näin? ;) Miksi me ollaan täällä? Onko meillä kaikki hyvin js se pöytä putsattu?

13

563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seontämäpalsta

Ei se mies ole täällä. Sinua on nainen puijattu, ja parasta että en ole edes kovinkaan syyllinen. Joskus se mieli tekee kepposia. Mutta älä sen miehen sukulaisille kosta, syytön se mieskin on.

• Sentiedän

Hän on kyllä. Ei välttämättä nyt, mutta on kuitenkin.

• pmiäs

Niin olen.

• Sinullevaintämä

Kaverina ajattelin. Sinulla on tuo läheisyysongelma olen huomannut. Olen ajatellut, että voisin lähteä täältä. Olisiko nyt hyvä aika taputella tämä asia?

• Vain.minullekko

Totta kai minä välitän sinusta . Kännykkäni putosi mereen ja hukkui numeroineen, siksi en ole voinnut soittaa sinulle . Nyt minulla on uusi känny. Laita numerosi tohon niin soitan heti.
      Illalla söin näkkäriä sängyssä ja haaveilin sinusta. Aamulla kun heräsin niin tunsin heti missä muruseni ovat.

• Sinullevaintämä

Et ole hän. Hänellä ei ole numeroa.

• Sam-ma
        Sinullevaintämä kirjoitti:

Et ole hän. Hänellä ei ole numeroa.

här

• Punapäiselle

Moi kaikki hyvin ja pöytä puhdas sulla pelkkää mielikuvitusta tämä . Toki välitän kunhan ymmärrät sen että se rajoittuu ihan ystävyyteen. Sinun kohdalta epäilen muuta. Olen varuillani joten yritä kasvaa aikuiseksi ethän ole enään niin nuori että sun pitäisi osata.

• Sinullevaintämä

Et sinäkään. Nyt täytyy mennä. Palaan illalla lukemaan.

• Juurisulle

En tiedä oliko?.En toivo tällaista. Todellakin haluaisin muuta sinun kanssasi.Odotan sinulta jotain?.

• kiinnostunut_mies

Tahdon puhua suoraan, kerrotko yhteystietosi sinne (pelkkä sähköposti riittä aluksi) :
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14315731/blondi-nainen-malmilla-ystavansa-ja-koiran-kanssa#comment-84938013

Olen ihastunut sinuun vakavasti ja mietin sinua joka päivä. Kyllä välitän sinusta kovasti ja tavoittelen myös jotakin suhdetta. Miten voin edes aloittaa mitään kun en pysty laittamaan sinulle viestin, ymmärätkö ? Sinun tilanteesi kiinnostaa minua todella paljon, mutta en tiedä sinun tavoitteita. Tästä haluaisin puhua ja varmistamaan muutaman asian. Näköjään teit omat päätelmät kuuntelematta minua ja et edes yrittänyt olla yhteydessä kun sinulla on siihen mahdollisuus ja minulla sitä ei ole.Paljastin itseään jo kuukausi sitten tarkoituksella ja odottelen sinun yhteydennottosi vielläkin. Sanoit, että olet nyt valmis puhumaan, mutta et antanut siihen mitään mahdollisuutta ? Nykyään tämä keskustelupalsta on jumissa minulla, kun on toinen netti käytössä eli käyn nykyään harvemmin täällä ja useat viestit menevät ohi. Nyt tämä tilanne on sinun käsissäsi ja pyysin sinua olla yhteydessä.Voitko jatkossa laittaa viestiä sähköpostilleni ja etsintäkuulutus palstalleni, jos ihan oikeasti haluat puhua.
      Vastaan myös kysymykseen, "miksi me olemme täällä ?". Silloin kun menettää, niin ymmärtää miten tärkeää jokin asia on ollut. Joten olen sama mieltä kanssasi, että nyt olemme molemmat valmiit puhumaan suoraan ja rauhallisin mielin jätämme ikävän palstan. Tämä selvimättömän asian venyttäminen vie meiltä voimat, vaikka haluamme samoja asioita. Lisäksi aika moni meidän viesteistä jää lukematta, kun ne ovat häviämässä muiden viestien joukkoon.

Haluan palata ajassa taaksepäin ja korjata tilanteen, jos vain voisin.
      Voimmeko aloittaa tyhjältä pöydältä unohtaen ikävöinnin ? Haluamme nauttia jokaisesta hetkestä kun ollaan yhdessä olipa meillä mikä vaan suhde.

Olen miettinyt tämän asian aika pitkälle ja en aluksi uskonut tämän tapahtuvan meille. Nyt olen täysin varma, ettei mikään ole esteenä tutustumaan. Se mitä meidän välillä tulee olemaan voimme sopia yhdessä. Tärkeät sanat vielläkin sanomatta ja se miksi olet minulle tärkeää pystyn kertomaan jo nyt sinulle henkilökohtaisesti.
      Oletko hän, jonka kaipaan ? Ainakin vahvasti uskon siihen näiden viestien perusteella. Toivottavasti se mitä teimme tämän eteen ei ollut turhaan .Autatko minua hieman ?

• Järki.käteen

Jos kaivattusi olisi ollut täällä, olisi hän ottanut jo sinuun yhteyttä. Ei tuntemattomien viestit muutu hänen viesteikseen vaikka kuinka niitä omisit.

• Vitsipalsta

Pöllöt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe